Tano Elküldve: 2011-12-24 12:10 Boldog Karácsonyt
Tano Elküldve: 2011-12-24 12:10 Boldog Karácsonyt
Tano Elküldve: 2011-12-22 08:11 Turbo
tarkanyif írta: ez is az 1-es elem
Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.
Tano Elküldve: 2011-12-21 16:03 Egr szelep
Tano Elküldve: 2011-12-21 11:08 Turbo
tarkanyif írta: Hali!
hibát talált a diagnosztika!
"töltő levegő szelep vez.szakadás"
Kérdés, hogy ilyen szelep van a turbó után és az EGR végén is ugyebár!
Melyik lehet a hibás, vagy hogy tudom kiszűrni, ebben kérnék tanácsot?
EGR-t hogy tudom tesztelni? Takarítani akartam, de tiszta.
Vákumcső ha repedt, milyen csőre érdemes cserélni?
Tano Elküldve: 2011-12-19 22:35 Termosztát
Tano Elküldve: 2011-12-19 13:49 lámpa
YELLOW írta: de most azért feleslegesen 40km-ről minek rángassam ide a srácot, ha a diag tegyük fel nem mutatna semmit. ha van rá lehetőség, hogy ír be hibát (mert valaki találkozott már ilyennel), akkor nyugodtabb szívvel mondom, hogy jöjjön mert rápillantok. mivel eddig csak a saját autómra dugtam rá, abban se sok hiba volt (ülés fogl. jelzó, AUC szenzor) így tapasztalatom nincs.
Tano Elküldve: 2011-12-14 20:18 Csomagtartó nyitás
Paul írta: Azért köszönöm.
Már kitapasztaltam, hogy amint elindulok lezár és csak a kulcs kivétele után tudom kinyitni. Majd elviszem valahova ahol tudnak programozni ilyet.
Tano Elküldve: 2011-12-14 14:41 kettõstömegü lendkerék
Milan írta: Szia.
Mennyi km van a motorban?
Csak mert általában 150-200 ezernél szokott a lendkerék döglődni.
Nálam is nyekkent-nyikkant, ékszíjjtárcsát is cseréltünk, szinte ugyanolyan volt,
utána ékszíjj jött, úgy szinte teljesen elhallgatott, bár nem 100%-os most se,
a görgőket is ki kéne de úgy voltunk vele ennyi belefér.
Remegés... hát okozhatja a lendkerék is, így nehéz megmondani. Egyébként
szerintem a diesel motoroknál ez nem olyan vészes, szinte mind remeg
főleg ha a sok korom miatt nem zár rendesen a folytószelep és nem bírja
"megfolytani" azonnal a motort, a VW Polomnál ez volt, amióta kitakarítottam
a folytószelepet valamivel szebben áll le.
De ha visszaolvasol le van írva 1-2 dolog még.
Tano Elküldve: 2011-12-13 21:48 kettõstömegü lendkerék
JANI77 írta: Sziasztok!szükségem lenne gy kis segítségre illetve információra!nemrég van Bmw és még most ismergetem a típust..enyhe sérüléssel vettem ,odahaza rendbe rakattam..ami nem tetszik,hogy "nem szépen áll le"...enyhe ékszíjnyösszenést is hallok és leállításkor remegés szerű..huhh nem tudom leírni...először kicseréltettem a főtengelyékszíjtárcsát de megmaradt a probléma..az ékszíj csak leállításkor nyösszen egy rövidet de azt mondta a szerelő,hogy azert mert valőszínű rá folyt a fagyálló és tapad..fújtunk rá egy kis szilikont és tényleg elhallgatott..a leállításkori "rázkódás-remegés" kettős tömegű?? kuplung semelyik fokozatban nem csúszik,nem remeg a pedál kinyomáskor szóval semmi más zavaró dolog nem észlelhető...ha kettőstömegű akkor azt azonnal cserélni kell?? ára? ha esetleg már másnak is volt már ilyen gondja jó lenne ha megosztaná a tapasztalatait...köszönöm!
Tano Elküldve: 2011-12-07 21:20 bc
szotakdavid írta: sziasztok!
Nem tudom aktiválni a titkos menüt..
hiába csínálom a leírás szerint:
-A gyújtást kapcsoljuk be (2-es fokozat)
Ezután a műszerfalon lévő jobb oldali gombot (Check Control gomb) nyomjuk le és tartsuk lenyomva.
nyomom,de semmi nem történik.
Ötlet?tanács?szerintetek?
köszi a segítséget
Üdv Dávid
Tano Elküldve: 2011-12-06 22:28 Turbo
PG_Junior írta: Én az EGR-el nem csináltam semmit, nem dugóztam le, csak kitisztítottam! Persze a visszavezető, stb... kimaradt. A több levegő akkor eredményezheti a teljesítmény csökkenést, vagy nincs összefüggésben? Azt honnan/hol kell látnom, hogy le van e dugózva? Lehet, hogy az előző tulaj dugóztatta... de ezt hol is nézem meg??? :$
Tano Elküldve: 2011-12-06 14:42 Turbo
ute107 írta: Tano: hogy látod, hogy lehet van dugózva az EGR, v. le van szűkülve? Nálam is le van dugva és még sem megy rosszabbul az autó. Ez befolyásolhatja?
Nálam minden csere meg volt, tisztítás és még mindig ingadozik a turbonyomás. Ha jól emlékszem ajánlották itt a forumon, hogy szoftverfrissítés kellene, de felénk senki sem hajlandó megcsinálni. Már ezért gondoltam, hogy megchippeltetem.
ÜDv:
Tano Elküldve: 2011-12-06 07:40 Turbo
PG_Junior írta: Az EGR már tisztítva lett, féktisztítóval átfújtam, meg brigéciolba beáztattam kicsit. A vákuumcsöveket meg kicseréltem az összeset. Légtömegmérő ez alapján kizárva? Kicsit ingadozik az alapjáratom is. Egyszer olyan 800 körül van, aztán fel megy 1000-re, majd megint vissza. Viszont a pillanatnyi fogyasztás mérőm teljesen jól működik, kimegy 20-ig amikor ki kell mennie. Vákuumszelep?? AZt hogy lehet tisztítani?
Tano Elküldve: 2011-12-05 21:38 Társalgó
Robinson írta:JANI77 írta: Sziasztok! Nem ez a téma teljesen de megtudjátok nekem mondani ,hogy minden e46 facelift coupe nak automatikusan befordul e a külső tükre?? vagy ez hogyan is működik??köszönöm...
Szia,
Nem. Extra, amihez lámpamodul kell ha jól tudom. De nem biztos