Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-03-09 22:08 bmw diagnosztika

bajoros írta: Meg tudná nekem mondani valaki mi a külömbség a BMW ADS
illetve az OBD interfész között?
Mi Mire jó vagy melyik a jobb.DIS és inpa is lenne hozzá használva.

Köszi:Bajoros


Szerintem te a 96-os E39-hez az ADS-t használd, azzal jobban olvashatók a régebbi autók, mint a tied is. Mindkét progi használható vele.

Tano Elküldve: 2010-03-09 19:17 Hifi beszerelése e46-ba

Lacci írta: Nem bírtam kivárni, gondoltam ha nem jó nekem egy E90es kollegára csak rá tudom sózni 10esé
Megjött már nekem is. Ránézésre még az is lehet, hogy bemegy ahova szeretném.
Van rajta távolság beosztás és mûködik a kamera, fényre viszont érzékenynek tûnt, de még csak fél percet próbálgattam, majd éjjel megnézem lát-e valamit.

SZERELÉSI help:
Ezek a kárpit patentok a csomagtérajtó belsejérõl hogy fognak leugorni?
Simán csavarhúzó feszítésre nem (jól) reagált


Nekem is megjött már. De ahogy nézem faragni kell majd a mûanyag részébõl, mert a csomagtérajtón lévõ elem az 3 szög metszetû, ez meg 4 szög. Mert te hova tervezted? Nem a világítás helyére?
Azt a kárpitot fogja csavar is, a patentokat pedig kétoldalról egyszerre húzva tudod levenni. Jó erõsen be vannak szorulva, óvatosan kell húzni nehogy eltörjön.

Tano Elküldve: 2010-03-08 18:43 Társalgó

Ha valaki elvesztett Orosháza környékén egy baloldali fekete visszapillantótükör burkolatot az jelentkezzen, mert az egyik ismerõsöm talált egy ilyet. És tényleg találta, még mielõtt valaki rosszra gondolna

Tano Elküldve: 2010-03-05 14:18 AIR-BAG (légzsák)

zsitvayb írta: Sziasztok,
ehhez az ülés alatti csatlakozóhoz, hogy lehet hozzáférni? A padlóba van dugva, vagy pedig onnan jön ki és az ülésben van a csatlakozó?

Szerintem nekem is hasonló problémam van, mint amit már többen is írtatok elõttem. Reggel, ahogy barátnõm kiszált, felgyulladt a lámpa, majd égve is maradt. Majd egy picit megpiszkáltam az ülés alatt a kábelt és kialudt. Befújnám kontak spray-vel, de ahogy nézegettem az ülést, igazából fogalmam nincs, hogy merre induljak neki.


Az ülés alatt van a csati, de nem a kárpit alatt. Ha ügyes vagy, akkor az ülést a legmagasabb állásba álítva és elõretolva befér a kezed az ülés alá hátulról. Próbáld meg így. Ha nem megy akkor ki kell venni az ülést, 4 csavar fogja...

Tano Elküldve: 2010-03-04 19:28 lámpa

davech írta:
Tano írta: Nyugodtan rekhatsz bele xenont, már meg lehet oldani hogy megmaradjon a manuális állítás is.

Igen? Pontosan hogy?


Pl úgy, hogy lapozol egyet és a második oldalon szétnézel

Tano Elküldve: 2010-03-04 15:03 lámpa

davech írta: Köszi a segítséget! Polírozással kezdem, biztos jobb lesz mint most.

Még olyan kérdésem lenne tõletek hogy,:
Gondolkodtam Projektoros lámpába, hogy kicserélem a gyárit, de xenont nem tennék bele, mivel "akkor nem lenne manuális magasságállítás"..
Lenne értelme? Jobban látnék ha Projektoros halogén világítással? Csak gyári Projektoros lámpában gondolkozzak? Vagy Daylights / angel eyes is szóba jöhet ? THX


Nyugodtan rekhatsz bele xenont, már meg lehet oldani hogy megmaradjon a manuális állítás is.

Tano Elküldve: 2010-03-04 15:00 Társalgó

jabo írta: Sziasztok!

Korábban olvastam a fórumon az elsõ lámpabúrák polírozásának folyamatát.
Most viszont nem találom a topic-ot.
Be tudnátok linkelni.

Köszi
Tamás


Erre gondoltál?
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=309

Tano Elküldve: 2010-03-03 20:53 Termosztát

Prof írta: na probléma a következö

néhány napja a jo idöre tekintettel elövettem a 20d t városi használatban a höfök mutato stabilan középen áll de ma mentem az M5 ösön étlag 120 km/h sebességgel és kb 30 km megtétele után elkezdett a mutato a piros irányba dölni és ha sebességet csökentettem 90-100 km /h ra akkor ismét stabilan középen álta a mutató

kérdésem az lenne hogy lehete e ez termosztát hibára utalo jelenség ?


Termosztát hiba akkor lehetne ilyen jelenséggel ha zárt helyzetben beragadt volna, aminek szerintem kicsi a valószínûsége. A termosztát általában nyitott helyzetben marad ha rossz, mert rugó ellenében dolgozik. És ebben az esetben nem túlmelegedni, hanem inkább túlhûlni szokott a motor.
Szerintem más lesz nálad a probléma...

Tano Elküldve: 2010-03-02 20:20 Társalgó

vsop14 írta:
SoundkeY írta: Valaki tapasztalta vasarnap esti ( kb 23:23 ) koruli villanast ????

....Velem az tortent , hogy epp autoztam....es hirtelen mintha +200 loerom lenne es a tank is hirtelen telit mutatott......

ez komoly? marmint a tank


Hát persze, és 2 óra kiesett az életébõl is. Biztos az ufo-k voltak

Tano Elküldve: 2010-03-02 20:19 Nem indul el

Dog írta: képet tudna valaki felrakni erröl a "süniröl" hátha enyémben is ez az energiavámpir


Valami ilyesmi:
http://www.worldcarparts.co.uk...fault.aspx

Tano Elküldve: 2010-03-02 18:42 Legjobb nyári gumik...

Az új ADAC teszt eredménye:

Tano Elküldve: 2010-03-02 16:41 Segítsetek!

Tiba írta: Hali!
Akinek van DIS a gépén vagy valami amiben benne van...
Meg tudná nézni, hogy melyik az a relé ami a ground modul alatt van, és a xenon mosó motorját kapcsolja? Cikkszám lenne jó. Tano légyszí


Szerencséd van, megtaláltam Alant az 1-es elem és a cikkszáma: 61 36 6 915 327

http://bmwfans.info/parts/cata...ove_box-2/

Tano Elküldve: 2010-03-02 00:04 Hasznos weboldalak

Szemezgessetek az aranybányában:
http://www.bmwcarx.com/web/DocumentosBMW/

És ugyanez kevésbé nyers formában kategorizálva:
http://www.bmwcarx.com/web/Bricos.htm

Sok hasznos doksi angol és más nyelven...

Tano Elküldve: 2010-03-01 14:01 Extra gyors találkozó!

[quote="vsop14]Nem is azert kerdezem. En most dis eletrekeltessel probalkozom. Amikor elinditod a progit, akkor mindig csatlakoztatni kell az interfeszt? Ha igen, akkor pontosan hnogyan? Mert nalam az van, h belepek az adminba, connection settings, es ott 2masodperc utan latja a diag fejet,van jel is talan. Csatlakoztatom, akkorvan mindket jel ott fenn. De ha kilepek, hogy csinaljak is valamit akkormegszakad a kapcsolat, asszem az also jelerosseg eltunik... Vagy nem a kilepesre kene mennem? De akkor mire? Koszi.[/quote]

Nem kell mindig újracsatlakoztatni. Egyszer megcsinálod, és utána betöltés után már lehet egybõl diagolni. Ha az alsó csík eltûnik az nem gond, a felsõ legyen meg.

Tano Elküldve: 2010-02-28 20:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta: A DIS-el még küzdenem kell, az NcsExpert német nyelvû, nem találom a lehetõséget, de akkor az Inpa nem is tudja ezt???


Ja, az INPA ezt nem tudja. Nézd meg a doksik között van NCS leírás hogyan kell használni CKM-re is. Nem bonyolult egyébként. Meg ott találsz fordítást is a németrõl angolra. Az excelest én fordítottam, abba csak az szerepel amit az én autóm mutatott, a másikban vannak olyan opciók is ami E46-nál nincsen.