Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-02-03 22:09 Valaki segítsen

kerezsijoc írta: szia Tano!
A disben ennek a szenzornakaz (6-os) aktuális adatait azaz ertékét hol tudom lekérdezni!?
Az impa sehogy sem akar mûködni!
köszönöm


Short test után, lent a "control module functions", majd az új ablakban bal oldalt kiválasztod a DDE-t, a középsõ oszlopban az "engine operating values"-t, utána a jobb oldali panelban kiválasztod a megjeleníteni kívánt érzékelõket (pl. coolant temperature, oil temperature engine stb..., egyszerre többet is kiválaszthatsz), majd alatta a "display"re kattintva megjelennek az értékek alul, egészen addig, amíg újra rá nem nyomsz a display-re hogy inaktív legyen.

Tano Elküldve: 2010-02-03 21:45 Ülésfûtés betétek

Dog írta: Valaki tudna felrakni kapcsolási rajzot a gyári ülésfütésröl,melyik kábel milyen szinü meg hova van kötve? Már csak a kábelezés lenne hátra, de nincs kábelkötegem.


Tessék, itt a komplett leírás:
http://rapidshare.com/files/34...n.pdf.html

Tano Elküldve: 2010-02-03 21:42 Üzemanyag minõsítés és átverések!

InsectKiller írta: Volt, mert már oda is a Klacska hordja!

Tiba írta: Én voltam kutas annó, úgy tudom, hogy mindenhova a klacska szállítja a ütemanyagot, kivéve a shell kutakhoz, mert nekik külön hálózatuk van. Legalább is régen így volt.


És az OMW prémiumjáról mit tudtok? Az nem sajátja?

Tano Elküldve: 2010-02-03 17:34 Valaki segítsen

kerezsijoc írta: Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy hol van pontosan a üzemi hõmérséklet szenzor a kocsiban meg hozzá egy rendelési számot

köszönöm!


A hengerfej oldalában keresd. Az alábbi oldalon láthatod a 6-os elem, és ott van lejebb a száma is:
http://bmwfans.info/parts/cata..._parts/#13 62 1 433 076

Tano Elküldve: 2010-02-02 16:32 Kavics felverõdés

zoltan írta: Sziasztok!

Bocsi, hogy ide írok de kicsit ide is tartozik.
Vannak apró kavics nyomok amikben nem akad el a körmöm így azt políroztatni akarom. Tud valaki valamilyen jó polírozó mestert?
A lényeg, hogy sokat olvasgattam és nem akarom, hogy a polírozás után a körkörös polír mozgás meglátszódjon a kocsin a napfényben, mert sokan azt írták, hogy az meglátszik egy kicsit.


Szerintem érdeklõdj Robin68 klubtársnál, õ foglalkozik polírral, biztos tud segíteni...

Tano Elküldve: 2010-02-02 12:32 Társalgó

ember84 írta: Azért köszi,esetleg tudnál nekem küldeni valami tuti ábrát a turbóról,meg a rá csatlakozó csövekrõl,mert át akarom nézni,mert semmi baja,csak sipolós a hangja,sztem valahol kifúj.


Voila:


Tano Elküldve: 2010-01-31 18:11 Lökhárító

MavericK írta: Sajnos nem tudom, hogy ez mekkora egyseg, de ami latszik belole, az egy fuggolegesen lapos muanyag lap, kb 10 cm magas, es 50 cm szeles lehet. Nem takar semmit, hasonlo elem van a jobb es a bal elso kerek elott is, csak azok hajlitottak, ez meg teljesen egyenes.


Aha, így már értem. Azért nem tudtam, mert ez az enyémrõl is hiányzik, de már azóta hogy megvettem, így nem is vettem észre a hiányát
De lehet meg van külön is:
http://bmwfans.info/parts/cata...nsulation/

És itt a 25-ös számú elem. Nr: 51 71 8 216 580

Tano Elküldve: 2010-01-30 23:32 Lökhárító

MavericK írta: Nem egeszen lokharito, de talan ez a legkozelebbi tema.
Ugy 2 oraval ezelott mikor jottem haza, leszakadt az auto elejerol a koptato. 1998-as E46 320d. En probaltam rakeresni a RealOEM-en a karosszeriaelemre, de nem sikerult megtalalnom. HAtha ti ugyesebbek vagytok, sajnos cikkszamot nem tudok, az erdekelne engem is.
Elore is kosz a segitseget.

Tehat elol a kozepso koptato muanyag lenne.

Kosz!


Melyik középsõ mûanyagra gondolsz? Ami a lökös aljához van fogatva 3 tiplivel és a motort burkolja alulról? Vagy egy kép esetleg?

Tano Elküldve: 2010-01-30 23:26 Balesetek BMW-vel...

Bakker, az agyam eldobom micsoda varázslók élnek itt mo-n Nehéz elhinnem hogy ezt még így is megéri helyrehozni :

lepke írta: Helo
--------------------
Nem volt sérült
Átszakította a szalagkorlátot majd felborult a BMW - fotók
2008. május 21. 19:22

Címkék: bmw , m3 autópálya
Május 20-án Heves megyében Hatvan határában, az M3-as autópálya Gyöngyös irányába vezetõ
sávjában a vizes útpályán megcsúszott egy személygépkocsi, majd megperdülve átszakította
az elválasztó szalagkorlátot, és a szemközti sávba csúszva felborult. A jármûben utazók
nem sérültek meg.

Tano Elküldve: 2010-01-30 19:01 Vicces :)

Steve írta: Gondoltátok volna, hogy a világ legnagyobb költségvetésû és legnagyobb bevételû filmjének ilyen könnyen meg lehet írni a forgatókönyvét?

Persze azért ez biztos nem így volt, de vicces a story...


He-he, ez nagyon ott van. Ki tudja, kinézem belõle hogy így lett meg a sztori. Persze a kivitelezés már más tészta

Tano Elküldve: 2010-01-30 14:22 Vicces :)

Ez odab*sz

Steve írta:

Tano Elküldve: 2010-01-30 08:27 Balesetek BMW-vel...

Ugyan mááár Hori, ezt mibõl gondolod
Szép áramvonalas lett, ez az új lopakodó verzió. Ahogy nézem a motorrész épen maradt, lehet még menne is a futómû rendberakása után

Hori írta:
Robin68 írta: Ehhez tényleg egy profi lakatos kell már.......



ezt csak azért irod mert nem látod benne a lehetõséget
ezt itthon 2 hét alatt úgy rendberaknák hogy sérülésmenntesen keresné az új gazáját

Tano Elküldve: 2010-01-28 21:03 Valaki segítsen

laci320d írta: Üdv!

Érdeklõdnék,hogy 2000 évjáratú 330d ben az ASC kikapcsolható?


Természetesen. Ha csak sima ASC-s akkor a gomb egyszeri nyomásával. Ha DSC-s akkor egyszeri nyomás után még nyomva kell tartani néhány másodpercig. Akinek olyan a masinája meg tudja mondani hány mp is pontosan

Tano Elküldve: 2010-01-28 20:53 vizpumpa

ferko01 írta: sziasztok vizpumpát kéne cserélnem jól jönne pár hasznos tanács,hogy csináljam


Vizet leengeded, leszeded az útban lévõ burkolatokat, leveszed az ékszíjat, majd szétcsatlakoztatod a vízcsöveket/tömlõket amik a pumpa elõtt vannak, hogy hozzáférj a csavarokoz. A pumpát lecsavarozod, kivesz, berak az új, és fordított sorrenben mindent visszaraksz. Röviden kb ennyi. Nem nehéz, csak egy kicsit pepecselõs.

Tano Elküldve: 2010-01-27 19:25 Társalgó

Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/