ute107 írta:
Váltogattam, majd újra a "régi" lett és jól ment. Hazavittem, majd ma kiolvastattam a hibákat és kijött valami hasonló, hogy feltöltõnyomás mágnesszelep....pontosan sajnos nem jegyzetem meg.
A hiba törölve lett. A kocsi jó--->ennek örülök, annak nem, hogy mi van ha ez elõzés közbe következik be? Mert akkor lehet mos nem írom e sorokat...
Valaki infót tud adni errõl?
Minden bizonnyal a turbó geometria állítását szabályzó vákumszeleped rakoncátlankodott, valószínûleg beragadhatott mert elkoszolódott, és így a geometriaállítás nem mûködött, vagyis alap helyzetre állt be, és ekkor nincs meg a megfelelõ feltöltésed alacsony fordulaton, csak olyan 3500 környékén amikor amúgy is alaphelyzetbe állna. Az alábbi képen az 1-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...o_charger/Ha ezután is elõfordul, akkor cseréld ki az EGR vákumszelepével, mert ugyanolyan mindkettõ. Ha szerencséd van, akkor csak egyszeri hiba volt... A hibatároló mit írt a gyakoriságáról?
Meg is lehet tisztítani a membránját, meg a belsõ szûrõt meg a tengelyét is, de ahhoz szét kell szedni. A neten találni errõl DIY-t ha belevágnál ebbe.