« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2022. február 10. csütörtök, 22:46


Halo!

Olyan kérdésem lenne, hogy tudna valaki segíteni esetleg érdemben ISTA P szoftver használatában? Ha igen, lehetőleg privátban szeretnék beszélni az illetővel, mert nem rövid téma..

panyok
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2008

státusz panyok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2019. szeptember 01. vasárnap, 12:50


Ne probalkozz semmilyen "szuper toltovel" csak tonkrevagod az ecu-t. Voltage convert-et kell hasznalni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz csanko

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. november 12. hétfő, 16:00


A WINKFP nem ismerem annyira. Pl. ott neked kell megadni és beállítani az autódhoz tartozó frissítési fájlokat. (ha jól emlékszem, le kell töltni és nagyobb a hiba lehetőség ha nem a megfelelő fájlokat használod).
Az az ista/p ami nekem van az képes a modulokat külön külön is frissíteni (legalább is én úgy látom, hogy külön ki lehet választani de van olyan opció is, hogy complett frissítés).
Amúgy az osztómnűvet szeretném frissíteni. Ha bika kábellel kötök rá egy másik alapjáraton üzemelő autót a frissítás alatt az már ad egy bizos töltöttséget?
Van töltőm de nem tudom, hogy elég-e a frissítéshez. jah olvastam, hogy ilyen szuper töltőket ajánlanak.
Szakszervízben már csináltak vezérlés frissítést azt láttam hogyan megy, nem volt semmi extra de azért aláírattak egy papírt, hogy semmien felelőséget nem vállalnak azért, ha a frssítés után valami nem megfelelően működik!!!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. november 11. vasárnap, 21:38


csanko írta: Valaki otthon van a témában? ISTA/P, ha a program felajánlja, hogy frissítené az egyik control modult, akkor azt érdemes megcsinálni? Mármint a software fissítést. Vagy ezt így otton semmi képpen ne csinálja meg a lelkes tulajdonos!? A másik amit még nem értek,hogy a progaram a verzió szám alapján adja frissítéseket vagy kell hozzá az online regisztráció a bmwtechinfo.com oldalon.


Megoldható otthon is, de semmiképp se csak akksiról. Legyen full feltöltve és rákötve egy combosabb töltő vagy stabil táp. ISTA/P abból a szempontból hátrányos, hogy az összes vezérlőn végigfut, nem csak az egyiken. Erre E szériánál használható a WINKFP ami benne van az ediabas csomagban. Azzal csak egy vezérlőt is tudsz frissíteni. Neten van tutorial mindegyikre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz csanko

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. november 11. vasárnap, 14:11


Valaki otthon van a témában? ISTA/P, ha a program felajánlja, hogy frissítené az egyik control modult, akkor azt érdemes megcsinálni? Mármint a software fissítést. Vagy ezt így otton semmi képpen ne csinálja meg a lelkes tulajdonos!? A másik amit még nem értek,hogy a progaram a verzió szám alapján adja frissítéseket vagy kell hozzá az online regisztráció a bmwtechinfo.com oldalon.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. október 07. vasárnap, 21:42


ninja636 írta: sziasztok
Dis Vagy ISTA programot honna tudok letölteni vkinek link van ?


Gugli a barátod. DIS helyett inkább Rheingoldot keress torrenten.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. október 07. vasárnap, 20:21


sziasztok
Dis Vagy ISTA programot honna tudok letölteni vkinek link van ?


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 11:45


Tano írta:
John írta: Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.)


Beszéljen helyettem a gugli.





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 00:27


John írta: Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.)


Beszéljen helyettem a gugli.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 15. kedd, 00:16


Tano írta:
John írta: Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?


Lényegében ugyanazt tudja, csak más kezelőfelülettel. Talán valamivel felhasználóbarátabb, csak beüzemelni macerásabb ha nem képfájlból dolgozol.
Szerintem manapság már érdemesebb az utódját az ISTA-t használni.

Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.)



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. augusztus 15. kedd, 00:13


John írta: Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?


Lényegében ugyanazt tudja, csak más kezelőfelülettel. Talán valamivel felhasználóbarátabb, csak beüzemelni macerásabb ha nem képfájlból dolgozol.
Szerintem manapság már érdemesebb az utódját az ISTA-t használni.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 15. kedd, 00:07


Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 07. vasárnap, 00:00


sziasztok!
Sajnos ez a "szar" inpa nem megy
A lényeg az, hogy az üzemanyag hõmérsékletet merre találom a disben vagy bármi más progiban. A water/oil az megvan de az üzemanyagé nincs.Már sajnos a kocsi eljutott arra a szintre,hogy most már közel 13l-t eszik

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 06. szombat, 11:47


hil írta: Sziasztok!
Melyik diagn-al lehet állítani a car és key memoryt? Honnan tölthetõ le hozzá program? Gondolom a DIS kéne hozzá, talán GT1?
hil


Igen, a DIS-sel, legalábbis a v44 nél nem újabb. Utána már az SSS-ben van bene. Vagy tudod külön az NCSExpert-tel is, az az EDIABAS csomagban benne van.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 05. péntek, 23:45


hil írta: Sziasztok!
Melyik diagn-al lehet állítani a car és key memoryt? Honnan tölthetõ le hozzá program? Gondolom a DIS kéne hozzá, talán GT1?
hil


A DIS és a GT1 ugyanaz. Ezzel tudod állítani.

:: BMWfanatics FÓRUM :: Tartalomjegyzék » Elektromos

DIS

« előző123következő »