Tano Elküldve: 2016-01-16 12:48 kormány
Kabi írta: sziasztok,
az alábbi linken látható 3-as számú borítást akarom fóliázni. Kérdésem az lenne, hogy a légzsákmodult hogyan tudom kiszerelni?
A link neve
A Gugli segít.
Tano Elküldve: 2016-01-16 12:48 kormány
Kabi írta: sziasztok,
az alábbi linken látható 3-as számú borítást akarom fóliázni. Kérdésem az lenne, hogy a légzsákmodult hogyan tudom kiszerelni?
A link neve
Tano Elküldve: 2016-01-14 10:29 Beázás!!!
asbi írta:szotakdavid írta: A külső díszléc patentjain van ilyen zöld szigetelő gumi. A kàrpit patentokon semmi nincs.
Hibàzott a google!?
Akkor még jó, hogy nem rendeltem be egy tízes pakkot belőle.
Amúgy FSB szilikon tömítő és ragasztó jó a visszaragasztásra?
Tano Elküldve: 2016-01-14 10:24 Tempomat - utólag?
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.
Tano Elküldve: 2016-01-12 17:16 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta: Ha hibát okozna nem csinálná mindenki...
Tano Elküldve: 2016-01-11 22:05 Olajszint érzékelő szenzor
YELLOW írta: egy kérdés, ha már itt vagy. minden motor esetén, minden oldajtöltet esetén a MIN-MAX közti rész kb. 1 liter olajat jelent? vagy mondjuk a 1.6 és egy 3.0 hoz más nívó van igazítva és azért jön ki 1 literre? vagy esetleg a nagyobb motornál 1,5-2 literről beszélünk? mert azért nem mindegy, hogy 4 literből hiányzik 1 liter olaj, vagy 7 literből 1 liter.
Tano Elküldve: 2016-01-11 19:30 Olajszint érzékelő szenzor
peterticz írta: Sziasztok!
VAn egy Z4 es Bmw-m! Az olaj szintet gombnyomásra lehet megnézni!
Ponotsan mit jelent az ábra? Eddig fullon volt! Most egy rublikát
leugrott! Öntsek bele? Ha igen mennyit? 1L-t jelenthet az ábra?
Előre is köszi
Tano Elküldve: 2016-01-11 10:51 alapjárat leesik, ingadozik
Methos írta: Köszi mindenkinek a lehetséges válaszokat:
- Gyertyák újak augusztusban voltak cserélve.
- Pillangószelep nincs benne, mert kivettem belőle.
- Szívósort szintén augusztusban takarítottam ki alaposan.
- Üzemanyag, csak OMW maxxmotion
- Szoktam hozzá adagolni SPURI-t kéket.
- Nem füstöl a kocsi, inditáskor sem. Füst téli nagy hidegben látszik, de az mindegyiknek.
Tano Elküldve: 2016-01-10 20:24 xenon próbléma.
pityek1 írta: Sziasztok! Megtudja valaki irni hol talalom a gyari xenon trafot E46-ban? A valaszt elore is koszonom
Tano Elküldve: 2016-01-10 17:27 Izzítás vezérlõ
YELLOW írta: köszi! de vajon jól értem?
- az izzítógyertya teljítményét DDE vezérli, a hűtőfolyadék és az akkumulétor fesz. alapján. - Ez a két paraméter a fűtőteljesítményt befojásolja
- viszont utána az van, hogy motorfordulat és a porlasztott üzemanyag emnnyiségtól függ, hogy aktív-e. (vagy ez csak menet közben érvényes?) - Igen
- tehát ha jól értem, akkor a hűtővíz +25°C és -25°C között van 0,5 és 2,7sec izzítás, ez azt jelenti, hogy kb 0°C-nál 1,6 sec az izzítás.
- de utána azt írja, hogy csak akkor aktív, ha 0°C alá megy. (???) - Ez csak a műszerfali sárga jel kijelzésre vonatkozik
- aztán ha mégsem indulna be (30°C-os hűtőközeg alatt), de a gyújtást nem veszi le az emberke, akkor 10sec-ig is izzít. - Itt kétfelé van bontva. Utófűtés rész, ami 30 fokos vízhőfok alatt van már járó motornál javítandó az alapjárati és emissziós karakterisztikát. Illetve a másik az ismételt izzítás ha gyújtás ráadás után mégsem indították be a motort.
nem vagyok túl nagy angolos (sem), jól értem? bár nem éppen világos.
Tano Elküldve: 2016-01-10 17:18 Izzítás vezérlõ
Krapulax6 írta:
En ahhoz a reszehez szolnek hozza,hogy ahogy irtad 1,6-sec ig izzit 0fokon...akkor 12v-ot kapcsol ra a vezerlo?
Tano Elküldve: 2016-01-10 15:15 Izzítás vezérlõ
Tano Elküldve: 2016-01-10 15:10 alapjárat leesik, ingadozik
szotakdavid írta: Mi köze a railnyomásnak a szívósorhoz????
Tano Elküldve: 2016-01-10 08:58 Hibakód
Zolika1980 írta: Sziasztok!
Rádugtuk gépre az autót. Hibakódok kiolvasása és törlése után benne maradt a 43F2 elektromos segédfűtés hiba. Ez mi? Illetve mi okozza? Korábban izzításvezérlő és izzítógyertyák is cserélve lettek. Már hidegben is könnyen indul a gép.
Ötletek? E46 320D automata 2004évj.
Köszi
Tano Elküldve: 2016-01-10 07:54 bc
siposattila írta: Sziasztok.Csak eggy kérdésem lenne!A bc kapcsolóm csere után nemmüködött pedid ujj a kapcsoló!hallottam programozni kell!De közbe meglett javitva a régi kapcsolóm amivel müködött!!!Érintkezési hiba volt csak!Az lenne a kérdésem hogy ha visszateszem a régit az aksi levétele elött,müködni fog?Vagy azt is ujra kell programozni?