Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-05-28 14:43 Tolató radar

zolibaaa18 írta: Nem semmit nem sípol,semmi hangot nem add ki szerinted a vezérlővel lehet a baj?Majd a kárpitot lebontom és megnézem!Diagnosztika nincs a közelbe,de jövő héten lehet hogy elviszem és rádugatom 1 gépre az kiírja a PDC hibát?


Ezt így megmondani nem lehet. Mivel semmit sem sípol szerintem rakasd gépre, azzal meg lehet nézni jobban, minthogy találgassunk.

Tano Elküldve: 2015-05-28 13:14 Tolató radar

zolibaaa18 írta: sziasztok!Nekem az lenne a problémám,hogy egyik napról a másikra elromlott eddig rendesen működött.Ha esett,ha fújt.Járt e már így valaki?Mivel próbálkozzam?A biztosítékot már megnéztem,az jó a szenzorokon nem látok hibát,meg nem hiszem hogy az a baja,mert ha a szenzor lenne rossz akkor folyamatosan sípolna de meg sem szólal.Nem tudom hogy a vezérlővel lenne e a baj?Hol találom a vezérlő részét?Vagy ha valaki már járt így,és megszüntette a hibát vagy ha tud valaki valami hasznosat,nagyon szívesen meghallgatom.


Rükibe téve sípol egyet hosszan? Ha valamelyik érzékelő rossz, akkor sem folyamatos a sípolás, hanem az elején van egy hosszú, ezzel jelzi hogy gondja van és nem megy. Rá kellene dugni diagra, azzal meg lehet nézni külön az érzékelőket. Vagy ha annyira nincs a közelben diag, akkor az érzékelőkhöz közel hajolva hallani lehet cicergő hangot. Amelyik nem adja az nyilván nem okés. De lehet akár csatlakozó problémája is, meg még pár egyéb. A PDC vezérlőt a csomagtartóban a jobb oldalon a kárpit alatt találod.

Tano Elküldve: 2015-05-27 18:20 hidegen rángat....

Bitu79 írta: Azóta is ír...ez is


De harapós kedvedben vagy ma

Tano Elküldve: 2015-05-27 18:17 Elsõ lámpák

csaba1020 írta: Akkor ami a kesztyűtartóban van tálca abban ne is keressem ?


Abban csak biztosítékok vannak. Relék a mögötte lévő tartókonzolon vannak.

Tano Elküldve: 2015-05-27 18:16 Társalgó

Bitu79 írta: :/ Egyre kevesebb régi arc látogat fel! Észrevettétek?
Az ujak meg csak a kis bajuk miatt jönnek,ami ha megoldódott,többé nem is jönnek :/


Nyilván márkát váltottak, és így érthető. Évek alatt azért akad rotáció bőven, kicsi az a mag amelyik állandónak mondható, de szerintem ez természetes. Ha lecserélném a bömöst más márkára, akkor én is kikopnák...de ez csak elmélet, mert persze én másik bömösre fogom cserélni

Tano Elküldve: 2015-05-26 23:33 Klíma gondok

Powerliqid írta: Nos....
Mint írtam, a ventilátor működik rendben a szabályzójával együtt.
A csatlakozónál meg is kapja a + - 12 voltot.
Tehát.... valószínűleg a 3. kábellel lehet baj,azaz a funkciójával.
Azt szeretném tudni,hogy a klíma vezérlő,vagy valami más okozhatja e a problémát.
Találkozott már ilyennel valaki?


A 3. kábel a DDE-től jön, mivel a motorvezérlő szabályozza a venti sebességét PWM-mel. Diaggal ki tudjátok próbálni, hogy a DDE részéről működik-e ez a kivezérlés. A DDE a konditól a K-bus-on keresztül kapja a jelet ha a kondit bekapcsolod és emiatt kellene bekapcsolni a ventit.

Tano Elküldve: 2015-05-26 15:12 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Tano azért linkelhetnéd azt a doksit.


A gugli a barátunk
Tessék itt van, vagy itt is egy kicsit más formában.
Ezek gyári doksik, szóval hihettek nekik.

Tano Elküldve: 2015-05-26 12:23 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: ...a CKM-ben meg van elég pont, amit lehetne még állítani, aztán csak mi nem tudunk róla, hogy mi mit jelent...


Atért ez így erős csúsztatás. A doksikban szépen le van írva mi-mit állít...persze ha valaki nem olvassa...

Tano Elküldve: 2015-05-25 19:22 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: ez nem igaz. én ha motor leállítás előtt lekapcsolom a klímapanelt, nem világít rajta semmi, akkor következő indulásnál sem kapcsol be. szerintem 3 lehetőség van. vagy megjegyzi a leállításkori állapotot, de ha akkor ki volt kapcsolva, akkor indításnál sem kapcsol be. vagy minden indításnál kikapcsolt állapot van, vagy minden indításnál bekapcsolt állapot.

szerk.: jah anniy, hogy hiába nem megy a klímapanel, a kis venti benne mindenképp bekapcsol.


Akkor szerintem abban is van különbség, hogy mikori az autó, mert nálam a '99-es vasnál visszakapcsolja, pedig aktív nálam a memória opció.

Tano Elküldve: 2015-05-25 16:56 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
Micka írta: apró problémám, hogy ha indítom a kocsit, mindig elindul a klima automatika is (hűtés nem, csak szellőzés),akkor is elindul ha úgy lett leállítva a gép, hogy ki van kapcsolva
ki lehet ezt iktatni valahogy ?

ha csak a kulcs átprogramozásával akkor azt ki tudja megcsinálni, nagyobb szerviz, bmw re szakosodott szerviz vagy csak márkaszerviz?


Akinek van progija hozzá.Innen a fórumról is sztem van,aki elvállalná neked.
De a márkaszervízben sem kérnének el sztem sok pénzt ezért
Amúgy tuti h. car key memory beállítás miatt kapcsol be nálad.


Igen, lehet CKM-ben aktiválni, hogy megjegyezze a leállításkori beállításokat, de ez nem vonatkozik a teljes kikapcsolásra. Tehát gyújtás ráadáskor mindenképp be fog kapcsolni, csak az egyéb beállításokat (ventifokozat, befúvás helye, hőmérséklet, AUC, stb.) jegyzi meg az adott kulcshoz.

Tano Elküldve: 2015-05-25 16:47 330d motor

szepadrian írta: mi az elérhetőségük?


1st-autó

Tano Elküldve: 2015-05-25 12:45 RunFlat / defektmentes

Coyote írta:
nickname írta: Téli defekt mentes "nem fogok vele mínuszokban szarozni"

Nyári normál XL -gumi "orosz rulett a defektre "


Ugyanez lenne nálam is a felállás, téli defektmentes, nyárra meg (majd ha a mostani elkopik), veszek simát, esetleg hosszú útra viszek mankókereket.


Vagy vegyetek Michellin CrossClimate-et. Ez télen is használható nyári gumi, és akkor nem kell cserélgetni.

Tano Elküldve: 2015-05-24 16:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

A time reset a kétèvenkènti fékolajcsere bejegyzése. Akkor esedékes.

Tano Elküldve: 2015-05-22 00:13 20d gázadásra megtorpanás

dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.

Tano Elküldve: 2015-05-16 08:15 Ajtónyítási Gondok!

A WDS-ben meg tudjátok nézni melyik csatlakozójára mi van rákötve. Elég bőséges a választék.