Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-02-28 00:16 Fék

chokey írta: Sziasztok.
Remélem tudtok segíteni a problémámban.
Fékezéskor egy kicsit beránt a kormány. Mintha egy kis pofont kapna hol jobbra , hol balra. De nem húzza el a kocsit semerre. Már a fékeket szétszedtem , átpucoltam, bezsíroztam a csuszkákat de még mindig csinálja. Elvittem futóműveshez is de minden rendben van. Elég sokat megyek vele (havi 3-4000 km), jó volna rájönni még mielőtt valami komolyabb baj nem lesz.
Előre is köszi mindenkinek.


Lengőkarszilentek? Ha megnyomod lábbal a kereket szemből hátrafelé megmozdul?

Tano Elküldve: 2015-02-27 18:08 radio probléma

Rafchee írta: ...Átforrasztottam most már tutira jól érintkezik, visszatettem a rádiót, de továbbra is ugyanaz van. Kulcs nélkül is megy, és egy idő után kikapcsol. Szerintetek?


Akkor még azt nézd meg, hogy minden a megfelelő helyre legyen bekötve.

Tano Elküldve: 2015-02-27 12:45 Ápolás, tisztítás

drherczeg írta: Sziasztok! Tud-e nekem valaki segíteni abban, hogy a szőnyeget a padlóhoz rögzítő kis műanyag csavart honnan lehetne szerezni? Már kettőnek a feje is letört. Köszi (remélem nem off topic)


Itt megtalálod a cikkszámát a beltered színenéke megfelelően. A 3-as elem.

Tano Elküldve: 2015-02-26 10:04 Mi lehet a baj?_

lela írta: A zsalu jól működik az elején?Le zár?


Ez most kérdés vagy kijeentés akart lenni?
De hogy biztosra menjünk: igen, indítás után le kell zárnia, leállítás után pedig kinyit ahogy elmegy a szelepből a vákum.

Tano Elküldve: 2015-02-24 16:28 Ködzáró fény

Tomesz00 írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a ködlámpa magasságot lehet e állítani mert tegnap el vittem az autót műszakira és közölte velem az illető hogy nem tudja át engedni az autót mert a ködlámpám túl magasra világít!


Kelle lennie rajta egy csvarnak amivel lehet állítani a magasságát.

Tano Elküldve: 2015-02-24 16:26 radio probléma

Rafchee írta: Magától nem kapcsol be. Megy kulcs nélkül is, illetve ha kiveszem a kulcsot akkor sem kapcsol ki magától, hanem kinyomom. Elindulásnál is be kell nyomnom.


Úgy tűnik mintha át lenne kábelezve a rádiód. Vedd ki és nézd meg a csatlakozót hátul, mit találsz?

Tano Elküldve: 2015-02-22 13:16 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta: 1 éves!
Mostanában ismerkedek a programozással és sztem azért merült le....


Ezért kell akksitöltőt rákötni ha sokat játszol vele, mert közben szívja a delejt.

Tano Elküldve: 2015-02-22 13:13 bmw diagnosztika

Pitykoo írta: Aham, köszi!
És annak lehet bármi a neve vagy ez kötött benne, mert szoktam látni érdekes elnevezéseket?!


A CFGDAT könyvtárban az INPA.ini fájlban a "LANGUAGE=ENGLISCH" legyen.

Tano Elküldve: 2015-02-21 22:53 bmw diagnosztika

Pitykoo írta: most próbálom majd, hogy angolul legyenek a fülek.
ez az ecu vagy car ez az, hogy ki olvasom vagy rátöltöm?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
én így szoktam próbálkozni nem tudom jó e?!
ha van egy kis időd megnézed, hogy így csinálhatom e tovább?!
Köszi!


Az NCS beállításainál át tudod írni hogy angolul legyen.
Jó a videó alapján is, ez az a verzió amit írtam az egy vezérlős kiválasztás (process ecu). Az elejéhez annyi, hogy érdemes elmenteni egy profilt, és akkor nem kell mindig jelszavat beírogatni az elején.

Tano Elküldve: 2015-02-21 20:03 bmw diagnosztika

Az elején amikor kilvastatod vele az autót, akkor az összes modul szerepel a trc-ben, ezért 60KB körüli. Ilyenkor a középső részen is fel van sorolva az összes. Ha csak egy modult olvastatsz ki akkor a néhány KB-os. Attól függ, hogy a menüpontokból a "process ECU", vagy a "process car" opciót választod. Ha közben ezzel nem variálsz, akkor ugyanoda fogod visszaírni mint amiből kiolvastad. Meg nyilván ezért kell átnézni az ablakot, hogy a jó helyre a jó dolgokat írd vissza, illetve backupot kel csinálni. Másik modulba próbálnád meg visszaírni szerintem hibaüzenetet is dobna, mivel másik modul nem tudná értelmezni azokat a funkciókat. De ezt inkább ne próbáld ki.

Tano Elküldve: 2015-02-21 19:57 Ajtónyítási Gondok!

KAGE82 írta: Koszi.de ilyenkor a teszter nem mutatja ki?mert teszteltek es nem mutatott semmit


Azt hogy a relének az érintkezőit megette a nagy áram és néha rossz a kontakt, azt nem fogja a diag kimutatni.

Tano Elküldve: 2015-02-21 19:55 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Rafchee írta: Úgy emlékszem az E36-osokban össze lehetett zárni 2 "csatlakozólábat" a motortérben. Ebben nincsen már ilyesmi?


E46-nál is működik az a verzió, ha a motortérben lévő köralakú diagcsatlakozó van, de a te autódban szerintem már nem az van az évjárat alapján. Ám ha mégis akkor megoldható úgy is.

Tano Elküldve: 2015-02-21 17:18 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Rafchee írta: Az nem jó hír. Valami más mód lenne még esetleg lenullázni a szervíz jelzőt?


Szoftveresen diaggal...

Tano Elküldve: 2015-02-21 17:17 Service manual

omenke666 írta: Sziasztok,kb egy hete vettem meg az első BMW-et ami egy 320d sedan,mivel németországból lett behozatva a kézi könyve is német Próbáltam neten keresgélni,de nem találtam semmit. Ha valaki tudna egy linket javasolni megköszönném


Ha nem dízel és angol is megfelel, akkor iDrive nélkül, vagy iDrive-val. A lényegi dolgok ugyanazok.

Tano Elküldve: 2015-02-21 17:11 Ajtónyítási Gondok!

KAGE82 írta: Jah,es pl az este sehogysem tudtam kinyitni az ajtokat csak a vezető oldalit,reggel pedig megnyomtam a taviranyitot es csak ugy eggyszeruen kinyilt... Miert van ez vajon??


Valószínűleg a GM-ben haldokolnak a relék. Olvass vissza egy kicsit, már sokaknak volt ilyen problémája.