HJozsef írta:
Köszönöm a válaszod! Lenne még egy kérdésem, az ülés alatti szivattyúnak folyamatosan menni-e kell járó motornál is? Mert hol hallom a hangját, hol nem.Illetve az mennyire normális,hogy gyújtás ráadása után fél-egy percig is zúg? Ha 10x adom rá a gyújtást akkor 10x zúg...
Járó motornál az ülés alatti is folyamatosan működik. Ha ez nem megy, akkor a motor is leáll. Idézet a gyári anyagból:
"The DDE 5.0 features two presupply pumps. One pump is located in the fuel tank while the other presupply pump is located on the vehicle floor in the fuel supply system. Both pumps are switched on and off by means of a relay and deliver the fuel via the fuel filter to the high pressure pump.
The engine continues to run in the event of the in-tank pump failing, however, this is not the case if the in-line pump fails."
Ha nagyobb a zaj, vagy változik a fordulat el tudom képzelni hogy nem hallod mert nem olyan hangos. Gyújtás ráadás után ha nem indítod be a motort akkor a DDE leállítja a szivattyúkat, feleslegesen nem járatja.