Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-12-20 08:18 Hűtővíz..:S

sanyesz001 írta: Sziasztok,
Reméltem hogy az első hozzászolás nem problémával fog kezdődni na de muszály.
VAn nekem 2004 X3 3.0d kicsi kocsim. A jelenség a következő:
Városban a hűtővíz felmegy üzemi hőfokra lassan.(araszolgatás stb)
amint kilépek a városból a hőfokmutató elindul vissza tehát autópályán 130 ebben az időben (-1) már hül is ki a kocsi. ha felkapcsolom neki jobban a fűtést tolja be a meleget és szépen lassan megy le a mutató.
Most ugye ebből egyenesen következik cseréld ki a termosztátot. mert az a baj. Ki lett cserélve már a második új Gyári van benne 1 hónapon belül, plusz a kicsi azt hiszem agr v, egr termosztát nem tudom a pontos nevét nem lényeg.
Nem tudom ezek után létezik-e hogy a második termosztát is rossz?
nem vagyok autószerelő de ha végig gondolom akkor nem lehet más hiszen ez egy zárt rendszer.a kocsi nem melegszik túl tartja szépen viszont menetszélben meg jól lehül.
gyárilag nem zsalus az auto.
nyilván ez most jelentkezett mert eddig jó idő volt .
h valakinek van építő jellegű ötlete azt szívsen veszem mert így hosszú utakon teljesen haza fogom vágni ha nem sikerül valamit csinálni vele...


Pedig ilyet csak a rossz termosztát(ok) okoznak. Ha még csak 1 hónapos, akkor gariban nem tudod cseréltetni, vagy nem olyan helyen rakattad be? Jól értem hogy az EGR termo is lett cserélve?

Tano Elküldve: 2013-12-20 08:14 320d Motor

Hammon írta:

HA leáll,be lehet indítani egyből.De semmi nyoma sincs a hibalistában,mivel csak a jeladós porlasztót nyomja ki folyamatosan.A turbó tavalya lett javítva.

Egyre több ember mondja az adagoló elektronikát, így már nem tudok mire gondolni.

KÖszi a számot!


Mielött nekiestek az adagolónak érdemes lenne egy szoftverfrissítéssel próbálkozni ha nem a legfrissebb van rajta. Ezzel veszteni nem vesztesz, lehet megoldja a torpanásod (nekem anno segített ilyen ügyben) és nem kerül annyiba mint egy adagoló.

Tano Elküldve: 2013-12-19 22:16 Elsõ lámpák

Petes írta: Sziasztok!
Ma este vettem észre, hogy a jobb első lámpámból elment a helyzetjelző, és helyette az index világit halványan, ha helyzetjelzőre kapcsolok. Ez mitől lehet? LED-es már az én helyzetjelzőim vagy még nem? (E 39, 530D 2002 xenon)

Köszönöm a segítségeteket!

Üdv


Ez normális dolog, mivel a kiégett helyzetjelzőt az index halványabb világításával pótolja a lámpamodul. Cseréld ki a kiégett izzót, és utána újra rendesen fog világítani.

Tano Elküldve: 2013-12-18 20:31 Szívócsonk-pillangószelep

Bero írta: Hali! Ezt a pillangószelep ''dugaszolást'' csak dízelnél érdemes megcsinálni? Köszi!


Abból is csak az újabb CR dízeleknél, mivel azokban van. Nyugi a tiedben nincs ilyen.

Tano Elküldve: 2013-12-18 20:30 Kipufogo füst!

Puli írta: Meg van a hiba: EGR hőcserélőm ereszt belül!
Hol érdemes utána járni? Te merre veted?
Ez a cikkszám: 11712247880



Én m_attilánál vettem újat, de ha körbenézel bontókban szerintem találsz használtat is.

Tano Elküldve: 2013-12-17 19:14 ABS-rõl általában

zoli900 írta: Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?


INPA-val a "Chassis" menüben találod, amelyiket engedi olvastatni utána már tudod az identificationt is. Elég egyértelmű.

Tano Elküldve: 2013-12-17 08:59 ABS-rõl általában

zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?

Üdv


Jó lenne tudni, mi van az autódban. Sima ASC vagy ASC+T? Ha csak ASC, akkor az csak kipörgésgátló, nem menetstabilizátor. És csak egy gombnyomás a kikapcsolása, nem kell hosszan nyomvatartani. A diag mit mutat, milyen vezérlő van a tiedben?

Tano Elküldve: 2013-12-14 18:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Na ha van itt aki nagyon topon van,kérem fejtse meg:43F1 electric spare heater,illetve 4AB2 electric spare heater,ezek a hibák,mi a baja a kieg fűtésnek?Van aki ennyire vágja?Amúgy ki fogom cserélni,ha nem lessz meg a baja,lehet amúgy is.Viszont kíváncsi vagyok,biztos van itt aki tudjaKöszönet neki!


A WDS-ben megtalálod a hibák leírását:
43F1, Activation short circuit to B-
4AB2, excess temperature in the auxiliary heater NB: If this fault is detected, fault 43F1 is also stored as secondary fault in every case. If both faults have occurred at the same time, this fault is to be ignored.
Gondolom fordítást nem kérsz.

Tano Elküldve: 2013-12-13 23:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Luck írta: Tano

A csatira érted?
Ehhez már nem a kerek kell....


Nem a csatlakozóra, hanem ADS interfészre. Az E36-hoz a sima INPA-s interfész nem jó mindenhez. Igaz a tied 2000-es, egy próbát lehet megér ha valikinél ki tudod próbálni.

Tano Elküldve: 2013-12-13 22:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Luck írta: sziasztok

Nekem egy e36 316i compact-hoz kellene diagnosztika kütyü.
Melyiket ajánljátok?
Hiba megállapításra,olaj cserénél nullázásra S.T.B
Légzsáknál káhás a csati emiatt hibát jelez,szeretném törölni a hibát.


közben olvasgatom a fórumot,hátha megtalálom egy régebbi hozzászólásba


A tiedhez ADS interfészt keress, az lesz megfelelő.

Tano Elküldve: 2013-12-13 09:24 Kipufogo füst!

Puli írta: Ok, csekkoljuk! Nálad mi volt a megoldás?


Ha ez a gond, akkor csak a csere lehet megoldás, mivel a csöveket benne nem tudod kifoltozni.
Bontott vagy új, igaz az új eléggé borsos árú, a bontott meg lutri. Lehet választani.

Tano Elküldve: 2013-12-13 08:47 Kipufogo füst!

Puli írta: Tegnap este szétszedte a szerelőm a verdát. Sehol semmi repedés,csövek rendben, vízpumpa száraz, kifelé folyást nem látni. Az EGR hőcserélő jobb oldalán (ahová a 13-as elem csatlakozik) lehetett észrevenni némi hűtőfolyadék maradványt. Felöltve nem eresztett. Most nem jelez! Ha megint fogyni kezd.... Lehet,hogy belül van egy hajszálrepedés és nyomás alatt engedi ott ki a h.folyadékot? Cseréljem ki a hőcserélőt? :/


Ha ott van víz, akkor esélyes hogy az EGR ereszti el, nálam is ez volt. Esetleg a másik oldalán, a kipuffogó felőlin is van nyoma? Meleg hűtővíznél/motornál, mikor nyomás alatt van a rendszer, szedjétek le álló motornál a végéről a csöveket, akkor látni lehetne ha kifolyik belőle a kipuff oldalon.

Tano Elküldve: 2013-12-12 14:25 Társalgó

Hammon írta: Sziasztok!
Ilyen kütyüvel rendelkezik valaki?
A link neve


Ment pm.

Tano Elküldve: 2013-12-12 00:40 Elsõ lámpák

Neo954 írta: Villanygépkönyv

Szerelési segédlet tele robbantott ábrákkal, és cikkszámmal.

Üdv.:Neo


Ez így nem igaz. Az ETK az alkatrészkatalógus. A szerelési segédlet az a TIS. Az elektromos rendszer segédlete pedig a WDS. A hasznos oldalak topikba is nézzetek be néha.

Tano Elküldve: 2013-12-11 14:08 320d Motor

ember84 írta: Akkor azért nem találtam Inpában ezt a lehetőséget.Bár ha kicsit kevesebbre is van húzva az egr áteresztése,bajt nem csinál,nem?Pláne hogy nem dobja hibakódnak,szerintem,nem?


Ez kb olyan, mintha félig lezárnád az EGR-t. Ezzel annyit tudsz állítani, hogy hibakódot nem fog dobni.
Attól függ mit értesz baj alatt. Tönkremenni nem fog a motorod lezárt EGR-nél sem. Pro és kontra már ki lett tárgylava mi az EGR hatása. Mindenki eldönti maga, hogy lezárja-e.