Tano Elküldve: 2013-12-11 10:07 320d Motor
tibee01 írta: Ezt melyik diaggal lehet állítani? TIS/GT1 vagy INPA?
DIS-sel lehet. A kalibrációk között szerepel.
Tano Elküldve: 2013-12-11 10:07 320d Motor
tibee01 írta: Ezt melyik diaggal lehet állítani? TIS/GT1 vagy INPA?
Tano Elküldve: 2013-12-10 22:37 320d Motor
ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?
Tano Elküldve: 2013-12-10 16:41 320d Motor
SP_323i írta: Viszont a márkatárs eredeti problémájára még mindig nem igazán találtunk választ:
"Ha 20d-nél elinditod hidegen,lehúzod az egr-ről a vákum csövet,befogod,kell lennie vákumnak,igaz?enyémbe nem érezni,esetleg lehelletgyengén"
Ez így egészséges?
Tano Elküldve: 2013-12-10 08:28 Oldal index
YELLOW írta: nem lehet...
nem ilelszkedik a fényszóróhoz sem, illetve a FL-é felfelé ível a szélén, az FL előtti meg lefelé. én nem faragnám a sárvédőt ezért.
Tano Elküldve: 2013-12-09 14:32 320d Motor
Tano Elküldve: 2013-12-09 09:57 Mi lehet a baj?
pot írta: Hol tudom én ezt ki olvastatni ???????
Tano Elküldve: 2013-12-09 09:35 320d Motor
SP_323i írta: Teljesen logikusnak hangzik, hogy alap járaton engedjen többet, de akkor az EGR esetében a vákumrendszernek a motor fordulatával fordított arányban kell működnie. Ahogy nő a fordulat, úgy kellene csökkenteniük a vákumot az EGR nyitáshoz.
Nem tudom, de hogyha így van, annak a kis fekete cumónak (11747796634) pont ez lenne a feladata?
De mivel a turbó vákum szabályzásában is pont ez a cikkszámú kütyü van így most teljesen össze is zavarodtam, mivel a turbónál 1értelműen a motor fordulatszámával egyenesen arányos vákum kell a változó geomatria állítgatásához.
Persze a villanyos szabályzásra ez már nem vonatkozik
Tano Elküldve: 2013-12-09 00:22 Mi lehet a baj?
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy külföldről hoztam az autót de azóta ég a légzsák lámpám ,hogy lehet ezt el tüntetni?????????????,,, Meg azt nem tudom hogy az autómban van e külső hőmérséklet jelző, mert nem mutatja . Előre is köszi a válaszokat
Tano Elküldve: 2013-12-08 19:53 320d Motor
ember84 írta: Igen,azert mondom,mert dobott be a motorvezerlo mostanaban exhaus re-circulation controll hibat,leellenoriztem,hogy jo-e az egr-em,kipucoltam,membranja is jo,vakuumcsovet ujat raktam,bar vakkumot nem erezni az egr-nel a cso vegen,ha befogom,kb10 s utan,akkor is szinte semmi.air mass mert ertek viszont tul magas,marmint a mert az elvarthoz,ezert gondolom,hogy keveset,vagy nem nyit,es ezt a levegomennyiseget a legszuro-turbo-cooler utvonalan korrigalja,tehat erre megy tobb,mivel az egr-nel nem tud.ezert sejtem adruckwandlert rossznak.nem gondolom logikusan?koszi a segitseget mndenkinek!
Tano Elküldve: 2013-12-08 19:49 Business rádió kérdés
Norzs írta: Sziasztok!!!!
Bmw e46 Business rádió időbeállítását valamint a műszerfal időbeállítását szeretném megkérdezni hogyan történik? Előre is köszönöm.....
Tano Elküldve: 2013-12-08 13:33 320d Motor
Tano Elküldve: 2013-12-05 13:25 320d Motor
Tano Elküldve: 2013-12-05 13:18 Autóvásárlás
toki24 írta: Sziasztok!
Ha már ennyire állapot felmérés, olvasgattam már róla, de hátha .. vajon meglehet nézni valahogy hogy e46-ba hány km van pontosan? ugy pl mint a mercinél 4 helyen meglehet.. ennél is meglehet?
Tano Elküldve: 2013-12-05 13:12 Kipufogo füst!
Puli írta: Átolvasgattam,bár látom vannak még néhányan rajtam kívül is, akik nem vágják, hogy ez pontosan hogyan is működik. Igyekeztem kihámozni belőle az infót:
Szóval ez az EGR hűtő: az 1-es tétel
EGR hűtő
Itt mehet el a hűtővizem? és ettől lehet néha több a füst?!
Tano Elküldve: 2013-12-05 10:08 Kipufogo füst!
Puli írta: Köszi, csekkolom majd!
Mi a pontos szerepe ennek az EGR hűtőnek?