Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-10-16 18:56 Bontó

Halasz88 írta: Sziasztok!

BMW 316ti-hez(2002\06) szélvédő alatti vízelvezetőcsíkot keresek, ha valaki tud
ilyet, dobjon már egy mailt.

Köszönöm!

Üdv,
Halasz88


Szotakdavid kolléga árul ilyet, az apróhírdetések között megtalálod.

Tano Elküldve: 2013-10-13 21:53 Önindító

Látom már megint megy a vetítés.
Tehát akkor tegyük tisztába! A gyári dokumentáció szerint 13,5-14,5V között normális a töltés.

Tano Elküldve: 2013-10-07 23:33 Társalgó

szotakdavid írta: Akkor pénteken lesz


Hurrá!

Tano Elküldve: 2013-10-07 20:58 Társalgó

szotakdavid írta:
KOGE86 írta: Sziasztok!

Végre teljesült a nagy álom beléptem az e30-asok klubjába!!!
Mivel viszonylag rövid ideje vagyok nagy "fan" tudna nekem valaki abban segíteni mikor vannak találkozók, összejövetelek stb...?

Köszi
G.


Üdv közöttünk! szombat este,ha minden klappol megyünk aréna parkolózni.


Ha pénteken lenne, akkor most én is mennék...

Tano Elküldve: 2013-10-05 22:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.

Tano Elküldve: 2013-10-02 16:07 Mi lehet a baj?

toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.

Tano Elküldve: 2013-10-01 23:02 Mi lehet a baj?

toki24 írta: Akkor reseteljek egyet rajta?!

Vajon nem kell aggódni afelől hogy meghalt valami a kocsiba?

Tegyük fel resetelés után sem áll helyre. akkor kézzel rakjam vissza közpre?! vagy hogy érted a manuálist?

köszönöm.

Ne haragudjatok ha hülyeséget kérdezek


A szervízmenüben csinálhatsz egy műszerfal tesztet is, a 2-es menüpont. Akkor látod, hogy mekkora a mozgástartomány. Ha nem stimmel, akkor valami elmászott.
A kódolást diaggal lehet megcsinálni.
Mivel a hőfokod normális, szerintem a műszeregységben lehet a hiba oka.
Igen, a manuális alatt azt értettem.

Tano Elküldve: 2013-10-01 21:33 Mi lehet a baj?

toki24 írta: kép.:http://www.kephost.com/view3.p...t3i1f5.jpg


Mivel elektronikus a műszer, egy újrakódolást kellene megpróbálni, mivel kevésbé valószínű, hogy mechanikusan csúszott el a tengelyen a mutató. Ha ez nem rakja helyre, akkor marad a manuális megoldás.

Tano Elküldve: 2013-09-27 22:37 Motorolaj

No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.

Tano Elküldve: 2013-09-22 00:09 Társalgó

Mi is kint voltunk, igaz inkább a másik részen, ahol tempósan nyomták neki.

Tano Elküldve: 2013-09-16 18:58 Szívócsonk-pillangószelep

copygrandee írta: Akkor ennyi? Nincs is értelme szétszedni? Kipucolni, ilyesmi?


Attól még időnként érdemes szétszedni és kitakarítani ezt is meg az EGR szelepet is.

Tano Elküldve: 2013-09-15 11:07 Felni csere

Pocses írta: Szerintem nyugodtan rakhatsz fel 225 széleset, láttam itt a múltkor ET 20 al felnit ami nem lógott ki, bár arra nem emlékszem mennyi volt a felni szélessége.


Igen, de az ha jól emlékszem 7"-os felni volt, az azért más mint a 8,5. Neki ezzel 46mm-rel lenne kintebb a gyárihoz képest, ez már szerintem necces lesz.

Tano Elküldve: 2013-09-15 00:34 Szívócsonk-pillangószelep

Neo954 írta:
copygrandee írta: Üdv Mindenkinek!
Teljesen új vagy itt a fórumon.
Látom rajtam kívül is sokakat foglalkoztat ez a kérdés. Bizonyára van aki tudja, hogy a E46 318D-ben (2004-es) is van ilyen eltörős ketyere? Köszönöm!


Szia!

Nem tudom biztosra mondani, de itt az ábrán van téglalap alakú tömítés (2 alkatrész)) , ami ezekhez a szelepekhez tartozik.
szívósor ábra

Üdv.:Neo


Annak a tömítésnek nincs köze ahhoz, hogy van-e benne pillangószelep, ez mindegyiknél van.
Egyszerűbb, ha kicsit alánézel a burkolatnak, és ha meglátod a szívocsonk alsó részén a pillangókat vezérlő vákumszelepet (hasonló az EGR-éhez), akkor van a tiedben is.

Tano Elküldve: 2013-09-14 17:41 Hűtővíz..:S

norbeee írta: Tudna valaki segíteni mennyi az e46 320D 150le normál üzemi vízhőfoka? Illetve mennyi aminél már kritikus?

Nálam 90-105 fok között változó... a BC-t nézegetem, a mutató pedig középre van "szögezve"
- Város döcögősen 98-103 között, ha tapasom ha nem
- Városon kívül nyugdíjasban 90-95
- Városon kívül taposva 98-102

Szerintetek ez mennyire normális ilyen 15-20 fokban? A szerelőm szerint kicsit lentebb kellene lennie, véleménye szerint ki kellene dzsuvázni a hűtő lamelláit. Amire sort is kerítünk valamikor.

Köszi


Egy kicsit magassabbak az értékeid ilyen meleghez (15-20 fok) viszonyítva. Nekem a 30+ fokban mentek fel ennyire a hőfokok. A termosztátod 84-85 fokon nyit teljesen, 85-90 körül kellene lennie inkább ha nem taposva mész vele. Egy hűtőmosás biztos segítene.

Tano Elküldve: 2013-09-13 13:12 Trükkök és okosságok

Bela írta: Sziasztok,nekem egy530-as benzines BMW van. Honnan tudom én azt,hogy E39-e vagy esetleg más?Mert nekem nincsen benne a forgalmimba.


Az E39 a gyári kódja a típusnak, a forgalmiban nem ez fog szerepelni. Az évjárat meg a forma megadja hogy a tied E39-es, 2003-tól jött az E60, a macskaszemű.