Tyetyi írta:
martin írta:
markooo írta:
nekem ha jól emlékszem continental winter sport m3 volt, (ha van ilyen) és az defekttûrõs volt. Nekem nagyon hangos volt fõleg alacsony sebességnél, lassításnál. De ha nincs keréknyomás ellenõrzõ rendszered, akkor nem nagy értelme van SZERINTEM.
üdv
a hangossággal egyet értek mert tényleg nagy különbségek vannak a defektűrő és a sima gumi között. Én nem nagyon javaslom a defektűrőt inkább álj meg a defekted van és hívj egy mentőt, gumist vagy valami ismerős vagy bárkit, de egy defektes gumival nem érdemes menni ígyse úgy se.
Viszont ha valakinek nagyon fontos ez a +80km defektes gumival az szerintem tegye fel és szerintem ez a guminyomás ellenőrző nem kell hozzá, ha para van akkor észreveszed hip hop
Többet bír levegő nélkül mint 80km, de nem szabad levegő nélkül használni.
Én nem szeretem hogy nyomásellenőrző nélkül használják a defekttűrő gumit. Azért, mert nem igazán veszed észre hogy nincs benne levegő, viszont előbb-utóbb szétmegy egy pillanat alatt.
Amúgy a hangos futás az a defektűrő technológia hátulütője. Olyan merev az oldalfala, hogy a futófelületen rugózik el az autó és szétveri.
Ezt az autót, azaz az E90-et úgy tervezték, hogy nincs hozzá pótkerék, se hely se semmi. Ergó, ha defekted van, hiába hívsz valakit, ketten nézitek egyszerre? Én csak annyit mondok, hogy sógor belső sávba előzősnél ment kb 180 körül, kapott egy defektet úgy, hogy a keze simán befért oldalt a gumiba, de akkor is simán befejezte az előzést és semmi baja nem lett. Csináljátok ezt utána sima gumival. Az meg hogy hangos, az is relatív. Üljetek bele egy vareszba, aztán majd rájöttök, hogy mi a hangos. Nekem semmi bajom nincs vele és csak ilyet rakok fel rá. Most Pirelli van fent rajta, előtte Michelin volt, a téli meg Bridgestone. Ha noname márkát vesz az ember, meg szar használt kagylós gumit, akkor hangos, amúgy semmi gond vele...