Titus fórum hozzászólásai

Titus Elküldve: 2011-01-25 19:54 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???

hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted


köszike így fogok tenni..[/quote]

Szia!

Nem tudom ránéztél-e már a dologra ha esetleg tényleg víz van benne akkor mindenképpen fújasd ki valamivel. Meg ha már leszedted a motorburkolatot én mindenképpen végignézném a gyertyákat. Vagy ha tudod h melyik henger nem megy akkor annak a gyertyáját. Mert lehetséges h csak simán rossz a gyertya. Találkoztam ilyennel is ez talán a legolcsóbb művelet mielőtt leszeded akár a szelepfedelet is.

Titus Elküldve: 2011-01-25 19:46 help:)

Majti írta:
pampi írta: Sziasztok!
Gondom az lenne hogy kb. -2 fok alá esik a hőmérséklet, kinyitom az ajtót, majd zárnám vissza, és nem zár, vissza kiugrik az ajtó, mintha valami bovden nem akarna vissza húzni, /a nyitásnál nem enged vissza valami/!
Kérdésem az lenne hogy volt e valakinek ilyesmi gondja? És nagy munka e lebontani az ajtó kárpitot?
A válaszokat előre is köszönöm!



Ugyan ezzel a gonddal szenvedek én is, központi zárral szoktam bezárni, de utána nem nyílik. Garázsban kicsit felmelegszik utána tökéletesen működik. Esetleg hőpisztolyos melegítés után a zárnál. Nem nagy macera lebontani a kárpitot, mindjárt keresek róla leírás, és belinkelem. Esetleg ha sikerül valahogy megoldanod, akkor majd szólj. Én próbáltam WD-vel, olajjal, jégoldóval stb, de semmi. Pár napig jó utána semmi.


Szia!
Ha simán befújod wd40-el az sztem nem sokat fog segíteni. Ha leszeded a kárpitot akkor mondjuk hajszárítóval teljesen ki kéne szárítani és után befújni nem wd40-el hanem valami vízkiszorítós zsírspray-el. Sztem így elmúlhat a problémád.

Titus Elküldve: 2011-01-24 22:06 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

Qucsy írta:
ute107 írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


mire gondolsz?? v.hol problémás lenne?, fals levegőt szív??


Szia!
Az hogy néha nem megy a 4. hengered kb 30 féle problémára vezethető vissza jó lenne tudni hogy az a 4 ember is csak találgatott vagy meg is néztek valamit tehát ergó mondjuk kizártak dolgokat. Mert ez lehet egy szar gyertyától kezdve akár gyújtótrafón keresztül injektor vagy elektronika bármi. Jó lenne tudni mikor nem megy a henger meg hogy mit zártak ki eddig!

Titus Elküldve: 2011-01-01 17:52 Segítsetek!

hancurozo írta:
Bero írta: Üdv mindenkinek! Véleményeteket kérném,bár lehet nagy marhaság de egy próbát megér Elektromos turbóról van szó,ezen az oldalon: http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ Aki bármit tud róla vagy van véleménye,kérem segítsen mert én egész jókat olvastam róla! Válaszokat előre is köszönöm!


Vicc kategória 1.7psi=0.12bar


Azon kívül hogy nagyon kicsit tölt szerintem egy jó chiptuningal simán lehet dobni ennyit az autón. És ha ez mondjuk felvesz 60A-t állandóan az nem kis megterhelés a generátornak meg akksinak. Főleg ennyi pénzért inkább csináltatok egy profi felprogramozást és amúgy ha ez megtolja levegővel az egész rendszert hiába a légtömegmérő előtt van biztos hogy megkavar mindent és akkor lehet szépen utánaállítani.

Titus Elküldve: 2010-12-27 20:41 meg akar halni a bmw :|

YELLOW írta:
Titus írta:
Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.


nekem ebből az következik, hogy:

sok az elégetlen üzemanyag, ami belemegy a katalizátorba,

vagy a katalizátor el van dugulva visszafojtja a motort, majd izzani kezd. nincs meg az áramlás, visszafojt, elégtelen az égés


Szia!
Köszi az ötletet de most azt hiszem meg lett a hiba. Ma jöttem vele 450 km-t úgyhogy dugulás nem hiszem hogy lehet. Viszont mikor levettük az elosztófedelet akkor észrevettük hogy ugye az egyik gyújtókábelen van egy jeladó amire ma azt mondták, hogy állítólag abból állít előgyújtást az autó. És az el volt szakadva már majdnem teljesen szerelés közbe meg el vált a műanyag rész is. És azóta sztem valami átlag előgyujtás értéken működik az autó mert nem megy teljesen jól de dadogásnak semmi nyoma. Ha valaki tudja esetleg hogy biztosra ezt csinálja-e az a jeladó akkor az ossza meg velem meg a másik hogy ennek hol van a csatija mert néztem hogy belemegy egy kábelkötegbe de utána már nem tudom követni.

Előre is köszönöm

Titus Elküldve: 2010-12-26 22:36 meg akar halni a bmw :|

Titus írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.


Nah most értem haza egy majdnem kigyulladás után. Jöttem hazafele megint elkezdett dadogni de úgy próbáltam vele menni amennyire lehet. Aztán a mellettem levő integetett hogy álljak meg mert ég az autó alja. Aztán gyorsan ki és látom hogy a katalizátorom világít mint az állat. Mostmár durrogott a kipufogó rendesen és gondolom valahogy ott éghetett el a benzin. Erre valami ötlet? És utána leállítottam megvártam még lehűl beindítom és megy normálisan. Ez az érdekes dolog. Holnap megyek és levesszük a gyújtáselosztót hátha ott nem stimmel valami.

Titus Elküldve: 2010-12-26 08:16 meg akar halni a bmw :|

vsop14 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).


jaja AC.
de ha melegen kezdi el, akkor gyertya is lehet. ha hidegen mindig indít, majd bemelegedés után rosszakodik, akkor nem feltétlen AC. idővel úgyis kiadja magát.


én a gyertyát azért zárnám ki, mert ha még 1db esetleg elszáll menet közben, még mindig megy, a motor, alapjárata se lesz olyan hű de nagyon dadogós. érezni lehet, h kicsit egyenetlen az alapjárat, de nem fulladozik annyira. annak meg nem sok esélyét látom, h pont egyszerre hal meg kettő
sztem is AC


Köszi szépen az ötleteket. Igen én is gondoltam erre meg esetleg benzinszűrőre hogy lehet benne valami kosz esetleg. De ma még azért átnézem a gyújtás részt meg lehet belenézek az ac-ba is. Hátha az abba levő szűrő van tele kosszal. Meg az az érdekes hogy először csak rángat meg ránt 1et 1et aztán megfullad.

Titus Elküldve: 2010-12-25 20:57 meg akar halni a bmw :|

Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.

Titus Elküldve: 2010-12-06 23:34 Kompresszió

stabil írta: Sziasztok! Miben fáj egy hengerfejezés nagy a gyanum hogy gátrepedéses a moci.Kinyomja a vízet egy erősebb menet után a csövek szerintem kemények.


Szia!
Attól függ hol nyomja ki a vizet! Lehet csak simán hengerfejtömítés is. És akkor egy új tömítés + síkolásból meg lehet úszni. Nézd meg a gyertyákat is mert esetleg azokon is látszódhat ha mossa valamelyiket a víz.

Titus Elküldve: 2010-11-19 14:05 Kompresszió

vsop14 írta:
Titus írta: Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem: M20B20 motorba milyen kompressziónak kellene lenni a hengerekbe? Vagyis mennyi a gyári érték? Másik hogy tud valaki hozzá szervízkönyvet? Valami alapadatokkal.

Előre is Köszi!


hát gyári értéket nem tudok, de 9-10 körül kell lennie



Köszi a választ, ezt én is gondoltam hogy annyinak kellene lennie csak azért kérdeztem mert nekem mind1gyikbe 8 van. És olyat nem láttam még hogy 6 henger teljesen együtt kopott volna. Ezért is kérdeztem rá hogy gyárilag mennyi.

Titus Elküldve: 2010-11-17 21:56 Kompresszió

Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem: M20B20 motorba milyen kompressziónak kellene lenni a hengerekbe? Vagyis mennyi a gyári érték? Másik hogy tud valaki hozzá szervízkönyvet? Valami alapadatokkal.

Előre is Köszi!

Titus Elküldve: 2010-11-12 19:07 Rádió kábel

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy E30 Touringba cseréltem rádiót és a rádió jel nagyon gyenge. Arra már rájöttem hogy az antennának tápot kell adni azért gyenge a jel. A kérdésem az lenne hogy milyet? Simán egy kapcsolt 12V-ot? Vagy vennem kell egy ilyen tápfeladót?: http://lcd.metroman.hu/index.p...tazon=1550

Előre is köszi a segítséget.

Titus

Titus Elküldve: 2010-11-10 11:13 Szelephézagállítás

YELLOW írta:
Titus írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy E30 M20B20 motornál hogy kell szelephézagot állítani? Ha jók az infóim akkor itt van egy excenteres kis karika amivel lehet és ez nem korongos.
A másik pedig hogy mennyire kell állítani? Azt hiszem valaki írta itt a fórumon hogy szívó oldalon 0,20 kipufogón meg olyan 0.23. Mondjuk a gyári meg elvileg olyan 0.25 körül van mindkét oldalon talán.

Köszi a válaszokat
Üdv


"excenteres és mind a két oldalon 0.25!" ezt a választ kaptam hozzáértőtől.



Köszönöm szépen az információt!

Titus Elküldve: 2010-11-10 09:52 Szelephézagállítás

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy E30 M20B20 motornál hogy kell szelephézagot állítani? Ha jók az infóim akkor itt van egy excenteres kis karika amivel lehet és ez nem korongos.
A másik pedig hogy mennyire kell állítani? Azt hiszem valaki írta itt a fórumon hogy szívó oldalon 0,20 kipufogón meg olyan 0.23. Mondjuk a gyári meg elvileg olyan 0.25 körül van mindkét oldalon talán.

Köszi a válaszokat
Üdv