Tyetyi fórum hozzászólásai

Tyetyi Elküldve: 2009-11-04 19:39 Társalgó

Tano írta: A magyar használtautópiac egy újabb gyönygyszeme:

http://autozz.blog.hu/2009/11/..._egy_autot

No more comment...

Ez szééép....valaki nyilatkozta egyszer valamelyik médiában hogy Mo. a csodák országa, itt minden autó kilométer számlálója megáll 200 és 250 ezer kilométer között

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 21:41 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Köszönöm szépen! Háát, nekem is pont ilyen csavar volt bent, szóval nem tudom mi lehetett. Talán épphogy beleért valahol...
Jövõhéten írok hogy mi derült ki, ezek szerint más nem járt így még!

ok

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 11:51 Keréknyomás

Hori írta:
Tyetyi írta:
Eapa írta:

Én elõl 2.2-re, hátul 2.6-ra szoktam, egyedül járok. Ha nagyon felfújsz ilyen széles gumit a közepe ki fog kopni, igaz csökken a fogyasztás, viszont legalább pattogós lesz (ez nagyon palikos lett )


Elöl a kormányzás közben változó dõlés is a szélét koptatja + még a 2.2 elég kevés....




elöl nincs gond vele a hátsóval annál inkább

Végül is igazat beszélsz. Az elsõ keréknyomásra inkább akkor érdemes szigorúan odafigyelni, ha az elsõ és a hátsó kerék nem egy méretû és nem lehet cserélgetni.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 11:46 Keréknyomás

bmw320 írta: Üdv!
Nekem azt mondta a gumis hogy 19-nél 2.8 Bar legyen a nyomás szerintetek ez ok így??? 17-18 -nál max 2.4-et használtam!

Én a 19" kerekemben elöl 2,7 hátul 2,9-el jártam és normálisan kopott. Tényleg számít az is milyen hátul a dõlés, nekem állítható KW volt az autó alatt, eléggé letekerve és a gép szerint kajálnia kellett volna a belsõ szélét mert ugyan az összetartás jó volt de az ültetés miatt a dõlés írtó nagy lett. Ilyen nyomással jó volt.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 11:41 Keréknyomás

Eapa írta:

Én elõl 2.2-re, hátul 2.6-ra szoktam, egyedül járok. Ha nagyon felfújsz ilyen széles gumit a közepe ki fog kopni, igaz csökken a fogyasztás, viszont legalább pattogós lesz (ez nagyon palikos lett )


Elöl a kormányzás közben változó dõlés is a szélét koptatja + még a 2.2 elég kevés....

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 10:38 Keréknyomás

icee írta: Sziasztok,

en is hasonlo kerdessel fordulnek hozzatok mint a kollega elottem.

225/45 R17 gumikba ki milyen legnyomas erteket javasolna?
Olvastam a futomu topicban hogy valamelyikotoknek az utmelyedesek megvezettek a kocsit (szinten ez a tapasztalatom) de utana rajott hogy a gumis nem jol fujta fel a gumit (2.0, 2.2) es miutan felfujta a kollega 2.5re mind a 4et jobb lett a helyzet.

Nektek mi a velemenyetek? Nem sok a 2.5 mind a 4be? Altalaban 2 szemely ul a kocsiban velem egyutt.

Udv es koszi,
icee

A 2.5 teljesen jó nyomás. Én autótól függõen 2.4-2.6-ra szoktam tenni õket.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 09:06 Balesetek BMW-vel...

Tyetyi Elküldve: 2009-10-30 09:04 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Szia Tyetyi!

Igen én is furcsállottam hogy ezt mondta, de akkor a 60 fokos kúpos való bele! Az már biztos hogy az alufelni csavarja beleért hátul a dobfékbe (ami a tárcsafék belsejében van), nekem 50mm hosszú volt ez a csavar összesen! A lemezfelni gyári BMW.
Köszönöm, kiváncsi vagyok hogy mekkora való a sima lemezfelnihez!

A fejet nem szokták mérni mert annak a mérete változhat. A kúptól mért menethossz 25mm..

Tyetyi Elküldve: 2009-10-29 19:56 Furcsa hangok a kerekek felõl.

E36-om van, az E36-ba egyenes 60°kúpos csavar való. Elhiheted mert a mostani az 5. vagy 6. BMW-m (soha nem használt a gyár lencsés kerékcsavart) és gumiszervizben dolgozok már tízensok éve. De hogy biztos jó csavart vegyél, délelõtt megmérek neked egy gyári csavart hogy mekkora a menethossz.
kisgeeee írta: Üdv Ismét!

Megkérdeztem a gumist a dologról, no õõ meg azt mondta hogy rövidebb csavar kell hozzá, ráadásúl nem kúpos fejû hanem lencse...
Szóval már van egy pár verzió! :S
Ha esetleg valakinek van kedve, nameg E36osa és épp lemezfelnije fent, megtenné hogy megnéz egy csavart hogy milyen hosszú, és kúpos vagy lencse fejû? Köszönöm szépen, mostmár nem tudom hogy melyik lesz a jó, végén még visszateszem a nyárit aluval...

Tyetyi Elküldve: 2009-10-28 15:47 Autóvásárlás

Devil írta: Értem! Tehát akkor a sedant cuccokat el lehet felejteni.
Még 1 apró kérdésem lenne. Mûszakilag mennyire megbizható az ilyen korabeli 320i-s kocsik? Tudom, hogy sokat számít a km és ki volt elõtte a gazdája. De esetleg vmi típushibákról tudtok vmit,amik gyakran elõjönnek ennél a típusnál?
Köszi az eddigi segítséget és hozzászolást

Nekem volt már 320-am. Szinte mindent túlél. Hibák lehetnek: olajfolyások váltónál-motornál-difinél, hidrotõkék, ahogy írták Vanos problémák (habár ez ritka)...nagyjából ennyi. Konkrét tipushibákról én nem hallottam. A futómûvet érdemes még átnézetni vétel elõtt mert a korral jár hogy itt ott lóghat.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-28 15:12 képek

Tyetyi Elküldve: 2009-10-28 15:11 Segítsetek!

YELLOW írta: ugye ahogy olvasom az az alkatrész egy hõfok jeladó, ha rossz lenne, akkor inkább az lenne a gáz, hogy a "szivató" folyamatosan menne, mellesleg, ha többet érzékelne, akkor beindulna, cak rángatna hidegen... viszont ezt a mûszerfalon látnád a vízhõfokmérõn!

BMW318i írta: Sziasztok!

Valaki cserélte már a 9-es alkatrészt?

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10

Még mindig a reggeli be nem indulással küzdök, állítólag ez a rossz és nem az AC-m...

Igaz nekem M42 van, de én is cseréltem tavaly télen ezt az érzékelõt mert hidegen elég sz*r volt. Nálam segített.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-28 15:06 Autóvásárlás

Devil írta: Sziasztok!Sajnos Én még nem vagyok bmw tulajdonos, de remélem elõbb vagy utobb, de az leszek. Nem vagyok nagyon jártas még a dolgokban, így pár amatõr kérdéssel fordulok a már rutinosabb emberekhez.
Hozzá tudnék jutni egy Bmw E36 320i coupe típusú járgányhoz.1995/8 havi a kiadás. Az autó nem 100%os az eleje kicsit megpuszilták. Bal elsõ sárvédõ idom, motorháztetõ, küszöb, bal elsõ teleszkóp mindenkép cserére szorulna. Egy ismerõsömnek pedig van egy Bmw E36 316i sedan 1995ös kiadású kocsija, ami bontásra van. A futómû és a motorháztetõ, sárvédõ idom áthelyezhetõ e a coupe-ra vagy teljesen mások ezek az elemek attól függetlenül, hogy egy típusú a kasztni? Ezeken a területeken van különbség a kettõ között?Mert így nagyon olcsón hozzá tudnék jutni alkatrészekhez. Csak kérdés, hogy fel tudok e a 316i-bõl használni a 320i-s coupe-hoz.
Tudom, hogy amatõr a kérdés, csak még annyira nem vagyok otthon ebben a témában.
Elõre is köszönöm a válaszotokat.
Üdv.: Devil

Szia Devil!
Sajnos a coupe-nak és a limónak semmi köze egymáshoz ( a limonak rövidebb az eleje 15 centivel) A futómûvek között is van különbség mert az 1,6-nak gyengébb cuccai vannak (fék ,stablizátor stb)
Keress olyan helyet ahol 20-25-28-as coupe-tt bontanak és onnan építkezz.

Tyetyi Elküldve: 2009-10-27 17:56 képek

Tyetyi Elküldve: 2009-10-26 11:54 képek