Tyetyi Elküldve: 2009-10-25 21:06 Segítsetek!
Tyetyi Elküldve: 2009-10-25 21:06 Segítsetek!
Tyetyi Elküldve: 2009-10-24 15:18 Furcsa hangok a kerekek felõl.
Zolee írta:
Semmi gond,így tudunk meg egyre többet - sõt én kérek elnézést, ha hülyeséget írtam! Az lehet h a gyári csavarok anyaga közt nincs különbség, de az biztos h az alufelnihez kapható - nem gyári - csavarok puhább anyagból vannak. Már sikerült ilyen alufelni csavarnak elkenni a fejét, lejött róla a króm réteg, alatta pedig vlmi bronz színû puhább anyag volt.
Tyetyi Elküldve: 2009-10-24 13:29 képek
Robinson írta: Köszi srácok Mint kiderült, alacsonyabb lett mint Horié
Megmértük, az enyém 4,5cm lett Horié 4cm gampetibor kocsijához képest
Most éppen rá vagyok mozdulva erõsen a peremes felnikre
Tyetyi, ha tudsz olcsón 19"-ost, akkor ne tartsd magadban!
Cserébe van eladó eredeti 18" M135-ösöm!
Tyetyi Elküldve: 2009-10-24 13:27 Furcsa hangok a kerekek felõl.
Zolee írta:kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!
Az alufelnicsavarok puhább fémbõl vannak, pont azért h ne egyék meg az alufelnit. A menet természetesen elbírná, de jól látod, valóban a fejnél kezdõdik a probléma.
Tudomásom szerint a kúpszög egyforma az alu- és a lemezfelni csavaroknál.
Tyetyi Elküldve: 2009-10-22 15:23 Társalgó
Zolee írta:Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30
bele fogok halni?
Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx
Tyetyi Elküldve: 2009-10-20 22:12 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?
szigiimi írta: Sziasztok. Tudja valaki hogy E36-on hogy kell nullázni az inspekciót?
Tyetyi Elküldve: 2009-10-20 20:01 Kormany problema
Robinson írta:gampetibor írta: Sziasztok!
Ma reggel megnéztem a kerekeket és azt tapasztaltam, hogy a jobb elsõ kerékre felrakott ólomsúly körbe körbe forog az acélfelni szélén. Munka után visszamentem a gumishoz mutattam neki mi a helyzet. Újra centírozta a kereket. Az volt a furcsa, hogy az bal elsõn kívül megint volt mit állítani az összes keréken bár csak pár gramm eltérés volt. Szerintem ez elég gáz. Hazafelé kipróbáltam egy egyenesben nem remegett száznál. Egy biztos többet ide nem hozom a kocsit mert nem figyelnek oda eléggé az biztos! De végre nem ráz újra lehet tépni a pályán!
Ilyenrõl még nem is hallottam. Azért ez tényleg nagyon durva. De mostmár tudjuk, hogy ezt is lehet keresni mint hiba
Gratula a felfedezéshez
Tyetyi Elküldve: 2009-10-20 17:06 Kormany problema
hancurozo írta:YELLOW írta: a hejesirásrol beszélhetnénkmindíg a "vitatkozás"
szakmai kérdés ide vagy oda, ez alapvetõ egy autótulaj számára, fõleg úgy ha rajong az autójáért...
mivel a köznyelvben a centírt használják jobban így ugyanúgy elfogadott, és rajtad kívül szerintem senkit nem zavar ha úgy írja/ejti...
nem okoskodásról szól ez tudod jól de akkor centerezés és így már helyesRobinson írta: [
szerk: ja és amúgy az, hogy kinek milyen autója van, szerintem nem befolyásolja, hogy tudja-e mit jelent az 5x120, mivel szakmai kérdés, míg a helyesírás szerény véleményem szerint, az álatalános iskolai alapképzés része, így aztán megint sikerült okosnak lenned
legyünk egy kicsit magyarok és akkor a "vitának" sincs értelme
"kerékkiegyensúlyozás"
Tyetyi Elküldve: 2009-10-20 16:39 Kormany problema
Robinson írta: Könyörgöm, hamár tizenéve gumiskodsz, legalább Te írd már le azt a szerencsétlen centrírozást normálisan
Tyetyi Elküldve: 2009-10-20 09:41 Kormany problema
Robinson írta:YELLOW írta: korábban azt írtad ez másik felni.... viszont ha korábban nem volt gond, akkor gumi baj lesz... illetve ha cserélnél nem volt centír (sajnos van aki nem csinál, pedig minden gumi le-fel rakásnál kell) akkor az kell, esetleg menj el más gumishoz, akinek talán jó a gépe... vagy amit írtam, hogy futó állításkor valamit nem húztak meggampetibor írta:Christine írta:gampetibor írta: Köszönöm az ötleteket!! Még egy kérdés: mi az a tehermentesítõ?
Ha pár milliméterrel is nagyobb a felni mint ami az autóra való, akkor ezzel a gyûrûvel ez a probléma megoldható. Nekünk precízen lemérték, és egészen vékonyat legyártottak, kb. 1000 Ft/db volt. Remélem sikerül megoldani a problémát
Nekem ez a gyári acélfelni volt fenn idáig is csak nyári gumival. Eddig még sosem csinálta pedig mentem vele 200-al is és meg sem rezzent a kormány.
Nem azt írta, hogy nem másik felni? Visszanéztem, nincs vesszõ:
"nem másik felni" De lehet, hogy én értem félre Amúgy ilyen korán téli papucs?
Tyetyi Elküldve: 2009-10-17 19:40 Társalgó
InsectKiller írta: Bár csak el tudnék rajta igazodniHori írta: Japán tuner oldal van rajta 1-2 egész komoly Bömös
http://minkara.carview.co.jp/u.../note.aspx