Vik0417 Elküldve: 2017-11-30 17:43 Mi lehet a baj?
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_sad.gif)
De mindegy, a végén úgyis az lesz, hogy visszaviszem januárban, ha nem oldódik meg.
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_neutral.gif)
Bitu79 írta:Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.