Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2010-12-21 08:48 Ajtónak nyitás

kempelen írta:
Zolee írta:
martin írta: Hello sziasztok!
Ezennel szeretném jelenteni, hogy élnek köztünk olyan kedves honfitársak akik nem kímélik a másik autóját és így a mai nap folyamán minda 4 ajtó megkapta a maga sérülését.
Tavasszal fényezés javítás bármi is lesz. Csak én vagyok ilyen balszerencsés vagy mások is ugyan úgy kapják az ívet ?


Nyilván nem vigasztal - engem sem - de nem vagy egyedül
Én a bal hátsó sárvédőmre kaptam egy 20 centis karcolást, de olyat h fémig ment + a lemez is behorpadt. El sem tudom képzelni hol és hogyan csinálták - a legutóbbi mosásnál vettem észre -, egy biztos, nem forgalomban történt. Legbosszantóbb, h tavasszal eladó lesz az autó, ha így hagyom=szépséghiba, ha megcsináltatom=kap 1 réteget ....


Sajnos vannak ilyenek, de nem azért mert ez bmw. Lakótelepeken ez már hagyomány, hogy bármely autó, melyen nincs karcolás fel van avatva hasonló módszerrel. Kollegám cseppet sem feltűnő, de még érintetlen b vectráját is körbekarcolták már....sőt kolleganőm corsáját is. Nincs értelme belemenni miféle indíttatásból teszik, mert úgysem értené meg normális ember...


Így van ahogy írtad. De az értelmetlen rongálás mégis felfoghatatlan. Akkor már jobban elfogadom, ha egy rászoruló elvisz magával egy alkatrészt. Annak legalább van vmi értelme. Ha mindezt egyéb rongálás nélkül teszi, még hálás is vagyok .

Zolee Elküldve: 2010-12-20 23:43 Ajtónak nyitás

martin írta: Hello sziasztok!
Ezennel szeretném jelenteni, hogy élnek köztünk olyan kedves honfitársak akik nem kímélik a másik autóját és így a mai nap folyamán minda 4 ajtó megkapta a maga sérülését.
Tavasszal fényezés javítás bármi is lesz. Csak én vagyok ilyen balszerencsés vagy mások is ugyan úgy kapják az ívet ?


Nyilván nem vigasztal - engem sem - de nem vagy egyedül
Én a bal hátsó sárvédőmre kaptam egy 20 centis karcolást, de olyat h fémig ment + a lemez is behorpadt. El sem tudom képzelni hol és hogyan csinálták - a legutóbbi mosásnál vettem észre -, egy biztos, nem forgalomban történt. Legbosszantóbb, h tavasszal eladó lesz az autó, ha így hagyom=szépséghiba, ha megcsináltatom=kap 1 réteget ....

Zolee Elküldve: 2010-12-20 16:35 Nem indul el

YELLOW írta:
davech írta: hi! Hétvégén olyat produkált az ótóm, hogy indításnál csak kattogó hangot adott, és villogott a tompított majd a műszerfalon a automata váltó jel (N) mellet egy felkiáltó jel jelent meg. Ilyet még nem produkált nálam a gép. Lemerült aksira gondoltam, de minden működött rádió világítás minden... Próba bikázás, 5perc töltés után pöcre indult. Kb 15 perc rádió hallgatás után -15 fokban már le is merül? Azóta pöcre indul. Aksi csere esedékes? Vagy a sárga felkiáltójel mást is jelent? thx



1000% hogy rossz az akksi. attól, hogy megy a rádió vagy egyéb az egy dolog. az önindító a Te autódban kb 1-1,5kW-os, azaz csúcsértéken akár 200A-t is felvesz, ez össze sem hasonlítható egy rádió fogyasztásával. az akksik mindig télre mennek tönkre, mert nyáron kipárolog belőlük a folyadék. télen nehezebb az indítás, szóval minden adott.

én ugyanígy jártam.

kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma

nem árt megjegyezni!


1 hónapja ue volt a jelenség nálam is (leszámítva az N melletti ! jelet). Emlékeztem h olvastam itt az oldalon - Yellow írta akkor is - h a 'kattógó hang, villódzó tompított = tipikus akksi probléma' Fel sem tettem a kérdést, vettem egy új akkut, eredmény: minden OK! Vegyél egy új akksit 1001% h az!

Zolee Elküldve: 2010-12-13 11:56 Akkumulátor

bmw320d4 írta:
Zolee írta:
blasekati írta: Sziasztok!

Kivette már valaki az akksit? Mit jelent az, hogy "az elektromos tárolók adatai törlődnek"? Gyári van az autóban (e46 2001-es 20d). Hogy zajlik lépésről lépésre az akksi kivétel? Előre is köszi a válaszokat!


Nem kell megijedni! Az átlagfogyasztás, a megtett km (nem a teljes ), átlagsebesség, tehát a nullázható paraméterek fognak törlődni.
Lépésről-lépésre: Leveszed a + sarut, ezután leveszed a - sarut, kiveszed az aksit. Visszafelé fordítva, tehát először - saru, aztán a +.


Fordítva

Ami a legfontosabb, hogy a kulcsot vedd ki a gyújtáskapcsolóból!


Igazad van!!! Nagy hülyeséget írtam (de csinálni jól szoktam ),

Először a - aztán a + !!!

Zolee Elküldve: 2010-12-13 11:27 Akkumulátor

blasekati írta: Sziasztok!

Kivette már valaki az akksit? Mit jelent az, hogy "az elektromos tárolók adatai törlődnek"? Gyári van az autóban (e46 2001-es 20d). Hogy zajlik lépésről lépésre az akksi kivétel? Előre is köszi a válaszokat!


Nem kell megijedni! Az átlagfogyasztás, a megtett km (nem a teljes ), átlagsebesség, tehát a nullázható paraméterek fognak törlődni.
Lépésről-lépésre: Leveszed a + sarut, ezután leveszed a - sarut, kiveszed az aksit. Visszafelé fordítva, tehát először - saru, aztán a +.

Zolee Elküldve: 2010-12-11 22:35 nyomtávszélesítõ, avagy "pogácsa"

SirToma írta: Sziasztok.

Ma kapott az autó tárcsát+betéteket előre, és akkor lettem figyelmes rá, hogy elöl van egy nyomtávszélesítő a kerékagyon.
Kérdésem az lenne, hogy ugye ez nem gyári???
Hátul nincs. 16-os 5 ágú bmw felnin gurul a drága, 225-ös gumikkal, és eddig is fura volt, hogy elöl picit kilóg a kerék. Jól néz ki persze, de jó ez így???


Biztos h nem gyári.
Nem igazán egészséges főleg h elöl van, de egy 5 v 10 mm-es még elmegy.
Szélesítés: sokkal jobb és valamivel egészségesebb, ha kisebb ET-jű felnivel van megoldva, mint szélesítővel.

Zolee Elküldve: 2010-12-11 21:53 Autóvásárlás

Sziasztok! Jövőre váltani szeretnék. Ami biztos h maradok a benzinfalóknál - 6 henger - min. 2.5l.

Alternatívák: E46 330i (2004) vagy E90 325i (facelift előtti) - nem tudom h a szívemre v az eszemre hallgassak - érdekesség h németben nagyjából 1 árban vannak!?

Melyiket javasoljátok, személyes tapasztalatok, érvek-ellenérvek. Várok minden véleményt, hozzászólást. Köszi!

Zolee Elküldve: 2010-12-11 21:03 Inspekció

bmw320d4 írta:

Ráér, de ezt már megbeszéltük


OK!

Zolee Elküldve: 2010-12-11 20:48 Inspekció

bmw320d4 írta:
Zolee írta: nálam van még a könyved!!!



Legalább nem nálam foglalja a helyet. Kellemes olvasgatást!


Köszi, de nem a könyved nyúzom, bent van vhol a melóhelyen . Megkeresem és küldöm.

Zolee Elküldve: 2010-12-11 20:41 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
Zolee írta: Érdekes, amit írtok. A gyári váltóolajat októberben cseréltem le Castrol SMX-S-re (108e km).
Az ok: nem hittem az örök olajban, de leginkább az h az első és második fokozatot mind hidegen, mind melegen nehezen vette (68e volt az autóban amikor megvettem, ez azóta így volt). Meglepetésemre a gyári olaj sem színre, sem állagra nem tűnt ’döglöttnek’, gondoltam is, na adtam a sz..nak 1 pofont! DE a cserét követően a váltó olyan, mintha kicserélték volna, tökéletesen működik hidegen melegen – igaz az SMX-Sben nincs csak 2e km. Kiváncsi leszek pár ekm múlva mit produkál, ha szarakszik most már tudom mire kell cserélni. És a Castrol elmehet a p...ba, mielőtt megvettem az olajt ezer helyen megnéztem, és mindegyik oldaluk az SMX-S-t írja az autóba!!?? Ezek szerint ROSSZUL!


hát nekem ugye dettó mint írtam, csak nekem az SMX-S-től akadozik, előtte kutya baja nem volt... csak az itteni tanácsok miatt én sem hittem benne, hogy van örök olaj. de az automata olajat ki fogom próbálni.


Érdekes és fura, mivel egyforma váltónk van...
Ha gondom lesz az SMX-S-el, akkor MTF-LT2-t teszek bele (az automatarol olvastam vhol 1 cikket h nem ajánlják manualba, eddig kerestem, de nem talalom).

Zolee Elküldve: 2010-12-11 20:35 Inspekció

bmw320d4 írta:
Zolee írta: Kempelen előző hozzászólását annyival egészíteném ki h tudtommal az olajcsere intervallumot úgy számolja a 30 v 25e-ből, h a megtett km-t csak az igénybevétellel korrigálja (hidegindítások, magas fordulaton történő használat, stb), de az időt sztem nem kalkulálja bele, mivel így is - úgy is illik évente lecserélni. Nekem 25e a csere intervallum, de 12.000 megtett km után (ekkor még 9-10 ezret ír a cseréig) cserélem és nullázom.


E46 csak a fogyasztásból számol.


Aha! Köszi! Akkor csak majdnem jól tudtam


Más: = ég a pofám, nálam van még a könyved!!!

Zolee Elküldve: 2010-12-11 20:23 Inspekció

Kempelen előző hozzászólását annyival egészíteném ki h tudtommal az olajcsere intervallumot úgy számolja a 30 v 25e-ből, h a megtett km-t csak az igénybevétellel korrigálja (hidegindítások, magas fordulaton történő használat, stb), de az időt sztem nem kalkulálja bele, mivel így is - úgy is illik évente lecserélni. Nekem 25e a csere intervallum, de 12.000 megtett km után (ekkor még 9-10 ezret ír a cseréig) cserélem és nullázom.

Zolee Elküldve: 2010-12-11 19:44 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Érdekes, amit írtok. A gyári váltóolajat októberben cseréltem le Castrol SMX-S-re (108e km).
Az ok: nem hittem az örök olajban, de leginkább az h az első és második fokozatot mind hidegen, mind melegen nehezen vette (68e volt az autóban amikor megvettem, ez azóta így volt). Meglepetésemre a gyári olaj sem színre, sem állagra nem tűnt ’döglöttnek’, gondoltam is, na adtam a sz..nak 1 pofont! DE a cserét követően a váltó olyan, mintha kicserélték volna, tökéletesen működik hidegen melegen – igaz az SMX-Sben nincs csak 2e km. Kiváncsi leszek pár ekm múlva mit produkál, ha szarakszik most már tudom mire kell cserélni. És a Castrol elmehet a p...ba, mielőtt megvettem az olajt ezer helyen megnéztem, és mindegyik oldaluk az SMX-S-t írja az autóba!!?? Ezek szerint ROSSZUL!

Zolee Elküldve: 2010-12-04 20:21 Service manual

Zolee Elküldve: 2010-12-04 20:12 elektromos üzemanyagszivattyú

Urak! anubisz & YELLOW - ugyan nem az én tisztem - mi a f..ért kell 123 hozzászólást idézni???