ZoliE36Compact fórum hozzászólásai

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-29 17:55 e36 vásárlás

DBalazs írta:
csbalu írta:
don80 írta: sziasztok!!véleményeket kérnék e36 325-328-rol.1millio körül.320-am volt már de véleményem szerint kevés a kasztnihoz az a motor.van e valami komoly tipushiba stb???


Nekem régi álmom volt gy 328i copue. Megy is, jól is fogyaszt, szép is Alkatrész van hozzá dögivel, sokmindenbe szerelték a 28as motort.




Szia!

Szóval 328i 1 milla körül reális lehet? Mennyi gondod volt vele? Itthon vagy külföldön vetted?

Bocsi, hogy így letámadtalak... )

Balázs


hola.

1 forintért már nagyon jót kell hogy adjanak.
nézesd át alaposan (akár több helyen is)
az enyém az utolsó darabok egyike de már biztos van 1.2-1.3 ban... (bár más motorral, de az sztem mind1. a nagyobb fogyasztású benzines olcsóbb gondolom)
(egyébként én kintről hoztam. magamnak. egy osztrák bmw-buzi magánembertől!!! mint a mesében! )


ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-28 09:53 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.



pontosan ezért kell figyelni az összeillő szettekre! a kopás miatt.
én nem vettem észre h gyorsabban fogyna. sőt.
anyu opeljében 40.000km-es korára az origi gyári fékbetétek megették az origi gyári tárcsákat...
80.ezernél az ATE szett hibátlan volt!
az is számít nagyon h a magasabb széntertalmú tárcsa jobban vezeti a hőt és előbb lehűl!
ha nem izzzik nem is kopik annyira.
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-28 09:27 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-27 18:29 Féktárcsa és fékbetét

az első fékekről beszélünk - a hátsók teljesen jók, még a betéteket sem kell cserélnem. [/quote]



ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.


ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-26 11:56 Társalgó

jokerface írta: Fiúk,ti szoktatok használni autós kesztyüt sportosabb,vagy hoszabb autózáskor.
Ha igen,akkor mik a tapasztalatok? Jó dolog?


hali.

én kesztyűt csak motorozáshoz használok. sztem csak akkor van értelme ha mondjuk van vmi olyan betegséged, hogy nagyon izzad a kezed. vagy ha velúr kormányod van. (pl versenyautóban)
egyébként sztem csak inkább az oldtimereseknek való hogy rendben legyen az összkép.

üdv
z

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-08 15:11 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
gampetibor írta: Nos aki hiszi aki nem, megvolt a tali Yellow márkatársal akinek tényleg van egy szép fekete BMWje! Tiszteletét tette még Sounkey Andival, Magnum, és Yellow egy barátja. Képeket Yellowék csináltak remélem megosztják majd velünk itt. Yellow örülök hogy találkoztunk, remélem látunk még! A többiek pedig akik 4 oldalon keresztül irogatták hogy feltétlenül itt lesznek stb és nem jöttek el bármien okból is mielőtt egy szót is szólnának többet Yellowra, először nézzenek magukba.


jut eszembe a kiemelt rész
még az is kérdéses volt a fejekben, hogy van egyáltalán BMW-m? mert kb az jött le az írásból...
attya úristen mit gondolhattak/hatnak rólam itt.




hát azt hogy te vagy a sárgaangyal....

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-07 15:24 Ez se semmi

anubisz írta:
kempelen írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: A link neve


hát igen, nem ártana, ha kezelni is tudná..


Biztosan aktív maradt a DSC.



Basszus,kiszakadt a futómű
És még az egyik hátsólámpa sem égett



én azt mondom ügyes volt a bácsi. mentett ahogy lehet.
ráadásul nem tudom azt észre vettétek e h nincs 1 lába sem...!
ha vki ilyen megszállott, és még végtaghiány sem gátolja abban h versenyezzen(mert ezt szereti) azelőtt a legmélyebb tiszteletem!

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-06 08:30 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: így van a kenés nem romlik, legalábbis full tiszta gáz üzemre nézve is csak nagyon sok idő után jönne ki. régen oylan baj volt a gázos autókkal, hogy volt aminek a hengerét megrongálta. kráteres lett. valamikor réges rég volt is róla cikk.
eleve ha belegondolsz, hogy csupán városban hazsnálod a gázt, amikor több a fogyasztás és ott spórolsz + nem szennyezed úgy a levegőt már megéri. városban nem kell az erő sem úgy. eleve célszerű 500 km gázos üzem után beiktatni egy benyásat.
a baj ott van és mindig mindennel így van. ha ez kezd terjedni, már pedig fog, akkor marha nagy jövedékit fognak terhelni a gázra, ha szerencsék van, akkor csak a kutakon árultakra. ekkor jönnek majd a gépek, amikkel otthon cseppfolyósítani lehet majd, aztán az is jövedékis lesz, oszt megfagyunk mert nem lesz lóvé fűteni.




yeló mester, képzeld nem kell semmi gép hozzá. akár a szántóföld közepén egy kézi pumpával át lehet fejteni az egyszerű palackos pb gázt az autóba....

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-02 15:16 Segítsetek!

ficsur írta: Sziasztok érd hátha valaki volt már igy 318.tds melegen valami ütemes katogást halanni de nem tapasztalom hogy valami gond lenne ugyanugy megy stabil stb csak a katogás ami elég méjröl jön pontosn nem tudom behatárolni de gázadásnál is mindha hangosabb lenne.Mi lehet volt már valaki igy???KÖSZI


lehet hogy a hajtásláncot(kardánok-féltengelyek)kellene megnézni...

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-05-01 08:25 légzsak_

Igazad van, de elegem van a sok unfair vállalkozóból önjelölt szakemberből... Nincs energiám mindenért harcolni.. Az autómban (mióta nálam van ) minden eredeti, ha hiba volt akkor javítva nem valahogy megoldva volt. És most a nagy szervíz ,friss vizsga után gondoltam legyen tiszta... Ehelyett most kezdjek pereskedni jogorvoslatra lelni ,évekig ezzel foglalkozni.. Ezt kellene ,de már én nem teszem... Élni szeretnék ,nem harcolni a mindennapokban, de egyre nehezebb. Így lesz ez az én bajom.. [/quote]


szia. sajnálattal hallom hogy jártál.
talán okulásképpen a többieknek leírhatnád a pontos cimet és a cég nevét nehogy vki más is odatévedjen.
üdw
z

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-04-28 20:07 vizpumpa

YELLOW írta:
Helioport írta:
YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:

próbáld meg az SKF gyártmányút. nekem már eddig több autómnál is jól szerepelt, és most is azt rakattam be. nem tudom h olcsóbb e mint a gyári , lehet h kicsit több, de ez legalább jó!




az SKF is ugyanolyan, mint a "gagyibb" ugyanazon a soron csinálják ugyanabból az anyagból, csak más a beütés rajta. ezt olyantól tudom, aki dolgozott csapágy gyárban. azt is mondta néha van különbség a gyári zsírmennyiségben, de az élettartamot nem igazán befolyásolja. sokszor az SKF-ben is kevés van. sokan azért vesznek nevesebb gyártótól, mert anno kivívta az elismerést, de manapság ezt kihazsnálva ugyanúgy kispórolnak abból is mindent.


Az azért fura lenne, ha az SKF egy gyárban-, sőt hovatovább egy sorról jönne le a 2000 forintos kínaival. De az is biztos, hogy az SKF, az NSK, a Schaeffler és a Timken sem egy gyárban, némelyik nem is egy kontinensen gyárt-gyártat.


hát pedig nekem így mondták.


a csapágy témát már hallottam de nem hiszek benne. de ha figyeltél volna most SKF-vízpumpáról van szó!
nem hiszem hogy a vízpumpát és a csapágyat ugyanott csinálnák...
tehát csak annyit mondtam h nekem bevált az SKF-vízpumpa.

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-04-28 19:24 vizpumpa

BarG írta: Volt valami cicergő hang a motor környékén, ezért levettük a viszkót, az ékszíjat, hogy nem innen van-e a hang. Hát nem gyengén lötyög a vízpumpa kereke! A szép az, hogy kb 40-45e km van benne összesen. Az eddigiek úgy 100e-et bírtak. Belegondolva lehet valami Pneurob írásában, hogy a venti kiegyensúlyozatlanná válik az idő múlásával és ez felgyorsítja az amortizációt. A múlt nyáron volt hűtőtisztításom, amikor szinte alig ment át levegő a hűtőn, akkor kaphatott némi plusz hőterhelést.
Volna néhány elméleti kérdésem:
- én nem láttam lehetőségét, de nem lehetne a gyári zsírját lecserélni valami metabondosra, vagy MoS2-osra? Az adna némi plusz élettartamot.
- szerelőm szerint van erősített vízpumpa, - találkozott valaki ilyennel?
- rohadtul nem tetszik a viszkós konstrukció, nem csinált már valaki elektromos ventillátorra történő cserét?

Amúgy meg izét a bmw tervezők hátsójába, hogy olyan ventit terveztek be, ami vetemedik! oszt még tudják is, hogy szart csináltak, mert publikálták, nagyokosan.


próbáld meg az SKF gyártmányút. nekem már eddig több autómnál is jól szerepelt, és most is azt rakattam be. nem tudom h olcsóbb e mint a gyári , lehet h kicsit több, de ez legalább jó!


ZoliE36Compact Elküldve: 2012-04-28 18:59 Üzemanyag fogyasztás

lalada írta:

biztos a nagyobbal venném, az 1,8-as az megy is valahogy, az 1.6-os meg..hagyjuk. a turbótól se kell ám annyira félni. lehet jól diagnosztizálni és előre jelzi a problémát. ha hirtelen elkezd fogyni a motorolajad az szinte biztos, hogy a turbócsapágynál megy el.. szóval a 20d-t se hanyagolnám. ez a véleményem.

Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?





ha már úgy is kimentél kanadába legalább legyen értelme! tehát csak az M3 marad.
és ez ugye benzines is, ahogy akartad.

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-04-26 17:25 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:
Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.


de minek dízel, mikor alig megy vele? aztán kifog egyet és kapásból rákölt 300ezret, úgy, hogy nem is hazsnálta.




ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

ZoliE36Compact Elküldve: 2012-04-26 17:21 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta: Sziasztok, vacillálok két motor és kétféle korosztály között!
Az egyik egy régebbi 99. 12 havi hullám lámpás 316 1.6-os motorral, a másik egy 2003/12. havi 1798 ccm-es BMW. A mostani autómat, pusztán fenntarthatóság miatt cserélem (320 ló 410NM V6) gyorsan elváltok, nem versenyzek... havi 2 ezer kilométer az év felében, De városban is használom... melyik motor ami a legkevesebbet fogyasztja? Vagy esetleg az újabb 1.6-os lenne a megoldás?

Köszönöm!



vagy a diesel.
vegyél 320d -t. megy is és nem is eszik.