adams22 fórum hozzászólásai
« előző1234567következő »

adams22 Elküldve: 2018-03-08 11:12 Motor hibajel(sarga)

BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
hil írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
YELLOW írta:
BrianHUN írta:
Ugyanez a hibajelenségem van N43-as motornál de nekem más hibakódot dob be. 2-3 -as henger gyújtás kimaradás. 5-6 szor újraindítom és jó. Sikerült azóta valamit vele csinálni ?


N43-ban nincs Valvetronic. neked valószínű trafó probléma lesz. a másik tipikus hiba az injektorok. + gyertyákat is érdemes cserélni.
nem ehhez a hibához tartozik, de a NOx szenzorra is készülhetsz.
és mivel ez egy direkt befecskendezéses motor, lehet a szelepeknél van koxszolódás, és nem zárnak jól. attól lehet alapjárat és rángatásos probléma.


Pár indítást követően teljesen megjavul. Illetve meleg motornál is tökéletes. Ez szűkíti valamennyiben a dolgokat szerinted?

Amúgy köszönöm a gyors és segítőkész választ.


persze szűkíti. a gyújtótrafó ilyen. vagy hidegen rossz, vagy melegen. nekem más a motor, de ez volt nekem is hidegen. fél évkülönbséggel hidegen nem indult az egyik henger. majd 3 eset után, gyertyacsere után 150km-rel indulás után 500 m múlva kifingott végleg az egyik trafó. én cseréltem mind a négyet, mert sorra tönkre ment volna. voltak szériahibás trafók.
havernak N43 van, azért írtam amit, mert már végigment ezeken.


Huh elég konkrétnak hangzik a dolog. Nagyon szépen köszönöm a segítséged, a napokba kipróbálom aztán majd visszaírok, hogy mi volt.

Köszönöm még egyszer.


Sziasztok,
bocs, hogy belevaú, de nem lehet, hogy az M43-as (és nem N43) motorról szól az értekezés???



Szia. N43B16 a motor amiről én kérdeztem.

Amúgy a 2-3 -as henger trafóját felcserélhetem az 1-4-essel ? Igazából azok egyformák és így tutira kijönne a hibakóddal nem ?


jaja, cseréld meg őket. átviszi-e a hibákat az 1-4-be.
én tudtam, hogy N43 a téma biztosan.



Szép jó reggelt!

Megtörtént a művelet. A szerelés közben kiderült a gyári gyertyákkal futott az autó. Természetesen iszonyatos állapotban voltak, ezért cserélve lettek. A hiba eltűnt, így már nem volt hibakód amit be kellett volna dobnia. Szóval jó helyen volt keresve a hiba és ezért nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Mindenesetre a trafós cserét sem feledem el, és mivel a 4 trafó drága, ennek árát biztosan félrerakom most, ha később bekövetkezne.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hamar meg lett a hiba forrása.


a haver akit említettem, az is megvette a gyertyákat. majd cserélte a trafót, injektort. csak nem az igazi. oszt kiderült a gyertyák még a csomagtartóban vannak, mert nincs kulcs hozzá. LOL
az új gyertya lehet ad majd a trafóknak, ha azok már el vannak gyengülve. szóval ha megint hasonló gond lesz, akkor valószínűleg trafó hiba lesz.


Mindenképpen számítani fogok rá a jövőben és tuti sok időt spórol ez így meg, hogy keressük a gond okát Köszönöm a gyors válaszokat, rendes Tőled.



Sziasztok! Csak, ha bárkinek hasonló problémája lesz a jövőben, up to date legyen a történet: eddig tartott a szép story. Visszatért a hiba, sárga jelzés nélkül ugyan, de alacsony fordulaton megint dadog. Kevésbé érezni, de határozottan erőtlen és dadog. Semmi hibakód. Annyi változott még, ha menet közben üresbe rakom a kocsit, akkor a fordulatszám leesik 500 alá, beremeg, elveszi klímát és hirtelen felrántja 800-ra. Majd mintha semmi nem történt volna megy tovább.
Lehet bejön amit mondasz és mind a 4-et cserélnem kell mégis csak fájó az a 100 000
Majd megírom mi történt. Sziasztok


Sziasztok. A jó időre való tekintettel kicseréltem mind a 4-et trafóból. Ugyanúgy rángatózik és kihagy mikor gázt adok.

Pár alkatrészt még cserélgetek aztán eladom az egészet. Majd írom ami változik a cserékkel.



Szia!

Én a helyedben vennék egy pillantást a légtömegmérőre is, mert nekem is kb ezek a hibák vannak..gyújtáskimaradás CSAK a 2-es hengerben, menet közben rángatás, alapjáraton három hengerezés stb.. Tegnap lehúztam a tömegmérő csatiját és nem háromhengerezett, nagyon szép volt az alapjárat, egyenletes és ami a legjobb, hogy nem rángatott semmilyen fokozatban és semmilyen fordulatszámon. Aztán visszadugtam rá a csatit és megint csinálta a rángatást. Tehát mindenképpen megér egy próbát! Lehet hogy csak takarítás kell neki és egy újra kalibrálás mint nekem is mondta YELLOW. Az én motorom N42, de a légtömegmérő mindegyik motorban fontos szerepet játszik. Nekem pl. falls értékeket mutat a beszívott levegő hőmérsékletre.
Ja és persze, ezt a műveletet nekem is megelőzte egy gyertya csere és trafó csere (x4), de nem változott semmi. Aztán jött a légtömegmérő.


adams22 Elküldve: 2018-03-07 11:54 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Pár hete kezdődött egy olyan probléma, hogy olajfoltok jelentek meg a kocsim alatt, mára viszont eléggé sok megy ki a motorból. 2001-es 316-os Compactom van, N42B18A motorral. Hosszabb használat után gőzölög az olaj a motortérből, fent a kupak körül nyomja ki az olajat. Se a kupakon se a meneténél nem láttam repedést vagy más hibát. Egyik ismerősöm szerint kartergáz miatt. Szerintetek is ez lehet a baj, vagy már most szerelő előtt kezdjek nézni új kocsit?


lehet kartergáz. járó motornál húzd ki a nívót, nézd meg jön-e rajta valami.
de tutti jól zár a betöltő sapka?


Igen jól zár, eddig nem volt vele semmi. Se törés, se repedés, se más sérülés nem látszik sem a kupakon sem a menetnél.




Szia!
Nézd meg mekkora a vákuum a motorban, járó motornál emeld meg az olajbetöltőt és ha nincs vákuum sőt köpködi ki az olajat akkor biztos, hogy kartergáz nyomásod túl nagy. Nekem is ez volt. Kicseréltem a membránt a csövekkel együtt és megszűnt a túlnyomás, helyette vákuum lett ami szívja vissza az olajbetöltőt (a túl nagy vákuum se jó amikor már nem bírod le venni a kupakot). Ja és nekem is f*sta mindenhol az olajat előtte a nagy nyomás miatt, most már sehol se jön szóval ez megoldja a problémádat. Igaz nekem még pár o-gyűrűt is kellett cserélni (vanos mágnesszelepek).

adams22 Elküldve: 2018-03-06 14:29 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...

adams22 Elküldve: 2018-03-06 12:59 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.

adams22 Elküldve: 2018-03-04 20:41 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.

adams22 Elküldve: 2018-03-04 19:12 Mi lehet a baj?

Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve

adams22 Elküldve: 2018-02-21 23:08 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
adams22 írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!


Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?


lehet rossz a gyertya. én csak NGK-ban bízom.
pont neked mondom, de én a bosch dolgokban nem annyira bízok, ha nem muszáj, és van alternatíva, akkor bármi más.
jó csinálta már gyertya csere előtt is. a gyújtásvezérléssel nem nagyon szokott gond lenni.
trafó jól rá lett dugva a kettes gyertyára is? mert képes lepattani róla. nekem is le volt, én azt hittem a szakival együtt, hogy a gyertyát kilőtte a henger.
vagy a trafóra menő csatlakozókat mozgasd át.
a kérdés, hogy a ketets trafót a hármassal cserélted meg? vagy a négyessel? mert a kettes lehet azért lett szar, mert a gyertya azt is kinyírta.



Igen volt már olyan hogy fel pattant nekem is, de most direkt figyeltem rá hogy jól rá legyen nyomva.
A hengerek sorszámozását nem a vezérléstől számolja sorban 1-2-3-4?
Mert én ez alapján cseréltem meg a két középsőt. Nekem ezt mondták hogy így vannak.

További észrevétel:
Meleg motornál ha alapjáraton nyomok hirtelen egy nagy gázt (kb. 50-70%) akkor nem egyenletesen pörög fel az autó hanem dadogva. Főleg a kipufogón hallani hogy darabosan pufog ki ilyenkor.

Esetleg injektor gond nem lehet? Durva futás, alapjárati gondok stb..

adams22 Elküldve: 2018-02-21 20:22 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!





Megcserélés után is továbbra is a 2-es hengerre hozza a gyújtáskimaradást. + annyi hogy mellé még a 4-esre is. Tehát nem vándorol tovább. Valami más ötlet még esetleg ?

adams22 Elküldve: 2018-02-21 09:00 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!


trafó lesz. cseréld meg a kettest a hármassal, és nézd meg átviszi e a hibát. átfogja.
én Beru trafót javaslok és jobb ha cseréled mind a 4-et.
egyébként nekem akkor adta meg végleg magát, amikor új NGK gyertyák kerültek bele, majd 150km múlva kampó. előtte 2x csinálta hidegindításnál, de több hónap különbséggel.


Én is gondoltam trafóra még a gyári bosch-os van benne. Tegnap meg is cseréltem őket csak ugye meg akartam várni amíg teljesen lehűl a motor és úgy beindítani. Ezért ez ma délután fog kiderülni csak.
Az életszerű, hogy rossz trafó miatt a befecskendezési idő is megnyúlik alapjáraton? Mert van amikor 0-hoz közelít úgy tudom az a jó és van amikor fel megy 5-8-ra is.

Köszönöm!


adams22 Elküldve: 2018-02-20 20:31 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!

adams22 Elküldve: 2018-02-19 09:03 Gyújtógyertya.

Strashimir írta: Sziasztok,
Valaki próbálta már Denso-ék K20TXR típusú gyertyáját?

Nagyon jó árban van, és a gyártó is jófajta.



Szia!

Én próbáltam, nekem nagyon sz*r volt. Hiába ezer Ft darabja, soha többet ilyet.
Ment vissza a gyári Bosch FGR7DQP.

adams22 Elküldve: 2018-02-07 11:51 316 i Kartelgázmembrán

YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!
( ui.: nem tudom miért ilyenek a képek, én rendesen töltöttem fel :/ )


sajnos nem rendesen töltötted fel. külön topic foglalkozik vele, hogy mi a helyzet a képfeltöltéssel. a főoldalon is látszik, mert mindig előre hozom a topic-ot, csak látni is kellene.



Most már látom és javítottam is. Elnézést kérek, este 10-kor már nem nézelődtem a főoldalon fél nap szerelés után. Sokkal fontosabbnak találtam feltenni a kérdésemet hátha valaki megválaszolja mihamarabb, mert szorít az idő az összerakással. Egyébként is simán kivehető volt a sz*r képből is hogy milyen dzsuvás az egész, de nem is ez a lényeg..köszönöm a segítséget!

adams22 Elküldve: 2018-02-06 22:00 316 i Kartelgázmembrán

Sziasztok!

Szét bontottam a fél autót a kartergáz membrán cseréje miatt. Képeket csatoltam, hogy hogy néz ki, elég sz*rul. Barnás trutyi van benne, amit nem tudok, hogy mi okozhat.
Kérdésem az lenne, hogy mitől alakulhat ez ki? Hidegen járás, városi közlekedés stb..?
Én napi szinten pályázok, de kitudja kint hogy használták előttem a kocsit. Már mikor megvettem 2015-ben is éreztem, hogy alacsony fordulaton nem úgy megy mint kellene neki és ingadozó alapjáratom is volt sokszor + lefulladás. Tipikus piros lámpához közeledés üresben fékezéses alapjárat leesés is volt. Ahogy tájékozódtam ezek mind a membrán eldugulásához vezethetők vissza.
További kérdésem lenne még, hogy miket kellene még megnéznem ha már szét szedtem az autót?
Szívósor kitakarítva (új tömítések), injektor takarítva (új o-gyűrűk), EGR tiszta, olajteknő nem rég volt leszedve a lánc cserekor kitakarítva (új tömítés).
Illetve ezt a membránt cserélném a csövekkel együtt. Lenne még valami ami ehhez a rendszerhez köthető?

Köszönöm a válaszokat!

( ui.: nem tudom miért ilyenek a képek, én rendesen töltöttem fel :/ )









adams22 Elküldve: 2015-09-22 21:43 Műszerfal kijelzés

Mulcsosz írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Új vagyok a csoportban. Nem rég vettem meg e46-s 2003-as 316i(1.8 ) autómat.
Olyan gond van vele, hogy ahányszor elindulok vagy csak meg gurítom az autót egyesbe sípol egyet és az óraegység alatt ahol az időt,hőmérsékletet stb.. kijelzi ott fel villan, hogy
" 6 km/h " és 3-at villan majd elalszik közben persze megy az autó nem befolyásol semmit tulajdonképpen csak nagyon zavaró. Sehol nem találtam erről a hibáról magyarázatot.
Remélem valaki tud segíteni előre is köszönöm!

Üdv,Ádám



szia ! lehetséges hogy a km/h limit van neked beállítva akkor sípol mikor eléri a 6km !
Próbáld kikapcsolni !



Ilyenről még nem hallottam hogy lenne benne, így fogalmam sincs hogy lehetne kikapcsolni nincs tipped esetleg?

adams22 Elküldve: 2015-09-22 15:59 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

Új vagyok a csoportban. Nem rég vettem meg e46-s 2003-as 316i(1.8 ) autómat.
Olyan gond van vele, hogy ahányszor elindulok vagy csak meg gurítom az autót egyesbe sípol egyet és az óraegység alatt ahol az időt,hőmérsékletet stb.. kijelzi ott fel villan, hogy
" 6 km/h " és 3-at villan majd elalszik közben persze megy az autó nem befolyásol semmit tulajdonképpen csak nagyon zavaró. Sehol nem találtam erről a hibáról magyarázatot.
Remélem valaki tud segíteni előre is köszönöm!

Üdv,Ádám

« előző1234567következő »