adee9 fórum hozzászólásai

adee9 Elküldve: 2012-09-21 20:51 Akkumulátor

valter320d írta:
adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?


Nem valszeg valamiféle töltéshiba.


Hoppá ! És akkor mi a teendő? Mi szokta okozni ilyenkor a hibát?


Lejjebb írtam simán elmész rajta!


Igen, már láttam, csak későn reagáltam le. Köszi szépen a segítséget. Holnap, majd munkába menet meglátjuk, mi fog történni. Remélem, nincs olyan nagy baj, mert mostanság nagyon kevés a szabad időm. Esetleg majd ha megoldódott a probléma, akkor írok ide, hátha valakinek hasznos lesz.


Szép estét!

Hali!
Na ma reggel be ülök az autóba és beindítom. Látom, h világít a hűtőfolyadék visszajelző. Tehát nem az akku világított, csak anyám azt annak nézte. Szerinte az piros akksi volt. Elintézte annyival, h mindegy, valami világított... Na de nem baj, én is megkönnyebbültem. Felöntöttem és semmi gond. Azért köszönöm a gyors segítséget!!

adee9 Elküldve: 2012-09-20 20:29 Akkumulátor

valter320d írta:
adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?


Nem valszeg valamiféle töltéshiba.


Hoppá ! És akkor mi a teendő? Mi szokta okozni ilyenkor a hibát?


Lejjebb írtam simán elmész rajta!


Igen, már láttam, csak későn reagáltam le. Köszi szépen a segítséget. Holnap, majd munkába menet meglátjuk, mi fog történni. Remélem, nincs olyan nagy baj, mert mostanság nagyon kevés a szabad időm. Esetleg majd ha megoldódott a probléma, akkor írok ide, hátha valakinek hasznos lesz.

adee9 Elküldve: 2012-09-20 20:04 Akkumulátor

valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?


Nem valszeg valamiféle töltéshiba.


Hoppá ! És akkor mi a teendő? Mi szokta okozni ilyenkor a hibát?

adee9 Elküldve: 2012-09-20 19:54 Akkumulátor

Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?

adee9 Elküldve: 2012-08-29 20:47 Segítsetek!



ezért mondtam, hogy ha kinyomod a kuplung+fék egyszerre, akkor még lejjebb megy a szint, főleg ha kanyarodsz is, akkor simán bejelezhet.... de legalább kipipálva[/quote]

Egyébként most, h mondod, tényleg mindig egy nagy kanyar után jelzett. Azért megkönnyebbültem, h csak ennyi a probléma. Először rosszabbra gondoltam. Na mindegy, köszi még1x. Téma lezárva!

adee9 Elküldve: 2012-08-29 20:21 Segítsetek!

kempelen írta:
Marvin írta:
YELLOW írta:
Thony írta:
adee9 írta: Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.


Alacsony fékolajszintet szokta némelyik autó így jelezni...



elvileg ha egyszerre kinyomod a kuplungot és fékezel, akkor tutti fogja csinálni, ha a szint rossz.... de azt meg is tudod nézni....


Én is meg tudom erősíteni az előttem szólókat, nekem ugyanez volt kb 1 hete. Némi fékfolyadék rátöltés után megszűnt a hiba.



- azért illik rendszeres időközönként ellenőrizni a fékfolyadék szintet. Aki megvárja míg felgyullad a visszajelző az vagy trehány vagy nyomós oka van annak hogy visszajelez.

- ha nyomós oka van annak, hogy visszajelez, érdemes megemelni a kocsit és végignézni a fékcsöveket. Az egyik helybéli srácnak magától korrodált a fékvezetéke, elsőnek csak szivárgott, majd lett egy lyuk rajta. Hátsó fékvezetékről van szó. Kicsit szopás, mert gyárilag faszán fel van téve, de ha utólag rendeled a gyári fékcsövet csak hosszban fog stimmelni, viszont neked kell behajtogatni a helyére....

...nos nem akartam senkit megijeszteni !!! tehát ez egyáltalán nem szokásos (remélem) de sajnos megtörtént. (2001 novemberi facelift)



Sziasztok!
Még tegnap este meg néztem és fel öntöttem. Nem volt még a min. szint alatt, de eléggé lent volt. Ma reggel mentem vele melóba és semmi gond nem volt! Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek! Szép estét!!

adee9 Elküldve: 2012-08-28 16:21 Segítsetek!

Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.

adee9 Elküldve: 2012-06-30 18:47 AUX

YELLOW írta:
adee9 írta:
csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf


Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...


látom nem figyeltél... írtam, hogy neki cserélve van a fejegység, egy újabból lett berakva, ezért tudta megoldani annak ellenére, hogy 2002-es a verda. ha neked a gyári fej van benne, amivel kijött, akkor nem lehet. hacsak nem hajlandó frissülni firmware-ileg.


Jah értem, pedig már örültem. :S És ez a frissítés hogy működik? Egyáltalán foglalkozik valaki ilyesmivel?

adee9 Elküldve: 2012-06-29 19:58 AUX

csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf


Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...

adee9 Elküldve: 2012-06-19 19:58 Futómû és hibái

mrdani írta: Hello mindenkinek!
Nem rég cseréltem jobb hátsó teleszkópot, és toronycsapágyat, de ugyanugy kopog az út szintkülönbségeinél repedéseknél, akna fedeleknél.
Valaki tud valami okot hogy mi okozhatja ezt?
Lengőkar szilent?
Ha a lengőkarba van csapágy akkor az?
Tanácstalan vagyok...


Szia. Nekem is kopogott a hátulja repedéseknél, szintkülönbségeknél. Nem hangosan, de észrevehetően. A képen látható 2-es alkatrész cseréje után megszűnt. Olvass kicsit vissza, a 6 oldalon írtam le a csere menetét. Sok sikert!
Ja ne haragudj, most nézem, h e36. Bocs!

adee9 Elküldve: 2012-06-05 20:16 Hátsó lámpabúra

Coyote írta:
RePTaiL írta:
Coyote írta: Sziasztok!

Láttatok már olyat, hogy a facelift lámpa középső csíkját (ami a lenti képen fekete) PIROSRA fóliázzák?


Ez amcsi verda, ott lehet, ott még a borostyán sárga irányjelző se kötelező, itthon viszont a forgalmiba kerül a mutatvány...


szerintem a sárga izzó sárgásan ütne át, úgy, ahogy pl. a Peugeot 406-nál is. Esetleg hagyhatok egy vékony fehér csíkot, mint az X6-nál.

kb így:



Szia! Nekem a vékony fehér csíkos megoldás kifejezetten tetszik!

adee9 Elküldve: 2012-05-27 10:23 Hallott már valaki ilyen hibáról?

vivaladiesel írta:
adee9 írta:
vivaladiesel írta: Adee9!! Könnyű kicserélni ezt szivattyút, annak aki már látott bmw-t. A hátsó ülést kell kiszedni és onnan lehet hozzáférni. (ha jól tudom)
Azt javaslom bízd profikra: 5er Kft Budapest (www.5er.hu), NT auto (Bp).
Az üzemanyagpumpát a www.ap-trade.eu oldalon vagy itt a fórumon MAttilától is be tudod szerezni.
Addig is figyelj, hogy 25-30 liternél sose legyen kevesebb gázolaj a tankba!


Értem, köszi az infót! Azért még várok egy kicsit, adok neki mégegy esélyt, mert utána hazafelé néztem a szintet és kb. egyforma volt, kivéve kanyarokban. Annak örülök, h talán nincs komoly baj, mert mikor először megállt az autó, akkor nagyobb hibára gondoltam. Na majd figyelem a szintet folyamatosan és majd írok, h mi történt. Köszi a válaszokat, szép estét mindenkinek!



Egyébként kb. 20-30 000ft ez a szivattyú.


Köszi! Esetleg meg tudod mutatni realoem.com -on, melyik alkatrészről van szó? Nekem nem sikerült megtalálni. :/

adee9 Elküldve: 2012-05-25 18:03 Hallott már valaki ilyen hibáról?

vivaladiesel írta: Adee9!! Könnyű kicserélni ezt szivattyút, annak aki már látott bmw-t. A hátsó ülést kell kiszedni és onnan lehet hozzáférni. (ha jól tudom)
Azt javaslom bízd profikra: 5er Kft Budapest (www.5er.hu), NT auto (Bp).
Az üzemanyagpumpát a www.ap-trade.eu oldalon vagy itt a fórumon MAttilától is be tudod szerezni.
Addig is figyelj, hogy 25-30 liternél sose legyen kevesebb gázolaj a tankba!


Értem, köszi az infót! Azért még várok egy kicsit, adok neki mégegy esélyt, mert utána hazafelé néztem a szintet és kb. egyforma volt, kivéve kanyarokban. Annak örülök, h talán nincs komoly baj, mert mikor először megállt az autó, akkor nagyobb hibára gondoltam. Na majd figyelem a szintet folyamatosan és majd írok, h mi történt. Köszi a válaszokat, szép estét mindenkinek!

adee9 Elküldve: 2012-05-25 08:43 Hallott már valaki ilyen hibáról?

jrtom írta: Nem azt mondtam, hogy a bal oldalon is van szivattyú. Ahogy mondtad Te is, a jobb oldalon van egy és az hülyéskedik (volt már rá példa bőven).

Tano írta:
jrtom írta: Szia!
Valszeg behalt a tanknban lévő üzemanyagpumpa, ami kiegyenlíti a tank két felében a szintet.

adee9 írta: Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?



A bal oldalból nem külön pumpa nyomja az üzemanyagot, hanem sugárszivattyú. Tehát a jobb tankban lévő pumpa által pumpált üza szívja ki onnan. Lehet eldugult ennek a csöve, és akkor nem tudja kiüríteni a bal oldalról, és csak a jobb fogyott.





Értem, köszönöm az eddigi válaszokat. És mennyire macerás ezt javítani? Szét kell szedni hozzá a fél autót, vagy viszonylag könnyen, itthon is javítható?

adee9 Elküldve: 2012-05-24 16:50 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Sziasztok emberek!
Még hétfő délután történt velem a következő eset. Jöttünk haza felé munkából, autópálya, tempomat 110-re állítva és egyszer csak lefulladt a gép. Lehúzódtam, motorháztető felnyit és azt láttuk, h mikor indítózok, az üzemanyagcsőben buborékok vannak. Olyan volt mintha kifogyott volna az üzemanyag, pedig a BC szerint volt még 150km-re való. Nem tudtuk, mi lehet a baj, de addig indítóztam, h egyszercsak beindult. Elmentem párszáz métert, épphogy lehajtottam az autópályáról, majd a körforgalom közepében ismét lefulladt. Szerencsére 4en voltunk az autóban, ezért ki tudtak tolni a körforgalomból. (szép látvány lehetett kívülről) Még mindig nem tudtuk, hol a probléma, de aztán eszembe jutott, h a titkos menüben meglehet nézni, mennyi liter üzemanyag van a tankban. A bal tankban volt 10-11 liter, a jobb tankban 0,2! liter, tehát szinte üres volt. Ekkor elkezdtük az autót lökdösni jobbra-balra, mint a hülyegyerek, h follyon át gázolaj a másik tankba is. Hatásos volt, mert utána el tudtunk gurulni a közeli benzinkúthoz, megtankoltam és végül haza tudtunk vele jönni, de elég kellemetlen volt ez a történet. Hozzáteszem, előtte 3 nappal ugyanez az útvonal volt kicsit kevesebb üzemanyaggal és semmi gond nem volt. Lehetséges az, h a hosszú nyílegyenes autópályán annyira lenyugszik az üzemanyag a tankban, h nem folyik át egyikből a másikba? Szerintem nem szabadna ilyennek megtörténni. Mi lehet a baj? Találkozott valaki ilyen problémával?