alfatone Elküldve: 2007-05-08 19:37 Olajcsere_
csu2 írta: Sziasztok!
Kösz a segítséget! A TXT LL04-est még lehet rendelni az olajshopból! Viszont kifut nemsokára, megszûnik ez a típus. M54-es (3000ccm, benzin, ~100e km) motorba illik az SLX LL04 0W-40-et rakni? (nem vékony egy picit?) Mobil 1 5w-40est (LL04-talán) rakott bele anno a márkaszervíz... Köszi.
alfatone Elküldve: 2007-05-08 19:34 Tükörfûtés probléma
bvanko1 írta: Velem is ugyanez történt, sajnos letörtek neked is a lábakon lévõ körmök! Rendelhetsz újat+ fényezés, én inkább felragasztottam.
alfatone Elküldve: 2007-05-07 19:22 Olajcsere_
alfatone Elküldve: 2007-05-04 20:22 fényezés
2sd írta: Sziasztok, nem közvetlenül az elõzõekkel kapcsolatban, de a fényezéshez kapcsolódva érdekelne a véleményetek és ha van a tapasztalataitok a következõkkel kapcsolatban:
Az egyik ismerõsöm vásárolt egy használt e46-t. Az autó 2 éves volt mikor megvette elsõ gazdájától 20000km-rel, szervízkönyvvel. (elõzõleg mo-i BMW márkakereskedésben 0km-esen forgalomba helyezett).
Az autó 2 évig volt nála, még + 25000km hajtott bele... mielõtt fájó szívvel megvált tõle. (természetesen a következõ autója BMW E90)
Történt ugyanis, hogy a jóember egyik este az autó takarítása közben a karosszéria és az egyik mûanyag alkatrész találkozásánál fölfedezett egy apró festékfolyást, ami szabadszemmel is alig volt látható. Ideg a köbön, festékvastagságmérõt elkér majd a meglepetés: az autó minden egyes pontján a mérõ 320 mikron mutat, kivéve a motorháztetõ ott 160 mikron.
Karosszériás ismerõst, BMW szalonban dolgozó szerelõt felhív mindkettõ mondja: a BMW gyári érték: 140-170 mikron (átlagosan 160 körül).
BMW tulaj ismerõsök autóval berendel, mér, gyári érték 160.
Másnap BMW-t értékesítõ céget, elõzõ tulajt megkereste: tulaj és szervíz állítja nem festette az autót, szervíz 160 mikronra mondja a gyári méretet. Szakmájában egekig magasztalt szerelõ azt mondja nem lehet ilyen pontosan mindenhol utólag körbefesteni az autót, BMW gyárban anno dolgozó ismerõs azt mondja nem tolnak vissza már lefestett autót a festõkamrába.
?????
Mi a jó válasz? Szerintetek.
alfatone Elküldve: 2007-05-04 20:17 fényezés
Balu írta: Szia Alfatone!
Kipróbáltad már a javítókrétás polírozást?Ha igen,érdekelnének a tapasztalataid.Valóban eltünteti a mélyebb karcokat is ?
Üdv.
alfatone Elküldve: 2007-05-04 12:26 Olajcsere_
Nekem-8 írta: Na feladvány.
Mit csinál a kocsi akkor ha nem viszik szervizbe, nem végzik el idõben az olajcserét, illetve a nagyszervízt. Letilt a berendezés? Ez miben nyilvánul meg?
alfatone Elküldve: 2007-05-04 12:24 Olajcsere_
b0gar írta:alfatone írta: Csak egy vélemény. A pollenszûrõt nem kötném az olajcseréhez, mivel az idõhöz, és nem kilóméterhez kötött. Azért van benne az olajcserelistában, hogy aki csak szervízbe viszi, annak is legalább az olajjal egy idõben ki legyen cserélve.
Évente egyszer, de inkább kétszer cserélni kell.
Minek kell azt olyan sûrün cserélni? Annak idején a régebbi autókba semmi se volt. Én inkább azt mondom, hogy minden második szervíznél cserélem.
alfatone Elküldve: 2007-05-02 15:05 Hallott már valaki ilyen hibáról?
alfatone Elküldve: 2007-05-01 10:19 Olajcsere_
alfatone Elküldve: 2007-04-28 18:29 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör
csu2 írta: Sziasztok!
Külön köszi a segítséget alfatone! Esetleg tudsz gyári számot a tükörnek? Valakinek akad ilyen eladó riasztós-ledes, sötétedõ tükre?
alfatone Elküldve: 2007-04-28 09:15 Olajcsere_
csu2 írta: Sziasztok!
Olajszint jelzõ pálcán a két bemélyedés jelzi a minimumot és a maximumot? Mert rákarcolva könnyen értelmezhetõ hieroglifákkal nincsen... Esetleg vak vagyok. Köszi.