alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2007-04-10 18:10 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Mezei autóvillamosságihoz vigyed. A szervízben kidobatják veled az egész generátort, pedig általában javíthatóak.

alfatone Elküldve: 2007-04-10 14:19 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Most nem akarom itt nyomni a "utángyártottisjóabba" dumát, mert mindenem gyári. De 2 éve a helyi akkust hívtam fel, aki házhoz jött, kicserélte, elvitte a régit, és mindezért 16 ezret fizettem számlára, és teljesen hibátlan azóta is.

A gyári akku elmegy 4-5 évet is, majd meglátjuk mennyit bír ez ki. De egy haverom nemrég vett 35-ért valami vartát, ami 2év alatt megadta magát.

alfatone Elküldve: 2007-04-09 09:59 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Azért kiváncsi lennék, mit szólnának ahhoz, hogy 3 kulccsal kaptam az autót, de a hiányzót letiltattam benne. Ha nem tudom megmutatni mind a 4-et, lehet hogy már nem is fizetnek? Sok bmw-t adnak el 3 sõt 2 kulccsal!

alfatone Elküldve: 2007-04-09 09:56 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Akkor vegyél holnap egy megfelelõ méretû akkut, vagy tedd fel ezt tölteni éjszakára.

alfatone Elküldve: 2007-04-08 20:59 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Ilyenkor minden elõfordul. Ezek a motorok nagy áramot vesznek fel indításkor. Sikerült egyáltalán beindítani?

alfatone Elküldve: 2007-04-08 20:04 Segítsetek!

Elromlott a pumpa? Biztos lefogyott az olaj a sérülésen, és leürült a szivattyú.

alfatone Elküldve: 2007-04-08 19:56 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Legalább 600A-es akku kell a bmw indításához, ilyen nagy nincs minden kocsiban, talán azért nem sikerült, meg a kábel is lehetett vékony. Ez az érték nem az Ah, az a kapacitás. Ez az a szám, amennyivel megrugja a motort indításkor.

alfatone Elküldve: 2007-04-07 21:17 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Tudom hogy furcsa jelenség, de megvolt nekem is 2 éve. Akkor kivettem, feltöltöttem, visszaraktam reggel, minden ok. Aztán 1 hét múlva állt egy napot, és megint. Akkor cseréltem.

Ha ráteszed a másik kocsira kábellel, és úgy beindul, akkor nincs miért aggódni. Gondolom nem 2 hetes benne az akku.

alfatone Elküldve: 2007-04-07 21:08 S.o.S....elektronika megbolondúlt

Bikázás után csak járó motornál szabad levenni a kábeleket! És járatni 15-20 percet.
Azért nem ment, mert gyorsan leállítottad, és nem tudott feltölteni.

alfatone Elküldve: 2007-04-07 21:05 S.o.S....elektronika megbolondúlt


1,Fogj egy villáskulcsot.
2,Szedd le az akkusarukat.
3,Szedd le az akkleszorítót.
4,Vedd ki az akkut.
5, Dobd ki.
6, Vegyél egy másikat, és rakd be.


Nekem ugyanez volt, villogott, kattogott, hülyét kaptam. Aztán megmértük, 9-10V volt benne. Megpróbálhatod megbikázni, de jó nagy amperszámú akku kell hozzá, a környezetemben nem volt ekkora.
Na szép estét, lehet megnyugodni.

alfatone Elküldve: 2007-04-07 20:58 Segítsetek!

ZE gyártmányú az a tartály. Az opelekben is olyan van. Épp tegnap láttam egy astrában.

alfatone Elküldve: 2007-04-06 20:13 alapjárat leesik, ingadozik

Én az alapjárati szeleppel kezdeném, ki kellene pucolni. Ha az nem, akkor pedálszenzor, az 6 hengereseknél, a pillagószelepen van, de az már drágább dolog.

alfatone Elküldve: 2007-04-06 12:37 alapjárat leesik, ingadozik

Lehet alapjárati szelep, de nekem is volt szó szerint ilyen, és azon csak a pedálszenzor csere segített.
A modic nekem sem dobott hibakódot.

alfatone Elküldve: 2007-04-04 18:09 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Budapesten tudtommal 10.000 ügyvéd van. Szerintem lehet találni megbízhatót.
De azért azt nem hiszem, hogy lopás után fizetnek annyit, amibõl egy hasonló kocsit venni. Nemrég valakinek itt megtörték totálkárra a kocsiját, õ is bukott rajta 500ezret.

alfatone Elküldve: 2007-04-04 16:55 EU-s rendszám

Szerintem a németeknek volt fülesük egy magyar E46-ról, azért kaptak le. Aztán azt nem mondhatta meg, ezért hivatkozott a rendszámra, ami baromság egyébként, nagyon kevés uniós rendszámunk van.

A H betû szerintem is kell.