andree Elküldve: 2013-08-23 20:10 Kardántengely és társai
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
andree Elküldve: 2013-08-23 20:10 Kardántengely és társai
andree Elküldve: 2013-08-20 16:43 ablakemelő
Jocc írta:ungvari írta: Sziasztok,
Sajna nálam nem játszik a javítókészletes manőver, így a következő dilemma előtt állok:
Mit válasszak:
1.) Gyári új ablakemelő
2.) Utángyártott új ablakemelő
3.) Bontott gyári ablakemelő
Mi a véleményetek, melyikkel járok ár/érték arányban jobban? (És hol vegyem meg? (Kasza?))
Köszi,
Zoli
Szia!
Nekem is most lett cserélve a jobb első. 25eFt volt a gyári, akkor hirtelen 15 körül lett volna bontott. Lehet megköveznek ezért, de bontottat nem raknék ebből bele, bár egész jókat biztos lehet találni, de könnyen kidobott pénz lehet belőle.
Ezt tanácsolta a szerelő is, logikusnak tűnt.
andree Elküldve: 2013-08-18 19:36 Kardántengely és társai
AteszE46 írta:anubisz írta:nickname írta:AteszE46 írta:MattM325 írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.
még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.
Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.
Tanácstalan vagyok
Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.
Sziasztok!
Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?
Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.
Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"
Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.
vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.
Nem hinném, hogy a lakatos nem jól csinálta meg. Hátul már szerintem jó minden. Előröl a váltó felől mitől rezonálhat?
andree Elküldve: 2013-08-15 20:52 XENON utólag
Tano írta:andree írta: Hi,
Most már tényleg kezd érdekelni. Valaki világosítson már fel hogy gyárilag miként néz ez ki.
Van egy másik tartály más -gondolom egy kicsit erősebb- szivattyúval. A spricnik milyen módon jönnek ki a bajuszból? Víznyomás vagy elektronika? Kell a spricniken és a tartályon kívül mást is cserélni?
Köszi!
Üdv
A Xenonnál ugyanúgy egy tartály van, de azon van egy másik szivattyú is, ami a lámpamosóhoz nyomja a folyadékot. A spricnik a folyadék nyomásától mennek ki mosási pozicíóba rugó ellenében, ami a nyomás hiányában visszahúzza a fuvókákat. Az apróhírdetések között látsz komplett upgrade kitet.
Mint már elhangzott, az automata magasságállításhoz még érzékelők is kellenek a futóműre, valamint egy felkódolás is, hogy minden ennek megfelelően működjön. De van lehetőség öszvérmegoldásokra is, de nem ez volt a kérdésed.
andree Elküldve: 2013-08-15 20:18 XENON utólag
szotakdavid írta:YELLOW írta:nickname írta:
De egyáltalán mi a baj a xenonal ?
nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.
Nem vágom...és akkor mivan???!!!! Horinak van?!!Ő bejárja vele egész europát 20-as kerékkel körbe fóliázva a kutya nem szól hozzá ha kérdezik hol van meg kell mondani folyt össze vissza lekötötted ennyi Tőlem se kérdezte soha senki h ez gyári vagy sem??hol a mosó???
andree Elküldve: 2013-08-02 19:01 Mi lehet a baj?
andree írta:gdavid írta:szotakdavid írta:gdavid írta:bbali81 írta:gdavid írta: Sziasztok!
Napokban az autóm egy kuplungozáson esett át.Utána egy olyan jelenség jött elő, hogy menet közben 1000-1500-as fordulatszám tartományban "fütyülés" van gáz adáskor, elvételkor, ez 1500 fölött megszűnik. Szerelőm mondta hogy kivan lyukadva a flexibilis cső, ez a jelenség elképzelhető hogy attól lehet, azt mondta h nem turbó probléma.
Szerintetek is a flexibilis csőnél fújhat ki és attól van az a hang?
Pesten találtam egy kipufogó szervízet ott 38e-ért cserélnék ki (anyag+munkadíj) a flexibilis csövet egy tartósabb "erősített tűzkarikás rezgéscsillapítóra".
csáó,
mielőtt kilapátolnál az ablakon egy csomó pénzt emeljétek meg és nézd át a leomlőtől a kipufogórendszert mert hátha nem sikerült jól összerakni..
Ha valaki beül és túráztatja közbe akkor kormol e valahol? persze a vég kivételével
Heló.
Aknán alánéztem a napokban, tényleg kivan lyukadva, "szakadva" az a flexibilis cső, ki is fúj. Ami nagyon nem is zavarna ha nem lenne az a másik jelenség is, hogy fütyül...
Abban vagyok bizonytalan h az onnan származik e vagy nem.
Rez. csövet úgyis ki kell cserélned.Utána meglátod majd h megmarad-e a hang. Találsz olcsóbban is rez.csövet nekem sok ez a 38 érte.
Telefonon beszéltem Pesten a Karkus kipufogósokkal, ők ezt a tűzkarikás módszert ajánlották, mert mondták hogy van nekik is ez a flexibilis cső de még az annyit sem fog bírni mint a gyári, de akkor csak az lesz hogy valamelyik módszerrel megcsináltatom azt a csövet és utána majd kiderül, hogy az volt e a probléma.
Szia,
Nekem Hantos Ricsi cserélte, 7-8k körüladta a csövet és szerintem a munkadíja sem volt horror. Pontosan nem tudom h mennyi volt mert mást is csinált akkor. Szerintem nyugodtan cseréltetheted, nincs vele semmi gond. Egyébként ha jól tudom gyárit csak katalizátorral együtt árulnak ami 200e felett van.
Üdv!
andree Elküldve: 2013-08-02 19:00 Mi lehet a baj?
gdavid írta:szotakdavid írta:gdavid írta:bbali81 írta:gdavid írta: Sziasztok!
Napokban az autóm egy kuplungozáson esett át.Utána egy olyan jelenség jött elő, hogy menet közben 1000-1500-as fordulatszám tartományban "fütyülés" van gáz adáskor, elvételkor, ez 1500 fölött megszűnik. Szerelőm mondta hogy kivan lyukadva a flexibilis cső, ez a jelenség elképzelhető hogy attól lehet, azt mondta h nem turbó probléma.
Szerintetek is a flexibilis csőnél fújhat ki és attól van az a hang?
Pesten találtam egy kipufogó szervízet ott 38e-ért cserélnék ki (anyag+munkadíj) a flexibilis csövet egy tartósabb "erősített tűzkarikás rezgéscsillapítóra".
csáó,
mielőtt kilapátolnál az ablakon egy csomó pénzt emeljétek meg és nézd át a leomlőtől a kipufogórendszert mert hátha nem sikerült jól összerakni..
Ha valaki beül és túráztatja közbe akkor kormol e valahol? persze a vég kivételével
Heló.
Aknán alánéztem a napokban, tényleg kivan lyukadva, "szakadva" az a flexibilis cső, ki is fúj. Ami nagyon nem is zavarna ha nem lenne az a másik jelenség is, hogy fütyül...
Abban vagyok bizonytalan h az onnan származik e vagy nem.
Rez. csövet úgyis ki kell cserélned.Utána meglátod majd h megmarad-e a hang. Találsz olcsóbban is rez.csövet nekem sok ez a 38 érte.
Telefonon beszéltem Pesten a Karkus kipufogósokkal, ők ezt a tűzkarikás módszert ajánlották, mert mondták hogy van nekik is ez a flexibilis cső de még az annyit sem fog bírni mint a gyári, de akkor csak az lesz hogy valamelyik módszerrel megcsináltatom azt a csövet és utána majd kiderül, hogy az volt e a probléma.
andree Elküldve: 2013-08-01 17:14 angel eye
HCsabi írta:andree írta:YELLOW írta:HCsabi írta: Sziasztok!
99-es E46 angel eye gyári karikák gyenge sárgát vílágitanak.
Mit lehet vele csinálni, hogy erős fénye legyen? Karika csere nélkül!
Vagy a karikákba lehet cserélni valamit? (izzó led stb)
milyen karika LED-es, vagy CCFL? vagy gyertyalángos? ha már kérdezel valamit legyen benne minden infó, így felesleges köröktől lennénk megkímélve
Gyári angel eye? Szerintem e46 nem jött ki gyárilag angel eye-al. Talán a coupe?
Lehet h nem is karikák vannak hanem valamilyen "tuning" lámpa.
Üdv!
Lehet hogy tuning lámpa,mert trafó nincs,csak simán a helyzetjelzőre vannak kötve a karikák.
De valaki aszt mondta hogy meg lehet csinálni,kicserélni benne valamit.
DEPO lámpa van benne most néztem meg.
Ilyen.
http://viewitem.eim.ebay.hu/DE...35688/item
andree Elküldve: 2013-08-01 11:39 angel eye
YELLOW írta:HCsabi írta: Sziasztok!
99-es E46 angel eye gyári karikák gyenge sárgát vílágitanak.
Mit lehet vele csinálni, hogy erős fénye legyen? Karika csere nélkül!
Vagy a karikákba lehet cserélni valamit? (izzó led stb)
milyen karika LED-es, vagy CCFL? vagy gyertyalángos? ha már kérdezel valamit legyen benne minden infó, így felesleges köröktől lennénk megkímélve
andree Elküldve: 2013-07-19 21:13 ablakemelő
andree Elküldve: 2013-07-18 21:45 Motor-váltó
szotakdavid írta:andree írta:szotakdavid írta: Halihó!
Gondom a következő olyanok válaszát várom aki cserélt már kinyomócsapágyat..ki milyet rakott bele?? sachs a gyári ügye??
Köszi Dávid
Szia Dávid,
Én tavasszal cseréltettem komplett szettet. A mi évjáratunkba a Luk a gyári. Nekem a Ricsi cserélte, 3 opció volt:
1: gyári Bmw ami Luk
2: Luk ami gyári
3: Sachs amiről az volt a vélemény h hangsúlyozom kuplung téren nincs olyan jó mint a luk.
Szerintem a benne lévő szettel azonos gyártót válaszd.
Egyébként a gátló volt a ludas
Üdv:Miki
Mondtam Neked h a gátlók lesznek a ludasok
Nekem a 6-os váltó miatt,másik kell bele mint Neked Én is a Luk és Sachs között vacillálok egy árba van kb. Haza felé már hallottam valami csörömpölést mire haza értem ma nyaralásból a ház előtt már kb betudtam azonosítani a kinyomócsabágyat
andree Elküldve: 2013-07-18 21:31 Motor-váltó
szotakdavid írta: Halihó!
Gondom a következő olyanok válaszát várom aki cserélt már kinyomócsapágyat..ki milyet rakott bele?? sachs a gyári ügye??
Köszi Dávid
andree Elküldve: 2013-07-16 19:01 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"
dbtibi írta:dbtibi írta: Sziasztok !
Stabilizátorpálcákat kell cserélnem:
Lemförder (1798101)és SWAG (20790047)között gondolkodom.
Van valakinek esetleg tapasztalata ?
Árban szinte ugyanaz.
Üdv,
Tibi
Somebody help mee
andree Elküldve: 2013-07-15 17:42 jo szerelot keresek
tomiho-ho írta: Sziasztok
Tudna nekem segiteni Pesten vagy környékén keresek szerelöt aki szombaton is eltudna válalni,valaszinű hogy szilent problémám lesz eszt kéne kicserélni de csak szombaton
vagyok Magyarországon,
Elöre is köszönöm
andree Elküldve: 2013-07-08 21:13 Rugócsere
valter320d írta:tbadzs írta:andree írta: Sziasztok,
Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.
Előre is köszi!
Üdv!
Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!
YouTube videó
Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!