anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-26 19:52 sárvédõ

halipapa írta: Meg néztem...az elemet soha nem bontották meg, a csavar fejéről a festék most pattant le ahogy meglazítottam-visszahúztam, kb 3mm-t engedett kifele az elem amikor kilazítottam, valamivel jobb lett. Én arra gondolok hogy ezt gyárilag rakták így, lehetséges? A motorháztető alatt is a hozzá közel eső első csavart meglazítottam hát úgy megvolt húzva egy bazinagyot pattant és erről a festék lepattant úgyhogy ezt gyárilag rakták így szerintem....


Egy kicsit tágíts a lukon befelé, akkor enged majd kifelé annyit, akkor pont jó lesz.

anubisz Elküldve: 2013-01-26 19:47 sárvédõ

halipapa írta:
anubisz írta:
halipapa írta: Elég nehezen beazonosítható....az első kép az a motorháztető a 3. az ajtó mögött a felső csavar ami kell igazából...na mindjárt megnézem, majd visszaírok!


Azokhoz pont hozzáférsz. De szerintem a luk méretpontos, nem tudom, hogy állítható e a pozíció. Azért kellene a lukakon tágítani valamennyit, hogy kefelé lehessen egy 2,3 mm mozdítani, és úgy meghúzni, akkor pont a felső, közép rész mozdulna kifelé. Esetleg utána recézett alátétet használni az erősebb tapadás miatt, bár nem hiszem a minimális kaszni tekeredés elmozdítaná, ha gyengébben van meghúzva esetleg akkor. Mivel nagyobb lesz a sárvédőn levő luk a csavar átmérőnél, így ha nincs jól meghúzva majd elmozdulhat ismét.
Tényleg nem értem miért nem hosszított luk van rajta, hogy lehessen állíttatni, kifelé,befelé. Bár még nem láttam, lehet úgy van.

Ezt letöltöd pdf olvasó kell hozzá.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

410-2 nél van ez a rész, ott jobbak a képek.

ha nincs ezt letöltheted én is ezt használom, Magyar, egyszerű, és praktikus.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html

hányadik oldalt nézzem?


410-2 mutatja a sárvédőt.
Front Fenders

anubisz Elküldve: 2013-01-26 18:55 sárvédõ

halipapa írta: Elég nehezen beazonosítható....az első kép az a motorháztető a 3. az ajtó mögött a felső csavar ami kell igazából...na mindjárt megnézem, majd visszaírok!


Azokhoz pont hozzáférsz. De szerintem a luk méretpontos, nem tudom, hogy állítható e a pozíció. Azért kellene a lukakon tágítani valamennyit, hogy kefelé lehessen egy 2,3 mm mozdítani, és úgy meghúzni, akkor pont a felső, közép rész mozdulna kifelé. Esetleg utána recézett alátétet használni az erősebb tapadás miatt, bár nem hiszem a minimális kaszni tekeredés elmozdítaná, ha gyengébben van meghúzva esetleg akkor. Mivel nagyobb lesz a sárvédőn levő luk a csavar átmérőnél, így ha nincs jól meghúzva majd elmozdulhat ismét.
Tényleg nem értem miért nem hosszított luk van rajta, hogy lehessen állíttatni, kifelé,befelé. Bár még nem láttam, lehet úgy van.

Ezt letöltöd pdf olvasó kell hozzá.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

410-2 nél van ez a rész, ott jobbak a képek.

ha nincs ezt letöltheted én is ezt használom, Magyar, egyszerű, és praktikus.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html

anubisz Elküldve: 2013-01-26 18:34 sárvédõ

halipapa írta:
jons írta:
anubisz írta:
Rögzítő csavart még nem nézted, lehet e vele mahinálni? Azt hiszem annak a résznek a csavarja az ajtót kinyitod ott van. Fasza, hogy így rakták fel, nem tudom milyen kasznis lehetett az.


2 csavar fogja a kasztnihoz az A oszlopnál. Kerék le, dobbetét ki és úgy lehet hozzáférni az alsóhoz, illetve a felsőhöz az ajtót ki kell nyitni és akkor látszik.
Lehet még játszani egy kicsit a motortér felől a sárvédő legfelső csavarjánál.

szerk:
Az is lehet, hogy utángyárotthoz van szerencséd és azt nem fogod tudni viszonylag jól beállítani.



Köszi megnézem holnap!





szerintem az alulról a második csavaron csinálsz nagyobb hézagot, tudsz annyit kefelé mozdítani, és úgy ráhúzni a csavart

esetleg még a legfelsőn.

anubisz Elküldve: 2013-01-26 18:32 sárvédõ

jons írta:
anubisz írta:
Rögzítő csavart még nem nézted, lehet e vele mahinálni? Azt hiszem annak a résznek a csavarja az ajtót kinyitod ott van. Fasza, hogy így rakták fel, nem tudom milyen kasznis lehetett az.


2 csavar fogja a kasztnihoz az A oszlopnál. Kerék le, dobbetét ki és úgy lehet hozzáférni az alsóhoz, illetve a felsőhöz az ajtót ki kell nyitni és akkor látszik.
Lehet még játszani egy kicsit a motortér felől a sárvédő legfelső csavarjánál.

szerk:
Az is lehet, hogy utángyárotthoz van szerencséd és azt nem fogod tudni viszonylag jól beállítani.



igen, a felsőt az néztem, az ajtó mögött, gondoltam, ha nem akar feszegetni, akkor a csavar lukat az elemen kicsit tágítani, hogy lehessen kifelé mozdítani, és úgy ráhúzni, nem kell oda sok. Nekem úgy hirtelen ez jutott eszembe, de egy kasznis biztos kivágja kisujjból. Ha nem akkor nagyon ramaty szakember.

anubisz Elküldve: 2013-01-26 17:21 sárvédõ

halipapa írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy a képen látható jobb első sárvédőm "felső" felét vajon lehet-e kifele dönteni egy picikét úgy hogy alul nem lazítok csavart, mivel látszik hogy nem szépen áll... elvileg egyszer leszedték már és nem jól állíthatták be. Mielőtt valaki kérdezné az elem nincs megnyomva és gyári állapotú. Köszi a segítséget előre is.










Rögzítő csavart még nem nézted, lehet e vele mahinálni? Azt hiszem annak a résznek a csavarja az ajtót kinyitod ott van. Fasza, hogy így rakták fel, nem tudom milyen kasznis lehetett az.

anubisz Elküldve: 2013-01-25 14:44 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Ennek irkálhattok ide, beregisztrált, ellökte ezt az egy keringőt, aztán el is tűnt. Azóta se lépett be. Lehet kiderült, a laptoppnak sincs belseje, amivel írta

anubisz Elküldve: 2013-01-25 00:16 Társalgó

xmanez88 írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Az Akkumulátor :
http://www.akkumax.hu/varta-st...kkumulator


Már a kosárba is raktam 55 ezer, meg az apró


akksit kell venned? mi lett vele?



dehogy, csak ott az ára 54 ezer, alatta meg a kosár, gondolom hányan nyomkodják a kosár jelet.

anubisz Elküldve: 2013-01-25 00:13 Egyenetlen alapjárat

gefin írta:
kisg325 írta:
ateszka86 írta:
engem is idegesít. végig kell nézni minden szenzort ami a hőmérséklettel van összefüggésben. Nem lehet hogy a légtömegmérőn levő szenzor a hibás? na de ha kisakkoztuk megírom, h akit még érdekel tudja majd.


Valami hőmérséklettel összefüggő dolog lehet,hogy csak hidegben csinálja. Ez idáig rendben is van,csak akkor mi köze van a fűtőventilátorhoz? Ha tippelni kéne,akkor a kisegítő fűtés lehet a ludas,amit már linkeltek a 320D motor topikban,csak más okból kifolyólag.


Nekem is csinálja, igaz nem mindig, melegen nem olyan gyakran. Enyémbe is van kiegészítő fűtés, így könnyen lehet, hogy tényleg azzal van összefüggésben. Nekem még nagyon friss az autóm, de azt vettem észre a megtett párszáz km alatt, hogy nem nagyon akar a motor bemelegedni, éppen csak a kék sáv fölé áll a mutató, vagy inkább még bele is lóg a kék mezőbe, de azt viszont nagyon hamar eléri. Ez gondolom valami korán kinyitó termosztát miatt van, nem? ja, 330D-ről van szó.


Te jó ég, és úgy gyötröd a kocsit? Tudod menyi az? Kb 40,50 fok

anubisz Elküldve: 2013-01-24 17:27 Társalgó

érdemes kihasználni 50Gb ingyen tárhely, az nem semmi!!!

http://www.technet.hu/hir/2013...megajarol/
én már regisztráltam is.

anubisz Elküldve: 2013-01-24 00:57 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

prone írta: Sziasztok!
1 hónapja vettem egy 2001es e46 320d touringet, amihez sajnos csak 1 kulcsot kaptam + a szervizkulcs...
Viszont ezzel az egy kulccsal is az a bajom, hogy valamiért (nem tudta megmondani a srác sem), de a kulcsból ki van véve az egész távirányító egység. Azt mondta h elvileg azért nem lehet belerakni a távirányitót a kulcsba, mert az immobiliser miatt nem fog elindulni...
Tud nekem ebben valaki segíteni esetleg szakembert ajánlani aki esetleg tud nekem összerakni egy kulcsot??
Csak mert bementem a Budapest Motorsba, hogy mennyi lenne egy rombusz kulcs igénylés és az 55ezret kicsit sokallom egyenlőre érte!!

Köszönöm előre is!


uh. Na ezt kurvára nem értem. Micsoda? Mi van kivéve a kulcsból? Szét se lehet szedni, csak szétvágni, max ha elem megy szarrá, és egy komplett panel van benne. abból mit veszel ki?
http://t3.gstatic.com/images?q...ikk42Y35Lw

láttad miről van szó? megnézted? miért nem dobtál fel egy képet róla, már minden mobilon van kamera. Ez így néz ki, ebből kiforrasztottak egy panelt?



szúval érted ha kiveszik a panelt, akkor a kulcsod az kuka, semmire nem jó, csak ajtónyitásra, kulccsal, de a kocsit se indítod el vele, az biztos. Mivel nem tudja azonosítani.
Esetleg szar, szarok benne a mikrokapcsolók, és azért nem vezérel. De ha nem írod le a hibát normálisan, mindenki csak tátogni fog.
Amit leírtál, abból azt lehet kivenni, van egy kibelezett kulcsod, ami nem működik, mert ki van belezve, de a kocsit mégis simán indítja

anubisz Elküldve: 2013-01-23 23:05 Társalgó

valter320d írta: Az Akkumulátor :
http://www.akkumax.hu/varta-st...kkumulator


Már a kosárba is raktam 55 ezer, meg az apró

anubisz Elküldve: 2013-01-23 23:03 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
anubisz írta: Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37


Jó kis szerkentyű. Kösz a tippet!


dizeleseknek mindenképpen ajánlom, indító képességet is % jelzi, meg mindent.

http://li-ion.addel.hu/product...c6ee3cd541

anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:59 Lámpamosó

Svero írta:
anubisz írta:
denesys írta: Sziasztok!

Még tél elején az első enyhébb fagyokkor nyári szélvédő mosó maradt a tartályban, és valószínűleg belefagyott a lámpamosóba. Azóta már kiolvasztottam és kicseréltem télire, de többé nem ment vissza a helyére magától. Kézzel vissza tudom nyomni, de a következő spricceléskor előjön, és félig kinn maradt. Próbáltam megvizsgálni, hogyan is működik, ekkor ki tudtam belőle szedni egy 5-6 cm hosszú ki stiftet, aminek a tetején van a fényezett kupak. Ez látszatra hibátlannak tűnik, nincs eltörve, repedve, nem hiányzik róla semmi. Vagy ennek eleve ki sem szabadna jönnie belőle?
Valakinek van ötlete?
Köszi


Hát nálunk E46 nál ezt úgy megy, hogy mikor a motor nyomja a vizet az tolja ki a pumpát, és úgy spriccel. Értelemszerűen, külön pumpája van, és az ablakhoz is külön.
A miénk fos, és lekötöttem, mert hol az egyik szivárgott, vettem majdnem 30 ért, beraktam, utána a másik engedte a vizet. Nem költök 100 ezreket a szar gyártáshibás spriccnire.
Egy idő után lefossa magát a benne levő tömítés, és elengedi a vizet a tartályból, 2,3 nap alatt. Mindig tócsa állt alatta.
Szerintem a tiéd cserés lesz, valószínű maghalt, megszorult és kész. Sokat nem tudsz rajta bütykölni.

nem egy szétszedhető darab:
http://www.bmwpartsweb.com/Par...5124A.aspx
tied is úgy mindjárt 20 rongy. Márkaszervizbe még drágább.
http://www.schmiedmann.hu/61%2...reses.aspx
http://bmwfans.info/parts/cata..._cleaning/

esetleg a cseréig, ha nem akarod, hogy mindig kint maradjon, húzd le a 4 es pumpáról a sarut, miután visszatoltad.
http://bmwfans.info/parts/cata...asher_sys/
addig nem tolja ki.

azt azért még nem írtad oda, hogy mind a kettő kint marad? vagy csak az egyik.



Nekem is szivárog az egyik mosó-teleszkóp, most "emésztem" a 20ezres árát. Ezek szerint tényleg gyenge pont ez. Nincs valami jó/olcsó megoldás? Kiszedtem, tisztítgattam, de nem jöttem rá, hogyan lehet szétszedni. Pedig valószínű egy 2Ft-os tömítés lehet csak az ok. Valóban nem lehet szétszedni?


nem. Fos az egész. Ezért kötöttem le. Csak zabálta a drága fagyállós ablakmosó folyadékom. Amúgy is kalap szart se ért. Max a friss latyakot leviszi, mást nem. Tudod ki cserélgeti fél évente. Állítólag valami szlovák beszállító gyártja, de ezt csak hallottam.
Legszebb, ha enged hiába veszed le a csatit a pumpáról, akkor is elengedi a vizet, 2,3 nap, és töltheted újra , mindenképpen dugaszolni kell

anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:54 Társalgó

Miket találok már égő kiégés gátló 6000 péz az ára. Gondolom ahány lámpa, annyit kell venni belőle

http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=487