anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:43 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37
anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:43 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:28 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
kory05 írta:YELLOW írta:kory05 írta:
Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.
el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.
12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).
Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.
anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:17 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
YELLOW írta:kory05 írta:
Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.
el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.
12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).
anubisz Elküldve: 2013-01-23 21:13 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-01-23 20:37 Valaki segítsen
valter320d írta:zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?
Mint a Trabantnak öngyulladása van
BOcs
anubisz Elküldve: 2013-01-23 16:09 Lámpamosó
denesys írta: Sziasztok!
Még tél elején az első enyhébb fagyokkor nyári szélvédő mosó maradt a tartályban, és valószínűleg belefagyott a lámpamosóba. Azóta már kiolvasztottam és kicseréltem télire, de többé nem ment vissza a helyére magától. Kézzel vissza tudom nyomni, de a következő spricceléskor előjön, és félig kinn maradt. Próbáltam megvizsgálni, hogyan is működik, ekkor ki tudtam belőle szedni egy 5-6 cm hosszú ki stiftet, aminek a tetején van a fényezett kupak. Ez látszatra hibátlannak tűnik, nincs eltörve, repedve, nem hiányzik róla semmi. Vagy ennek eleve ki sem szabadna jönnie belőle?
Valakinek van ötlete?
Köszi
anubisz Elküldve: 2013-01-23 16:00 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
kory05 írta:anubisz írta:kory05 írta:YELLOW írta:kory05 írta:szotakdavid írta:kory05 írta:YELLOW írta:kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!
tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?
Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.
Próbáld ki másik aksival.
Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?
pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.
Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!
az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.
Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.
anubisz Elküldve: 2013-01-23 00:24 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.
kory05 írta:YELLOW írta:kory05 írta:szotakdavid írta:kory05 írta:YELLOW írta:kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!
tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?
Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.
Próbáld ki másik aksival.
Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?
pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.
Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!
anubisz Elküldve: 2013-01-22 18:17 Vicces :)
anubisz Elküldve: 2013-01-22 18:01 Multikormány gombok
ateszka86 írta: Tudja valaki hogy a multikorányon az R\T mit jelent? az a beszélő fej,gondolom kihangosítás
anubisz Elküldve: 2013-01-22 17:56 Társalgó
valter320d írta:csbalu írta:Coyote írta:anubisz írta:csbalu írta:anubisz írta:valter320d írta:csbalu írta: Srácok!
Régóta meg akarom már kérdezni, hogy a km órán amikor ráadom a gyújtást világítani kell a motor lámpának? Egyre több embernél látom hogy az világít amíg nem indítja be a kocsit, de nekem nem! Mi a helyzet ezzel?
A tesztemen világít a lámpa, tehát működik.
Kéne neki vagy sem?
Nekem nem világit teszten mégis ott van!
nekem világit, csak ha beindul a motor akkor alszik el,addig végig ott van. de az enyém benzines.
20d-kben is láttam h világít.
Én csak arra vagyok kíváncsi hogy az enyém a hibás vagy azé akié világít.
azt én meg nem mondom, ez egy újabb vitatéma. Én úgy érzem a kocsimmal most semmi baj, és mindig így működött, de biztos van erről valami leírás.
Szerintem alapból világítania kellene, ezzel jelezve, hogy működőképes a LED vagy izzó. De nagyon nem aggódnék, futtasd le a tesztet és rájössz, hogy működik-e.
A teszten ott van, minden működik. Másik autókban is láttam már világítani. Álltalában a töltés és az olaj lámpa szokott világítani mindenhol amíg nem indítod be a kocsit. Nálam az olaj világít, de azon kívül hogy felvillan a motor el is alszik és nem világít amikor rajta a gyújtás de nem megy a motor. Gondoltam rá hogy automata kocsinál jelez valamit, de tegnap láttam már manuálisnál is. Diagon nekem csak 2 hibám van 2 izzító gyertya. Lehet hogy akkor világít ha nincs hibád?
Annyira nem aggaszt a dolog, csak kíváncsi voltam miért lehet ez. De akkor úgy látszik ez feladta a leckét
Szerintem az olyan mint egy system chekkkk!
Akiében meg nem világit annak alapból ok