anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:43 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Nekem azért van rajta egy ilyen, pont, hogy ne szívjam meg még egyszer.
http://www.okauto.hu/news_deta...&id=37

anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:28 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


Hát ez mind így van, de a kocsi kint áll/állt a ház előtt a mínuszba nem pedig +20ba. Ami eleve szerintem levesz 1-2 tized voltot! Ezeket az adatokat meg én úgy értelmezem ahogy ide írtad hogy, terhelés nélkül menyi feszültség van benne. ami nekem 12.5v volt ami eszerint az adatok szerint a "normál állapot" kategóriába sorolható! Úgy hogy azért szerintem ez annyira nem elkeserítő.


csak, hogy a tied nem benzines, a miénk még beröffen, csak, csak, ha gyenge az aksi, de ha a tied meghasal, ott már cumi van. Szerintem minimum egy éjszakára dobd rá a töltőt, hátha az helyredobja.

anubisz Elküldve: 2013-01-23 22:17 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
kory05 írta:

Rá mértem gyújtáson 11.8v úgy hogy, a ventilátor is ment 2-en! Az szerintem jó. Egyik haverom is volt úgy hogy ha leállított motorral 2-3percnél tovább ment benne a zene akkor nem tudta be indítani mondjuk neki a nagy zene miatt.


el kell keserítselek, ez kevés. amúgy úgy írták/kérdezték, hogy indítózás közben mennyi.

12,7 V vagy ennél nagyobb = az akkumulátor jó állapotban van
12,6 V = a normál állapot
12,4 V vagy ennél kisebb = az akkumulátor rossz állapotban van, tölteni vagy cserélni kell!
Az indítási műveletkor a teljesen feltöltött akkumulátor feszültségének nem szabad 10 V alá csökkennie (+20°C sav/hőmérsékletnél).


hiába írom neki, hogy indítás közbe mérjen. lehet hogy akkor a béka segge alá esik, de így is kevés a 11,akárhány volt.

anubisz Elküldve: 2013-01-23 21:15 Társalgó

anubisz Elküldve: 2013-01-23 21:14 Társalgó

YELLOW írta: mér kívánsz nekem ilyet?

Csak te jutottál eszembe

anubisz Elküldve: 2013-01-23 21:13 Társalgó

[quote="anubisz"]Yellow ilyen kátyúba hajts bele holnap

YouTube videó

vészvillogót kirakta, tudta a kreszt

anubisz Elküldve: 2013-01-23 21:10 Társalgó

Yellow ilyen kátyúba hajts bele holnap

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2013-01-23 20:37 Valaki segítsen

valter320d írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


Mint a Trabantnak öngyulladása van

BOcs


ez nem semmi ilyen hibát se hallottam még

anubisz Elküldve: 2013-01-23 16:09 Lámpamosó

denesys írta: Sziasztok!

Még tél elején az első enyhébb fagyokkor nyári szélvédő mosó maradt a tartályban, és valószínűleg belefagyott a lámpamosóba. Azóta már kiolvasztottam és kicseréltem télire, de többé nem ment vissza a helyére magától. Kézzel vissza tudom nyomni, de a következő spricceléskor előjön, és félig kinn maradt. Próbáltam megvizsgálni, hogyan is működik, ekkor ki tudtam belőle szedni egy 5-6 cm hosszú ki stiftet, aminek a tetején van a fényezett kupak. Ez látszatra hibátlannak tűnik, nincs eltörve, repedve, nem hiányzik róla semmi. Vagy ennek eleve ki sem szabadna jönnie belőle?
Valakinek van ötlete?
Köszi


Hát nálunk E46 nál ezt úgy megy, hogy mikor a motor nyomja a vizet az tolja ki a pumpát, és úgy spriccel. Értelemszerűen, külön pumpája van, és az ablakhoz is külön.
A miénk fos, és lekötöttem, mert hol az egyik szivárgott, vettem majdnem 30 ért, beraktam, utána a másik engedte a vizet. Nem költök 100 ezreket a szar gyártáshibás spriccnire.
Egy idő után lefossa magát a benne levő tömítés, és elengedi a vizet a tartályból, 2,3 nap alatt. Mindig tócsa állt alatta.
Szerintem a tiéd cserés lesz, valószínű maghalt, megszorult és kész. Sokat nem tudsz rajta bütykölni.

nem egy szétszedhető darab:
http://www.bmwpartsweb.com/Par...5124A.aspx
tied is úgy mindjárt 20 rongy. Márkaszervizbe még drágább.
http://www.schmiedmann.hu/61%2...reses.aspx
http://bmwfans.info/parts/cata..._cleaning/

esetleg a cseréig, ha nem akarod, hogy mindig kint maradjon, húzd le a 4 es pumpáról a sarut, miután visszatoltad.
http://bmwfans.info/parts/cata...asher_sys/
addig nem tolja ki.

azt azért még nem írtad oda, hogy mind a kettő kint marad? vagy csak az egyik.

anubisz Elküldve: 2013-01-23 16:00 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
anubisz írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.


Hát a hiba nem derült ki, de mára be bírtam indítani a vasat! Egész éjjel le volt véve az akssi reggel vissza tettem a sarukat (rá se töltöttem) és működött minden a megszokott módon. A sarukat már tegnap meg tisztítottam, de akkor ez nem hozott eredményt, és nem is voltak oxidálódva. Arra tudok gondolni hogy, a negatív kábel ahol hozzá vagy csavarozva a kasznihoz ott lehetett valami érintkezési, oxidációs hibája. Mert azonkívül hogy visszatettem a sarukat csak azt mozgattam meg.


Pár napja jártam ugyan így, nekem a testkábel lazult fel. Azért mérj rá indítás közben, hogy biztos jó legyen az aksi. Már aksival is jártam úgy, hogy pillanat alatt merült le.
Gyújtáskor, már csak 9 voltot mutatott. 3 ezerért bikázott be a kihívott taxis. Zenélgettem a garázsba, aztán csak csattogott az önindító, és kész. De ha semmi nem világit az legtöbbször valami kontakt az aksinál.

anubisz Elküldve: 2013-01-23 00:27 Társalgó

kempelen írta: Ha mindenki elővenné a használati útmutatót és elolvasná az erre vonatkozó részt, az segítene???


Megnéztem, fost se ír, ez ami itt van fent, csak azt, hogy mit jelet a lámpa.
Vagy nagyon elnéztem.

anubisz Elküldve: 2013-01-23 00:24 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
szotakdavid írta:
kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.


Ki fogom csak ez a probléma ma jelentkezett és hirtelen nem tudtam szerválni másikat! De az a helyzet hogy a kocsi pöc-röff indult eddig! Sőt dél előtt mentem is vele semmi gond pár órára rá meg se kép se hang! Ilyen gyorsan azért csak nem merülhet le vagy mehet tönkre egy másfél éves 75-ös Exide?


pl nekem sem volt semmi előjele. előtte mentem vele. addig semmi előjel. autótakarítás belső világítás égett, amíg porszívóztam, kb 10 perc, majd a venti ment gyújtáson vagy 1-2 percig. aztán álltam volna be, és csak kattogott. utána még húztam az akkisval, de vagy 4-5x szivatott meg, rövid táv után 2-3 indításra már nem indult.
attól hogy 1,5 éves még meghallhat. márkától függetlenül. ha szar volt a gyártása, a kémiai folyamatok másképp jétszódnak le, az akksi alján hamar cellazárlat lehet.


Remélem igazatok lesz és csak akksi! Holnap ki derül! Addig is köszönöm nektek a segítséget!


az aksi, vagy valami test dolog, úgy mérd a feszt, hogy közben valaki indít, ne csak úgy, hogy belemérsz. Ha lezuhan 9, 10 voltra annak kapufa. Ez nem jutott eszedbe, hogy terhelés alatt mérj rá?
főleg ha semmi nem világit, vagy csak alig.

anubisz Elküldve: 2013-01-22 18:17 Vicces :)

és a második rész 299 megy a motor, és hogy megy el mellette az Audi, nem is látni a lámpát
aztán elengedi
https://www.youtube.com/watch?...3FrsgNYw0w

360 at tuti ment.

anubisz Elküldve: 2013-01-22 18:01 Multikormány gombok

ateszka86 írta: Tudja valaki hogy a multikorányon az R\T mit jelent? az a beszélő fej,gondolom kihangosítás


rádió, telefon váltó.

anubisz Elküldve: 2013-01-22 17:56 Társalgó

valter320d írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
csbalu írta: Srácok!

Régóta meg akarom már kérdezni, hogy a km órán amikor ráadom a gyújtást világítani kell a motor lámpának? Egyre több embernél látom hogy az világít amíg nem indítja be a kocsit, de nekem nem! Mi a helyzet ezzel?
A tesztemen világít a lámpa, tehát működik.


Kéne neki vagy sem?


Nekem nem világit teszten mégis ott van!


nekem világit, csak ha beindul a motor akkor alszik el,addig végig ott van. de az enyém benzines.


20d-kben is láttam h világít.
Én csak arra vagyok kíváncsi hogy az enyém a hibás vagy azé akié világít.


azt én meg nem mondom, ez egy újabb vitatéma. Én úgy érzem a kocsimmal most semmi baj, és mindig így működött, de biztos van erről valami leírás.


Szerintem alapból világítania kellene, ezzel jelezve, hogy működőképes a LED vagy izzó. De nagyon nem aggódnék, futtasd le a tesztet és rájössz, hogy működik-e.


A teszten ott van, minden működik. Másik autókban is láttam már világítani. Álltalában a töltés és az olaj lámpa szokott világítani mindenhol amíg nem indítod be a kocsit. Nálam az olaj világít, de azon kívül hogy felvillan a motor el is alszik és nem világít amikor rajta a gyújtás de nem megy a motor. Gondoltam rá hogy automata kocsinál jelez valamit, de tegnap láttam már manuálisnál is. Diagon nekem csak 2 hibám van 2 izzító gyertya. Lehet hogy akkor világít ha nincs hibád?
Annyira nem aggaszt a dolog, csak kíváncsi voltam miért lehet ez. De akkor úgy látszik ez feladta a leckét



Szerintem az olyan mint egy system chekkkk!
Akiében meg nem világit annak alapból ok


ezt még a yellow nevében is ki kérem magamnak