anubisz Elküldve: 2013-01-08 18:55 Társalgó
YouTube videó
Menyi állat barma van a világon külön tolató szenzor kell a kipufogóra is
anubisz Elküldve: 2013-01-08 18:55 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-01-08 18:22 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?
brutus20 írta:anubisz írta:
amúgy peremes a felnid? van rajta vékony perem? azt érdemes lenne alura polírozni, ha sérűl nem pattan a festék, csak át kell polírozni és kész. Persze csakolyannal szép ahol van vékony perem.
ilyesmire gondoltam, ahol vékony perem van körbe.
http://img.jofogas.hu/images/69/6954167709.jpg
Styling 136-os felnik. Most a feketén is gondolkozom, lehet nem nézni ki rosszul
anubisz Elküldve: 2013-01-08 18:18 Rendszámtábla világítás BMW embléma
Bogo89 írta:troooger írta:Bogo89 írta:troooger írta:Bogo89 írta:Bogo89 írta:anubisz írta:Bogo89 írta:anubisz írta:Bogo89 írta: sziasztok régóta nem megy a rendszám tábla világításom tegnap megpróbáltam szétszedni de megáltam inkább vele. Az lenne a kérdésem hogy hogyan célszerű szétszedni a csomagtartó byitógomb miatt nem jött le ha valaki tudna segíteni megköszönném
Olyan nincs, nemrég szedtem le sokadjára, ki lehet fordítani az egészet, vezetékkel együtt.
Sok jóra ne számíts, szét lehet szedni, többnyire szét van már rohadva a csati meg minden,alapos tisztítás rá fér.
köszönöm szépen reggeli után ránézek nem mertem feszíteni mivel nem csináltam még ilyet
Be se megy ha nem olyan a csatlakozó, ugyanis kívülről van bebuktatva a résen, kicsit nehezen, de óvatosan kell mozgatni igazgatni, az égő foglalat részt is darabokra lehet szedni, ha szakadásos, forrasztani kell, vagy áthidalni egy vékony vezetékkel.
köszönöm nem sokára ránézem és megírom mi is a helyzet...
Hát sajnos nem túl jó a helyzet. Leszedtem az egészet de a foglalat teljesen ki van rohadva használhatatlan tud adni valaki valami elérhetőséget ahonnan tudok rendelni kompletten egy másik rendszámtábla világítást bontott is jó ha működik
Ha rendelsz vigyázz, mert két fajta csatlakozós van. Egy nagy és egy vékonyabb.
Talán a képtáramban még fent van a kép is...
köszi esetleg nem tudod honnan tudnék rendelni?
Sajnos már nem emlékszem pontosan melyik bontóból rendeltem, mert elég régen volt. De google-n biztos találsz.
NA a probléma pénteken ugy néz ki hogy megoldódik rendeltem autósboltba foglalatokat 2 db gyárit mivel 3600ft ért mivel a bmw-nél pécset a komplet csik 29 ezer ft ugy hogy nicnsen színre fujva
anubisz Elküldve: 2013-01-08 10:55 Rendszámtábla világítás BMW embléma
Bogo89 írta:anubisz írta:Bogo89 írta: sziasztok régóta nem megy a rendszám tábla világításom tegnap megpróbáltam szétszedni de megáltam inkább vele. Az lenne a kérdésem hogy hogyan célszerű szétszedni a csomagtartó byitógomb miatt nem jött le ha valaki tudna segíteni megköszönném
Olyan nincs, nemrég szedtem le sokadjára, ki lehet fordítani az egészet, vezetékkel együtt.
Sok jóra ne számíts, szét lehet szedni, többnyire szét van már rohadva a csati meg minden,alapos tisztítás rá fér.
köszönöm szépen reggeli után ránézek nem mertem feszíteni mivel nem csináltam még ilyet
anubisz Elküldve: 2013-01-08 10:50 Rendszámtábla világítás BMW embléma
Bogo89 írta: sziasztok régóta nem megy a rendszám tábla világításom tegnap megpróbáltam szétszedni de megáltam inkább vele. Az lenne a kérdésem hogy hogyan célszerű szétszedni a csomagtartó byitógomb miatt nem jött le ha valaki tudna segíteni megköszönném
anubisz Elküldve: 2013-01-07 21:53 biztosítéktábla...
coxi írta:anubisz írta:coxi írta: Üdv,
tudna valaki 2007-es e90 318d-hez biztosítéktábla leírást küldeni? Sajnos az enyémből valahol elmaradt az előző tulajnál és szükségem lenne rá.
Előre is köszönöm a segítséget!
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=882
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=882
lehet van valakinek Magyar, de addig itt szemezgethetsz.
köszi! Ezeket már átnéztem, az a baj, hogy 2 sem egyforma
anubisz Elküldve: 2013-01-07 21:22 biztosítéktábla...
coxi írta: Üdv,
tudna valaki 2007-es e90 318d-hez biztosítéktábla leírást küldeni? Sajnos az enyémből valahol elmaradt az előző tulajnál és szükségem lenne rá.
Előre is köszönöm a segítséget!
anubisz Elküldve: 2013-01-07 21:17 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?
brutus20 írta:YELLOW írta:jons írta:YELLOW írta:
most mennem kell dolgozni, de holnap reggel megírom részletesen
Yellow maszekba felnijavít. Gondolom onnan vágja részletesen mi mennyibe kerül.
nem tudom az árat, és nem is javítok maszekban
azt tudom, anno 20ezer volt a fújás 4db felninek, olyan színben amire kéred, olyan lakkal amilyennel kéred. én láttam komplett autót is fújva (van kép a galériámban E36 barnás-szürke), eszméletlen szépen dolgozik a srác. nekem a lökösöm fújta.
Nácsa Attila: 30/307-9078 (Tiszavasvári) ha esetleg már nem ez a száma akkor sorry
élőben pl ez a munkája nagyon üt
köszi Yellow
anubisz Elküldve: 2013-01-07 21:15 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta:YELLOW írta: nem hiszem el... magával beszélget... kisajátította a topic-ot magának... nem reagál semmire, csak linkelget.... nem egy BOT?
én már a seggem verem a földhöz....
Neked írtam...ezt segítenél nekem lefordítani?
I now have the right side flaps operating correctly
The bottom linkage which connects the inner and outer flaps was my issue, it had come out of position during the disassembly stage without me noticing - it shouldn't actually be visible as mine was which led me to reassemble it out of position. The flexible arm from the inner right flap has two nipples, the uppermost nipple fits into a track which runs right to left underneath the fan box, the lowermost nipple connects to the flexible arm from the rear right flap. If this pops out on you don't worry as each of the flexible arms can only be re-inserted into the flaps' hinges in one orientation - if you shine a torch through the little holes in the flap you will see a notch to align the link pins with. It's not posible to photograph this so just take my word for it
The top linkage of the outer flap is the one which actually moves with the recirculation button and can only be inserted AFAIK with the outer flap closed and A/C set to recirculate. If assembled correctly the inner flap will be closed as the outer one opens.
Assembly of the right flaps is thus as follows.
1- Hit recirculate on A/C and allow motors to settle.
2- Ensure the bottom linkage is connected to the bottom of the inner flap and that it sits in its track underneath the fan via the top nipple of the link (feel underneath between the two flaps).
3- Ensure the linkage from the outer flap also connects to the bottom nipple of the link (If this is correct you can slide the linkage left to right by feeling underneath the fan box and observe the inner flap moving - the outer flaps' hinge will move accordingly).
4- Insert bottom of the outer flap to its hole (where the bottom link terminates) and using gentle downward pressure push top of flap into its mount. If the inner flap is closed the outer flap will be open and visa-versa, the flap must be aligned correctly with respect to the linkage pins so just rotate slightly until you can push down the retaining pin at the bottom of the outer flap.
5- Reach underneath fan box and move the linkage (or push the outer flap) to ensure the outer flap is closed.
6- The top link is then inserted into the top of the outer flap, the hinge on this link sits perpendicular to the flap hinge and to the left as you look at it from the front of the car (this is very tight space wise so take car not to break the link pin as you persuade it into place.
Amúgy meg ha más igy jár,legalább nem szopik ennyit vele,mint én.Ezért kéne megbeszélnünk ezt is.Jó lenne ha valaki lefordítaná nekem ezt magyarra.Google fordító,meg azilyen webes szarok semmit nem érnek...
anubisz Elküldve: 2013-01-07 21:10 Mi lehet a baj?
YELLOW írta: jól elbeszélgetsz magaddal, de legalább lassan meg is oldod.
szerintem nyomozd ki, aztán elég lsz, ha amjd a végkifejletet leírod.
azért áll nyitva, mert azt írja, hogy be kell fordítani, hogy hozzáférj valamihez. alaphelyzetben zárva van ez hót ziher. és mivel léptető motor működteti, ezért kb mindegy hogy rakod vissza magától beáll szerintem. valószíná akkor az egyik flepperbe nem akasztottatok be valamit, ami működtetne valamit. de hajrá, jól haladsz.
anubisz Elküldve: 2013-01-07 13:17 Mi lehet a baj?
Bitu79 írta: Sztem nem érdemes szerelőhöz mennem ez végett.Légyszi segítsetek.Tutibiztos,hogy csak ezt rontottuk el.
A 2 kis csappantyú helyes visszatételét nem tudom csak.Valaki kérem nézze meg az autóján.
Ehhez elég leszedni a pollenszűrőházat,és az alatta lévő fedelet,és látszanak is.(pár perces munka csak ez a burkolat levétel)Megnéznétek nekem,hogy mikor külső levegő beszíváson van,akkor hogy állnak,és mikor belső levegő keringetésen van,akkor hogy?Ha tudtok,képeket szeretnék inkább.Rendkivül hálás lennék érte
Szervízbe ezért tök felesleges lenne bemennem.
20-30-at tuti megspórolnák igy.
anubisz Elküldve: 2013-01-06 23:49 Társalgó
Adamoo írta:hun_tigoo írta:troooger írta:Robinson írta:troooger írta: Szerintetek mennyire gagyi? Valahol láttam 80000, annyit megérhet?Vagy felejtős?
http://www.paradoxautohifi.hu/...00dvd.html
Szerintem vágjál hozzá egy százast és vegyél dynavin-t
Köszi! Az a "baj" lakás vásárlás előtt állok és.... viszont jelenleg kazettás rádió van bent annál meg csak, csak jobb...DE mivel nem értek annyira hozzá, gondoltam inkább megkérdezlek benneteket, fórumozókat
Nem kötekedésként írom de ez 2DIN-es....
És nekünk e46-osoknak 1DIN megy be
Vagy a klímakonzolt ki szeretnéd iktatni?
Az a baj,hogy a kepekbol nem derul ki,hogy a muszerfalba bemeno resze is 2 DIN-es,vagy csak a kepernyo az...mert ha a hatso resze 1 DIN lenne,akkor semmi gond,a klimapanelt meg ugyis lejjebb lehet rakni...
anubisz Elküldve: 2013-01-06 23:13 Hûtõvíz
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.
anubisz Elküldve: 2013-01-06 22:41 Mi lehet a baj?
Zsolesz írta: Üdvözletem Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni az alább leírt problémában és ez úton ajánlom mindenkinek a figyelmébe,hogy okuljon az Én példámból, és mindig legyen gyanakvó. Sajnos a régi Stallone film a Bosszú börtönében örök érvényű sorai jutnak eszembe NBS azaz ne bízz soha senkiben. Nem vagyok pesszimista ember de most úgy és olyan módon próbáltak átvágni,hogy komolyan ledobta az agyam az ékszíjat.
Szóval a történet. Az autó (2007-es 530d) aki a haverom szerint okosabb mint mi jelezte,hogy lassan olajcsere és pollenszűrő csere esedékes. Eddig az autóimban én cseréltem az olajat és egyéb kötelező dolgot,de mivel itt a hibajelzést is el kell tüntetni ezt már nem vállaltam. Kb.4 éve járok a Bp.III.ker.Bécsi úton lévő RÁCZ MOBIL szervizbe. Ők főleg SAAB-okra vannak szakosodva,de csinálnak más autókat is. A régi cégemnél a fejeseknek csak a legújabb saab-jaik voltak és hozzám tartozott a szervizelésük. Mivel a márkaszerviz nagyon aranyárban dolgozik így ezeket ajánlották.Engedélyük van garanciális szervizelésre. Mindig rendben megcsináltak mindent,kaptuk a számlát utaltuk a lét és oké volt minden. Az igaz hogy soha nem néztem mi mennyibe kerül,úgy voltam vele hosszú távra terveznek nem vágnak át.
Bevittem hozzájuk most az autómat kérdezve tudják e vállalni és van e hozzá megfelelő technikájuk, hibakiolvasó stb. A válasz, megcsináljuk. Kérdeztem hozzak e hozzá valamit mert egy nagyon jó barátom a UNIX-ban melózik és 40%-os kedvezménye van. A válasz nem mert speckó olaj kel a kocsihoz. Itt voltam a legnagyobb hülye mert nem néztem utána. Az az igazság siettem egy üzleti megbeszélésre és otthagytam az autót. Délután mentem érte mondja a szervizes kész a kocsi de nem tudják a hibakódot kiiktatni illetve nullázni. Másnapra meglesz vigyem vissza a kocsit. Másnap vissza, fél órás próbálkozás a hibakódot megoldani nem tudják, vállvonogatás és nem tudjuk mi legyen. Ezek után mondja a srác hogy a számla 68.700 Ft. Kérdezem tőle mégis mi kerül ennyibe? Válasz az olajnak 5000 Ft literje,8 liter kell, az olajszűrő 8000, pollenszűrő darabja 12000 plusz a munkadíj. Nagy összeveszés, mindegy nem ez a lényeg azért nem vagyok egy elveszett ember( két saját céget vezetek ebből az egyik vagyonvédelmi) tehát,nem vagyok ijedős. Gyors telefon az ismerősnek aki diktálja az adatokat kedvezmény nélkül: Castrol 5w-30-as olaj 4l-es kiszerelés 10000 Ft pollenszűrő 7500/pár tehát nem darabra, olajszűrő a legdrágább 5000 Ft. Tehát így összesen 32500. Kérdezem a szervizest,hogy most komolyan egy kb. fél órás melóért 36000 Ft-os szervízdíjra akartok levenni???? Válasz nem jól számolok nem annyi az olaj. Mondom neki, ugye nem azt akarod mondani,hogy Ti literes kiszerelésbe vásároltok?? Na mindegy adtam nekik 40 000 FT-ot és mondtam felejtsük el egymást.
Szóval a legnagyobb gondom most a hibajelzés eltüntetése és nullázása. Tudtok ebben segíteni természetesen nem ingyen? Bárhol Pesten vagy itt a közelben megyek,csak segítsen valaki!!!!!
Hát ez van, NE MENJETEK EBBE A SZERVIZBE ÉS AZ ISMERŐSÖKNEK IS SZÓLJATOK
anubisz Elküldve: 2013-01-06 00:38 M3 vásárlás
dio írta: Hello
M3 vásárlásán agyalok mostanában és az lenne a kérdésem, hogy mi az amire oda kell figyelni vásárláskor, valamint mire kell számítani a fenntartással kapcsolatban (milyen évjáratút nem érdemes megvenni, vanos dolgok, típushibák, stb.)