anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-11-28 10:36 Egyenetlen alapjárat

p166 írta:
anubisz írta:
p166 írta: Sziasztok!

Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó

A problémám a következő, kérem segítsetek:

Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!

2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik

Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.

Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők

Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.

Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.

Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.

Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.

Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.

Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Üdv,
Johnny


Vidd el egy ilyen műhelybe,ahol tényleg hibakereséssel foglalkoznak, nem az alkatrészek cserélgetésével. Kimérnek mindent benne. Amit figyelembe kel venni, hogy ilyen mutyizás sem olcsó, mert lehet napokig, vagy sok órát kell szöszölni rajta, és rezsióradijjba nem olcsó már, de még mindig jobb mint a BMW-nél a 13-15 ezer óránként.
Olvasd el miket megoldottak, oldalt a sztoriknál. Beszélj velük, mik a lehetőségek.
http://www.injektor.hu/
szakszervizbe rákötik a gépet, ha nem mutat semmit, kezdődik a csereakció, csere ez, csere az, csere amaz, mindjárt 500 ezer a számla. Az ilyen rejtett hibákra értem, mert egy gömbfej hibát egyből megtalálnak, vagy kettőből. Egy ilyen családi műhelybe odaadóbban tudnak foglalkozni vele, mint egy túlzsúfolt szervizben, ahol hegyekben állnak a javításra váró autók. Már ha nem látnokok,és odavitel után kézrátéttel megtudják a hiba okát.


Köszi az infó. Múlt hét pénteken ( 2012.11.23. ) már be is toltam egy BMW-kkel foglakozó szervízbe, akiknek elég jó hírük van. Azonnal le lehetett venni a hozzáértést, ahogy beszélgettünk szinte be tudta fejezni az ember a mondataimat. Persze ez még nem jelent semmit, de annál több mint ami eddig történt.

Hétfőn hívtak, hogy hidegen gépre kötötték és 6 hengerből 2 egyáltalán nem megy hidegen. Abból kiindulva, hogy kétszer cseréltek nekem gyertyasort egy hónap alatt ez elég meglepő. Elmondása szerint ez elektromos probléma lesz, ami viszonylag olcsón és egyszerűen orvosolható. Illetve kiderült még pár probléma, amit a korábbi szerelőm nem is mondott.

Az érdemi munkát csak ma ( 2012.11.28-án kezdik ), hívnak, mi és mennyibe fog kerülni. Mindenképpen megírom, mi volt a hiba és a javítása. Nehogy a jövőben más is szívjon. Ezt az utat úgy tűnik most én taposom ki!


Gyertyasort dieselbe? Azt hogy csinálták? Már ha nem izzító gyertyákat. Attól még csak menni kéne minden hengernek,ha rossz, egy, két izzító gyertya, max nehezebben indul, vagy én vagyok a hülye? Ha meg 1-2 izzító rossz, azt meg lehet állapítani, és minek azért 2x cserélni kompletten az egész sort. Nem értem, na mindegy.Kíváncsi leszek.

anubisz Elküldve: 2012-11-27 16:42 E46 futómű állítás

BMW_0902 írta:
Vicc az egész, paródia. Dehogy van ilyen, valami önjelölt mesterember megint kitalálta a tuti.Vakítja az amatőr sofőrt. Pont úgy van ahogy írjuk, gyári határérték van, ott a nyomtatott diag adat, minimum, maximum. Dehogy engedném, hogy nekem súlyokat pakoljanak a méréshez. BMW szervizbe is ráteszik a padra, rákötik a műszert, kidobja a gép az értéket, látszik hol az eltérés, beállítják, újra mérnek, megkapod a kinyomtatott paramétereket és mehetsz is.
Majd odaállnak egy 6-os kupéval, és telepakolják a hátsóülést, meg az elsőket 200 kilóval ezt elmondom a szervizbe, ha újra megyek, had röhögjenek ismét egy jót. Ha meg majd beül egy 40 kilós nő, úgy fognak állni a kerekek, mint a régi szénszállító TATRA billencseken, V alakba. Rettenet dolgokat lehet néha olvasni itt.


Én jövő héten megyek futóművet ellenőriztetni (vagy állíttatni - ez utóbbi majd kiderül.) Egy jó ismerősöm ajánlotta a helyet, ahova Ő is viszi (vitte) az M-es BMW-it. Ott is ilyen-olyan súlyokat pakolnak bele, de tudtommal nem cementes zsákokat!
(Amúgy azok tapasztalata szerint, akik már többször jártak ilyen helyeken azt mondják nem az a lényeg hogy pakolnak-e be súlyt vagy nem, hanem hogy megvannak-e a gyári értékeik. Mert amikor elvileg megvannak, gyakorlatban viszont nem akkor, úgy jártak, hogy a vadonatúj gumi egy hét alatt elkopott!!)[/quote]

Mindig tökéletesen koptak minden gumim, most is tavasszal 4 új Goodyear assimetric 2 raktam rá, gyönyörű mindnek a felülete, de évek óta semmi gondom nincs a gumi félrekopással, és sokszor állítottak futóművet szakszervizbe, sulyok nélkül. Aztán mindenki úgy csináltatja ahogy akarja. Én inkább hiszek egy Szakszerviznek. Se BMW-be, se más autótípusba nem állítanak súllyal futóművet egy szakszervizben sem.

anubisz Elküldve: 2012-11-27 15:57 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
anubisz írta:
ute107 írta:
anubisz írta:
Életembe nem hallottam ilyenről, de lehet én vagyok a hülye. BMW szervizbe állíttatok mindig, szinte látom ahogy a 15 millás vajbőrös kocsikat megpakolják cementes zsákkal, vagy vasrudakkal. Mik vannak már ebbe az országba. Kár, hogy nem volt rajta vonóhorog, mert utánfutót is kötöttek volna rá. Ez vicc.

Igen, tudom, mindig a BMW szakszervizbe hülye mindenki.


Jogos a felvetésed. Én azzal nem veszekszem, aki minden nap azzal foglalkozik.
Annyi a leterhelés mellett szól, hogy ha két személy közlekedik a kocsival, az már +150-200 kg.

És 200 kg már igencsak meg tudja változtatni a futómű geometriáját.
De akkor itt jön egy másik kérdés is?! Tele vagy üres tankkal jó a futóműállítás?


Na ez az, ezért furcsállom ezt, főleg ha 5-en ülnek bele. Soha nem láttam ilyet,tv műsorokba se, mikor állítanak a futóművön. Akkor már kezdő értéket is megrakva kellene mérni. Akkor ha 200kg raknak bele, és a sofőr csak 50 kilós nő, megint nem jó,és félrekopik a gumi. Na mindegy. Gondolom egy futómű úgy van tervezve, hogy az 1 fő, és a megengedetten megrakott érték, egy bizonyos határértéken belül mozog.


viszont én úgy gondolnám, hogy üresen is be lehet úgy lőni, mintha terhelve lenne. biztos van valami viszonyszám, vagy valami. gondolom beállítják egyszer terhelés alatt a gyári értékre. kipakolnak az autóból és mérnek úgy értéket. aztán ezt rögzítik és emgy ki a szervizeknek, adatbázisba. aztán akárhol üres autóval ezt az értéket veszik figyelembe, ehhez állítják, így ugyanazt érik el, mintha meg lett volna pakolva. az én logikámmal így tudnám elképzelni, mert ez a súly pakolgatás tényleg vicces volna.
és tételezzük fel, hogy a logikám jó. akkor viszont ha a szervízben fellapozzák a nagy könyvet megnézik az értéket, ami üres autóra vonatkozik és azt állítják be úgy, hogy súlyokat pakolnak bele, akkor már szar lesz az egész. és mivel miért lenne mindenkinél súly, ezért hülyeség ez a beállítás.
hivatalos BMW szervízben elképzelhetőnek tartanám, hogy ott a súllyal megrakott értékek vannak feltüntetve és az alapján állítanak, súlyokkal megpakolva. de ez plussz munka, fárasztó is, sérülés veszély, stb.


Vicc az egész, paródia. Dehogy van ilyen, valami önjelölt mesterember megint kitalálta a tuti.Vakítja az amatőr sofőrt. Pont úgy van ahogy írjuk, gyári határérték van, ott a nyomtatott diag adat, minimum, maximum. Dehogy engedném, hogy nekem súlyokat pakoljanak a méréshez. BMW szervizbe is ráteszik a padra, rákötik a műszert, kidobja a gép az értéket, látszik hol az eltérés, beállítják, újra mérnek, megkapod a kinyomtatott paramétereket és mehetsz is.
Majd odaállnak egy 6-os kupéval, és telepakolják a hátsóülést, meg az elsőket 200 kilóval ezt elmondom a szervizbe, ha újra megyek, had röhögjenek ismét egy jót. Ha meg majd beül egy 40 kilós nő, úgy fognak állni a kerekek, mint a régi szénszállító TATRA billencseken, V alakba. Rettenet dolgokat lehet néha olvasni itt.

anubisz Elküldve: 2012-11-27 11:54 E46 futómű állítás

ute107 írta:
anubisz írta:
Életembe nem hallottam ilyenről, de lehet én vagyok a hülye. BMW szervizbe állíttatok mindig, szinte látom ahogy a 15 millás vajbőrös kocsikat megpakolják cementes zsákkal, vagy vasrudakkal. Mik vannak már ebbe az országba. Kár, hogy nem volt rajta vonóhorog, mert utánfutót is kötöttek volna rá. Ez vicc.

Igen, tudom, mindig a BMW szakszervizbe hülye mindenki.


Jogos a felvetésed. Én azzal nem veszekszem, aki minden nap azzal foglalkozik.
Annyi a leterhelés mellett szól, hogy ha két személy közlekedik a kocsival, az már +150-200 kg.

És 200 kg már igencsak meg tudja változtatni a futómű geometriáját.
De akkor itt jön egy másik kérdés is?! Tele vagy üres tankkal jó a futóműállítás?


Na ez az, ezért furcsállom ezt, főleg ha 5-en ülnek bele. Soha nem láttam ilyet,tv műsorokba se, mikor állítanak a futóművön. Akkor már kezdő értéket is megrakva kellene mérni. Akkor ha 200kg raknak bele, és a sofőr csak 50 kilós nő, megint nem jó,és félrekopik a gumi. Na mindegy. Gondolom egy futómű úgy van tervezve, hogy az 1 fő, és a megengedetten megrakott érték, egy bizonyos határértéken belül mozog.

anubisz Elküldve: 2012-11-27 10:34 E46 futómű állítás

ute107 írta:
e46f4n írta: Letezik Budapesten olyan hely, ahol megfelolsulyokkal pakoljak tele az e46 ot futomubeallitas elott?

Vagy szarjak bele mert tokre nem szamit?



Tegnap voltam egy helyen itt Veszprém megyében. Itt azt mondta a beállító, hogy fontos, hogy besúlyozza az autót. Elől, hátul telepakolták súlyokkal.

Ők egy eléggé komoly gumis és futóműves hely, adok a szavukra.

JA és a hátsót is állítsák, ne csak az elsőt.


Életembe nem hallottam ilyenről, de lehet én vagyok a hülye. BMW szervizbe állíttatok mindig, szinte látom ahogy a 15 millás vajbőrös kocsikat megpakolják cementes zsákkal, vagy vasrudakkal. Mik vannak már ebbe az országba. Kár, hogy nem volt rajta vonóhorog, mert utánfutót is kötöttek volna rá. Ez vicc.

Igen, tudom, mindig a BMW szakszervizbe hülye mindenki.

anubisz Elküldve: 2012-11-22 18:41 Egyenetlen alapjárat

p166 írta: Sziasztok!

Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó

A problémám a következő, kérem segítsetek:

Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!

2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik

Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.

Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők

Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.

Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.

Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.

Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.

Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.

Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Üdv,
Johnny


Vidd el egy ilyen műhelybe,ahol tényleg hibakereséssel foglalkoznak, nem az alkatrészek cserélgetésével. Kimérnek mindent benne. Amit figyelembe kel venni, hogy ilyen mutyizás sem olcsó, mert lehet napokig, vagy sok órát kell szöszölni rajta, és rezsióradijjba nem olcsó már, de még mindig jobb mint a BMW-nél a 13-15 ezer óránként.
Olvasd el miket megoldottak, oldalt a sztoriknál. Beszélj velük, mik a lehetőségek.
http://www.injektor.hu/
szakszervizbe rákötik a gépet, ha nem mutat semmit, kezdődik a csereakció, csere ez, csere az, csere amaz, mindjárt 500 ezer a számla. Az ilyen rejtett hibákra értem, mert egy gömbfej hibát egyből megtalálnak, vagy kettőből. Egy ilyen családi műhelybe odaadóbban tudnak foglalkozni vele, mint egy túlzsúfolt szervizben, ahol hegyekben állnak a javításra váró autók. Már ha nem látnokok,és odavitel után kézrátéttel megtudják a hiba okát.

anubisz Elküldve: 2012-11-22 01:11 Motorgenerál!

negativ0001 írta: Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk


Mondtam, hogy szar a műszer, te meg már motorgenerált akartál, nekem is ennyi az érték. Még hidegen is mérjetek rá.

anubisz Elküldve: 2012-11-21 16:12 Automata ajtózárás

Tano írta:
Coyote írta:
szotakdavid írta:
Coyote írta: E46 tud olyat, hogy automatikusan bezárja az ajtókat bizonyos sebesség felett?


Igen,nekem mükszik is csak egy bibi van vele nem nyitja ki motor leállítás után úgy mint az e60.


akkor az inkább bosszantó lehet... hol lehet belőni, csakis gépre kötve aktiválható?


Bosszantónak nem mondanám. Gyorsan megszokod, hogy vagy kétszer húzod a nyitót, vagy rányomsz a gombra a vészvillogó mellett.
Aktiválni ezt is a CKM-ben lehet.


Nálam is úgy van, indíttok, és még nem is indulok el, de már lezár, mikor leállítom a kocsit kinyit.
Egy nagy tudású okostojás, nem mondom a nevét, mikor leírtam azt mondta, ilyen nincs az E46 nál. Igaz még a használati manuál is írja, de neki a véleménye, ilyen akkor sincs.
Hát jól van. Isten állatkertje .......

anubisz Elküldve: 2012-11-21 16:05 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
Tegyél bele olyat, amit a legszimpatikusabb hozzászóló ajánl


ez nagyon zs.dós
ez a tipikus az, hogy az emberek így meggyőzni próbáló mézes mázas szöveggel behúzó dolog, vagy hogyis mondjam. inkább ajánlj neki olajat csak simán, mint hogy ez alapján döntsön. még az élet más területein is így fog, aztán.....
mi a TV-ben is benen voltuk, hogy ünnepek alkaplmával megjelentek (én is találkoztam velük) a csalük, akik beteg gyerekekért gyűjtenek. mindnet kitalálnak, kihazsnálják, hogy az ember érzékenyebb ünnepek közeledtével. velem rábasztak.

ja én már direkt nem ajánlok neki olajat, mert úgysem vagyok szimpatikus, meg oszt leírtam már visszább.

amúgy szűrőben: MANN, Mahle, Knecht - ár szerint csökkenő sorrendben, de kb ugyanaz mind
olajban: castrol-ból csak Prof. 0w-30 BMW LL-04 (FST), vagy edge Prof C3, de inkább ARAL Super Tronic, BP Visco ide való olaja, Mobil-1

egy kis érdekesség. minap bszélteme gy munkatársammal, akinek a testvére egyébként drift versenyző BMW-vel. neki ajánlották az ENEOS nevezetű olajat. én még korábban nagyon régen talán eccer hallottam. na ő most ezeket használja minden autóban és teljesen jó, pedig nem most kezdte. én is elkezdtem agyalni rajta, főleg ilye áron.
Nem reklámozni akarom, csak mivel nekem is újdonság a tapasztalat ezért írom le, ettől függetlenül lehet nem vennék az enyémbe.

http://www.olajshop.hu/auto-ol...liter.html


Azért írtam, mert úgy is 20-an, fognak 20 féle tippet mondani. Az olajnál itt ez mindig így van.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 23:30 Fékezéskor remeg az auto

ZoleeSRB írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?


Fékekhez még nem nyúltam, de lehet okozója az összes problémának?

Mert ugye, nem csak fékezéskor van ...


Szia!

Nekem ugyan ez van fékezéskor,sajnos ez a fékpofa és féktárcsa hibája!
Kormányrezgés az meg gumi meg futómű miatt lehet,de ha azt mondod minden ok,akkor nem vágom..


Pont ezt írtam én is, nálam is voltak ilyen problémák.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 23:29 Fékezéskor remeg az auto

Pistamann írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?


Fékekhez még nem nyúltam, de lehet okozója az összes problémának?

Mert ugye, nem csak fékezéskor van ...


ki van cserélve a kocsi teljes első futóműve majdnem, sok minden nem csinálhat ilyet akkor már. Vagy szerelési, beállítási hiba, vagy a féktárcsa van úgy elvetemedve, hogy már a kormányzás is reagál rá. Természetesen ha vezetés közben ráz, fékezés nélkül legtöbben úgy is a gumira gondolnak, mert ugye mert nem látod a hibát, még lehet benne deformálódás, hidd el nem te vagy az első aki így járt, többek között még én is.
Egyszerű a képlet, vagy cseréld fel a gumikat mondjuk a hátsóval ha egyformát használsz, próbaképpen, ütést is kaphatott a felni ami nem látszik, csak ha mondjuk centírgépen megpörgeted,és látszik, hogy úgy jojózik mint egy 20 éves csepel bringa kereke.
Nekem is rázott, leszabályozás megoldotta. Többnyire ezt a tárcsa, gumi láthatatlan hibája, felni okozza. Persze van 10% hogy valami geometriai hiba, de most cseréltél, állítótál mindent, ha jól csinálták az kizárva. Más lehetőséged nincs, csak a lehetséges hiba ilyen módon való kizárásos szűrése.
Ennél jobbat szerintem más se fog írni. Nekem mindkettőbe volt részem, mindig a tárcsa, gumi, vagy felni volt,vagy már a centrírozás után 1 héttel nem volt rajta egy centírsúly sem, olyan faszán rakták fel.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 23:14 Fékezéskor remeg az auto

Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?

anubisz Elküldve: 2012-11-20 22:53 Társalgó

Azért az nem semmi, hogy az olajnyomás jelző gomba csak 0.3 Bár nyomás alatt kezd világítani, lehet hogy alig van olajnyomásod évek óta, mondjuk csak 0,8, vagy 1 bár és úgy jársz a kocsival, a műszerfal meg nem jelez, a kocsi meg lefossa magát. Most hogy olvastam eszembe jut a szerviz ( BMW ) ott állt egy BMW kérdeztem mi baja? mondta a gyerek a tulajnak nem volt nyomása, ( vagy csak alig ) Németből hazajött vele. És a lámpa se jelezte. Hát most már értem miért nem.
Nem mindegy, hogy 3 bár, vagy csak 0,8 bár. Főleg pályán 160 nál.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 22:02 Porlasztó

negativ0001 írta: Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.


Most voltam injektor tisztításon, direkt rá kérdeztem, mondta konkrétan,a tankba semmit ne töltsünk, mert minden szart lemar a tankból és az egész rendszerről. Több kárt csinál mint hasznot, aztán végképp nem tudod mitől dugul tömődik el minden.
Nem véletlenül kiszerelve tisztítanak mindenűt. Akkor már rég éhen haltak volna akik injektort, befecskendezőt javítanak, tisztítanak. Aztán mindenki azt tölt bele amit akar, én többet biztos semmit.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 20:49 Társalgó

ottotibor írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Most vettem 2007-es 520 D autómat. Olajat szeretnék cserélni. Milyen olajat vegyek, mennyit? Milyen márkájú olajszűrőt vegyek?

Segítségeteket köszönöm!


Szerintem tegyél bele gyárit, 2400-2700 között tudsz rendelni a neten, szűrőt is,házhoz viszik. Vagy cserélnek a BMW be 7000 1 litert. Én így csinálom évek óta.

Én innen szoktam rendelni, aztán más honnan az nem érdekel.
http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging

20-an fognak írni, 20-an fognak más, mást ajánlani, olaj témába nem szabad kérdést feltenni itt. Mintha F1 autókat vezetnének ahova spéci kihegyezett olajok kellenek.
Tegyél bele olyat, amit a legszimpatikusabb hozzászóló ajánl