anubisz Elküldve: 2012-11-28 10:36 Egyenetlen alapjárat
p166 írta:anubisz írta:p166 írta: Sziasztok!
Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó
A problémám a következő, kérem segítsetek:
Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!
2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik
Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.
Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők
Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.
Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.
Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.
Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.
Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.
Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!
Üdv,
Johnny
Vidd el egy ilyen műhelybe,ahol tényleg hibakereséssel foglalkoznak, nem az alkatrészek cserélgetésével. Kimérnek mindent benne. Amit figyelembe kel venni, hogy ilyen mutyizás sem olcsó, mert lehet napokig, vagy sok órát kell szöszölni rajta, és rezsióradijjba nem olcsó már, de még mindig jobb mint a BMW-nél a 13-15 ezer óránként.
Olvasd el miket megoldottak, oldalt a sztoriknál. Beszélj velük, mik a lehetőségek.
http://www.injektor.hu/
szakszervizbe rákötik a gépet, ha nem mutat semmit, kezdődik a csereakció, csere ez, csere az, csere amaz, mindjárt 500 ezer a számla. Az ilyen rejtett hibákra értem, mert egy gömbfej hibát egyből megtalálnak, vagy kettőből. Egy ilyen családi műhelybe odaadóbban tudnak foglalkozni vele, mint egy túlzsúfolt szervizben, ahol hegyekben állnak a javításra váró autók. Már ha nem látnokok,és odavitel után kézrátéttel megtudják a hiba okát.
Köszi az infó. Múlt hét pénteken ( 2012.11.23. ) már be is toltam egy BMW-kkel foglakozó szervízbe, akiknek elég jó hírük van. Azonnal le lehetett venni a hozzáértést, ahogy beszélgettünk szinte be tudta fejezni az ember a mondataimat. Persze ez még nem jelent semmit, de annál több mint ami eddig történt.
Hétfőn hívtak, hogy hidegen gépre kötötték és 6 hengerből 2 egyáltalán nem megy hidegen. Abból kiindulva, hogy kétszer cseréltek nekem gyertyasort egy hónap alatt ez elég meglepő. Elmondása szerint ez elektromos probléma lesz, ami viszonylag olcsón és egyszerűen orvosolható. Illetve kiderült még pár probléma, amit a korábbi szerelőm nem is mondott.
Az érdemi munkát csak ma ( 2012.11.28-án kezdik ), hívnak, mi és mennyibe fog kerülni. Mindenképpen megírom, mi volt a hiba és a javítása. Nehogy a jövőben más is szívjon. Ezt az utat úgy tűnik most én taposom ki!
Gyertyasort dieselbe? Azt hogy csinálták? Már ha nem izzító gyertyákat. Attól még csak menni kéne minden hengernek,ha rossz, egy, két izzító gyertya, max nehezebben indul, vagy én vagyok a hülye? Ha meg 1-2 izzító rossz, azt meg lehet állapítani, és minek azért 2x cserélni kompletten az egész sort. Nem értem, na mindegy.Kíváncsi leszek.