anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-11-13 14:30 Elsõ lámpák

lestat83 írta:
anubisz írta:
lestat83 írta: Sziasztok..valoszinuleg rossz helyre irom (elnezest erte),de nem talaltam friss idetartozo topikot,.

Elado (E87 2004) elso jobb-bal fenyszorot keresek,,tehat jobbos-balost..eladot.Sajnos ki kell cserelnem a jelenlegit europaira.
Ha valaki tud bontottat,,vagy eladot irjon ha tud.Koszonom.


Használj google keresőt!
http://www.mobilgumi.hu/lampak..._hatso.htm
ajánlott keresési szó : E87 lámpa, lámpák, stb....




Koszonom a linket.Igen ,,probaltam,,csak itt is szerettem volna megkerdezni,,hatha valakinek van elado..mindenesetre koszi megegyszer.


Borzalmas árba vannak bele az égők, azt kalkuláld bele, ha égő nélkül veszed. láttam 27 től 35 ezerig darabját. bár ha azt veszed, hogy az én E46 ba 300 ezer a lámpa darabja, 600 ezer a kettő, kompletten újonnan,ha a BMW nél rendelem, az nem is vészes ha 80,100 ért veszel egy szettet.

anubisz Elküldve: 2012-11-12 19:42 Elsõ lámpák

lestat83 írta: Sziasztok..valoszinuleg rossz helyre irom (elnezest erte),de nem talaltam friss idetartozo topikot,.

Elado (E87 2004) elso jobb-bal fenyszorot keresek,,tehat jobbos-balost..eladot.Sajnos ki kell cserelnem a jelenlegit europaira.
Ha valaki tud bontottat,,vagy eladot irjon ha tud.Koszonom.


Használj google keresőt!
http://www.mobilgumi.hu/lampak..._hatso.htm
ajánlott keresési szó : E87 lámpa, lámpák, stb....

anubisz Elküldve: 2012-11-12 17:37 E46 futómű állítás

ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta: Sziasztok!e46 320d-m van,faceliftes,225/45r17-es nyári kerék,futóművön minden tuti,nem szar,de összevissza megy!Télim205/55r16,azzal szuper!A nyári kerék ET-je 35!Nem hiszem,hogy ennek vályús úton húznia kéne,ha normálisan,komolyan állítanának futóművet!Nem???Akkor hogy adnák el gyárilak ekkora kerékkel például??Mit szóltok?


Higgyétek el már, hogy mindenkinek megy. Nekem ugyan ez van. 225/45R17 amint váltok télire 205 méretre, azonnal szuper.
Futóművem a BMW szervizbe van állítva mindig, a szemem előtt, ott állok. Minden évben állítok. Új lengőkarok, új csillapíttok, új gömbfejek. Új kormánymű, gyári, BMW márkaszervizbe szerelve minden. Állítás után ki van nyomtatva a papír, rajta az értékek,és eltérések. Nem zugszervizbe van állítgatva.


És ki az,aki olyan szart vásárol újonnan,ami az árokba húz??Ez nem egy zsiguli,vagy az 10 millióért??


Nem az autó szar, az utak. Gondolod egy 20 millás x5 nem indul meg, balra, jobbra, mikor olyan nyomvályúk vannak, hogy 5,10 cm víz áll meg benne?
Egyszerű fizika. Néha a pályán is visz, csak kicsit, ha nagyon sima az út elengedem a kormányt, nyíl egyenesen megy, csak néha kell kicsit belenyúlni, mikor lassan elindul, befelé, vagy kifelé, sima főúton meg markolni kell 2 kézzel, ha olyan az út.

Most lehet hülyeséget írok, de gondolom minél jobb egy futómű félépítésé annál jobban közvetíti vissza az utat a vezetőnek,vannak olyan autó márkák ahol nem olyan profi a futómű, és ott nem annyira érezhető. Nem véletlen beszélnek a tesztekbe hogy az úthibákat menyire kezeli, közvetíti vissza a vezetőnek az autó. A BMW nek, az E46 pedig híresen jó a futóműve, és a kormányzása. Persze hogy jobban visszavezeti az úthibát a sofőrnek. De ez csak privát vélemény. A szervizbe mondta a szerelő, az ujjakat is viszi, ott nap mint nap visznek minden típust próbaútra.

anubisz Elküldve: 2012-11-12 17:29 E46 futómű állítás

ember84 írta: Sziasztok!e46 320d-m van,faceliftes,225/45r17-es nyári kerék,futóművön minden tuti,nem szar,de összevissza megy!Télim205/55r16,azzal szuper!A nyári kerék ET-je 35!Nem hiszem,hogy ennek vályús úton húznia kéne,ha normálisan,komolyan állítanának futóművet!Nem???Akkor hogy adnák el gyárilak ekkora kerékkel például??Mit szóltok?


Higgyétek el már, hogy mindenkinek megy. Nekem ugyan ez van. 225/45R17 amint váltok télire 205 méretre, azonnal szuper.
Futóművem a BMW szervizbe van állítva mindig, a szemem előtt, ott állok. Minden évben állítok. Új lengőkarok, új csillapíttok, új gömbfejek. Új kormánymű, gyári, BMW márkaszervizbe szerelve minden. Állítás után ki van nyomtatva a papír, rajta az értékek,és eltérések. Nem zugszervizbe van állítgatva.

anubisz Elküldve: 2012-11-12 17:12 Üzemanyag fogyasztás

Nem saját videó, de tanulságos!!


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-11-09 17:32 alapjárat leesik, ingadozik

YELLOW írta:
bmwtunner írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


ez sem feltétlen igaz... ilyenkor szokott nagyon sokba kerülni a dolog.
"há mi a baj? alapjáratnál ingadozik? hmmm.... jah persze az alapjárati motorban benne is van az alapjárat, akkor biztos az szar"
az ilyen esetekben 90% nem ez a hiba, sőt nagyon ritkán megy tönkre.
nagyobb a valószínűsége főtengely jeladónak, légtömegmérőnek (húzzátok le a csatiját, akkor csinálja-e), illetve meg kellene nézni kartergáz szellőztetőt. valahonnan nem szív-e false-ot. stb stb.


Ebben egyet értek, elég Pl egy kis fals valahol, de hogy a termosztátnak ehhez semmi köze, az biztos.

anubisz Elküldve: 2012-11-09 16:30 alapjárat leesik, ingadozik

zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 23:51 Segítsetek!

szotakdavid írta: Nem egészen az enyém azt csínálja mintha zárva lenne folyamatosan mikor fent van a gomb is ezért írtam hs zerintem húzza el a reteszt,belülről ha zárva van megpróbálod kinyitni érzed nyiás közben mikor átugrik és nyitnia kéne,denm hűzza el a reteszt valami.


Hát biztos abba a műanyag dobozba ment szét valami, vagy az a kis kar, amibe a bovden akad bele. Gondolom a bovden nem lifeg, benne van még abba a kampóba, nem az jött le. Ha nem, akkor már csak a szerkezet lehet.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 23:38 Segítsetek!

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:

Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom



Ez szívás. hogy szeded le, ha fogják a csavarok. Szerintem ennek trancsír lesz a vége, már mint valahogy le kell, vagy szét kell szakitani a zárat belülről. Valami megoldás biztos van rá, ha írja is, hogy ha bekulázik a zár, nem lehet nyitni az ajtót.Gondolom a szervízbe se tépik le az ajtót.


egy műanyag ház van az egészen vannak rajta pattintós illesztések csak addig ne akarom azt letördelni amíg nincs másik hátsó záram elvileg holnap lesz és akkor hétvégén azt is megpróbálom megcsínálni majd írok mit alkottam a hétvégén [/quote]

Ezt csinálja a tied is ?

YouTube videó

Igen látom, ilyen patentos, szét kell fesziteni a francba, kinyitod, és be az ujjat. Csak előtte próbáld ki, nehogy az is beragadjon.


anubisz Elküldve: 2012-11-08 23:25 Segítsetek!

szotakdavid írta:

Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom

[/quote]

Ez szívás. hogy szeded le, ha fogják a csavarok. Szerintem ennek trancsír lesz a vége, már mint valahogy le kell, vagy szét kell szakitani a zárat belülről. Valami megoldás biztos van rá, ha írja is, hogy ha bekulázik a zár, nem lehet nyitni az ajtót.Gondolom a szervízbe se tépik le az ajtót.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 22:55 Segítsetek!

anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is


Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Arra figyelj oda ha a szerelésnél valamit elbaszol, többet nem nyitod ki az ajtót, és le kell bontani roncsolással a belső borittást. Ha te szereled ki,és be, előtte csinálj próbanyitásokat mielőtt visszarakod a kárpitot, mert ha beragad így be tudsz nyúlni.

Figyelem!
Végezzünk funkció megtekintéséhez csak ajtót.
Ha az ajtó zárva van
és a beállítás a rotációs csatár zár hibás,
előfordulhat, hogy nem lehetséges, hogy nyissa ki ajtót többé
és az ajtó takarólemez kell semmisíteni.

Ezt írja a Tis- be.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 22:32 Segítsetek!

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is


Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62

anubisz Elküldve: 2012-11-08 22:07 Segítsetek!

szotakdavid írta:
hil írta:
szotakdavid írta:

Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

Szia Dávid!
Szívesen segítenék, de csak az én autóm kiszedését tudnám leírni, viszont az benzines, a dízelnél nem tudom mi az eltérés.

Közben látom, hogy sikerült letölteni a leírását.

Én is küldtem erről egy kivonatot mailban. A venti lapátokat ne is próbáld leszedni, mert visszarakni már nem fogod tudni. Én Castrol lánckenő sprayt használtam, de biztosan jó más is


Köszönöm szépen hétvégén megcsínálom mert van még más problémám is.

Hátha tud valaki segíteni termosztátjaim kicseréltem ,de a vizem még mindig nem melegszik. volt már valakinek ilyen?
Hőfok jeladóm jó.Én már csak arra tudok gondolni h valamelyik termosztát hibás..


Dieselnél nem tudom, de ha a vized nem melegszik, annak sok oka nem lehet, csak a termosztát, hogy nyitva marad.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 22:02 Segítsetek!

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.

anubisz Elküldve: 2012-11-08 21:08 Segítsetek!

szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.