anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-01-21 17:04 Társalgó

seta írta:
szotakdavid írta: Sziasztok Kedves Bmw-s barátaim!

Péntek éjszaka olyat éltem át amit senkinek nem kívánok az M0-n kiégett a kocsim a szemem elött égett le és semmit nem tudtam csínálni,két külföldi kamion ment el segítség nyújtás nélkül,nekik nem kötelező segíteni??Ha akkor kapok egy proltót eltudtam volna oltani,egy magyar kamionos állt mege gyedűl és adott egy poroltót,de már semmit nem ért.10 éves korom óta szerettem volna egy ilyen autót nem rég sikerűlt megvásárólni és most kiégett az amiért eddig dolgoztam!nem tudom elmondani mit éreztem mikor láttam hogy ég.A tűzoltok 20perc volt mire kiértek(!!!!)Fél óráig oltották szegény kocsimat.Ezek után megérkeztek az útkezelők,rendőrök.A kedves útkezelő bácsi még közölte h ha nagyon megégett az aszfalt ki kell cserélni és azt az én biztosítomnak kell állni..kérdem én minek fizetem ezeket a kurva adókat,magas üz.anyag árakat????Után haza hozattam a maradék vasat.Semmi más nem maradt csak maga a vas.

Jobbakat üdv Dávid


uhh ezt még olvasni is nagyon rossz. Nagyon sajnálom! Mi gyulladt ki, vagy miért égett ki?

Most h ezt olvasom, inkább visszarakom a kis poroltót az autóba...


Kis poroltóval pont semmire nem mész,ha már olvastál ilyen teszteket.Főleg ha üzemanyagrendszer is lángra kap. Pont ezt a történetet írtam a múltkor,akkor biztos sokan legyintettek. Egy zárlat,és törökülésben nézik,ahogy leég a kocsi,mert semmi nincs a kocsiba,arról nem is beszélve,hogy segíteni se tud az ember másnak.
Mindenki azt gondolja,vele úgysem történhet ilyen.
Nekem 2 is van a kocsiba,2 közepes méretű. Volt,van,és mindig lesz is. Egyszer láttam,hogy egy Audiból tépkedték ki a lángoló ülésbetéteket az autópályán,az épp elég volt figyelmeztetésnek,még vagy 10 évvel ezelőtt.
Persze vannak akik betesznek olyanokat,mint egy 3dl kólásüveg. 2 mp és már ki is fogyott.Esetleg a füstöt odébb löki.

anubisz Elküldve: 2012-01-15 11:35 Társalgó

Lehet Oroszoknak kellene a BMW gyártani,jobban bírnák.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-01-10 20:01 Kulcs hiány!

Matt3er írta:
anubisz írta:
Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.


Hát pont ez az, hogy itt. Volt egy balesetem még tavaly februárban, egy külföldi rám húzta az autót. A helyszíni szemle is igazolta, hogy Ő okozta a balesetet. 3 hónapig jártam a rendőrök nyakára, de mivel nem történt semmi így megjavíttattam az autót saját zsebből. Nyárra készült el és közel 2m csengettem ki. A biztosító totálkárra értékelte, 1.4m-t fizetne (később 1,6 lett belőle),hitel van az autón, és ilyenkor ugye a fennálló tőketartozást is ki kellett volna tejelni a banknak, mert ugye a fedezetnek annyi (ugye totálkár). És az ügy jelenleg ott tart július vége óta, hogy a határozat megszületett és próbálják kézbesíteni a külföldinek, miközben több ponton megszegték a szabályukat (x időn belül kézbesítettnek kell tekinteni). Tehát a jelenlegi probléma, hogy a töréscasco nem fizet totálkárra...



Persze,nem akarok vitatkozni,nem látom át a helyzetet,te meg pont ezt járod.Azért erre rákérdezek a biztosítómnál,hogy van,mivel van Cascóm. Hogy nekem milyen hátrányom származik abból,mert nincs Lopáskár opcióm.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 19:28 Segítség!!!

Az nem derült ki. Még a koccintás előtt
Ő is kérdezi,aztán a két hozzászólást le lehet fordítani, sérült gyújtókábel,szelepek,katalizátor, kb ezeket tippelték rá

anubisz Elküldve: 2012-01-10 18:53 Segítség!!!

Bero írta:
kempelen írta:
Bero írta: Jó,de mi a tökömtől?


Helló,

Nem szeretnék túlzott tippelgetésekbe belemenni ilyen távolról ilyen témában, ezért csak egy icipici tippem lenne.

szétesett a láncfeszítő

(vanost nem említek, mert asszem ez még nem olyan)

De többet nem is szólok ez ügyben, majd a helyi szerelők megnézik.



Valami hasonlóra gondolok! Köszönöm a válaszod! Holnap remélem kiderül. Ja meg azt is,hogy nem fog napokba telni a javítás... De mitől esik szét egyik napról a másikra,nem értem. Bármi baja is van. Nektek is ennyi baj van a kocsitokkal? Nekem állandóan megadja magát valami. Kicsit elkeserít


Nekem azt mondták a szervizben,előbb,utóbb elfogynak a hibák. Hát inkább utóbb. Ami tény,mióta nem gyilkolom,óvatosabban járok,szinte alig van problémám.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 18:50 Segítség!!!

kempelen írta:
Bero írta: Jó,de mi a tökömtől?


Helló,

Nem szeretnék túlzott tippelgetésekbe belemenni ilyen távolról ilyen témában, ezért csak egy icipici tippem lenne.

szétesett a láncfeszítő

(vanost nem említek, mert asszem ez még nem olyan)

De többet nem is szólok ez ügyben, majd a helyi szerelők megnézik.



Valami ilyesmi lehet,ami agresszív hangot ad,de a kocsi tud menni tőle. Valami ilyesmi lehet szétszakadva,mert nagyon durva a hangja. Csak a váltó is remeg neki,oda is átvezeti.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 18:18 Segítség!!!

Bero írta: Jó,de mi a tökömtől? Egyik napról a másikra ilyen hangja lesz? Tegnap este semmi baja nem volt,se hangja,ma meg már ez? Hihetetlen,hogy mindig van valami baja ennek a kocsinak. Egyszer megcsinálom a hibát,rá 1 hónapra meg szétmegy más. Ja és nem is hajtom a gépet... Mindegy is,ha valakinek van még ötlete az írjon Köszi! Holnap meg megírom,hogy mit mondott a szerelő.


A hideg eszi a kocsit,megfigyelted,hogy nyáron kevesebb a hiba? Vízpumpa és társai is sokszor télen adják meg magukat,nyáron inkább a hűtés rendszer. Nekem vízpumpám még mindíg télen hasalt el.
Nagy hőingadozás miatt az öreg alkatrészek hamarabb megadják magukat.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 18:00 Segítség!!!

Bero írta: Oké Na,raktam fel videot fanatics-ra milyen a hangja a motornak,hátha így tud Valaki segíteni Köszönöm


Te ez nagyon durva Valami nagyon elszabadult.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 17:58 Segítség!!!

Neked kéne vissza olvasni Yellow,hogy ki,hányadiknak mit írt. Utána okoskodni. Kicsit kövesd már vissza a hozászolásokat,mikor beírta a Beró,onnan

anubisz Elküldve: 2012-01-10 17:54 Segítség!!!

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Az szép Akkor mégis mire számíthatok? Mi lehet még a baj? Bármi ötlet jöhet Csak olajat öntöttem fel többet a motorba,ennyi történt pár napja,Agip 10-40-est. Bár csak nem ez okozza a gondot! Tényleg elég csúnyán szól! Generátor? Akkor gondolom nem is töltene,pedig mentem azért vele! Köszi a válaszokat !


Nem tudom Baro.Tudod,hogy így nem lehet tippelni,ezt meg kel szerelőnek hallgatni.Te is tudod jól,hogy egy ékszíj,egy szaros görgő nem rázhatja az egész hajtásláncot,max szól,vagy csattog, de nem rázza szét a kocsit. Olajat felejtsd el,annak semmi köze hozzá,hogy utána töltöttél. Valami elszállt benne,de nagyon. Önindítónak semmi köze ahhoz,hogy menet közben ráz a motor. Az csak indításkor dolgozik,te is tudod.
Szerintem,hogy nehezen indult már az miatt van ami a zajt okozza. Ne nagyon járj így vele,ki tudja mi van eltörve,aztán menet közben szétszakad az egész. Vidd szerelőhöz,amíg nincs nagyobb baj. Itt csak találgatnak,a te kontódra. Kocsid meg szétszakad. Ne járj vele.
Max a szerelőig,de az is rizikós.
Kíváncsi leszek mi lehet a baj,de ha így csattog,az valami mechanikai gubanc lehet. Nem egy gumi ékszíj.


Az a baj,hogy már jártam így vele jó pár km-t,muszáj volt! Holnap reggel tuti elmegyek szerelőhöz ez már biztos,be is jelentkeztem. önindító remélem nem,mert most cseréltük. Nem tudom mi mehet szét a kocsiba,amitől ilyen hangja lehet Ha szemben a motorral,a jobb oldalt van a generátor?


Nem bal oldalon? Nem tudom,de nem ott? Megint a generátor Mond Baró,mi köze neki ahhoz,hogy menet közben szétrázza a váltódat a kocsi? Mi köze a generátornak hozzá?

Bocs,megint Barót írtam


Nem gond Na,most felnyitottam megint a motorháztetőt,beindítottam most nem kattogott,inkább olyan mintha (ne sértődjön meg senki) diesel lenne a kocsi! Plusz mintha kicsit akadozna a motor járása. Videot csak youtube.ról lehet feltölteni? Még jó hogy csináltam hangfelvételt


Bero,máskor privibe kérdezz tőlem,már ha az én véleményemre kíváncsi vagy,mert egyeseket zavar,ha mi beszélgetünk. Ki vannak borulva idegileg,biztos a magas benzin ár az oka.
Azt is figyelik,ki miről beszél,és kivel,és hány szót ismétel.
Nem vagyok hajlandó senkinek kontrázni a hülyeségeire ( szerepelni akarsz,ismételsz másokat stb... ) Istenem. Mindenki magából indul ki.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 17:41 Segítség!!!

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Az szép Akkor mégis mire számíthatok? Mi lehet még a baj? Bármi ötlet jöhet Csak olajat öntöttem fel többet a motorba,ennyi történt pár napja,Agip 10-40-est. Bár csak nem ez okozza a gondot! Tényleg elég csúnyán szól! Generátor? Akkor gondolom nem is töltene,pedig mentem azért vele! Köszi a válaszokat !


Nem tudom Baro.Tudod,hogy így nem lehet tippelni,ezt meg kel szerelőnek hallgatni.Te is tudod jól,hogy egy ékszíj,egy szaros görgő nem rázhatja az egész hajtásláncot,max szól,vagy csattog, de nem rázza szét a kocsit. Olajat felejtsd el,annak semmi köze hozzá,hogy utána töltöttél. Valami elszállt benne,de nagyon. Önindítónak semmi köze ahhoz,hogy menet közben ráz a motor. Az csak indításkor dolgozik,te is tudod.
Szerintem,hogy nehezen indult már az miatt van ami a zajt okozza. Ne nagyon járj így vele,ki tudja mi van eltörve,aztán menet közben szétszakad az egész. Vidd szerelőhöz,amíg nincs nagyobb baj. Itt csak találgatnak,a te kontódra. Kocsid meg szétszakad. Ne járj vele.
Max a szerelőig,de az is rizikós.
Kíváncsi leszek mi lehet a baj,de ha így csattog,az valami mechanikai gubanc lehet. Nem egy gumi ékszíj.


Az a baj,hogy már jártam így vele jó pár km-t,muszáj volt! Holnap reggel tuti elmegyek szerelőhöz ez már biztos,be is jelentkeztem. önindító remélem nem,mert most cseréltük. Nem tudom mi mehet szét a kocsiba,amitől ilyen hangja lehet Ha szemben a motorral,a jobb oldalt van a generátor?


Nem bal oldalon? Nem tudom,de nem ott? Megint a generátor Mond Baró,mi köze neki ahhoz,hogy menet közben szétrázza a váltódat a kocsi? Mi köze a generátornak hozzá?

Bocs,megint Barót írtam

anubisz Elküldve: 2012-01-10 17:38 Kulcs hiány!

Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 17:33 Segítség!!!

Bero írta: Az szép Akkor mégis mire számíthatok? Mi lehet még a baj? Bármi ötlet jöhet Csak olajat öntöttem fel többet a motorba,ennyi történt pár napja,Agip 10-40-est. Bár csak nem ez okozza a gondot! Tényleg elég csúnyán szól! Generátor? Akkor gondolom nem is töltene,pedig mentem azért vele! Köszi a válaszokat !


Nem tudom Baro.Tudod,hogy így nem lehet tippelni,ezt meg kel szerelőnek hallgatni.Te is tudod jól,hogy egy ékszíj,egy szaros görgő nem rázhatja az egész hajtásláncot,max szól,vagy csattog, de nem rázza szét a kocsit. Olajat felejtsd el,annak semmi köze hozzá,hogy utána töltöttél. Valami elszállt benne,de nagyon. Önindítónak semmi köze ahhoz,hogy menet közben ráz a motor. Az csak indításkor dolgozik,te is tudod.
Szerintem,hogy nehezen indult már az miatt van ami a zajt okozza. Ne nagyon járj így vele,ki tudja mi van eltörve,aztán menet közben szétszakad az egész. Vidd szerelőhöz,amíg nincs nagyobb baj. Itt csak találgatnak,a te kontódra. Kocsid meg szétszakad. Ne járj vele.
Max a szerelőig,de az is rizikós.
Kíváncsi leszek mi lehet a baj,de ha így csattog,az valami mechanikai gubanc lehet. Nem egy gumi ékszíj.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 16:21 Segítség!!!

Coyote írta:
Bero írta: Hali! Nos elég nagy a baj,mégpedig hogy nagyon hangos lett a motor. Ma reggel indítottam,melegítettem indítás előtt és akkor is nagyon hangos volt. Mondom jó,mentem vele kicsit,megálltam stb. Viszont mikor indítottam újra nem akart indulni. Az önindító új,most tettük bele az nem lehet a baj. Indítózik is,pörög,de nem kapja el. 5-10 másodpercig indítózóm akkor viszont 'elkapja' és beindul. A hang ugyanúgy hallatszik,zörög,még a sebváltóba is érzem a rezegést! Olyan mintha csúszna az ékszíj,de nem olyan a hangja hanem inkább zörgősebb! Belenéztem a motorba,ránézésre minden görgő megy,az ékszíjak is és egyfolytában hallom a zörgést! Szerintetek így első olvasásra mi lehet a baja? Mégis csak ékszíj vagy esetleg valami 'görgő' ? Elég idegesítő! Holnap megyek szerelőhöz,de a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok,mit gondoltok! Köszönöm a segítséget előre is és bocs a hosszú írásért!


Ha a tipikus nyikorgó hangra gondolsz, az ékszíj, vagy kuplung szokott lenni. A generátorral nem akarlak ijesztgetni, pedig ha újra sem akart indulni.... Valami elcsúszhat.


Szép lenne,ha egy ékszíjcsúszást,vagy görgőkopást a sebváltón is éreznél.Úgy remegne. Az más lesz,ha ilyen zajt,rezonanciát okoz.

anubisz Elküldve: 2012-01-10 15:12 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.