liga86 írta:
rece65 írta:
liga86 írta:
borbelyi írta:
liga86 írta:
Hellóó mindenki!
Van két kulcsom amiből az egyik nem reagál semmire csak indítani tudom a kocsit. Mi lehet a megoldás új kulcs vagy ezt megszereltetni? Egy aksi is bele 8500-at mondott a szaki! Hol tudnék beszerezni hozzá valót vagy aki megszereli? Viszont komplexebb a dolog és ha már itt vagyok leírom hátha segít valaki! Egyik kulccsal se tudom manuálisan nyitni az autót csak a csomagtér ajtót, erre mi lehet a megoldás (netán otthon)?
Köszi
Szia!
Nézz szét az E-bay-en 5-600 Ft-ért tudsz venni LIR2025 akkumulátort! Nem nehéz javítani. A barátomnak az akkumulátor volt rosszul beforrasztva. Szétszedtem, megforrasztottam és jó! Magyarországon az EOBD Bt-től vettem 3000 Ft-ért akkumulátort, de megbántam, nem azt küldték amit kértem s ennyi idő alatt Hong Kongból simán ideér pár százasért.
http://www.ebay.com/itm/Rechar...Swn7JYDfOj
Ha nem muszáj nem költök több ezret kulcsra van más amire
Köszi az infót
Heló!
Mégis mire gondoltál hogy vki ingyen megjavítja?
Amit kaptál választ az korrekt és nem drága,az új kulcs ára 40-60.000 ft...
Üdv!
Hogy mire gondoltam... amit láttam kulcs 14000 készre marva 20000 vagy kulcs másoló kis cég 8500 csak az aksi csere es nem biztos hogy csak az a baja! Amit küldött linket borbelyi meg 600
ha akksi baja lenne a kulcsnak, az elvileg menet közben tud töltődni. ha nem töltődik, akkor sérült benne pár alkatrész.
viszont ha lemerült olyan szintre, hogy a kulcs elfelejtette a nyitást/zárást, akkor újra kell tanítani a kulcsot. magad is meg tudod csinálni, kulcs tanításra keresve biztos találsz itt az oldalon is leírást. tehát hiába jó a kulcsban az akksi, ha elfelejtette a dolgokat (az indításnak ehhez nincs köze).
ha a tanítás után sem jó, akkor érdemes az akksi cserének neki állni. ugyanis szétvágni a kulcsot óvatosan kell, mert lesodorhatsz alkatrész, vagy tönkre teheted, és indítani sem fog többet.
akksi csere után ugyanúgy tanítani kell a kulcsot, vagyis kulcsokat, ha kettő távosod van. szerintem is elég egy olcsó ebay-es akksi bele.
de én most is azt mondom, hogy a jó kulcsot tedd félre, használd sokat ezt, ami nem nyit távosan, az a lényeg legyen ez a gyújtáskapcsolóban. kell neki legalább egy 1000km, hogy kellően legyen benne töltés. aztán tanítod és kész.
szerk.:
érthetőbben:
1. próbáld meg betanítani a kulcsot
2. ha nem tanult be semmit, akkor járj vele, egy kb. 1000km-t ezzel a kulccsal vezess
3. próbáld meg újra betanítani
4. ha nem tanul, akkor jöhet az akksi csere
5. kulcsok tanítása
6. ha ezután sem jó, akkor más baja van annak a kulcsnak, ami sok minden lehet.
ha kulcsot tanítasz, mindig legyen ott mindkét kulcs, és a tanítást mindig a jó kulccsal kezd, aztán folytasd az elvileg rosszal.
a jó kulcsot is viheted magaddal, mikor vezeted a km-eket, aztán azzal nyithatsz zárhatsz távosan, vagy a "rossz" kulccsal manuálisan zársz.
Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. november 23. szerda, 07:44