anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-01-05 13:16 Társalgó

Csak nem kellene annyira MSZP,MSZMP-ni. Kicsit képmutató lenne,nem? Persze,ki emlékszik már a múltra. Fidesznél nem szokás.



Ja,és Orbán apja is MSZMP Titkár volt,csak ebből a listából kimaradt ...

anubisz Elküldve: 2012-01-04 21:03 Társalgó

Coyote írta:
Motorok22 írta: Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,hogy tudja valaki miért iszonyatosan büdös a E46 320d verdám kipufogó gáza???Köszönöm előre is!


nincs a motortérben döglött nyest? Esetleg egy fél disznó? Valaki nem rakott tojást a kipufogódba viccből?

Ha a tanksapkát kinyitod, akkor is büdös? Ha igen, akkor ereszd le az üzemanyagot... Nem lehet, hogy a kipufogódobban poshadt víz van? Kondenzvíz plusz gomba? Mondjuk gomba legyen a talpán amelyik odanő, esetleg nagyon hosszú leállás után tudnám elképzelni...

Esetleg javaslok egy autópályás kikormolást.



Mint már tudjuk,az élet kialakulhat szélsőséges körülmények között,na de ennyire?
Mars kutatók örülnének neked

anubisz Elküldve: 2012-01-02 13:43 Autóvásárlás

jokerface írta: Üdv skacok!
Egy 2006-os E90 330d-nél sok a 170e KM a motorban szerintetek? Vagy ez még nem olyan vészes,ha rendszeresen karban volt tartva? Erröl lenne szó:

330d



Az nem,de mindenképpen nézesd meg Márkaszervizben,hogy állították e az órát,ott megmondják.
Ha bele volt nyúlva,akkor nem 20- at tekernek vissza,az biztos,minimum 50- et. Láttam már sok Dízelt, amiket Márkakereskedés árult. 4,5 évesen,már 250,280 ezer volt bennük.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 12:51 help:)

Okosabb nem lettél,hát egy villanyos biztos tudja,hova,és milyen műszerrel kel belemérni,hogy be lehessen határolni. Lehet szerencséd lesz,és egyből látszik.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 12:40 help:)

szotakdavid írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta: Hali

Olyan gondom van,hogy a tolató lámpa biztim kiment raktam bele újjat az is egyből kiment.
Valakinek volt már hasonló?

Üdv


Csak át kellene nézni,hol zárlatos. Csak a tolatólámpát viszi egyedül az a bizti? Majd megírja valaki,mert most fejből nem tudom. Ha csak azt,sok variáció nincs.
Múltkor egy kolléga a szivargyújtóval járt így. Ott egy beesett fémdarab okozott állandó zárlatot.


Úgy nézem a 27,csak a Tol.Lámpát viszi. Akkor sajna marad a bontás,hogy hol zárlatos.
És egy jó pár bizti,ami elszáll a próbák alatt,mire kiderül mi okozza,főleg ha valami rejtett helyen van a gond.


Köszi segítséget akkor bontok,nem tudok mit csínálni sajnos.Esetleg azt tudja valaki merre megy a kábele a csomiból tovább?



Bár nem vagyok villanyos,de nem tudom elképzelni,hogy magától szétrágódik egy vezeték a kötegelés alatt,szerintem az ott a csatiknál lesz a hiba valahol,vagy a 2 foglalatba,vagy a sebváltónál,ahol érzékeli a kapcsoló,mikor teszed tolatóba,de ez lehet most hülyeség,de gondolom ott is egy kapcsoló van.Hogy valahol a kaszniba,rágta el magát a vezeték,annak kicsi az esélye.Lehet beázott hátúl a lámpa csatlakozás,ott kezd bontani. Ugye törés nem lehet,akkor max nem égne,ott valami rövidre zár,az pedig,vagy víz,vagy vezeték,érintkező lehet,más nem nagyon.

Látod,ott bent ilyen sínek vannak,az is zárhat valahol,ha víz,vagy törés,idegen tárgy összezárja.Jól nézd át.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/47

anubisz Elküldve: 2012-01-02 11:40 help:)

anubisz írta:
szotakdavid írta: Hali

Olyan gondom van,hogy a tolató lámpa biztim kiment raktam bele újjat az is egyből kiment.
Valakinek volt már hasonló?

Üdv


Csak át kellene nézni,hol zárlatos. Csak a tolatólámpát viszi egyedül az a bizti? Majd megírja valaki,mert most fejből nem tudom. Ha csak azt,sok variáció nincs.
Múltkor egy kolléga a szivargyújtóval járt így. Ott egy beesett fémdarab okozott állandó zárlatot.


Úgy nézem a 27,csak a Tol.Lámpát viszi. Akkor sajna marad a bontás,hogy hol zárlatos.
És egy jó pár bizti,ami elszáll a próbák alatt,mire kiderül mi okozza,főleg ha valami rejtett helyen van a gond.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 11:24 help:)

szotakdavid írta: Hali

Olyan gondom van,hogy a tolató lámpa biztim kiment raktam bele újjat az is egyből kiment.
Valakinek volt már hasonló?

Üdv


Csak át kellene nézni,hol zárlatos. Csak a tolatólámpát viszi egyedül az a bizti? Majd megírja valaki,mert most fejből nem tudom. Ha csak azt,sok variáció nincs.
Múltkor egy kolléga a szivargyújtóval járt így. Ott egy beesett fémdarab okozott állandó zárlatot.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 10:27 Társalgó

petermover írta:
anubisz írta:
petermover írta:
anubisz írta:
petermover írta: Sziasztok!

E46 316i (1.6-os)-ban katalizátor előtt és után is van lambdaszonda?
Fontos lenne tudnom, most viszem a héten műszakira, és nem mindegy, milyen besorolást kapok (cégautó adó miatt - a mocskos kurva anyjukat).
Ha EURO II-es a motor, akkor 22.000-et fizetek havonta, ha két lambdaszonda van, akkor "csak" 11.000-et az eddigi 7000 helyett.

Ha nem kapom meg legalább a 6-os besorolást, akkor vagy átiratom saját nevemre, vagy lesz egy eladó, nagyon megkímélt, frissen rendbehozott, irtó jó állapotban lévő E46 sedan.......



22 ezer havonta,ha cég nevén van a kocsi? Így akarják segíteni a kisvállalkozásokat,hát beszarok ezen a geci Orbánon.


Az eddigi 1.6-ig 7000, 1.6-os felett 15.000/hó helyett most egy szép kis táblázatot állítottak össze, teljesítmény és környezetvédelmi besorolást figyelembe véve.

Az a vicces, hogy pl. egy 2000-es évjáratú 1.6-os Opel Astra havi cégautó adója 22.000 Ft, míg egy vadiúj 535d-ek is ugyanennyi...

http://www.konyvelozona.hu/201...oado-2012/


Szarrágók,persze,okosan kiszámolva,hiszen nem sokan használnak 15 millás kocsit cégautónak,Inkább a 8,10,15 éves kategória,ahol persze zsebbe kel nyúlni a KV besorolás miatt. Rohadt fasiszták. Tényleg el kel vinni innen minden vállalkozást,más Országba.
Már csak az a kérdés,miért éri meg akkor cégen tartani kocsit? Ha magánszemély a tulaj,nem lehet semmit visszaigényelni rá? Nem értek hozzá.


Kell a költség. Csak ilyenekre sajnálok kiadni...
Ezt tudják nagyon jól ők is (hiszen ők is mutyiznak cégautókkal).
Cégre elírhatok minden költséget (üzemanyag, szervíz, alkatrész, autómosás, stb), csak ÁFA-t nem tudok leírni, mivel személyautó, nem pedig teher.
Ha magánszemélyként tartanám, csak a kiküldetések után járó törvényben szabályozott költséget tudnám leírni, sem szervíz, sem egyéb költséget.

Példa: egy 127ezer forintos szervíz számlán van 100ezer forint költségoldali növelés, 27ezer forint ÁFA-t bukok, tehát hülyén fogalmazva kétszer kell kifizetni az ÁFA-t (egyszer a szervízben bruttót kell fizetni, majd ezt az ÁFA-t nem írhatom le az ÁFA alapból, ezért "újra" be kell fizetnem ÁFA-ként az államnak - ez persze nem ilyen egyszerű, de nagyjából ez van). Tehát a cég nyereségét csökkentettem 100ezer forinttal, 27ezer forintot viszont elbuktam ÁFA-n. Így kb. 135-140ezer forintba kerül egy ilyen szervíz (ha az "elbukott" ÁFA-ról leveszem a nyereségadót csökkentő összeget).

Ha magánszemélyként tartanám az autót, akkor azt a 127ezer forintot nyereségadóval, egyéb járulékokkal megfűszerezve tudnám csak kivenni a cégből (mint egy fizetést), így kb. 255ezer forintba kerülne a cégnek ugyanaz a szervíz.

Ez csak egy nagyon hasraütött számolás, senki ne vegye készpénznek, korán van még, meg lehet hogy ki is hagytam valamit, de nagyjából ez a különbség.

Ki lehetne számolni, hogy mekkora szervíz és üzemanyag ráfordításnál éri meg a cégautóadót kipengetni, mindenesetre évi 200ezer forint szervíz, gumicsere, alkatrész (nem utolsó sorban esetemben havi 50-90ezer forint üzemanyag...) esetén már megérheti, hacsak nem 40ezret fizet valaki havonta.






Igen,én is gondoltam,hogy annak éri meg aki sokat tud elszámoltatni,annál sokkal többet,mint amit éves szinten befizet 12x22 ezer. Gondolom azt akarták korlátozni,hogy ne minden második ember számoltasson el ilyen költségeket,mindenféle kis fals cégek.Aki viszont nagy flottát tart,ott nem semmi összeg az a havi 20,25 ezer,már 10 kocsinál is.
Kíváncsi leszek,mi lesz erre az újabb kiskapu. Kis cég,kis bevétel,1,2 autó,az biztos cumi.Amúgy,ha felhívsz egy szervizt nem tudják megmondani menyi labda van benne? ETK robbantott rajz nem mutatja?
Itt úgy néz ki van előtte,és mögötte is.
http://bmwfans.info/parts/cata...e_fixings/

anubisz Elküldve: 2012-01-02 09:46 Társalgó

petermover írta:
anubisz írta:
petermover írta: Sziasztok!

E46 316i (1.6-os)-ban katalizátor előtt és után is van lambdaszonda?
Fontos lenne tudnom, most viszem a héten műszakira, és nem mindegy, milyen besorolást kapok (cégautó adó miatt - a mocskos kurva anyjukat).
Ha EURO II-es a motor, akkor 22.000-et fizetek havonta, ha két lambdaszonda van, akkor "csak" 11.000-et az eddigi 7000 helyett.

Ha nem kapom meg legalább a 6-os besorolást, akkor vagy átiratom saját nevemre, vagy lesz egy eladó, nagyon megkímélt, frissen rendbehozott, irtó jó állapotban lévő E46 sedan.......



22 ezer havonta,ha cég nevén van a kocsi? Így akarják segíteni a kisvállalkozásokat,hát beszarok ezen a geci Orbánon.


Az eddigi 1.6-ig 7000, 1.6-os felett 15.000/hó helyett most egy szép kis táblázatot állítottak össze, teljesítmény és környezetvédelmi besorolást figyelembe véve.

Az a vicces, hogy pl. egy 2000-es évjáratú 1.6-os Opel Astra havi cégautó adója 22.000 Ft, míg egy vadiúj 535d-ek is ugyanennyi...

http://www.konyvelozona.hu/201...oado-2012/


Szarrágók,persze,okosan kiszámolva,hiszen nem sokan használnak 15 millás kocsit cégautónak,Inkább a 8,10,15 éves kategória,ahol persze zsebbe kel nyúlni a KV besorolás miatt. Rohadt fasiszták. Tényleg el kel vinni innen minden vállalkozást,más Országba.
Már csak az a kérdés,miért éri meg akkor cégen tartani kocsit? Ha magánszemély a tulaj,nem lehet semmit visszaigényelni rá? Nem értek hozzá.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 09:33 Társalgó

petermover írta: Sziasztok!

E46 316i (1.6-os)-ban katalizátor előtt és után is van lambdaszonda?
Fontos lenne tudnom, most viszem a héten műszakira, és nem mindegy, milyen besorolást kapok (cégautó adó miatt - a mocskos kurva anyjukat).
Ha EURO II-es a motor, akkor 22.000-et fizetek havonta, ha két lambdaszonda van, akkor "csak" 11.000-et az eddigi 7000 helyett.

Ha nem kapom meg legalább a 6-os besorolást, akkor vagy átiratom saját nevemre, vagy lesz egy eladó, nagyon megkímélt, frissen rendbehozott, irtó jó állapotban lévő E46 sedan.......



22 ezer havonta,ha cég nevén van a kocsi? Így akarják segíteni a kisvállalkozásokat,hát beszarok ezen a geci Orbánon.

anubisz Elküldve: 2012-01-02 08:16 Autóvásárlás

Coyote írta: Azért azt tegyük tisztába: azonos törődés és futásteljesítmény mellett a 3 éves japánnak ugyanannyi baja van mint a 6 éves BMW-nek. A szervíze egy forinttal sem drágább, sőt!!!

Ezt 3 japó után állítom. A 2000-es években a japánok nagyon rámentek a cost savingre, és nagyon csalódott voltam. Az exem a Toyotánál dolgozik, sokat lógtam náluk anno a szervízben - hát én Lexust sem fogok venni már, az tuti.

Olivér, te meg vegyél egy 330ci-t ha évi 30.000 alatt mész vagy 330cd-t ha ennél többet. Imádni fogod, de ha mégsem jönne be, már márciusban cserélheted


Mi gondok voltak a Lexusal? Pedig az hírlik,az milyen üzembiztos kocsi. Toyota is hányszor nyerte ezt a kategóriát.

anubisz Elküldve: 2011-12-31 04:14 Társalgó

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta: Ha valaki VV rajongó, és esetleg VV Vera Fan
Kodály Zoltán zenei átiratok, VV Vera előadásában
Azt hiszem, ezt brutál kulturálisan fogalmaztam

http://tomtv.hu/videos/view/id...rno_filmje


Ja,még annyit. Teljesen ingyen
http://www.nlcafe.hu/sztarok/2...t_vv_vera/
Remélem nem nyer 50 milliót.Akkor már nekünk kel fizetni majd


Anubisz,nyugtass meg,hogy nem nézel ilyen népbutító f.szságokat! Hanem csak a pornó miatt


Hírekben olvastam,ott a link,csak utánanéztem,mondom megnézem már miről van szó.


http://5b.hu/vv-vera-18-videoja-a-castingrol/

anubisz Elküldve: 2011-12-30 16:25 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

SP_323i írta:
anubisz írta:
SP_323i írta:
anubisz írta:
SP_323i írta: Előkapom ezt a topkit, mert lenne egy kis problémám a szintjelzővel.

Előző 7végén mentünk haza barátnőmékhez ua-ba. Mikor beálltam Záhony-nál a sorba negyed alatt volt kicsivel a szintjelző, majd egy kis araszolgatás és pár beröffentés után azon kaptam magam, hogy világít a tartalék lámpa. Úgy 10 literrel kevesebbet mutatott. Gondoltam kicsit hátradőlve áll az autó, de a helyzet nem javult. A túloldalt már lejt az út a határon és nem állt vissza a szint, sőt a mutató már meg se moccant mikor ráadtam a gyújtást. Mondtam is asszonykának, hogy mostantól ő vezet én meg tolok
Kicsit se néztünk úgy ki, mint akik tankolni, meg cigiért mennek szenteste

No túloldalt első benyakútra be (20m a sorompótól). Teletank. Áll leesik. 54,4 liter ment bele.

A fura az, hogy addig is és azóta is jól jelzi a szintet. Valakinek van 5tlete, hogy miért produkálhatta a fenti jelenséget?

(Tudom titkos menübe vissza lehetett volna nézni, hogy valóbban lent van e a szint)


5 liter kannába mindig legyen a csomagtartóba,ha mégis a szintjelző szarakodik,akkor nagy cumit előzöl meg,mert nekem volt régen ilyen,és a pályán kifogyott a benzin,úgy,hogy még 80km jelzett.Amint kivilágított a lámpa 5km és már le is állt a kocsi.Az egyik oldali szintjelző volt rossz,hamis adatot küldött. Azóta mindig van nálam benzin.Hidd el borzalmas,mikor a világvégén,megáll a kocsi,mondjuk éjjel. Vagy mindig teletankkal kel járnod,ha negyedig lesz,mehetsz a kútra. Persze a tanács,csak óvatosságból,és előrelátásból.


Tudtommal d-nél nagyon gáz, ha kifogy Majd még nézek hibakódot hátha szintjelző okozta, ha nem akkor marad a kannás megoldás, bár nem tudom, hogy mennyi fog megmaradni a kannában a csomitartóban az én vezetési stílusom mellett


Persze nálad alig fogy a nafta,de nálam egy erős gázfröccs,és annyi. Nálam se azért fogyott el,mert nem tankoltam,hanem azért,mert azt mutatta,van még,aztán 5km és Game Over.


Ismerős érzés. Van egy kismotoros e36 M3 is a szűk családban. Régebben meg egy e21-es 323i-t hajtottam. Ezeknél is horpad a benyatank komolyabb taposásra.
Mondjuk a 20d is be tudta kajálni nekem a 12 litert városban nagy papucsban odalépegetve.


Azt a 12 litert hogy csinálja? ne ámíts már. barátomnak van 320 D úgy megy vele,hogy behánynál mellette.És Pest szinte mindig. 8 alatt van a kijelzője. 12-höz már nekem is nyomni kell a városba, ( pedig ez 3000 benzines és 4 kerekes ) , hogy átlagba annyit mutasson a komputer. ha neked 12 mutat,gyorsan vidd szerelőhöz.

anubisz Elküldve: 2011-12-30 16:02 Futómû és hibái

YELLOW írta:
anubisz írta:

Még megvan az a hibád? az már rég volt,azt hittem,már megoldottad.Most nem is figyeltem az enyémen,lehet köze van hozzá a guminak? Most meghallgatom,nálam van e még a téli gumival.


hát feleslegesen nem fogok kicserélni semmit, valahogy én nem akarok azzal "hencegni", hogy hány milliót vertem el feleslegesen az autóra. mivel a futóművet rendben találták, ezért még esetleg a toronycsapágyra gyanakszom, másra meg nem szeretnék, pedig van fantáziám most így ősszel kezdte el mégjobban csinálni, már tegnap is nagyon idegesített. barátnőm azt mondja kívülről is hallani, ha állok fel valami buckára.


Basszus,alig jársz a kocsival,ha 500 mennél naponta,egyből kicserélnéd,mert sokkot kapnál a nyüszögéstől,nyikorgástól, mint egy hintó. Amúgy sem egy vérlázító összeg.

anubisz Elküldve: 2011-12-30 15:54 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

SP_323i írta:
anubisz írta:
SP_323i írta: Előkapom ezt a topkit, mert lenne egy kis problémám a szintjelzővel.

Előző 7végén mentünk haza barátnőmékhez ua-ba. Mikor beálltam Záhony-nál a sorba negyed alatt volt kicsivel a szintjelző, majd egy kis araszolgatás és pár beröffentés után azon kaptam magam, hogy világít a tartalék lámpa. Úgy 10 literrel kevesebbet mutatott. Gondoltam kicsit hátradőlve áll az autó, de a helyzet nem javult. A túloldalt már lejt az út a határon és nem állt vissza a szint, sőt a mutató már meg se moccant mikor ráadtam a gyújtást. Mondtam is asszonykának, hogy mostantól ő vezet én meg tolok
Kicsit se néztünk úgy ki, mint akik tankolni, meg cigiért mennek szenteste

No túloldalt első benyakútra be (20m a sorompótól). Teletank. Áll leesik. 54,4 liter ment bele.

A fura az, hogy addig is és azóta is jól jelzi a szintet. Valakinek van 5tlete, hogy miért produkálhatta a fenti jelenséget?

(Tudom titkos menübe vissza lehetett volna nézni, hogy valóbban lent van e a szint)


5 liter kannába mindig legyen a csomagtartóba,ha mégis a szintjelző szarakodik,akkor nagy cumit előzöl meg,mert nekem volt régen ilyen,és a pályán kifogyott a benzin,úgy,hogy még 80km jelzett.Amint kivilágított a lámpa 5km és már le is állt a kocsi.Az egyik oldali szintjelző volt rossz,hamis adatot küldött. Azóta mindig van nálam benzin.Hidd el borzalmas,mikor a világvégén,megáll a kocsi,mondjuk éjjel. Vagy mindig teletankkal kel járnod,ha negyedig lesz,mehetsz a kútra. Persze a tanács,csak óvatosságból,és előrelátásból.


Tudtommal d-nél nagyon gáz, ha kifogy Majd még nézek hibakódot hátha szintjelző okozta, ha nem akkor marad a kannás megoldás, bár nem tudom, hogy mennyi fog megmaradni a kannában a csomitartóban az én vezetési stílusom mellett


Persze nálad alig fogy a nafta,de nálam egy erős gázfröccs,és annyi. Nálam se azért fogyott el,mert nem tankoltam,hanem azért,mert azt mutatta,van még,aztán 5km és Game Over.