anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-12-08 20:32 Felni csere

jons írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Szép. Tetszik. Most kicsit irigy vagyok


Én meg nagyon irigy. (ilyet kerestem 17"-ban, de akkor nem volt)
Szép felnik.


Tényleg szépek, nagy kedvencem nekem is ez a minta. Csak van egy kérdésem, mint abszolút laikus: mennyire bírják ezek a felnik a magyar utakat? Mondjuk a kár 18"-ról is beszélhetünk.


Biztos,hogy nem bírják. 19 az már a végső határ. Mikor a 17 el is folyamatosan harcban állok az úttal. Volt,hogy akkorát vágott a kocsin,a belső visszapillantó keresztbe fordult.
10 centire ültetett csatorna fedelek,úgy ,hogy ki se tudod kerülni,mert szemből jönnek,oldalt meg parkolnak,hátulról meg jönnének beléd.

anubisz Elküldve: 2011-12-08 20:28 Társalgó

Meg vannak piszkálva alulról az emberek,a nagy ünnepi zavargás miatt. Mennek jobbra,balra,előre,hátra ész nélkül. Már alig merek bemenni a városba, naponta minimum öten akarnak belém jönni oldalról,hátulról, jobbkéz-szabály az ablakba.Annyira vásárolnának már.Tolatnak beléd ész nélkül.
Hihetetlen mi van ilyenkor egy városban.

anubisz Elküldve: 2011-12-08 20:24 Felni csere

hancurozo írta:
anubisz írta: Szép. Tetszik. Most kicsit irigy vagyok


Én meg nagyon irigy. (ilyet kerestem 17"-ban, de akkor nem volt)
Szép felnik.


Na,egy őszinte ember gondoltam én is veszek,de eldöntöttem,inkább szépen felújítom az eredetit. De ez nagyon tetszik,de itt megölnék a szar utak,hamar,így maradok inkább a 17-nél.

anubisz Elküldve: 2011-12-08 20:16 Felni csere

Szép. Tetszik. Most kicsit irigy vagyok

anubisz Elküldve: 2011-12-07 12:45 Fûtés - Klíma

kempelen írta:
anubisz írta:

Ezért a tanácsért ugye nem fizettél? KB ezt mondtuk mi is. Az egyik a süni,a másik meg hát a motor. Több dolog nem igen mehet tönkre,ha nem megy a venti.
http://www.schmiedmann.hu/64%2...reses.aspx
Viszont oda tényleg próbálj be egy másikat,mert ha nem az a gond,kidobtál 18 ezret az ablakon.



Acerolakirály!

Elöször azt írta NEM, majd azt írta MEGY a venti.

FŰTÉS NINCS - VENTI MEGY

Akkor ne légy már utólag ilyen okos, mert lekaratéJozlak!

Ellenállás = süni, igen, de a motornál egy szem ellenállás sincs. A süni is a dobozba lóg bele a kesztyűtartó mögött a középbox oldalában, ahogy már ezt is nagyon nagyon helyesen elmondták a többiek.




Ezt én nem mondtam. Cseréltem már magamnak,tudom hol van,és mibe lóg bele, nem mondtam,hogy a motornál van,már azt is szedtem ki egyszer. Úgyhogy kérem ne tessék leégetni

anubisz Elküldve: 2011-12-07 12:41 Fûtés - Klíma

kempelen írta:
anubisz írta:
Megy a venti? akkor minek írja,hogy azt mondta a szerelő neki,hogy vagy végfok,vagy a venti lesz a hibás. Én csak azt olvastam. Ezt nem értem.


Naugye ugye....

Mindegy. Ilyen messziről látatlanban....



Akkor ezt meg minek írta. Na most döntsd el. ( Körülnézek egy kölcsön süniért )

anubisz Elküldve: 2011-12-07 12:38 Fûtés - Klíma

Össze,vissza írják. Nem megy,aztán megy.Nem tudom miért nem lehet egybe leírni a konkrét hibát.Van akinek 10 hozzászólásból kel összerakni. Persze,hogy aztán zavar keletkezik az erőben.

Akkó nem szóttam. Megint dolgoztam fél órát

anubisz Elküldve: 2011-12-07 12:35 Fûtés - Klíma

kempelen írta:
anubisz írta:

Ezért a tanácsért ugye nem fizettél? KB ezt mondtuk mi is. Az egyik a süni,a másik meg hát a motor. Több dolog nem igen mehet tönkre,ha nem megy a venti.
http://www.schmiedmann.hu/64%2...reses.aspx
Viszont oda tényleg próbálj be egy másikat,mert ha nem az a gond,kidobtál 18 ezret az ablakon.



Acerola!

Elöször azt írta NEM, majd azt írta MEGY a venti.

FŰTÉS NINCS - VENTI MEGY

Akkor ne légy már utólag ilyen okos, mert lekaratéJozlak!


Megy a venti? akkor minek írja,hogy azt mondta a szerelő neki,hogy vagy végfok,vagy a venti lesz a hibás. Én csak azt olvastam. Ezt nem értem.

anubisz Elküldve: 2011-12-07 12:04 Fûtés - Klíma

schmiedmannál rá kattintasz a képre, az már az új, látod a kettő között a különbséget.

Te is ki tudod cserélni. Kel videó hozzá?

Itt egy videó, de ha teljesen analfabéta vagy a szereléshez ne állj neki,kicsit gánya meló.


YouTube videó

Nekem ugyan így megállt a motor,és ez volt a baj. Meg se nyikkant, bár eleinte szarakodott,csak utána.
Nem hiszem,hogy leégett volna a motor. Más meg mi lehet.

anubisz Elküldve: 2011-12-07 11:58 Fûtés - Klíma

blasekati írta:
anubisz írta:
blasekati írta:
kempelen írta:
blasekati írta:
Köszi, irány a diag-os.

TOVÁBBI SZÉP NAPOT.



Azért majd írd meg légyszi mire jutottál, mert innét messziről egyáltalán nem 100%-os egyik ötlet sem, csak legfeljebb tipp.




Kempelen

Voltam két villamosságisnál is-egybehangzóan két hibát mondtak:

1. maga a fűtömotor adta meg magát v.

2.a fűtömotor elött lévő ellenállás

mivel ez az ellenállás azonnal cserélhető,(kesztyűtartónál) először keresek egy donort, remélem ok lesz (18ezret mondtak rá), ha nem akkor indul a motorcsere.


Üdv.





Ezért a tanácsért ugye nem fizettél? KB ezt mondtuk mi is. Az egyik a süni,a másik meg hát a motor. Több dolog nem igen mehet tönkre,ha nem megy a venti.
http://www.schmiedmann.hu/64%2...reses.aspx
Viszont oda tényleg próbálj be egy másikat,mert ha nem az a gond,kidobtál 18 ezret az ablakon.




Persze,hogy nem! Ez az ellenállás=süni?


Igen, azért ellenállás,mert az szabályozza a motor fordulatát,hogy csinálja nem tudom,mert a légcsatornába van beillesztve,és gondolom érzékeli az áthaladó légmenyiséget,és úgy szabályoz.Ha beszarik,így nem mozgatja a motort. Mérget azért ne vegyél rá,hogy pont így működik,de a lényeg nagyjából ez. Használtan is lehet kapni,de ki tudja az milyen. Az ujjak rövid tüskések,azok a jobbak,ne vegyél régit,azokon hosszú tüskék vannak,azok a megbízhatatlanabbak. Már nem is gyártják. Még nekem is az volt benne,de már ujjat kaptam.

Itt van egy középtájt,na az a régi,olyat ne vegyél, Fűtésszabályozó végfok. Nézd meg.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46

anubisz Elküldve: 2011-12-07 11:48 alapjárat leesik, ingadozik

gyurci0422 írta:
Bero írta:
gyurci0422 írta: Sziasztok!
Van egy 530D bömbim és olyat észlelek rajta menet közben hogy a fordulat ingadozik és ezt észre is veszem a motor járásán mert olyankor mintha meg akarna torpanni.Vagyis motor is olyankor mintha erőlködni akar de ez csak egy pillanatig van.Ehez lehet köze a légtömegmérőnek?Mert már próbáltam kitisztitani de nagyon nem lehet szétszedni mert egybe van öntve.


Igen,a légtömegmérő szokott ilyet csinálni! Húzd le a légtömegmérő csatiját,és ha úgy minden működik akkor csere! Nekem ez volt a gond


És véletlenül nem tudod hogy mennyibe kerülhet?Vagy van ennek más neve is a légtömegmérőn kivűl?


Egyiket se lehet szétszedni,van erre külön spray, vagy féktisztító,vagy valami elektronikai tisztító spray jó hozzá.Jól meg kel fújni,és hagyni,hogy leszáradjon,max ha finom a kezed végig lehet törölni finoman egy fülpiszkával.
A tied bizony nem olcsó.
http://bmwfans.info/parts/cata...ass_meter/
1 alkatrész.
http://www.schmiedmann.hu/13%2...reses.aspx

Ezért jól nézesd meg,nehogy feleslegesen vegyél egyet.

anubisz Elküldve: 2011-12-07 11:31 alapjárat leesik, ingadozik

lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.

anubisz Elküldve: 2011-12-07 11:18 Fûtés - Klíma

blasekati írta:
kempelen írta:
blasekati írta:
Köszi, irány a diag-os.

TOVÁBBI SZÉP NAPOT.



Azért majd írd meg légyszi mire jutottál, mert innét messziről egyáltalán nem 100%-os egyik ötlet sem, csak legfeljebb tipp.




Kempelen

Voltam két villamosságisnál is-egybehangzóan két hibát mondtak:

1. maga a fűtömotor adta meg magát v.

2.a fűtömotor elött lévő ellenállás

mivel ez az ellenállás azonnal cserélhető,(kesztyűtartónál) először keresek egy donort, remélem ok lesz (18ezret mondtak rá), ha nem akkor indul a motorcsere.


Üdv.





Ezért a tanácsért ugye nem fizettél? KB ezt mondtuk mi is. Az egyik a süni,a másik meg hát a motor. Több dolog nem igen mehet tönkre,ha nem megy a venti.
http://www.schmiedmann.hu/64%2...reses.aspx
Viszont oda tényleg próbálj be egy másikat,mert ha nem az a gond,kidobtál 18 ezret az ablakon.

anubisz Elküldve: 2011-12-06 20:07 Társalgó

Egy ilyet túl élni,nem semmi.
http://www.vezess.hu/hirek/kov...kra/34305/

anubisz Elküldve: 2011-12-06 18:19 Féktárcsa és fékbetét

hancurozo írta:
anubisz írta: Az szivárgott nekem,mikor rá políroztak a dugattyúra ( a rozsdás részre ) még azt sem tartom kizártnak,hogy én is megfújtam valamivel,mikor nem ment vissza,és szenvedtem vele,csak már nem emlékszem.Á,de nem,mert a fékes cserélte azt is, szerintem elég volt az a pár mikron amit leszedett a polír,már nem volt pontos a méret.Annyira érzékeny az a gyűrű,hogy csak a fékolajjal kompatibilis?


Fékfolyadék. Sajnos vannak olyan gépek amik, a mai napig hidraulika folyadékot használnak fékfolyadék helyett. (ott más a gumialkatrész, mert ahhoz tervezték) Itthon viszont csak dot4-re tervezett/gyártott alkatrész van. Nekünk ott sok gondunk volt a megdagadó karmantyúk miatt. A fékfolyadékra tervezett rendszer nem bírja az olajszármazékokat. Megdagadt a főfékhenger karmantyúja, és a kerékfékhenger karmantyúja is. Hiába engedted fel a féket, nem oldott. (bent maradt a pedál) Nem kis meló kitisztítani a rendszert, és cserélni mindent dot4-re. Még csekély mennyiségű olaj is árt neki. Ilyen előfordul máshol is (pl:gumi kartergázcső, mikor nem olajálló csövet szerelnek be), hogy puha lessz és összeragad, nyúlik, málik.


Ezt jó tudni,megint okosabb lettem. Biztos sokan nem tudják még ezt. Bár ott nem sokan kotorásznak.Az is a baj,csak visszafeszítik a szervizben is,a porvédő alatt meg már rohad minden.