czinege írta:
Sziasztok!Kb 1.5 éve cseréltem komplett váltót az autoban,ami 300.000ba került,rá 1 fél évre szervizállásba tette a váltót,gyújtás le,vissza semmi gond tovább,de ezt kb 150-200Km megtétele után mindig megismétli,azota majdnem több mint fél millámba került de semmi,az ég világon mindent kicseréltem rajta,szolenoid,nyomásszabályzó szelepeket,váltoolaj hűtőt,vizhűtőt,olajat szŰrővel 1ütt már 3szor,ami nem olcso játék,már a szerelő is azt mondta nem tud mit csinálni,feladjaHa valaki tudna nekem okosat mondani azt megköszönném!!
Ez egy komplett rendszer,sok helyről kap jeleket a szenzorokból,elég egy fals jel és hibát ír.Nem értem minek költesz rá ennyit. nekem is szokta dobni,bár csak télen mikor farolgatok,pörgök vele,azt nem szereti. Bedobja a jelet,leállítom,újra indítom és jó.
Bár nekem csak hóba csinálja,és ha nyúzom, de a te hibádra sosem jönnek rá,mert hol van,hol nincs,csak rá költöd a gatyádat. Arra nagyon oda kel figyelni,hogy csak a gyári,vagy a gyár által ajánlott olaj legyen benne.
Azt végkép nem értem,ha 1x cseréltél olajat,ami bele való,miért kellett még 2 x és szűrőt,mindent? szórd a pénzed,ha annyi van. Vagy úgy gondoltad eltömődött a szűrő 1 hónap alatt? Lehet a motor elektronika felől kap valami fals jelet,és szervizbe rakja magát. Azt figyeld meg,hogy mikor teszi,valami csak kiváltja mint nálam, mundjuk ha pályán mész csak simán váltás nélkül,vagy gyorsítgatástól, esetleg állás közbe, meg kellene figyelni.