anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-10-22 21:26 Társalgó

jons írta:
hil írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn már rendelem is meg a sima gyári papír szűrőt!


kb 15 éve használok minden autómban mosható levegő szűrőt, most a BMW-ben is. Soha nem volt semmi bajom vele és egyik autómban sem kellett légtömegmérőt cserélnem.


4 éve használok teljesen gyári szűrőt, sőt most már nem is cserélem minden olajcserekor és semmi bajom nincs vele.



Ezt ne reklámozd itt,ez szentségtörés gondolom láttál már légszűrőt 20 000 után fekete a sárga helyett. már ha nem vákumba használod
Lehet fél literrel kevesebbet enne a kocsid.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 21:23 Vicces :)

Robinson írta:
anubisz írta:
Robinson írta: Na gyerekek, mit találtam a vaterán...


Nincs hozzá link,kár,megnéztem volna jobb képminőségben is


http://www.vatera.hu/item/view...1492715060


Pedig Szombathely nem egy sötét vidék. Biztos valami minta van rajta, azt satírozta ki.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 20:11 Vicces :)

Robinson írta: Na gyerekek, mit találtam a vaterán...


Nincs hozzá link,kár,megnéztem volna jobb képminőségben is

anubisz Elküldve: 2011-10-22 19:05 Üzemanyag fogyasztás

mclaren írta:
b_imi írta:
szeda írta:
djanie46 írta:
nickname írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
nickname írta: normális tempóban, nálam Pesten 5,5 L városi fogyasztás van autópálya bőven 5 alatt van.

egy tank üzemanyaggal dortmund ig megyek.

e46 sedan 20d manual váltó


scifi-be illő adatok


Nem tudom, hogy csinálod,de akkor ezt a kocsit soha ne add el


bocs, de kamuszaga van...

én minden tankolásnál ellenőrzöm a BC-t, és pontosan mér. 95%-ban autópályán járok. Tapasztalat:
110 km/h: 5,8 liter
120 km/h: 6,1 liter
130 km/h: 6,3 liter
140 km/h: 6,5 liter

140-től van szélzaj, 120-nál emeli a hangerőt, nyáron 18.00 után van a legtöbb bogár, az M7-en 8.00-8.30 között májustól szeptemberig süt a szemedbe a nap.

Van még kérdés?


kedves okostojás, én a saját tapasztalatomat irtam le, egyébként a bc, 4,2 L fogyasztást jelez "amit nem veszek figyelembe" de azt igen hogy ha elindulok budapest XVIII kerületből, dortmundba a belvárosba tankolok legközelebb, Átlag 130 Km /h sebességgel, hegyen völgyön, 4 személlyel átlag 90kg/fö teherrel.gumi méret 225/45 17" elöl,hátul




sziasztok,nekem 98 évj e 46 2literes diesel motor amikor vásároltam az autot nekem is 4,5-5,5 volt afogyasztás,miota azonban hozzányultak a motorjához hát egy literrel biztos több sajnos, még anyi hogy szerintem probáljuk megosztani tapasztalatainkat,valamint segiteni egymásnak nem pedig a leszolni a másikat. üdv:jani sopron


Nekem 2002-es 320D-m vann de még soha nem láttam a BC-n 5-össel kezdődni a fogyasztásom.Illetve de egyszer egy hosszabb pályás szakaszon 5.9 volt.Átlag 6.3-6.6-al járok olyan 80/20 arányban inkább városon kívül.A maradék az viszont BP belváros.
Örülnék ha kevesebbet enne, anno nem ezt ígérték de ki hiszi el ezeket?
A VW lupo 3L is csak egyeletes 90-nél sík úton fogyasztás bajnok!


Ezt ma alkottam


1259 km


hát nektek jó nekem amióta hidegeb van 8.5l fogy. mutat a bc-m a 6 hengeres gözmozdony nem szereti a helyben járást, városon kivül 6.5 7 tud szivni 130km


Jól van az, Orbán meg emelte nektek a gázolajat,hogy ne örüljetek,pedig azt mondja, ő nem hibás,hanem a Válság,az elmúlt 8 éve,és Gyurcsány Lehet rá szavazni majd megint.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 18:22 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

hil írta:
anubisz írta: [

Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



enyém 2001 -es,az itt talált videó alapján nulláztam még fél éve,nekem ment.


Gratulálok! Mintha ezt írtam volna az előbb!



[/quote]
Bocs,ha rossz napod volt ma,de nem azt írtam,hogy te rosszul írtad,csak azt ,hogy nekem sikerült.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 18:03 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

hil írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Bocs,ebbe igazad van,azt én írtam el,még annak idején mikor regztem,enyém 2001 es,azt majd javítom Pont Facelift előtti 1,2 hónappal.


Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



enyém 2001 -es,az itt talált videó alapján nulláztam még fél éve,nekem ment.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 18:01 Valaki segítsen

hancurozo írta:
anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


Hál istennek,nekem a BMW be cserélték,nem én szívtam vele. Jobb is mert nálam is korhadtak a csövek,csere lett,és legalább másnapra meg is hozták,otthon állok neki,vakarhattam volna magam. Évek alatt szinte össze voltak olvadva, azok a félig málló csövek. Még jó hogy leszoktak az egyszerű gumicső bilincs párosításról.


Nem értem. Nekem volt a kezeim között 99-es e46 (a termosztát kivételével bontatlan hűtőrendszerrel), de abban semi sem volt elöregedve. Saját autómon is gyáriak a csövek, de nem felejtem el 3 évente cserélni a fagyállót.


Ú,enyémbe nagyon,belül megkapartam a fekete műanyag részeket,mállott szét,mint a kakaó.
Egy bontás után mindet cserélni kellett,mert kitudja mikor adta volna meg magát.
El is repedt az egyik,aztán a hűtő bevezető csonkja. Mehetett is a kukába,amint meg lett bontva,piszkálva,gondolom nem bírta a feszegetést,mire leszedték a rágyógyult műanyag csatlakozót. aztán lehet már 400 ezer van a kocsiba,csak nemtudok róla.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:56 Valaki segítsen

Bero írta: Na jelentem,készen lettünk az önindító és hűtő cserével,laza 3 óra alatt. Nem volt semmi gubanc minden szépen ment simán Téliesítve lett minden úgyhogy király

Majd kiderül egy hosszabb túra alatt Ómen

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:54 Társalgó

hil írta:
Bero írta: Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Az, hogy ezt csak egyszer kell megvenned, aztán amikor gondolod, kimosod, olajozod. Több használótól azt hallottam, hogy elinduláskor nyomatékosabb a motor, de később már nincs érezhető hatása.
Én régen B Vectrához faragtam tornádó csövet, nagyon sokat csináltam belőle, rengeteget mértem szélcsatornában mire kijött a végleges darab és én is mosható szűrővel használtam. Úgy is teszteltem a csöveket, hogy beletettem mások autójába (több autón folytak ezek, több vezetővel)és kérdeztem, mi a tapasztalat. Persze ők nem tudták, hogy mikor melyik verzió volt benne. Érdekes, hogy a végeredmény az volt, hogy mindenki az általam is jónak tartott csövet mondta jónak. Sajnos a BMW-hez nem lehet ezt a csövet berakni, mert nincs hová. Ugyanis a tornádó cső utáni lamináris áramlás kialakulásához kell egy bizonyos veszteségmentes és viszonylag egyenes szakasz, a Bimmerben meg nincs olyan.


Ez már nekünk Kinai

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:50 Társalgó

kempelen írta:
Bero írta:
jons írta:
anubisz írta:
Nyugodtan megveheted,van ahol 10 ezerrel több.
http://www.deviltuning.hu/?old...rmek=24422
UNIX-ból még levesznek 10% ot. úgy 8000 után veszel tisztító készletet,az 5 rugó.
Nekem is van,semmi gond nincs vele,

1 hónapja még csak 9000 volt,kár hogy nem előbb jutott eszedbe. Már be van olajozva,csak bele kel rakni. Télen kevés a por,a bogár,rá is ér majd nyár elején megtakarítani.


Én tuning pollenszűrőn gondolkodok... az is van? És miért nincs?





Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


A sport-, és direktszűrők előnye minimális a gyári papírszűrőhöz képest, viszont a kockázati oldal annál jelentősebb.

Csak példaként említem és gondolom nem hiába, hogy a nagy sportmotorok például az M3, M5-ben miért használnak továbbra is papírszűrőt.
Azért mert fontos tényező a motor élettartam, ellenben a versenysporttal ahol ez ugye vajmi kevésbé érdekes.

Szerintem maradj meg a gyári papírszűrőnél. Semmit sem nyersz egy sport- vagy direktszűrővel.



Neki már úgy is mindegy,ma hűtő,és önindítót cserél,szerintem holnap már a bontóba lesz a kocsi

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:47 Valaki segítsen

jons írta:
anubisz írta:

Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely



Táncolni lehetne!! De a hűtő mégse fér ki keresztben


Hál istennek,nekem a BMW be cserélték,nem én szívtam vele. Jobb is mert nálam is korhadtak a csövek,csere lett,és legalább másnapra meg is hozták,otthon állok neki,vakarhattam volna magam. Évek alatt szinte össze voltak olvadva, azok a félig málló csövek. Még jó hogy leszoktak az egyszerű gumicső bilincs párosításról.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:39 Valaki segítsen

jons írta:
anubisz írta: Bár lehet szerencséd lesz,megrángatod 2.3 x és már le is jön. Nekem sosincs ilyen szerencsém.


Azt meg ne is mondjuk, hogy milyen szépen tisztán kijön felülről a hűtő, miután lejöttek a csonkok. Mármint a TIS-ben. Aztán a valóságban rajta marad a kiegyenlítő, meg a bal alsó vastag műanyagcsonk és alulról kell kihúzni az egészet úgy hogy még a szervó tartályt is kilazítottad. Majd az egyik húzza a csonkot a másik a hűtőt és úgy jön le nagy nehezen stb. A fórumokon meg a youtubon minden egyszerű



Pedig azt hittem, nálatok nagyobb a hely

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:37 Társalgó

jons írta:
Bero írta:
Huu,de beteg a képed Amúgy mi a különbség a sima papír és ez a sportszűrő közt? Csak,mert nagyjából egy árban mozognak.


Nagyobb az áteresztőképessége valószínűleg, de ezt (a teljesítmény növekedést), hogy érezze az ember kellene még más olyan módosítást is elvégezni az autón ami sokkal költségesebb ennél.

Az nagyon amatőr,aki ettől vár lóerőket,max leheletnyit megváltozik a nyomatékgörbe,és talán picit kevesebbet eszik,gondolom nem erőlködik úgy a motor a levegő beszívással,mint azon a sűrű papír szűrön. Különbség nem érezhető,max Placebo hatás.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 17:26 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

kempelen írta:
anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Bocs,ebbe igazad van,azt én írtam el,még annak idején mikor regztem,enyém 2001 es,azt majd javítom Pont Facelift előtti 1,2 hónappal.

anubisz Elküldve: 2011-10-22 02:56 Szervíz

czinege írta: Sziasztok!Kb 1.5 éve cseréltem komplett váltót az autoban,ami 300.000ba került,rá 1 fél évre szervizállásba tette a váltót,gyújtás le,vissza semmi gond tovább,de ezt kb 150-200Km megtétele után mindig megismétli,azota majdnem több mint fél millámba került de semmi,az ég világon mindent kicseréltem rajta,szolenoid,nyomásszabályzó szelepeket,váltoolaj hűtőt,vizhűtőt,olajat szŰrővel 1ütt már 3szor,ami nem olcso játék,már a szerelő is azt mondta nem tud mit csinálni,feladjaHa valaki tudna nekem okosat mondani azt megköszönném!!

Ez egy komplett rendszer,sok helyről kap jeleket a szenzorokból,elég egy fals jel és hibát ír.Nem értem minek költesz rá ennyit. nekem is szokta dobni,bár csak télen mikor farolgatok,pörgök vele,azt nem szereti. Bedobja a jelet,leállítom,újra indítom és jó.
Bár nekem csak hóba csinálja,és ha nyúzom, de a te hibádra sosem jönnek rá,mert hol van,hol nincs,csak rá költöd a gatyádat. Arra nagyon oda kel figyelni,hogy csak a gyári,vagy a gyár által ajánlott olaj legyen benne.
Azt végkép nem értem,ha 1x cseréltél olajat,ami bele való,miért kellett még 2 x és szűrőt,mindent? szórd a pénzed,ha annyi van. Vagy úgy gondoltad eltömődött a szűrő 1 hónap alatt? Lehet a motor elektronika felől kap valami fals jelet,és szervizbe rakja magát. Azt figyeld meg,hogy mikor teszi,valami csak kiváltja mint nálam, mundjuk ha pályán mész csak simán váltás nélkül,vagy gyorsítgatástól, esetleg állás közbe, meg kellene figyelni.