anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-03-06 20:52 Nagyobb sebességnél rezonálás

oxigen írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


pont én is ezt az oldalt nézegetem....remélem lesz a kedves márkatársak között valaki aki egyszer leírja a tapasztalatait részletesen azt a helyet ahol csinálták+ilyesmi mennyiért,hogy sikerült a "műtét"...köszönöm hogy ezt leírhattam a fórumon.Mert szerintem az automata váltós kollégáknak rendkívül sokat segítene,mert ez egy nagyon kényes téma amiről senki sem szeret nagyon beszélni...




Sziasztok,

Több helyről is kértem árat, 350e-től 580e-ig kaptam árajánlatokat. Az autó egyelőre még szervízben van, péntek délután fogom megkapni, de mivel fél év vagy 10e km garanciát vállalt rá az arc, nem hiszem, hogy gond lesz vele.

Nagyon sokat tudnék írni a problémáról, ezért csak röviden ami eszembe jut, a többit később. A váltós szerint NEM szabad GM váltós BMW-t venni, mert tönkremegy akár 80e km alatt. Tapasztalata szerint 80e-200e km közötti futást bírnak ki normális használat mellett is. Persze a legjellemzőbb, hogy azért 150-200e-t elmegy. Az én gépemnél az volt a baj, hogy a lock-up teljesen megszűnt, ezért gyakorlatilag a váltó folyamatosan lock-up nélkül ment. Olvassatok utána az automata működésének, és érteni fogjátok, hogy mit jelent. (veszkoo85 kolléga linkelte) Ennek következtében a wandler (nyomaték átadó turbina) megkopott, fel kellett újítani, cserélték még a lamellákat, perselyeket, nyílván olajat, stb...részletes lista később.

Amit még megtudtam, hogy szeleptömböt akkor kell nagy valószínűséggel cserélni, ha csinált olyat a váltó, hogy kidobta D-ből N-be a sebességet, vagy hülyén váltott (tehát pl visszadobta egyenletes sebességen 5-ből 4-be vagy ilyenek). Ellenkező esetben ez nem szükséges, ami azért fontos, mert ez +110e Ft (bontott). Ebből jó a bontott is, mert nagyon ritkán romlik el, és kicsi az esélye, hogy a bontott pont rossz lesz.

A végső összeg 400e Ft szeleptömb csere nélkül. A váltósom szerint 50e km-t biztos elmegy hibátlanul, de lehet hogy további 200-at. De mivel GM, nem tud és akar további találgatásokba menni.

Konkrétan az ember elérhetőségeit egyelőre nem adnám meg, de van még egy másik, aki nagyon szimpatikus volt és ismerem is, de mivel már nem ott lakom, messze lett volna. Ő a Fóris Autómataváltós Szolnok-Szandaszőlősön. Őket merem ajánlani. Közöm egyébként nincs hozzájuk, mielőtt valaki tovább gondolja a fenti "marketing fogás" ötletét

Szóval ez van, 2 héttel a vásárlás után +400e Ft egy teljes váltófelújításra, de legalább ez már nem lesz gond a közeljövőben. A turbót még megnézetem, a befecskendezéssel nincs probléma, szóval végre lehet, hogy lesz egy jó autóm


Ezzel én nem értek egyet, az E46 váltó nagyon megbízható,Automata. Rengeteg véleményt szerviz tesztet olvastam erről.Kimondottan megbízhatónak írják, persze van kivétel, mondjuk a kismillió tömlő közül valaminél elszivárog az olaj (pL a váltó olaj hűtő gumicső vezetéke hajlamos az öregedésre, és bizony elengedi az olajat ) Ugye senki nem nézi a váltóban az olajat, szarnak rá, örök olaj, minek, aztán úgy gyilkolják, hogy háromnegyed, vagy fél mennyiség olaj van már csak benne, biztos tönkremegy.
Meg ugye az automata nem arra van,hogy rallyzzunk vele, meg pörögjünk a hóba, mert egyből tartalékba vágja magát. Átlagban 250 et simán kibírnak. Persze mindent meg lehet ölni. Enyémbe már vagy 400 van és simán vált, néha van benne kis érezhetőbb rúgás a váltásnál, de már nem mai darab.
Amúgy simán ellenőrizni lehet, mert D be rakod, nyomod a féket, meg a gázt közben, a fordulat nem mehet 2000 felé,akkor általában jó a nyomaték váltó.
Pont hogy ezek az egyszerűbb váltók a megbízhatóbbak, mint a robotizált változatok, a CVT ről ne is beszéljünk, az egy kupac szar, és 1 milla a javítás, ha beszarik, és nem is mindenki javítja. Sokat kamuznak a szerelők, nem kel mindent megenni, volt már itt akinek 450 000 ért hajítottak fel turbót, egy zsír új meg 250 ezer.

anubisz Elküldve: 2014-03-06 00:34 Beázik?

Sparta írta: hát akkor ezt beneztem!
de miert zavar ez teged,nem mindegy neked hogy mennyi ilyen téma van?vagy te szerkeszted az oldalt?


Ezt azért kicsit részletesebben le kellene írni, főleg,hogy az a kárpit nem engedi át a vizet, nem mindegy hol nedves,alul,vagy a szőrös része, és hol,és menyire,stb... mert ha áll a víz benne,azt többnyire a fellazult, vagy tömítetlen lökhárító csavar engedi be, ott van egy tömítés,és simán bemegy a víz a csavaroknál,ha szar.Olyan szinten,hogy állhat a víz az aksi mélyedésben,de a pótkerék üregben is.

anubisz Elküldve: 2014-03-05 16:29 Futómû és hibái

A stab rúdra gondoltam,annak van több átmérője. Nekem is már lépésbe alig ment a kocsi akkor,ropogott,a legkisebb mozdulásra, ha gyorsan mentem nem hallottam. Nem látszott nekem se semmi hiba. Már ha a füvön mentem akkor is ropogott attól a kis egyenetlen mozgástól.

Hátsó torony csapágy nyüszögni szokott,mint egy hintó,olyan a kocsi,ritkán kopog, vagy nem is

anubisz Elküldve: 2014-03-05 09:31 Futómû és hibái

anubisz írta:
anubisz írta:
hil írta: Sziasztok!
Kopog az autóm jobb hátsó futóműve ha kissé hepehupás úton megyek. Már voltam 3 futóművesnél, átvizsgálták és minden rendben van, de a kopogás csak hallatszik. Én a lengéscsillapítóra gondolnék, van-e valami házilagos módszer ennek a kiszűrésére. Ott a felső bekötésnél van-e valami csapágyazás, mint az első gátlók tetején (RealOM szerint nincs), ami okozhatja ezt? A hátsó gátlók régiek, de működésükben semmi hibát nem érzek, a gumik sem kopnak kagylósan.
Köszi: hil

Neked is van toronycsapágy hátul, bár az nyüszögni szokott inkább, idegesítőn, nem kopogni.
https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


Ja és egy jó tanács, baszhatják ha nézegetik,ki kell pakolni a csomagtartót teljesen, és bele kell feküdni, valami rossz mellékúton, ahol csinálja, és úgy kell kihallgatni, az hatásosabb, honnan kopog, mint nézegetni felemelve, és fejet vakargatni. Ha szarok a stabilizátor szilentek az is csinálja, nem is koppan,inkább roppan, ki minek hallja. Többnyire kiszűrhető, ha csáposon van a kocsi, és hidraulikus emelővel emelgetik le,fel a hátsó kereket, bal, mag a jobb oldalon, akkor is ropog, de a megkenése sem segít. Ha szarok inkább cseréld ki a kettőt, nem egy nagy összeg, én a 2 kutyacsonttal cseréltem együtt,meg is szűnt a ropogás, Powerflexet raktam be. Avatatlan szemnek lehet, hogy jónak látszik,kiszedve mégis fos volt mind a kettő, mivel nem elszakad, hanem kiszárad, és szétzabálja.

Ha cseréled vigyázz,mert van 15 mm, meg 18 mm nálad, a rudat kell megmérni, de a szilentbe is benne van a méret valahol bele van préselve hogy hány mm .


anubisz Elküldve: 2014-03-05 09:27 Futómû és hibái

anubisz írta:
hil írta: Sziasztok!
Kopog az autóm jobb hátsó futóműve ha kissé hepehupás úton megyek. Már voltam 3 futóművesnél, átvizsgálták és minden rendben van, de a kopogás csak hallatszik. Én a lengéscsillapítóra gondolnék, van-e valami házilagos módszer ennek a kiszűrésére. Ott a felső bekötésnél van-e valami csapágyazás, mint az első gátlók tetején (RealOM szerint nincs), ami okozhatja ezt? A hátsó gátlók régiek, de működésükben semmi hibát nem érzek, a gumik sem kopnak kagylósan.
Köszi: hil

Neked is van toronycsapágy hátul, bár az nyüszögni szokott inkább, idegesítőn, nem kopogni.
https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25


Ja és egy jó tanács, baszhatják ha nézegetik,ki kell pakolni a csomagtartót teljesen, és bele kell feküdni, valami rossz mellékúton, ahol csinálja, és úgy kell kihallgatni, az hatásosabb, honnan kopog, mint nézegetni felemelve, és fejet vakargatni. Ha szarok a stabilizátor szilentek az is csinálja, nem is koppan,inkább roppan, ki minek hallja. Többnyire kiszűrhető, ha csáposon van a kocsi, és hidraulikus emelővel emelgetik le,fel a hátsó kereket, bal, mag a jobb oldalon, akkor is ropog, de a megkenése sem segít. Ha szarok inkább cseréld ki a kettőt, nem egy nagy összeg, én a 2 kutyacsonttal cseréltem együtt,meg is szűnt a ropogás, Powerflexet raktam be. Avatatlan szemnek lehet, hogy jónak látszik,kiszedve mégis fos volt mind a kettő, mivel nem elszakad, hanem kiszárad, és szétzabálja.

anubisz Elküldve: 2014-03-05 09:04 Futómû és hibái

hil írta: Sziasztok!
Kopog az autóm jobb hátsó futóműve ha kissé hepehupás úton megyek. Már voltam 3 futóművesnél, átvizsgálták és minden rendben van, de a kopogás csak hallatszik. Én a lengéscsillapítóra gondolnék, van-e valami házilagos módszer ennek a kiszűrésére. Ott a felső bekötésnél van-e valami csapágyazás, mint az első gátlók tetején (RealOM szerint nincs), ami okozhatja ezt? A hátsó gátlók régiek, de működésükben semmi hibát nem érzek, a gumik sem kopnak kagylósan.
Köszi: hil

Neked is van toronycsapágy hátul, bár az nyüszögni szokott inkább, idegesítőn, nem kopogni.
https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25

anubisz Elküldve: 2014-03-04 20:54 Nagyobb sebességnél rezonálás

duend írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Mit jelent ez a Wandler probléma gyakorlatilag?


sok pénzt itt találsz infót
http://www.automatavalto.eoldal.hu/

https://www.google.hu/search?q...p;dpr=1.25



anubisz Elküldve: 2014-03-04 20:53 Nagyobb sebességnél rezonálás

veszkoo85 írta:
anubisz írta:
veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is


nekem mindegy,csak írjon részleteket hogy mit cseréltek mennyiért meg ilyenek


Nekem is x es, most repedt ki a jobb első féltengely gumiharang, szétbaszta mindenfele a zsírt,az egész kerék olyan belülről. fél éve a bal ment szét. Nálad nem repedt még el?

anubisz Elküldve: 2014-03-04 20:41 Nagyobb sebességnél rezonálás

veszkoo85 írta:
Totyasrac írta:
oxigen írta:
oxigen írta:
Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. (...) Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan.


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. (...)
Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

(...)belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült.(...)Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Szia!

Melyik szervizben sikerült megoldani? Garanciát adtak-e (és ha igen, mennyi idő/km)?
Ha nem indiszkrét, mennyi lett a számla?

Előre is köszi a válaszokat!


Tényleg ha jó lett akkor segíthetnél a többi automatás kollégának,hogy ha patikára megcsinálták akkor hol??????mennyiért csinálták a műveletet..köszönöm a többi kolléga nevébe is.

Már az pozitív,hogy leírta magától, már ha nem élek a gyanúperrel, nem e valami váltó szerelő,és önmagát reklámozza ilyen trükkösen, ha én az lennék,így csinálnám én is

anubisz Elküldve: 2014-03-04 20:24 316 i Kartelgázmembrán

szicsu írta: Üdv urak!
Előjött nálam is az alapjárat ingadozás...
Az lenne a kérdésem,hogy hol tudnék venni kartelgázmembránt,illetve a hozzá kapcsolódó csöveket?
Illetve pontosan hol helyezkedik el a motortérben?Sok mindent kell bontani,hogy hozzáférjek?
Motor:M43B19


És az biztos,hogy az okozza? Te csak akkor cseréld,ha erős idegzetű vagy. Bárhol megveheted,Bárdi,Unix, valakinek szólj,akinek van kedvezménye,akkor elég olcsón hozzá jutsz. Csak a számokat kel tudni. Ja lehet nálad könnyen kijön, mert más a motor, nem 6 hengeres.

A számokat itt találod
http://bmwfans.info/parts-cata...ntilation/

Bárdiba a cső 6400Ft kedvezmény nélkül. 11 15 1 743 386, a szelep 15900Ft FEBI (FEBI26101 11 15 7 501 567
itt olcsóbb.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10

anubisz Elküldve: 2014-03-04 14:57 Nagyobb sebességnél rezonálás

oxigen írta:
oxigen írta: Sziasztok! Végig olvastam ezt a topicot (és több másikat is), de egyelőre nem találtam megoldást a problémámra, ezért leírom, hátha Ti már találkoztatok vele.

Egy 2004-es 320d automata sedan-rol beszelunk, 115km/óra környékén kb 2300-as fordulatnál tempomattal (és anélkül is) hangos búgás-zúgás és teljes kasztni rezonálás jön valahonnan alulról. Van, hogy pár másodperc múlva elmúlik, majd visszajön. Van, hogy ismétlődve 1mp-ig búg, 1-ig nem, aztán újra... Ha lassítok vagy gyorsítok, akkor egyből elmúlik.

Szinte pont olyan érzés, mintha az autópályán rámennél a záróvonalra. Tehát nem túl szenzitív vagyok, hanem tényleg hangos és zavaró rázás.

Próbálgattam még, és hasonló fordulatnál 80 környékén is előjön ugyan ez a daráló rezgés, csak nem ilyen hangosan. Illetve 80 felett gázelvétel után kb 1mp-el egy nagyon rövid ideig újra bezúg, majd elhalkul.

Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha igen, lett rá megoldás? Ötlet?


Sziasztok, meglett a probléma -> automata váltó elhalálozott sajnos. Tipikus Wandler probléma a fent említett jelenség. Ha esetleg másnak is fennáll a probléma, akkor érdemes mielőbb elvinni felújíttatni, különben kinyírja az egész váltót, ahogy nekem is. Az én váltóm 1000 km megtétele után iszonyatosan elkezdett csúszni a rezgés mellett, teljesen idióta fordulatoknál váltott el (4-esben 5000nél), ezen kívül R-be csak 1-2 mp gondolkodás után tette be a váltót.

Plusz ha a váltó néha N-be vált, fékezéskor rug egyet visszaváltásnál, vagy hasonló fura dolgokat csinál, akkor szeleptömb meghibásodás (is) valószínű, ez +100e Ft környékén mozog (bontott).

Remélem segítettem a jövőbeli hasonló problémával küszködőknek.

Még egy jó tanács: vásárláskor menjetek legalább 30-40km-t az autóval lehetőleg autópályán, ahol egyenletes sebességnél ki tudjátok próbálni, különben belefuthattok a fenti 4-500e Ft-os kiadásba, mint ahogy nekem is sikerült. A márkaszervíz a váltóhibát NEM szűri ki. Kilométer állás teljesen mindegy, van amelyik 100e km után kuka, van ami kibír 300e-t.


Hol csinálták? ment vele és egyből megmondta mi a gond, vagy szétszedte utána? Néha már nekem is rugdos a váltóm, de még jól vált, de nem tökéletes, van már vagy 400 ezer benne. Rendbe kell hozatnom lassan.

anubisz Elküldve: 2014-03-02 16:56 vizpumpa

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.



Oksa! Köszi!
Veszek bele már holnap csak valahogy el kell jutnom oda!


Fém csavart vegyél,az nem megy tönkre.


Melegen nem kell túlhúzni és nem megy tönkre.


Aham...oksa!
Akkor majd fémet veszek, de azt gondolom csavarboltba?!
Elvileg csak éppen hogy meghúztam, mentem vele egy próbakört és mikor felnyitottam a géptetőt már nyomta is a vizet a csavar helyén...


Ebbe van egy vágat,a sima csavarba nincs, vegyél egy műanyagot egyenlőre,aztán majd rendelsz egy fémet a netről,mart úgy is tönkre megy ez majd.

ilyet,vagy ehhez hasonlót keres,van aluba is.
http://www.turnermotorsport.co...-list.aspx


Oksa,köszi!
Majd megnézem hol tudok ilyet rendelni, nem lesz egyszerű ahogy nézem....


Nekik van, nekem is ők rakták be, vagy szólsz valakinek aki Pesti vegyen egyet,és küldje el borítékba, vagy felhívod őket,hátha küldenek egyet.
http://polltom.hu/
Kintről nem igen éri meg,mert 2,3,4 ezer a posta csak.


Jó,köszönöm!
Van Pesten ismerős, majd elküldöm érte!
Már keresgélek, de csak műanyagot találok!!


Nem igen láttam én se itthon, ebay sincs az Angolon, csak az USA oldalon. Azt hiszem ők is úgy maratják, nekem kicserélték automate,nem is kértem,azt mondják kicserélik aki ott szereltet mert rendszeresen eltörik. Biztos van nekik egy rakattal.

anubisz Elküldve: 2014-03-02 16:46 vizpumpa

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.



Oksa! Köszi!
Veszek bele már holnap csak valahogy el kell jutnom oda!


Fém csavart vegyél,az nem megy tönkre.


Melegen nem kell túlhúzni és nem megy tönkre.


Aham...oksa!
Akkor majd fémet veszek, de azt gondolom csavarboltba?!
Elvileg csak éppen hogy meghúztam, mentem vele egy próbakört és mikor felnyitottam a géptetőt már nyomta is a vizet a csavar helyén...


Ebbe van egy vágat,a sima csavarba nincs, vegyél egy műanyagot egyenlőre,aztán majd rendelsz egy fémet a netről,mart úgy is tönkre megy ez majd.

ilyet,vagy ehhez hasonlót keres,van aluba is.
http://www.turnermotorsport.co...-list.aspx


Oksa,köszi!
Majd megnézem hol tudok ilyet rendelni, nem lesz egyszerű ahogy nézem....


Nekik van, nekem is ők rakták be, vagy szólsz valakinek aki Pesti vegyen egyet,és küldje el borítékba, vagy felhívod őket,hátha küldenek egyet.
http://polltom.hu/
Kintről nem igen éri meg,mert 2,3,4 ezer a posta csak.

anubisz Elküldve: 2014-03-02 16:21 vizpumpa

Pitykoo írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.



Oksa! Köszi!
Veszek bele már holnap csak valahogy el kell jutnom oda!


Fém csavart vegyél,az nem megy tönkre.


Melegen nem kell túlhúzni és nem megy tönkre.


Aham...oksa!
Akkor majd fémet veszek, de azt gondolom csavarboltba?!
Elvileg csak éppen hogy meghúztam, mentem vele egy próbakört és mikor felnyitottam a géptetőt már nyomta is a vizet a csavar helyén...


Ebbe van egy vágat,a sima csavarba nincs, vegyél egy műanyagot egyenlőre,aztán majd rendelsz egy fémet a netről,mart úgy is tönkre megy ez majd.

ilyet,vagy ehhez hasonlót keres,van aluba is.
http://www.turnermotorsport.co...-list.aspx

anubisz Elküldve: 2014-03-02 12:35 vizpumpa

Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!


Gyári légtelenítőcsavart tegyél a helyére, szétszokott menni elég hamar mint itt olvastam.
Szerelőm is javításkor automatikusan cserélte újra.


Terveztem, csak tegnap esett szét és mennem kéne vele, ezért kérdem, hogy így lehet e vele menni? Lesz e baja tőle ha lezárom!?


Nem lesz, a lényeg, hogy ne szivárogjon nyomás alatt a víz.



Oksa! Köszi!
Veszek bele már holnap csak valahogy el kell jutnom oda!


Fém csavart vegyél,az nem megy tönkre.