anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-18 20:18 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035


Az ára is a zsebemben!
Amúgy jól néz ki..

Igen, ilyet szeretnék, ez már a magas széntartalmú kategória, 2 részes, alu a másik rész, könnyű és szép.Hát nem olcsó.


Hát igen, ami nagyon jó és még jól is néz ki az drága sajna!!
De ha ráérsz a cserével meg tudsz is rá spórolni akkor úgy jó lehet....
Én is el tudnám viselni a kocsin..


Nyugodtan tehetsz bele a megszokott márkákat, de ha megsütöd őket, ütni fognak, ha kíméled nem lesz gond velük. 200 ról ne fékezd állóra a kocsit.


Nem vagyok az a vadállat sofőr sztem, de azért inkább veszek olyat ami másnak bevált és jó is...


akkor ezeket nyugodtan felteheted textar,ate csak óvatosan koptasd be mert az elején elég egy keményebb fékezés, néha már attól is vetemedni kezd. Alap tárcsáknak sajnos ez a hibája.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 20:11 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035


Az ára is a zsebemben!
Amúgy jól néz ki..

Igen, ilyet szeretnék, ez már a magas széntartalmú kategória, 2 részes, alu a másik rész, könnyű és szép.Hát nem olcsó.


Hát igen, ami nagyon jó és még jól is néz ki az drága sajna!!
De ha ráérsz a cserével meg tudsz is rá spórolni akkor úgy jó lehet....
Én is el tudnám viselni a kocsin..


Nyugodtan tehetsz bele a megszokott márkákat, de ha megsütöd őket, ütni fognak, ha kíméled nem lesz gond velük. 200 ról ne fékezd állóra a kocsit.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 20:00 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta:
anubisz írta: Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035


Az ára is a zsebemben!
Amúgy jól néz ki..

Igen, ilyet szeretnék, ez már a magas széntartalmú kategória, 2 részes, alu a másik rész, könnyű és szép.Hát nem olcsó.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 19:57 vizpumpa

hil írta:
anubisz írta:
hil írta:
kamondyb írta:

Köszönöm a választ, de biztos van egy előírt csere intervalluma, mint egy szíjas autónál a vezérléssel együtt pl. 60-90-120 e km- ként. Erre lennék kíváncsi.


Szia!
A vízpumpa nincs benne a vezérlésben, nem onnan kapja hajtást, tehát attól nem kell félni!
Szerintem úgy 90K-nál azért érdemes ránézni. Nekem decemberben este pont az autópályán esett szét, így autómentővel Siófokra, meg a munkaidőn túli szereléssel 120K Ft-ba került az amúgy 15000Ft-os vízpumpa csere, amit magam csináltam előtte.
hil



Ha 90 ezret kibír, szóljatok, olyat veszek én is. Gyári BMW volt benne, talán 2 éve volt cserélve. Úgy esett szét, hogy törte a tárcsát,szakította a szíjat. ' pozitív volt, a vizet még akkor sem engedte, pedig a golyók már potyogtak ki belőle.


Szia!
Akkor szólok: Dolz nevű volt benne, kb 100-et ment és megpusztult a csapágy Keszthely előtt, akkor elkezdet vijjogni. (azt hittem feszítő görgő) Úgy még elmentem Zalaegerszegre, majd hazafelé 30Km-el Siófok előtt végleg megadta magát. Elengedte a fagyállót, mert lötyögött a tengelye nem kicsit. A többit már előbb leírtam. Most is az lett beletéve. Előtte nem volt semmi előjele, nem engedte a vizet. Ja és semmit nem vert szét, csak szépen nagy nyüszítés közepette megadta magát.
hil



Azt nem ismerem, én SKF et raktam bele most. nem mertem a 10 ezreseknek nekimenni.Nekem se köpte a vizet, pedig szétvert mindent,de BMW pecsétes volt benne.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 19:51 Féktárcsa és fékbetét

Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035

anubisz Elküldve: 2014-02-18 19:48 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem volna, hogy fékbetétben illetve tárcsában milyen típusút és márkájut érdemes venni 320i.be??!
Köszi!

Jurid a gyári, az tökéletes, bár kicsit porol,de legalább fog. Tárcsa azt te tudod, Brembot azt ne. A többi is szar, ha nyúzod, 20,30 ezer FT alatt, a magas széntartalmú minőségiek 60 ezer körül kezdődnek, darabja.
Ha nem gyilkolod a gyári is tökéletes, nekem az van rajta, és semmi gond vele. 3 ezres motorral.


anubisz Elküldve: 2014-02-18 19:42 Nem indul. please help me!

Paco írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.



Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


Veszel 2 ezerért egy ilyet
http://coolautoo.hu/guminyomas...2-bar.html
ha nem indul rácsípteted a injektoroknál levő szelepre,ott kell nyomást mérni,ahogy én csináltam, galériába a képeim között van, hogyan. Valami jeladód szarakodik, vagy esetleg tényleg az AC, de hallani is,hogy megy,vagy nem, esetleg így megméred, mikor nem indul, 2000 kibírsz,annyit a szerelő is elkér

anubisz Elküldve: 2014-02-18 17:23 vizpumpa

hil írta:
kamondyb írta:

Köszönöm a választ, de biztos van egy előírt csere intervalluma, mint egy szíjas autónál a vezérléssel együtt pl. 60-90-120 e km- ként. Erre lennék kíváncsi.


Szia!
A vízpumpa nincs benne a vezérlésben, nem onnan kapja hajtást, tehát attól nem kell félni!
Szerintem úgy 90K-nál azért érdemes ránézni. Nekem decemberben este pont az autópályán esett szét, így autómentővel Siófokra, meg a munkaidőn túli szereléssel 120K Ft-ba került az amúgy 15000Ft-os vízpumpa csere, amit magam csináltam előtte.
hil



Ha 90 ezret kibír, szóljatok, olyat veszek én is. Gyári BMW volt benne, talán 2 éve volt cserélve. Úgy esett szét, hogy törte a tárcsát,szakította a szíjat. ' pozitív volt, a vizet még akkor sem engedte, pedig a golyók már potyogtak ki belőle.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 12:24 Nem indul. please help me!

YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.

anubisz Elküldve: 2014-02-18 11:52 vizpumpa

kamondyb írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, nemrég vettem meg életem első BMW- jét, egy 2004-es 1.6 ti Compactot. Mivel soha nem volt még láncos autóm, a kérdésem az lenne, hogy ennél a típusnál a vízpumpát milyen intervallumonként kell cserélni? Illetve Veszprém megyében vagy a környéken tudtok-e jó és BMW- hez értő szerelőt?

Köszönöm a segítségeteket!


Vízpumpát akkor cserélnek, ha tönkremegy, de cserélgethetsz úgy is mindent, ha még jó, ha sok pénzed van.

anubisz Elküldve: 2014-02-17 08:17 Lökhárító

HCsabi írta:
ateszka86 írta: a facelift előttihez nem kell csúszka ,csak afacelifteshez.... nekem se gyári a lökösöm és tökéletesen passzol...semmi hiba. strapabíróbb is mint a gyári volt nekem....sokkal. körbe a spoilerezés semmi nem gyári, minden szépen felment elsőre mintha gyári lett volna.
40ezer volt ködlámpákkal együtt.
a ködlámpa kétféle csatlakozós van, hb4 kérd és akkor nem lesz szívás vele.
és sedanhoz kérd ,mert sokan azt modnjak u.az akettő. és ezért nem fog stimmelni max. nekem is előszőr coupehoz küldtek 1 oran keersztül magyarztam h van különbség....mire mondtak h küldjem vissza és küldenek másikat, na is az sima ügy volt már.


Most már nem tudom mit csináljak!?
Egyikőtök aszt mondja nem jó az utángyártott,mert nem fog jól illeszkedni,a másikótok meg aszt hogy jó lesz.


Max kicserélik, mit izgulsz ezen,itt nem fél,1 mm van szó. Ha kilóg 2 centi ki teszi fel?
Biztos nem mondják majd azt, tedd fel így, nem cserélik ki a jóra.
Logikus, hogy fújás előtt úgy is felteszed,próba képen, nem majd utána.

anubisz Elküldve: 2014-02-17 08:15 Lökhárító

ateszka86 írta: a facelift előttihez nem kell csúszka ,csak afacelifteshez.... nekem se gyári a lökösöm és tökéletesen passzol...semmi hiba. strapabíróbb is mint a gyári volt nekem....sokkal. körbe a spoilerezés semmi nem gyári, minden szépen felment elsőre mintha gyári lett volna.
40ezer volt ködlámpákkal együtt.
a ködlámpa kétféle csatlakozós van, hb4 kérd és akkor nem lesz szívás vele.
és sedanhoz kérd ,mert sokan azt modnjak u.az akettő. és ezért nem fog stimmelni max. nekem is előszőr coupehoz küldtek 1 oran keersztül magyarztam h van különbség....mire mondtak h küldjem vissza és küldenek másikat, na is az sima ügy volt már.


A száma még csak megközelítőleg se stimmel, nem is értem miért mondta,hogy egyforma.

anubisz Elküldve: 2014-02-16 23:11 DSC

Lacika1986 írta: Sziaszok!!

Most értem haza és ahogy parkoltam be a garázsba elötte a füves sáron
megcsuszott a kocsi azota világit sárgán a DSC középen az ABS jel
és a kézifék jelzö! Ahogy vissza olvastam a forumot én ugy értelmezem
hogy ez ABS jeladó hiba. Jól gondolom?? Légyszi segitsetek!


Nem jól gondolod, mert lehet az is, de lehet más is, mert sok dolog generálja ezt a jelenséget, Pl: elég ha csak a fékpedál alatti kapcsoló szarakodik, mivel az rossz adatot küld, saját tapasztalat, de van még pár apróság.
Vidd el az A1 be, ha diagra kötik megmondják mi a rossz. Most van akciójuk, 30% adnak az alkatrészből, szerelésből, mert vissza akarják csalogatni a használt BMW tulajokat.
Hivatkozz erre. Én oda járok.
Vagy elviszed máshoz, és kicseréltet 6 jeladót. Vagy le diagoltatod, megmondják mi a hiba, kifizeted, és megveszed máshol,és berakod te, ahogy gondolod.

anubisz Elküldve: 2014-02-16 22:52 Lökhárító

HCsabi írta:
Bero írta: Hcsabi: Vegyél nyugodtan,jó olcsón adják a lököst,csak én azt mondom maradnék a gyárinál. Nézd meg Yellow autóját,neki is szépen néz ki rajta a lökös nincs baj vele,neked se lesz,csak ez az én véleményem,hogy gyári. Üdv: Bero


Ok!
Most már egy kicsit elgondolkodom hogy mi is legyen.
2 évig jó volt a gyári,akkor már nem kapkodom el egy nap alatt!
Köszi a tanácsotokat!
Ezért is kérdeztem!


Csak a gyári nem 30 ezer, vagy 40 ezer. Oszt azért ne feledjük el.

anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:30 Szervószivattyú

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
si3rrabravo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!


En beontonyilasbol leszivtam, majd ujratoltottem, motor beindit kormany ide-oda, motor leallit, ujra leszivas/feltoltes es igy tovabb. Megcsinaltam 4x es azota olyan a folyadek szine mint amilyen a flakonban volt.

Castrol atf dex3at raktam bele.


automataváltó olaj nem jó bele? Maradt még ilyenem, mikor után kellett tölteni.
http://www.aviflex-shop.de/med...nVI_4L.jpg
Nem jó ez szervóba?


Most utána olvastam és csak váltóhoz írja...
De kitudja....


Azért kérdeztem én is, az ATF miatt, nem csak váltóba jó?


Jó szervóba is, már ha ATF kell bele.


Azért kérdeztem, mert a váltóba egy csőcsere miatt kellett után tölteni, és maradt vagy 4 liter, ha jó a korm.szervóba lecserélem én is, mert ki tudja mikor volt már.