YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta:
Sziasztok!
Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?
Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?
Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László
Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.
Szia Zoli!
Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!
Köszi!
szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.
Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.