anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-08-01 22:56 Szivargyújtó

janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.

anubisz Elküldve: 2011-08-01 22:10 gyári cd-és rádió

hil írta:
anubisz írta:
Tano írta:
Lacza írta: Sziasztok!
Remélem nem lövök mellé nagyon a topiccal!
Az érdekelne, hogy van-e valakinek hasonló problémája és/vagy tudja-e valaki a megoldást:
Fóliázás után erősen lecsökkent a rádió adók vételi erőssége. Előtte sem volt az az atom
biztos, azóta viszont határozottan gyengült.
Mit évő legyek?
üdv
Lacza


A rádió antennája a hátsó szélvédőn van az ablakfűtéssel együtt. Szerintem vizsgáld meg a vezetékeket az ablakon, elképzelhető, hogy valamelyik megszakadt mikor felrakták a fóliát.


Fólia biztos nem árnyékolja,mert nekem is van,meg sok másnak ( már ha nem alufólia )főleg ha már előtte is gondod volt a vétellel.


A rádió hullámokat ezen a frekin az alu. nem árnyékolja!



Ezt nem tudtam,de amúgy is csak poénnak szántam.

anubisz Elküldve: 2011-08-01 19:55 gyári cd-és rádió

Tano írta:
Lacza írta: Sziasztok!
Remélem nem lövök mellé nagyon a topiccal!
Az érdekelne, hogy van-e valakinek hasonló problémája és/vagy tudja-e valaki a megoldást:
Fóliázás után erősen lecsökkent a rádió adók vételi erőssége. Előtte sem volt az az atom
biztos, azóta viszont határozottan gyengült.
Mit évő legyek?
üdv
Lacza


A rádió antennája a hátsó szélvédőn van az ablakfűtéssel együtt. Szerintem vizsgáld meg a vezetékeket az ablakon, elképzelhető, hogy valamelyik megszakadt mikor felrakták a fóliát.


Fólia biztos nem árnyékolja,mert nekem is van,meg sok másnak ( már ha nem alufólia )főleg ha már előtte is gondod volt a vétellel.

anubisz Elküldve: 2011-08-01 13:48 Olvasólámpás belsõ világítás

anubisz írta:
Coyote írta:
bbali81 írta:
Coyote írta:
Jim86 írta: Szerintetek hogy mutatna az autó belső világítása kék szofita izzókkal? Gondolkodtam még a jégfehéren... Valakinek valami tapasztalat?


Szerintem szarul nézne ki, mert az autó belső világítása narancssárga. A kék amúgy is bassza az ember szemét, erre sok Volkswagenes panaszkodott (a VW vissza is tér a fehér műszerfal-világításhoz). A Celicámban mindent kékre cseréltem, és megmondom őszintén, amilyen kurvajól nézett ki, legalább annyira idegesített éjszakai vezetésnél, hosszabb távon. A kék nem egy nyugtató, pihentető szín, akkor sem, ha leveszed a fényerőt.

Ezen a linken megnézheted, a Celica GT az enyém. Hidd el, nem akarsz kék fényeket az utastérbe, akkor sem, ha csak a felső lámpában van


"A kék amúgy is bassza az ember szemét.."
Nemtámogatom én sem ez a jégfehér izzó max rendszámtáblavilágításba teccik azt meg nemtudom, hogy engedélyezi e a jard


Apropó, rendszámtábla! Abban milyen típusú izzó kell? Oda szeretnék jégfehéret. Szerintem nincs rá oka a jardnak, hogy amiatt büntessen, hiszen csak árnyalatnyi a különbség. Nagyon elegáns a jégfehér rendszámtábla-világítás.


Örülök ha nem látják,minthogy még jobban kivilágítsam




anubisz Elküldve: 2011-08-01 12:21 Trükkök és okosságok

Akinek pénzre van szüksége RTL-en lehet pénz energiát kérni LOMINI mágustólcsak most,csak neked 450 ért percenként
Van motorgenerál energia is,én így javítom a kocsimat

anubisz Elküldve: 2011-08-01 12:18 Olvasólámpás belsõ világítás

Coyote írta:
bbali81 írta:
Coyote írta:
Jim86 írta: Szerintetek hogy mutatna az autó belső világítása kék szofita izzókkal? Gondolkodtam még a jégfehéren... Valakinek valami tapasztalat?


Szerintem szarul nézne ki, mert az autó belső világítása narancssárga. A kék amúgy is bassza az ember szemét, erre sok Volkswagenes panaszkodott (a VW vissza is tér a fehér műszerfal-világításhoz). A Celicámban mindent kékre cseréltem, és megmondom őszintén, amilyen kurvajól nézett ki, legalább annyira idegesített éjszakai vezetésnél, hosszabb távon. A kék nem egy nyugtató, pihentető szín, akkor sem, ha leveszed a fényerőt.

Ezen a linken megnézheted, a Celica GT az enyém. Hidd el, nem akarsz kék fényeket az utastérbe, akkor sem, ha csak a felső lámpában van


"A kék amúgy is bassza az ember szemét.."
Nemtámogatom én sem ez a jégfehér izzó max rendszámtáblavilágításba teccik azt meg nemtudom, hogy engedélyezi e a jard


Apropó, rendszámtábla! Abban milyen típusú izzó kell? Oda szeretnék jégfehéret. Szerintem nincs rá oka a jardnak, hogy amiatt büntessen, hiszen csak árnyalatnyi a különbség. Nagyon elegáns a jégfehér rendszámtábla-világítás.


Inkább ne lássák,minthogy még jobban kivilágítsam

anubisz Elküldve: 2011-08-01 01:33 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?[/quote]
Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.

anubisz Elküldve: 2011-08-01 01:10 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.
[/quote]

Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

anubisz Elküldve: 2011-07-31 23:33 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?
[/quote]

Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.

anubisz Elküldve: 2011-07-31 13:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért

Köszi!


Egy win 7 alatt van XP mód. Le lehet tölteni a Microsoft oldalról,van hozzá ingyen egy xp Professional,virtuálisan fut a win 7 alatt. Minden csak xp futó programot arra telepíthetsz.


A program most is fut de nem tudom felrakni a drivert mert új hardwer hozzáadásánál ezt kapom:
A megadott mappa nem tartalmaz illesztóprogramot
\Bmwscan140\drivers\
Ha így elindítom a scannert akkor meg
BMW scanner adpater is not plugged in
és csak az exit-re mehetek!

Nah most ez a driver nem szükséges?




Magához a programhoz nem értek,nekem nincs,de ha nincs hozzá win 7 driver akkor nem tud mit telepíteni.Van hozzá egyáltalán driver? a win 7 -hez?

itt tudod letölteni,próbáld meg. http://www.microsoft.com/windo...nload.aspx
Először virtual pc kel telepíteni,utána az XP azt hiszem a processzornak támogatni kel a virtualizációs technológiát.Lehet a Biosba le van tiltva,ott kel engedélyezni a processzor beállításainál. Nekem van egy usb infraportom,ami csak xp megy,mert ahhoz van driver. Win 7 nem telepíti. XP módba települ,és a drivert is felrakja, fut is rajta.

anubisz Elküldve: 2011-07-31 12:47 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Lacko320d írta:
Persze a 137000 km-t én is mondtam az ismerősömnek, hogy ne kezelje tény ként a fotók se árulnak el sokat, tőlünk messze van ahoz, hogy így elinduljunk megnézni, kérünk még több fotót (műszerfal, kormány, ülések, stb.) a szalonnal beszélt a haver, nem ők árulják, bizományban van, de megnézték állítólag jó állapotú.


én is hozzászólnék. írta itt valaki nagy bölcsen, hogy kis motor, biztos nem volt kímélve. miért ne lenne? ha tudja a tulaj, hogy úgysem megy nem áll le vele raccsingolni. pont a nagy motorosokat nem szokták kímélni. de ez soför függő, ha nem kis hülyegyereké volt, akkor nem hiszem, hogy nyúzva lett volna. persze biztos nem szeretnél aggódni (Anubisz) a tiéd miatt, az biztos nem volt hajtva...

a másik. én most azt mondom hihető a km! én az ülésről és a lábtérből mondom ezt. bár amikor néztem a képeket, elgondolkoztam, hogy mintha cserélve lennének az ülések.

a puding próbája az evés. lehet messze van, én is sokat utaztam, az ország másik végére. ha ez tetszik és nincs közelebb olyan, ami tetszene, akkor bizony el kell menni megnézni. vagy ha van valaki a közelében ismerős, akkor kérd meg.



Azért ne felejtsük el,hogy az enyém automata,és a 200 at 4000 fordulaton viszi. Tönkre tehetetlen,ha csak jég hidegen,télen nem nyomod neki állandóan,vagy olaj nélkül használod,és 3 év alatt, vagy 2 milliót költöttem rá,ha valami rossz volt az csere. Aki hosszútávra veszi az autót az mindig megkíméli,aki csak pár hónapig,1-2 évig használ egy,egy autót,azok gyilkolják.Leélik,aztán kicsit megbütykölik,eladják,alattad meg szétesik,ők meg vesznek ujjat. Egy BMW-nél ritka a motor szétkopás,2-300 ezer körül, akármilyen motor van benne,ha csak nem tényleg olaj n,és víz nélkül nem használták.Inkább a túrbókat élik le,és mindent ami futómű,és a kerékkel kapcsolatos.
Télen be sem kapcsolom a fűtést,amíg középen nem áll a mutató,még ha -10 fok van,akkor sem,az meg kizárt,hogy nyomjam neki addig.

anubisz Elküldve: 2011-07-31 12:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

janco írta: Szevasztok!

Lenne pár kérdésem :

BMW Scannert működésre bírta már valaki win7 allatt?
INPA kábellel megy a bmw scanner?
A kábel RS-232 -es de usb átalakítóval használom mert nincs RS-232 portom

INPA 3 van meg nekem azt működésre ís bírtam.
Az 5-ös verzió tud vmivel többet vagy csak újabb modelleket támogat?

A tükreim behajlanak ha meggyomom a gombot a tükör állításnál.
Meg lehet azt csinálni NCS Expertel vagy másik progival, hogy amikor lezárom a gépet
akkor automatikusan beforduljanak? Vagy ehhez kell vmi modul?

Bocs a sok kérdésért

Köszi!


Egy win 7 alatt van XP mód. Le lehet tölteni a Microsoft oldalról,van hozzá ingyen egy xp Professional,virtuálisan fut a win 7 alatt. Minden csak xp futó programot arra telepíthetsz.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 22:08 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

hil írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.


Hát amit hil ír nagyjából egybe is vág amit leírtam neked privibe.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 22:04 320d Motor

330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur
[/quote]

Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 21:59 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

hil írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.


El küldjem privibe neked is,amit neki írtam,hogy jártam én vele?