anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-30 21:48 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.


Most írom,majd mindjárt elküldöm. gondolom alagút,épület,mélygarázs árnyékolásra gondolt. nem hatásos a lopós árnyékolás ehhez,nekem van barátom akinek van olyan cucca,és kipróbáltuk,a gyárit blokkolta,ezt nem.Hiába nyomkodta a blokkolót a kocsim mellett.

Igen, ilyen van nekem is. Néztem a linket. Elküldtem a privát levelet.



Amúgy van egy ilyen riasztóm dobozba.KOPEL KR 8000 itt az oldal a Manualt letöltheted Magyarul. http://www.autovillcentrum.hu/...iaszto.htm
50,60 között nyomják. 20 ezerért oda adom,ha nem akarsz kidobni sok pénzt.Szerelési útmutató,és haszn,útmutatóm nincs meg. Valahová elszórtam.Nem találom. Manual innen letölthető Magyar nyelven.Beteszem a képalbumomba ott megnézheted,ha érdekel.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 20:02 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

Coyote írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.


Most írom,majd mindjárt elküldöm. gondolom alagút,épület,mélygarázs árnyékolásra gondolt. nem hatásos a lopós árnyékolás ehhez,nekem van barátom akinek van olyan cucca,és kipróbáltuk,a gyárit blokkolta,ezt nem.Hiába nyomkodta a blokkolót a kocsim mellett.

Igen, ilyen van nekem is. Néztem a linket. Elküldtem a privát levelet.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 19:10 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Ez annyira triviális volt, hogy nem is mondtam, ezt kinyitottam(:
Hengerefejességtől ver a víz, bár van egy új 0km-es 118d motorom, lehet belerakom, és nem agyalok. Ha jól tudom megyegyezik a porlasztók/turbó kivételével.
Olajnyomás leesésre bemelegedve alapjáraton erre még esetleg vmi ötlet? Bár ha motort cserélek, ez is okafogyott(:

Az autóban amúgy 45ezer km van.




Nekem az a gyanús,hogy hűtővíz,és olaj problémád van,nem e az olajba jutó víz okozza.Nem e az miatt megy el a nyomásod. Bár nem értek hozzá,tehát nem akarok hülyeséget mondani.Viszont nekem mikor szétnyílt a légtelenítő tartályom,kérdeztem a BMW szervizbe mikor cserélték,hogy remélem nem lett ettől hengerfejes a kocsi,( bár nem hevült túl,mert egyből leálltam ) és azt a csövet nyomogatta amit te mondasz,hogy nem e kemény,aztán azt mondta biztos nem. Vized meg annyi elfolyna,hiába a takaró lemez,az bizony látszana a betonon,már persze,ha nem nyomás alatt ereszti el valahol menet közben,és le is szárad egyből a motortérben. Meg is mérted az olajnyomást? vagy csak a lámpa világit ki.


Csak a lámpa világít, és nem mértem): Diagnosztikám sincsen sajnos amivel pontosíthatnám a dolgot. Milyet ajánlotok, mert szeretnék venni egy e92-est is, és jó lenne ha hasonló apparátusom lenne mint audikhoz.
Menetközben egy deka víz se fogy a rendszerből, ez bíztató, csak miuután leállítottam, és kihűlt a motor, akkor elengedi el a kocsi alá! És ez sztem valahol vmi hajszálrepedés lesz, ami melegen annyira összeduzzad a hőtágulástól, hogy nem tud kifolyni.



Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 18:56 BMW -be riasztó, lopásgátló.... ki mit használ?

nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 14:43 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Ez annyira triviális volt, hogy nem is mondtam, ezt kinyitottam(:
Hengerefejességtől ver a víz, bár van egy új 0km-es 118d motorom, lehet belerakom, és nem agyalok. Ha jól tudom megyegyezik a porlasztók/turbó kivételével.
Olajnyomás leesésre bemelegedve alapjáraton erre még esetleg vmi ötlet? Bár ha motort cserélek, ez is okafogyott(:

Az autóban amúgy 45ezer km van.




Nekem az a gyanús,hogy hűtővíz,és olaj problémád van,nem e az olajba jutó víz okozza.Nem e az miatt megy el a nyomásod. Bár nem értek hozzá,tehát nem akarok hülyeséget mondani.Viszont nekem mikor szétnyílt a légtelenítő tartályom,kérdeztem a BMW szervizbe mikor cserélték,hogy remélem nem lett ettől hengerfejes a kocsi,( bár nem hevült túl,mert egyből leálltam ) és azt a csövet nyomogatta amit te mondasz,hogy nem e kemény,aztán azt mondta biztos nem. Vized meg annyi elfolyna,hiába a takaró lemez,az bizony látszana a betonon,már persze,ha nem nyomás alatt ereszti el valahol menet közben,és le is szárad egyből a motortérben. Meg is mérted az olajnyomást? vagy csak a lámpa világit ki.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 14:19 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Coyote írta:
Qucsy írta:

ez tény, hogy szép és jó a hangja is, de ha ez 1 otthoni tákolmány amiről,persze papír nincs az már ok hogy elvegyem a forgalmidat...nem hiába vannak kialakítva a kipufogó rendszerek, különböző kanyargós tököm paszuly módjára..


ezen a ponton megkérdezném, hogy mi van a kiherélt kipufogós robogósokkal? Még sohasem hallottam olyanról, hogy megbüntették volna őket. Márpedig kevés undorítóbb, vérlázítóbb és szánalmasabb hang van, mint amikor kiherélt robogókat nyüstölnek a nyápic kölykök, és előadják 49 köbcentin a valentinórosszit.



Szájba kéne lőni egy olyat ú,az ember azt hiszi a pokolból ébred,mikor egy olyannal elrobognak a ház előtt. Rettenetes hangja van

anubisz Elküldve: 2011-07-30 13:55 320d Motor

330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw



anubisz Elküldve: 2011-07-30 13:27 320d Motor

YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.



Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.

anubisz Elküldve: 2011-07-30 06:13 Trükkök és okosságok

Tano írta: Egy kis trükk Japánból, hogyan hűtsük le a felmelegedett utasteret gyorsan. Csak 5 ajtónytás az egész.
http://www.collegehumor.com/vi...t-car-fast

Főleg, hogy parkolóba a kocsiból is alig lehet kiszállni sokszor 10 centire lehet csak ajtót nyitni

anubisz Elküldve: 2011-07-30 00:38 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Bero írta:
anubisz írta:
janco írta: A felesleges kipufogó alkatrészek eltávolítása után / mindenféle hülye dobok meg katalizátor.../ elég szépen muzsikál a Bayerische Kraftwerk
Azaz egy cső végig osz cső!

félelmetes


YouTube videó


Hamar lebontanák a kocsit,ilyen hangal a városba. Lakók sokkot kapnának Multkor néztem a TV-ben a Bugatti teljes fordulaton 100Km-en 100 Litert eszik. 14 perc alatt kifogy a benzintank teljes teljesítményen. 1 gumi 700 000 be kerül rá. Kézzel gyártják, egyenként. Pár ezer,néha pár 100 km alatt lezabálja.



Te is nézed a Top Geart éjjelente,Anubisz?

Szoktam X3-mat jól le is húzták De ezt történetesen a Gyáróriásokban láttam a Bugatti gyárról volt film.

anubisz Elküldve: 2011-07-29 23:54 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

janco írta: A felesleges kipufogó alkatrészek eltávolítása után / mindenféle hülye dobok meg katalizátor.../ elég szépen muzsikál a Bayerische Kraftwerk
Azaz egy cső végig osz cső!

félelmetes


YouTube videó


Hamar lebontanák a kocsit,ilyen hangal a városba. Lakók sokkot kapnának Multkor néztem a TV-ben a Bugatti teljes fordulaton 100Km-en 100 Litert eszik. 14 perc alatt kifogy a benzintank teljes teljesítményen. 1 gumi 700 000 be kerül rá. Kézzel gyártják, egyenként. Pár ezer,néha pár 100 km alatt lezabálja.

anubisz Elküldve: 2011-07-29 23:51 Autóvásárlás

[quote="Zotyi30d"]
anubisz írta:
lalada írta: hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.



Kevés a lóerő


Tiedhez képest biztos

anubisz Elküldve: 2011-07-29 21:47 Autóvásárlás

[quote="lalada"]hát... ez a picike motor valszeg nem megkímélve volt.. nem ajánlanám.

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Mondjuk 2000-es autótól mit vársz.Azért új motort ne várjunk egy 10 éves kocsitól.Kel méretni egy kompressziót aztán kiderül menyire van elkopva. Szerviz árulja,fel kel emeltetni,meg kel nézni mindent rajta,attól még lehet hogy nincs vele semmi gond,bár egy 11 éves kocsiba 137000, hát nem tudom,én 130 -at raktam az enyémbe 3 év alatt,és nem vagyok utazó ügynök.

anubisz Elküldve: 2011-07-29 19:31 Autóvásárlás

Lacko320d írta: Sziasztok! Egyik sporttársamat érdekli az alábbi autó tudtok róla valami infót ill. a vélemény is érdekel, ha ismeritek a gépet Köszi :Laci


http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4971736




Már meg se lepődöm,hogy ebben is 150 000 alatt van a KM. Megint a bűvös szám.

anubisz Elküldve: 2011-07-29 01:39 Service manual

Tano írta:
berencsiistvan írta: esetleg tudnál 318tds hez szerelési útmutatót?, mert amit linkeltél az előbb az benzinesekhez volt...


Szerintem nézd meg a TIS-t, van online változatban is: http://tis.spaghetticoder.org/



Na megnéztem ebbe amit belinkeltél,hogy kel leszedni a kipufogó leömlőt a katalizátorral,mert ott fúj ki nekem,basszus,ezt nem bízom csak szakszervizre. Ez nagyon komoly,egész motort meg kel ott emelni,meg lekötni egy csomó mindent.Nagyon örülök neki,lesz vagy 100 ezer hogy behegesszék azt a kis lukat.