anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:28 Szervószivattyú

Ezt írja a Castrol olaj választója. a szervóhoz.

Transmax Dex III Multivehicle
ATF Dex II Multivehicle

anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:24 Szervószivattyú

Pitykoo írta:
anubisz írta:
si3rrabravo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!


En beontonyilasbol leszivtam, majd ujratoltottem, motor beindit kormany ide-oda, motor leallit, ujra leszivas/feltoltes es igy tovabb. Megcsinaltam 4x es azota olyan a folyadek szine mint amilyen a flakonban volt.

Castrol atf dex3at raktam bele.


automataváltó olaj nem jó bele? Maradt még ilyenem, mikor után kellett tölteni.
http://www.aviflex-shop.de/med...nVI_4L.jpg
Nem jó ez szervóba?


Most utána olvastam és csak váltóhoz írja...
De kitudja....


Azért kérdeztem én is, az ATF miatt, nem csak váltóba jó?

anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:17 Szervószivattyú

si3rrabravo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!


En beontonyilasbol leszivtam, majd ujratoltottem, motor beindit kormany ide-oda, motor leallit, ujra leszivas/feltoltes es igy tovabb. Megcsinaltam 4x es azota olyan a folyadek szine mint amilyen a flakonban volt.

Castrol atf dex3at raktam bele.


automataváltó olaj nem jó bele? Maradt még ilyenem, mikor után kellett tölteni.
http://www.aviflex-shop.de/med...nVI_4L.jpg
Nem jó ez szervóba?

anubisz Elküldve: 2014-02-16 15:43 vizpumpa

bmw320d4 írta:
anubisz írta: Valaki nálam okosabb ember ,legyen szíves megmondani, miért van 2 száma az ékszíjnak, ha ugyan az a méret? Nem szeretnék rosszat rendelni, hogy utána az szakadjon el.

Ribbed v-belt

11 28 1 706 545
6PK X 1538

11 28 7 636 379
6PK X 1538


Ugyanaz az alkatrész mindkettő, csak az egyik a régi a másik meg az új cikkszám.


a 379-es az új


Köszönöm. Aztán rájöttem, hogy a méret a lényeg. 6PK X 1538 csak aztán, volt ami 1540, vagy 1537 dobott hozzá. ( már az alkatrész boltba )

anubisz Elküldve: 2014-02-16 11:59 vizpumpa

Valaki nálam okosabb ember ,legyen szíves megmondani, miért van 2 száma az ékszíjnak, ha ugyan az a méret? Nem szeretnék rosszat rendelni, hogy utána az szakadjon el.

Ribbed v-belt

11 28 1 706 545
6PK X 1538

11 28 7 636 379
6PK X 1538

anubisz Elküldve: 2014-02-16 11:36 vizpumpa

A mai nap termése, 1 ékszíj, 1 tárcsa, 1 vízpumpa. 20 perce. Napokba cseréltem a görgőket,mégis furcsa görgő hangot hallottam reggel indítás után. Mi a franc lehet még, de azért ma reggel is megnéztem forgás közben, kicsit feltünt,hogy a venti nem teljesen tengelybe áll, de csak hajszálnyira. Gondoltam biztos beképzelem.
Hazafelé egyszer csak töltésjelző világit, fasza most cseréltem fesz szabályozót, kanyarodni alig bírtam, mondom itt gáz van. Megállok ékszíj darabokba, szervót semmit nem hajtott, kocsi már nem is indult, se kép, se hang.
2 perc alatt megállt egy szuzukis, szólt,hogy segíthet e, 3 km voltam otthontól.
Vasúti átjáró előtt állt meg a kocsi,jó hogy nem az átjáróban.
Hazavontatott.
Szét kaptam, tárcsa szét hasadva, a vízpumpa tengely jobbra,balra imbolyog, víz nem folyik egy csepp se, előtte se szökött a vizem. Csapágy hullik ki darabokba. Köszönöm a szerencsémnek, hogy nem valahol 100km re hullott szét.
Ha valaki furcsa görgő hangot hall, figyeljen oda, lehet a vízpumpa csapágy haldoklik, és igen, nem engedte a vizet, semmit. Még is úgy szét volt hullva,hogy az egész tengely csálén állt, a csapágy meg darabokba.





anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:20 Xenonlámpa

Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.


Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből


Tudom, én is szeretek bütykölni, meg is csinálok amit lehet, de ezt csak úgy tudod, ha van hasonlítási alapod egy ép, de mivel nincs így csak az időd pocsékolod, különben secc,perc meg tudnád csinálni.
Ha meg szerzel egy épet,akkor nem fogod szétszedni, hanem berakod. Ezt rakd el tartalékba, ha veszel egyet és bevállalod azt szétszeded, és ezt is megcsinálod, lesz egy tartalékba.

http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/

anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:12 Xenonlámpa

Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.

Bárdiba 25 ezer a Febi akkor inkább bontottat vegyél

anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:11 Xenonlámpa

Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720


Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg



Vegyél egyet, van ahol még olcsóbb, vagy bontottat, mert csak szívsz vele, és azt senki nem fogja kiszerelni, aztán szétszedni, hogy miként áll a belseje, már ha egyáltalán roncsolás nélkül szét is lehet szedni.
http://www.schmiedmann.hu/hu/3...spx?ppp=10

anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:07 Xenonlámpa

Van pozíciója a tengelynek, vagy ellenállás nélkül teljesen körbepörög? mert ha igen akkor nem tudod majd beállítani, újat vegyél, csak akkor tudod a jó állásba ragasztani, ha mondjuk valami rugós, és a tengely vissza áll egy pozícióba, ha körbe pörög, akkor dobd ki, úgyse tudod hol állt normálisan.

anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:01 Xenonlámpa

Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?


A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.



Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720

anubisz Elküldve: 2014-02-14 22:22 Xenonlámpa

anubisz Elküldve: 2014-02-14 22:14 Xenonlámpa

Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!


Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?

anubisz Elküldve: 2014-02-13 22:49 Xenonlámpa

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.


Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.


Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni


Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.

Egy új szett segítene 500 ezerért


Vegyünk gyorsan


Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.


Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...


Mert lehet ha veszel 120 ért komplett bontottat,és ha annak is letörik 2 hét múlva?
Össze kéne törni az elejét, és majd vesz a biztosító ujjakat.Valaki belém tolathatna már,csak úgy,hogy a lámpák törjenek csak.




150 ezer önrésszel bele is szállnák, mert a 2 gyári új, majdnem 600 ezer
Lehet totálkárra vennék a kocsim a 2 lámpa miatt

anubisz Elküldve: 2014-02-13 22:47 Heeelp...!

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Igen


Köszönöm mindenkinek. Hátha segít az új foncsor, mert nagyon gyatrán látok már vele, bár ki tudja nem e én vakulok.


Neked ZKW-s a lámpád? Neked,ha jól tudom facelift előtti a géped,azokban ha jól tudom AL lámpa van,azoknak nem szokott sűrűn szétmenni a foncsor!


Igen,AL, de egyszer megtörölgettem mert poros volt, na ezt ne tedd soha de bele még nem néztem, mert a poncsort a xenonnál nem vettem ki, és nem mai darab már. Valamiért nagyon tompa a sima városi fény,az égők meg jók még.


Értelek! Másik topicba írtam,hogy nekem is gyenge,halovány volt a városban és szinte alig láttam vele. Mögöttem a vw passat bólogató xenonját 100x jobban láttam mint a sajátom. Az én búrám látszólag nem volt vészes és ma hogy kicseréltem új boschra azóta életre kelt,látok vele és milliószor jobban látok vele városban is,és már az enyém is szépen 'bólogat'. Ez az én példám,nekem bejött!

Xenon égő,Bosch vettél bele? Nekem Philips van, 16,18 ezer darabja, úgy gondolod elfáradt? és ha nem, 30 ezerért nem olcsó ez a próba szerencse.