anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:28 Szervószivattyú
Transmax Dex III Multivehicle
ATF Dex II Multivehicle
anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:28 Szervószivattyú
anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:24 Szervószivattyú
Pitykoo írta:anubisz írta:si3rrabravo írta:Pitykoo írta: Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!
En beontonyilasbol leszivtam, majd ujratoltottem, motor beindit kormany ide-oda, motor leallit, ujra leszivas/feltoltes es igy tovabb. Megcsinaltam 4x es azota olyan a folyadek szine mint amilyen a flakonban volt.
Castrol atf dex3at raktam bele.
automataváltó olaj nem jó bele? Maradt még ilyenem, mikor után kellett tölteni.
http://www.aviflex-shop.de/med...nVI_4L.jpg
Nem jó ez szervóba?
Most utána olvastam és csak váltóhoz írja...
De kitudja....
anubisz Elküldve: 2014-02-16 16:17 Szervószivattyú
si3rrabravo írta:Pitykoo írta: Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!
En beontonyilasbol leszivtam, majd ujratoltottem, motor beindit kormany ide-oda, motor leallit, ujra leszivas/feltoltes es igy tovabb. Megcsinaltam 4x es azota olyan a folyadek szine mint amilyen a flakonban volt.
Castrol atf dex3at raktam bele.
anubisz Elküldve: 2014-02-16 15:43 vizpumpa
bmw320d4 írta:anubisz írta: Valaki nálam okosabb ember ,legyen szíves megmondani, miért van 2 száma az ékszíjnak, ha ugyan az a méret? Nem szeretnék rosszat rendelni, hogy utána az szakadjon el.
Ribbed v-belt
11 28 1 706 545
6PK X 1538
11 28 7 636 379
6PK X 1538
Ugyanaz az alkatrész mindkettő, csak az egyik a régi a másik meg az új cikkszám.
a 379-es az új
anubisz Elküldve: 2014-02-16 11:36 vizpumpa
anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:20 Xenonlámpa
Medvedisznoman írta:anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.
Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből
anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:12 Xenonlámpa
anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:11 Xenonlámpa
Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?
A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.
Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720
Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg
anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:07 Xenonlámpa
anubisz Elküldve: 2014-02-14 23:01 Xenonlámpa
Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?
A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.
anubisz Elküldve: 2014-02-14 22:22 Xenonlámpa
anubisz Elküldve: 2014-02-14 22:14 Xenonlámpa
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
anubisz Elküldve: 2014-02-13 22:49 Xenonlámpa
Bero írta:anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:Bero írta: Sziasztok! Leírom,hátha valakit érdekel. Halványak voltak a xenon izzóim (szinte újak). A búra nem tűnt piszkosnak,kopottnak. Viszont láttam egy szép E46-ot és az ő búrái nagyon tiszták voltak. Gondoltam nincs vesztenivalóm (kölcsön búra nem volt) így vettem egy gyári Bosch búrát. Estére kicseréltem és mentem vele egy kört. Ég és föld a különbség! Eddig vakon vezettem Nagyon nagy a változás.
Most voltam mosóba, és már megint bepárásodott a jobb burám, én is szét szedtem már párszor.
Te mit kezdesz a párával? Szilozzam be? Nekem van AE,annak a kábelét is meg kéne oldani.. A szép új búrát nem akarom tönkrevágni
Én vékonyan át szoktam kenni szilóval a tömítés tetejét, és úgy nyomom rá,és pattintom fel a burát, de valamiért megint víz jutott be. Volt már hogy nedvszívó gyöngy csomagot dugtam bele el hátuljába, de nem segített. Sajnos az évek alatt deformálódik, és ha szét van szedve nem biztos a tökéletes illeszkedés.
Egy új szett segítene 500 ezerért
Vegyünk gyorsan
Ramaty állapotba van már, le tört egy búra szorító,de meg barkácsoltam, eget meg ragasztani kellett, az oldalán is fos már minden rögzítő,bujtató szar. A bezzeg BMW,ugye burkolatot nem adnak, csak komplett,260 ért darabját Még trafó nélkül se tudod megrendelni.
Ezért akartam a régi foncsoros házát kicserélni a xenonra. Nem jó sajnos,meg kell próbálni a bontót,hátha...
Mert lehet ha veszel 120 ért komplett bontottat,és ha annak is letörik 2 hét múlva?
Össze kéne törni az elejét, és majd vesz a biztosító ujjakat.Valaki belém tolathatna már,csak úgy,hogy a lámpák törjenek csak.
anubisz Elküldve: 2014-02-13 22:47 Heeelp...!
Bero írta:anubisz írta:Bero írta:anubisz írta:Bero írta: Igen
Köszönöm mindenkinek. Hátha segít az új foncsor, mert nagyon gyatrán látok már vele, bár ki tudja nem e én vakulok.
Neked ZKW-s a lámpád? Neked,ha jól tudom facelift előtti a géped,azokban ha jól tudom AL lámpa van,azoknak nem szokott sűrűn szétmenni a foncsor!
Igen,AL, de egyszer megtörölgettem mert poros volt, na ezt ne tedd soha de bele még nem néztem, mert a poncsort a xenonnál nem vettem ki, és nem mai darab már. Valamiért nagyon tompa a sima városi fény,az égők meg jók még.
Értelek! Másik topicba írtam,hogy nekem is gyenge,halovány volt a városban és szinte alig láttam vele. Mögöttem a vw passat bólogató xenonját 100x jobban láttam mint a sajátom. Az én búrám látszólag nem volt vészes és ma hogy kicseréltem új boschra azóta életre kelt,látok vele és milliószor jobban látok vele városban is,és már az enyém is szépen 'bólogat'. Ez az én példám,nekem bejött!