anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-07-05 21:18 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Hali! Olvasgattam itt a fórumot és nem találtam,hogy ha megveszem a kábelköteget akkor hova kell bekötni? A kormányt még letudom venni,de hova kössem a két kábelt ami kijön a multi kormányból? Otthon csinálta már valaki,szerintetek megoldható? Légzsák működjön meg a rádió irányítása (tempomatot nem szeretném bekötni) Köszi


Amúgy gyári a hifi benne?


Igen,a gyári 6hangszórós sokol


Jó,tudod csak azért kérdeztem,mert nekem nem gyári,és tudod hogy kormányról tudjam vezérelni kellett vennem hozzá egy külön modult, 12000 vagy menyi volt.A tied gyári,annak gondolom menni kel kormányról.

anubisz Elküldve: 2011-07-05 21:07 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta: Hali! Olvasgattam itt a fórumot és nem találtam,hogy ha megveszem a kábelköteget akkor hova kell bekötni? A kormányt még letudom venni,de hova kössem a két kábelt ami kijön a multi kormányból? Otthon csinálta már valaki,szerintetek megoldható? Légzsák működjön meg a rádió irányítása (tempomatot nem szeretném bekötni) Köszi


Amúgy gyári a hifi benne?

anubisz Elküldve: 2011-07-05 20:53 Társalgó

Coyote írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják

Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat



Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..




Így van. Amit én nem írok le, de mindenki tudja...
* egyéb ok: közeli....


Ez az objektív felelősség téma erre nem vonatkozik, vagy mi? A tulajdonos mindenképp szopni fog nem? (aki én vagyok)
Mondjuk nem úgy, mintha nagyon megérné szórakozni 10ezer forinton, de hátha.



ha nincs, vagy bizonyítható, hogy nem te vezettél, akkor nem neked kell fizetni. ha van fotó, amin Te vagy, akkor te fizetsz. talán iylesmi a téma most. jah és nincs megengedett túllépés. szal inkább mindenki lassabban menjen, az a biztos.


Az objektív felelősség téma erre nem vonatkozik !!!
Ahogy a többiek is írták, NE FIZESS!!!



Először mindig nyilatkoztatnak,hogy ki vezette a járművet. Utána jön a csekk. Ügyiratszám alapján meglehet nézi a neten a fotókat,van erre egy oldal,ha készült róla fotó. Enyém is mindig fent volt,3 kép rajta a mért KM és, hogy hol rögzítették.
Ha jogos,és nem fizetsz,végrehajtást kezdeményeznek,én már volt, hogy akkor fizettem be,mikor jött a papír,hogy végrehajtóhoz megy az ügy.

Itt tudod megnézni ha van róla fotó. https://kozigbirsag.police.hu/


Nem, ez most más tészta, nem közigbírság. Ez helyszíni bírság, fotó nincs, és értelemszerűen ügyiratszám sincs.


Helyszíni? Hogy lehet? nem állítanak meg és csekket küldenek? Hogy bizonyítják akkor?

anubisz Elküldve: 2011-07-05 20:50 Autóvásárlás

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.



Ja,tényleg Biztos


Egy biztos,az én véleményem: ha megveszed,úgy vedd meg hogy hosszútávon tartsd meg,mert 1 millád biztos rá fog menni,így apránként,ha nem lesznek nagyon komoly motorhibák. Akkor pedig nem éri meg eladni,ha rendbe hozod,mert úgysem fizeti azt meg senki.Meg lehet ezt csinálni szépen,de ugye nem lesz olcsó. Ott a kárpit 70% dobós,az mindjárt egy komolyabb összeg.Ha zavarnak a karcos műanyag dolgok,az is csere. Kerék nem díszből kopik félre. Van ott mit állítgatni,javítgatni.Ha ezt nem figyelte az előző tulaj,hogy félre kopik a gumi,hát hogy dogozhatta a motort odaadóan.Meg a váltó,lityeg,lötyög, és az sem zavarta.

anubisz Elküldve: 2011-07-05 20:37 Autóvásárlás

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.


Ki hiszi azt,hogy gondozva van a motor/váltó?


Ő írta. (Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.) biztos ismeri a kocsit.

anubisz Elküldve: 2011-07-05 20:25 Autóvásárlás

Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.


Hát,tényleg elég okádék ez az ''autó'' 1 millióért BMW E46-ot? Ne már. Neked kicsit se gyanús? Az ok,hogy így néz ki ami borzalmas,de mi lehet belülről? Azonnal gépre kéne tenni és megnézni,ahogy azt már írták itt is. Én tuti nem venném meg,inkább gyűjtenék még,mert csak bosszúságod lesz ezzel a kocsival. Bero


Az a gond,hogy elhiszitek,aki így leéli a kocsiját,az halálra gondozza a motort,váltót? Na nemá azt ti sem hiszitek Csak annyi gondozást végeznek,hogy használható legyen a kocsi,azt jól van. Főleg dízel. Ha gondod lesz vele,az bizony nagy gond lesz többnyire.

anubisz Elküldve: 2011-07-05 20:14 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
ute107 írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják

Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat



Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..




Így van. Amit én nem írok le, de mindenki tudja...
* egyéb ok: közeli....


Ez az objektív felelősség téma erre nem vonatkozik, vagy mi? A tulajdonos mindenképp szopni fog nem? (aki én vagyok)
Mondjuk nem úgy, mintha nagyon megérné szórakozni 10ezer forinton, de hátha.



ha nincs, vagy bizonyítható, hogy nem te vezettél, akkor nem neked kell fizetni. ha van fotó, amin Te vagy, akkor te fizetsz. talán iylesmi a téma most. jah és nincs megengedett túllépés. szal inkább mindenki lassabban menjen, az a biztos.


Az objektív felelősség téma erre nem vonatkozik !!!
Ahogy a többiek is írták, NE FIZESS!!!



Először mindig nyilatkoztatnak,hogy ki vezette a járművet. Utána jön a csekk. Ügyiratszám alapján meglehet nézi a neten a fotókat,van erre egy oldal,ha készült róla fotó. Enyém is mindig fent volt,3 kép rajta a mért KM és, hogy hol rögzítették.
Ha jogos,és nem fizetsz,végrehajtást kezdeményeznek,én már volt, hogy akkor fizettem be,mikor jött a papír,hogy végrehajtóhoz megy az ügy.

Itt tudod megnézni ha van róla fotó. https://kozigbirsag.police.hu/

anubisz Elküldve: 2011-07-05 19:51 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
kleroo írta: Pár napja volt alkalmam 20 percet eltölteni a kocsival,aminek a gondolatával egy jó ideje szenvedek
Úgy néz ki stabilizálódik a válasz,ami nemleges.Az utóbbi időben valahogy nagyon le lett lakva szegényke.Hemzseg az apróbb-nagyobb hibáktól.
Hibák listája nagyjából: sebváltó elég pudingos,mintha francia kocsi lenne.sebességbe rakva is elég nagy holtjátéka van,és elég nyúlós.Az a tipikus "tésztakeverő" effekt.Jobbról nem húzza vissza középállásba kart.Lehet,hogy ezzel van összefüggésben,nem tudom. Vezető ülés erősen koszos,bal oldal kidörzsölt kicsit felszakadt.anyós ülés magasságállítója tropa,és az a műanyag konzol eléggé nyüszög amikor fészkelődök az ülésen.Jobb első ajtó hangszóró rácsa betört. Hátsó ülés is erősen elkoszolt.A bal oldali ajtó tövében lévő bőr "tömb" igencsak gyűrött,okát nem értem. A hátsó hamutartó szanaszét lett rugdosva ez szerintem nem nagyon jön le tisztítással.
Bal első index repedt. A búrák közepesen mattak. első féktárcsának már egész nagy, saccra 1-1.5mm-es válla van.

És ez csak 20per eredménye volt,hogy csak a kocsi elejét,jobb oldalát tudtam megközelíteni.Megyek majd vele jópár karikát, és ha a futómű remekel,a kuplung masszív,és a motor sem ráz,zúg, akkor talán megveszem.

Végső segítségkérés: A fent felsorolt hibák milyen összegekből orvosolhatóak.Féktárcsa+fékpofa csere ár,indexbúra ár, hamutartó ár, 2új első ülés,vagy azok javítása.
Kicsit le is hangolt,hogy ennyire elhanyagolt a kocsi bele.De ettől még tudom,hogy gondosan szervizelt.Viszont nemigazán adnék érte 1.2-1.3at amit korábban már vizionáltam. 1misi kereken viszont szerintem azért vicc kategória egy e46ért. Így esetleg 1.1et adnék érte,ha a tesztúton jónak vélem a futóművet,hajtást,motort.
Ez reális ár lenne?
Hahura mennyiért pakolná fel egy nepper ezt a kocsit?

Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Letöltöttem a képeket, megnéztem, de semmilyen pozitív jelző nem jut az eszembe a képek láttán. Én nem tudom, hogy egyáltalán ilyen autót ki fog megvenni? Ebből mire normális autót faragsz, többe fog kerülni, mintha megvennél most egy olyat, ami normálisan néz ki.
Nem akarok befolyásolni meg semmi, de én biztos meg nem venném!!!!!


Az ülések borzalmasak.Szerintem azokat újra kel huzatni. Gondolom a váltót,kuplungot is szét kel szedetned,ha ilyen savanyú.Természetesen a nem látható hibákat is kalkuláld be. Meg ami az első pár hónapban előjön. Hibakódokat kiolvastad belőle? lehet van benne egy Bibliányi na ez csak vicc. Én azt is megnézném. Ott nemcsak a hamust kel cserélned,alul a konzolt, amibe belemegy. Ha nem lehet rendbehozni.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 22:51 Nem indul el

YELLOW írta:
banyaszi írta: Sziasztok! Segitsen valaki! Bmw 320D-m van 2001-es 136lovas! Autópályán mentem ma! 130-nál tempomattal 1x csak elkezdett gyorsulni az autó magától! Gondoltam a tempomat szarakodik! Kikapcsoltam a tempomatot és vissza álltam simán gázzal 130-ra! Pár 100m után megint elkezdett gyorsulni magától az autó! Belenézek a tükörbe iszonyat nagy szürkés fehéres füst az autó mögött és abba a pillanatba le is állt a motor! Azóta nem indul el! Öninditózásnál úgy teker mintha 1 henger fogná és semmi több! Olaj viz ugyan úgy áll benne sehol egy olaj folyás semmi! Valaki valami tipp? Jah és rátették gépre és semmiféle eltárolt hiba nincs! Köszönöm



nem akarlak megrémiszteni, de bontani kell a motort. lehet xar volt a gázolaj, és besült az egyik henger. mindenképp szerelőhöz kell vinni, aki hall is valamit.



Attól elkezd gyorsulni a kocsi? Gázadás nélkül? Az nem semmi? De ha a gázolaj volt a szar,akkor miért nem megy tönkre minden autó,ami ott tankolt a kúton?

anubisz Elküldve: 2011-07-04 17:41 Motorolaj

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: én mondtam az EDGE-t, hogy x@r...
én egy dolgot fogadok el, amiben a legtöbb rációt látok: ezt is írtam már

- van a BP amelyik az egyik legnagyobb olajkitermelő, finomító cég a világon
- a BP csoport tagja a Castrol, és az ARAL is
- itt az olajshopban: http://www.formula3000.hu/shop/index.php megnézed mi van a BP palettáján, ugynaazt fogod találni az ARAL-nál, viszont a Castrol termékből sokkal több van
- na most a Castrol közül kihúzod azokat az olajakat, amik azonosak a BP-vel
- ami fennmaradt azokat én fenntartással kezelném
- castrol-ból kezdenek kifutni a német gyártásúak, ezért legközelebb BP dobozost vagy ARAL-t veszek, mert ugyanaz, mint a Castrol, de olcsóbb.

mindenki maga dönti el mit használ, hogy használja az autót. ha valaki attól nyugodtam, hogy dupla áron vesz olajat, akkor tegye. de nem az olaj árától fog bexarni egy motor, vagy épp sok ezer km-t elmenni.


Te menyiért veszed a Castrolt bele? az is úgy 2,3 ezer között van, nem?


én a Professional Powerflow 0w-30-at veszem ami direkt BMW LL-04-es 2700/l, ami drága amúgy, mert ugyanez BP-ben 2500 Ft, ARAL-ban 2300 ft, csak ott 0w-40-es

szerk.:
"0W40 ARAL SUPER TRONIC 1L 2.300Ft



Nagyobb kép


Vásárold meg azt a terméket és szerezz 23 pontot aminek értéke 23Ft.

Minősítése: API SM/CF, ACEA A3/B3, A3/B4, C3, C2, VW 502 00/505 00, MB Blatt 229.31/229.51, BMW Longlife-04, Porsche A40

A kínálatunkban lévő összes motorolajat közvetlenül a gyártóktol szerezzük be, telejes mértékben elzárkózunk a magyarországon piaci forgalomban lévő hamisítványoktól. A termékek árai minden esetben tartalmazzák az áfát és a környezetvédelmi termékdíjat."


Az jó. reális árba van. Hát a Magyar olajhoz képest,ami szintén 2600 körül van.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 17:40 Lengéscsillapitó

gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék... Szeretném az első futóművet helyre hozni,de nemtudom hogy mivel kezdjem,vagy mit cseréljek ki! Olvasgattam 1-2 dolgot,de nem vagyok tisztában vele! A stab. rudak ki lettek cserélve szeptemberbe,mikor megvettem a kocsit... Viszont,amikor rosszabb úton megyek kopog kicsit a jobb eleje... A hátuljával úgy érzem nincs baj! Esetleg ha valaki Orosházán tud olyan helyet,ahol jól dolgoznak,jó áron akkor írjon legyenszíves!


Hát meg kel emelni és megnézegetni ott elől mindent,megmozgatni mi kotyog.Nekem mikor kotyogott lengőkar csere lett a vége. Sok minden nem lehet,van egy pár szilen elől,valamelyik ki van kopva, meg ki kellene mérni a lengéscsillapítókat. Jól kezdted te is, látom van mit költeni rá. Szerelő tudni fogja,mit kel megmozgatni,meg rázogatni elől.


Hát akkor lehet,hogy a legegyszerűbb megoldást választom... Oda viszem,ahol a stab. rudakat cseréltettem ki... Elég szépen dolgoztak! Unix van mellette,onnan megrendelem a cuccokat hozzá ami kell... De persze előtte megrendelem a BMW Fanatics tagsági kártyám is...


Hát a legegyszerűbb, főleg, hogy közel van az Unix.Mert ugye meg kel emelni és alul látni,mi van szétkopva,lógni kel a kerekeknek,mikor ott mozgatja,rángatja. Nem szoktak vészes dolgok lenni,csak ha lengőkar,ugye azt érdemes párba cserélni,mert kitudja meddig bírja a másik,vagy ha csillapító, de kormánymű a legkeményebb, de nem hiszem azzal van neked a gond,mert akkor nem bírnád egyenesbe tartani az autót.
Nekem mikor elszállt, mentem a pályán,és egyszerűen nem tudtam egyenesen menni,folyton korrigálni kellett a kormánnyal.


Az jó lehetett akkor... :S Szerencsére én ilyesmit nem tapasztaltam még! A kormányzásnál annyit vettem észre,hogy amikor 50 feletti tempónál fékezek egy nagyobbat akkor egy picit jobbra beránt egy pillanatra a kormány! Az fékbeállítás,vagy futómű hiba lehet? Futóművesnél voltam,ő beállította normálisan de előtte-utána is csinálta...


Le kel venni a féknyergeket elől,és teljesen megpucolni,dugókat megnézni,lehet valamelyik tiszta rozsda és nem jár már simán. Ez nagy valószínűséggel fék probléma.
Nekem új dugattyút kellett vennem bele, olyan szar volt az egyik.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 17:10 Motorolaj

YELLOW írta: én mondtam az EDGE-t, hogy x@r...
én egy dolgot fogadok el, amiben a legtöbb rációt látok: ezt is írtam már

- van a BP amelyik az egyik legnagyobb olajkitermelő, finomító cég a világon
- a BP csoport tagja a Castrol, és az ARAL is
- itt az olajshopban: http://www.formula3000.hu/shop/index.php megnézed mi van a BP palettáján, ugynaazt fogod találni az ARAL-nál, viszont a Castrol termékből sokkal több van
- na most a Castrol közül kihúzod azokat az olajakat, amik azonosak a BP-vel
- ami fennmaradt azokat én fenntartással kezelném
- castrol-ból kezdenek kifutni a német gyártásúak, ezért legközelebb BP dobozost vagy ARAL-t veszek, mert ugyanaz, mint a Castrol, de olcsóbb.

mindenki maga dönti el mit használ, hogy használja az autót. ha valaki attól nyugodtam, hogy dupla áron vesz olajat, akkor tegye. de nem az olaj árától fog bexarni egy motor, vagy épp sok ezer km-t elmenni.


Te menyiért veszed a Castrolt bele? az is úgy 2,3 ezer között van, nem?

anubisz Elküldve: 2011-07-04 17:02 Motorolaj

gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
pneurob írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok! Régen írtam már,de most felkeltette az érdeklődésemet egy cég... A LIQUI MOLY-ról lenne szó,és a motorolajaikról! Valakinek van tapasztalata velük? Német,gyári minőségű olajakat,és kenőanyagokat gyártanak úgy olvastam


Igen van. A sógorom a 20 éves Skoda Favoritjában nagyon jól teljesít, alig eszi az olajat. Meg a fűnyíró is sokkal halkabban megy. A BMW-be meg BMW olaj való.



nincs BMW olaj!!! csak BMW dobozos olaj... fogjátok már fel

legyen jó a viszkozitás legyen rajta a megfelelő BMW ajánlás, oszt csókolom. mindegyikkel el fog menni. érdemesebb inkább a vonalkódot nézni a dobozon (írtam róla visszább). a BMW dobozosok nagy része olaszországi. inkább ARAL, Castrol, BP.


Én felfogtam,nem is írtam ilyet... Na,a viccet félretéve... Jelenleg Castrol Edge 0W-30 van a kocsiba,mentem vele január óta 5 ezer km-ert és egyáltalán nem csioegeti szerencsére... Csak mostanában figyelemmel kísérem a WTCC-t,és ott láttam pár BMW-n mint szponzor és gondoltam utána járok...


Egyszer példának írtam régebben a Castrol Edge olajat,valamiért,azt is lehurrogta valaki olaj itt tabu téma bár én nem azt használom.


Mindenkinek más a berögződése,meglátása... Nem szeretheti mindenki ugyanazt a gyártót,vagy mondjuk olajat! Nekem szerencsére nincs bajom vele,ha bajom lenne cserélném másikra.. Ennyi az egész!


Én mindenbe eddig Castrolt használtam,szerintem a legjobbak közé tartozik. Ebbe használok csak Gyári flakonost mert ugye nem drága. Csak kíváncsiságból néztem egy MOL-os olajat a Tescóba aztán 5-30 2800 vagy menyi volt.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 16:57 Lengéscsillapitó

gyorilaszlo írta:
anubisz írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék... Szeretném az első futóművet helyre hozni,de nemtudom hogy mivel kezdjem,vagy mit cseréljek ki! Olvasgattam 1-2 dolgot,de nem vagyok tisztában vele! A stab. rudak ki lettek cserélve szeptemberbe,mikor megvettem a kocsit... Viszont,amikor rosszabb úton megyek kopog kicsit a jobb eleje... A hátuljával úgy érzem nincs baj! Esetleg ha valaki Orosházán tud olyan helyet,ahol jól dolgoznak,jó áron akkor írjon legyenszíves!


Hát meg kel emelni és megnézegetni ott elől mindent,megmozgatni mi kotyog.Nekem mikor kotyogott lengőkar csere lett a vége. Sok minden nem lehet,van egy pár szilen elől,valamelyik ki van kopva, meg ki kellene mérni a lengéscsillapítókat. Jól kezdted te is, látom van mit költeni rá. Szerelő tudni fogja,mit kel megmozgatni,meg rázogatni elől.


Hát akkor lehet,hogy a legegyszerűbb megoldást választom... Oda viszem,ahol a stab. rudakat cseréltettem ki... Elég szépen dolgoztak! Unix van mellette,onnan megrendelem a cuccokat hozzá ami kell... De persze előtte megrendelem a BMW Fanatics tagsági kártyám is...


Hát a legegyszerűbb, főleg, hogy közel van az Unix.Mert ugye meg kel emelni és alul látni,mi van szétkopva,lógni kel a kerekeknek,mikor ott mozgatja,rángatja. Nem szoktak vészes dolgok lenni,csak ha lengőkar,ugye azt érdemes párba cserélni,mert kitudja meddig bírja a másik,vagy ha csillapító, de kormánymű a legkeményebb, de nem hiszem azzal van neked a gond,mert akkor nem bírnád egyenesbe tartani az autót.
Nekem mikor elszállt, mentem a pályán,és egyszerűen nem tudtam egyenesen menni,folyton korrigálni kellett a kormánnyal.

anubisz Elküldve: 2011-07-04 16:47 karbantartás

Coyote írta: Apróság, de szúrja a szemem: van lehetőség a helyesírási hibák javítására a témacímekben?
Pl. a "kipufogó" elég problémás szónak tűnik idefelé, például itt vagy még durvábban itt

Még sok hasonló van, összegyűjtsem?


Hát, én is szárul írok,de ez bizony nagyon durva,azért ennyire talán már nem Robinson meglátta, szerintem nem aludt egy hétig
Kippuffogó, basszus még kimondani is nehéz így