anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:29 316 i Kartelgázmembrán

m_attila írta: Ez a termék nem való ebbe az autóba...!!!!!!!

Ez a termék a 20i-től felfelé jó...20, 23, 25, 28i be

A helyes cikkszám:

11 72 7 553 068

üdv

m_attila

anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com






és persze az összes csövet cserélni kell vele együtt.




ám én is néztem most,igen az másmilyen.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 22:09 316 i Kartelgázmembrán

pneurob írta:
anubisz írta:
DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?


Lehet barkácsolni a membránnal, de nem ajánlott, ilyet a BMW sem ad el, csak komplett szűrőt. A "kartergázszűrő" egy igazi magyar névtalálmány, az eredeti neve hitelesen fordítva németből "forgattyúsház légtelenítő szelep" azaz Kurbelgehäuse Entlüftungs-Ventil. Sajnos csak 1db volt belőle és épp ma vette meg álandó vevőm, de jövő héten érkezik 3db. http://schmiedmann.hu/termek/kartergazszuro.html .

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com






és persze az összes csövet cserélni kell vele együtt.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 21:13 316 i Kartelgázmembrán

DDT írta:
anubisz írta:
rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?


Szia, és miben kellene segíteni?


Biztos abba hogy fizesd ki helyette hát ha lyukas,szakadt venni kel ujjat,és be szereltetni. Vagy már ez is kérdés néha?

anubisz Elküldve: 2011-03-02 20:56 Autóvásárlás

m_attila írta: 35D the best

volt szerencsém egy ilyet birtokolni 1 napig
és chipes volt

beszarás...

BarG írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Kollega, ezen inkább sírni kellene!!! Vesz az emberfia sok-sok milkáér valami gépet, aztán a sok-sok pénz így válik sz@rrá. Ez persze jó a hullarablóknak, akik majd százévesen tábla csokiér' talán megveszik, de csak ha van benne automata f@szvakaró. Na meg 'M'-es kell legyen ám!
Normális embernek nem jó ez, mert megállt a láncolat, hogy néhány évente mindenki cserélhesse a gépét a neki megfelelő szinten, legyen elegendő vevő az új autókra - mert ha nem vesznek új autót, akkor használt sem lesz a lejjebbi szinteken lakóknak - szóval felborul a tápláléklánc. Vagy építsünk a németeknél kukázott gépekre? Szóval - tudom, hogy a legszebb öröm a káröröm, de végig kellene gondolni, hogy amin mulatozunk, az nekünk is káros valahol.





hát van benne nyomaték én 3 ba szeretnék, nem szeretem a nagy batár kasznikat.

A másik hozzászólásra reagálva,azért megnézném hol vesz több kuka autót az ember,itthon,vagy Németországba.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 12:09 Autóvásárlás

zoliika írta:
anubisz írta: Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.


Ez a péniszhosszabbítós autók egyike,lehet nagy auto ,de legalább nem kicsiLealkudsz fél millát veszel egy vastag aranynyakláncot meg egy nullás hajnyírót és lassan gurulsz vele a belvárosban.Mellette ott van egy 2-es golf a hétköznapokraHallotam már ilyet........


Nekem sosem tetszett ez a régi x5. Órmótlan batár kocsi. Az ujjak azok szépek nagyon.Ki fog ezért 5 millát adni. még külföldön is ritkana hallod Csak ezért regisztrált fel ide.már itt az országban is láttam jó párat ebből az erősebb típusból,de Németbe szerintem Dunát, vagy inkább Elbát lehet vele rekeszteni. Mindegy,de várja az ajánlatokat

anubisz Elküldve: 2011-03-02 11:36 Márkakereskedések

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


ja itt írták az X6 ot. Mondjuk itt van kamera a műhelybe.Itt nincs ilyen sumák.Az is a gond hogy túl szigorúak, aztán nem lehet mutyizni,hogy na itt van 5 ezer aztán ne számold el.Minden alkatrésznek van norma szerelési ideje,ami alapján számolnak. Mikor Mercim volt ott lehetett mutyizni, kértem egy égő cserét,a munka felvételen,bent adtam a szerelőnek,aztán mindent meg csinált. Na itt ilyen nincs.Mondom még azért is ki rúgták a szerelőt,mert otthon maszekba vállalt szerviz melót. Leier keményen fogja a melósokat.
Jó annyit meg ér,hogy én be mehetek,dumálok,nézem mit csinálnak,ha akarok ott lehetek az egész meló alatt. Hiába ment a pasi nagy puccos 15 millás bömcsivel,mondta meg szeretné nézni mit csinálnak,nem engedték be.Mox ha valamit meg kel mutatni neki,de kész.Hát ennyi hasznom van belőle. Volt cserélve első féltengelyem,(135000 volt darabja)6 hónap után egyszer szereltettem valamit,a próba kör alatt meghallották hogy már szól az egyik.
Azonnal meg rendeltek egy ujjat,és be is szerelték,ingyen,garanciába.Mondták lehet rosszul volt kenve gyárilag. Néztem teljesen szét zabálta azt a gardán kereszt részt.
Hát ezt egy zug szervizbe cseréltetem annak idején,ott tudod mikor cserélték volna ingyen ki.135 ezerért,6,8 hónap után.Ha egy gumis ezt tette a gumimmal.
Hát igen sajnos drága,de legalább garancia van a szerelésre,meg az alkatrészre,és többnyire azonnal vágják mi a hiba. Ennyi a haszon,meg ha nagyobb meló van többnyire tud valamit húzni az a szerelési időn. 15000 rezsi óradíj mellett nem mindegy.Azért szoktam adni mindig valamit.Lehet akkor meg másfél órával tovább tartana a szerelés,plusz 30 ezerért.Mert elég ha csak annyit mondanak,nem jött le két csavar és azzal kellett mutyizni plusz fél órát.


Hát így a leírtakkal teljesen megértelekMiért is van az a "jatt".......Egyébként az a rezsióradíj nekem horrornak tűnik ugyanis K.méten a Formont márkaszervízben e-46-ot 6000 huf rezsióradíjban javítanak kivéve ha szoftver vagy hasonló elektronikai zűr van az 10000huf/óra!


attól is függ milyen idős a kocsi,aszem ez az új kocsikra vonatkozik, egy E46 nál nem ennyi,valamivel kevesebb, de ennyi van ki táblázva. 15 ezerért olvasnak ki hibakódot,ha csak azt kérsz,persze ha szereltetsz,akkor nem számolják fel,jó nekem se ha meg nézetek valamit csak hogy írt e be hibát. Na ezért kel jatt. Márpedig itt több milliós gép van, nem egy laptop. Szerverre kötve.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 11:23 Légtömegmérõ

calibra írta: Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy a kocsimba hol helyezkednek el a szenzorok?
Légtömegmérő(lamda),vezérműtengely,főtengely jeladó.


A légtömeg mérő a légszűrő ház után egyből a képen az 1 es
http://bmwfans.info/parts/cata...ow_sensor/
a vezérmű tengely jeladó aszem az 5 ös és 18 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ead_vanos/
itt ennek fordítja Impulzusgenerátor, vezérműtengely

aztán a főtengelyé a 8 as
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

lamda szonda http://bmwfans.info/parts/cata...e_fixings/

anubisz Elküldve: 2011-03-02 11:11 316 i Kartelgázmembrán

rabbit írta: sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....


Hogyhogy nem tudod fel tölteni?

anubisz Elküldve: 2011-03-02 01:31 Autóvásárlás

Régi x5 alul a hirdetésbe? Jól be van piálva 5 milláért a 9 éves benzin temető még várom az ajánlatokat hát csak várd 400 Ft benzin mellett. Kit érdekel hogy 30 millió volt egy autó 9 évvel ezelőtt.Miért írják ezt ki mindig. Rá dobok még egyet aztán olyan 535D veszel érte 8 literes fogyasztással hogy megszólal.És az is 6,5 gyorsul 100 on.

anubisz Elküldve: 2011-03-02 01:04 Féktárcsa és fékbetét

pneurob írta:
hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Lehet, hogy én megnézetném a kardán csapágyat és a csuklót, vicces dolgokat tudnak csinálni. Akár negatív, akár pozitív terhelésnél is.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com





9,5 nagyon sok.Enyém eszik annyit 130 nál tempómattal,autópályán 3000 res motorral és négy kerék meghajtással. Viszont ha ennyire fogna,szorulna ott valami szerintem tuti tök forró lenne,a fékpofa,tárcsa,felni tuti.Ha az okozná.Azért ott komoly hő keletkezne 90,100 nál.
És ahogy írják a féknyereg dugattyút is illik néha megnézni,mert bizony az enyém nagyon gyatra állapotba volt,annak pedig simán kell járni,Nem igen szokták nézegetni,be az új fékpofa,vissza préselik azt jól van.A sok só,trutyi meg már szét zabálta aztán szorul.
Ha már ennyit költöttél,felnire,gumira,ne sajnáld azt a pár ezer forintot,szedesd le mind a két féknyerget,szépen meg takarítják,ki nyomják a dugattyút,mégis milyen állapotba van,
cseréld ki benne a gumi szimeringet,gumi harangot a dugattyú körül,legalább egy darabig nem lesz gondod rá.mert ha szorul és mindig nyomja a pofát a tárcsához,csak melegíti mindig,és még a féktárcsád is el fog vetemedni a hő terhelés miatt. Nem biztos hogy ez a hiba,de meg éri rendbe rakni a féknyerget is,már csak ezért.



ma meg kaptam Németországból a féknyereg javító készletet.Ajánlom mindenkinek az oldalt,profi szállítás.

még silicon kenő cuccot is csomagoltak hozzá. Meg látszik nem Magyarországról jött

anubisz Elküldve: 2011-03-02 00:55 Márkakereskedések

zoliika írta:
hil írta:
Burns írta:
Jó vastagon fog a cerka Na ezért kerülöm a szervizeket...
Bírom a megtévesztő "hú de sok meló lesz" dumákat
Jattot meg tuti nem adnék ezek után, az biztos.



Jattot én sem adnék, meg nem is adok. Ha szervizbe viszem (ritkán), fizetem a megállapított munkadijat, pluszba ingyért még egy alátétet sem adnak, akkor mire a jatt



A jatt?A hozzáálláshoz, sajnos itthon ez még mindig így vanHa jól emlékszem itt volt írás arról,hogy a szakszervízben az x6-ot futóműbeállításra "betolták" és gondolom már műszak végén nem volt munkakedv megcsinálni ,de azért kiszámlázták......


ja itt írták az X6 ot. Mondjuk itt van kamera a műhelybe.Itt nincs ilyen sumák.Az is a gond hogy túl szigorúak, aztán nem lehet mutyizni,hogy na itt van 5 ezer aztán ne számold el.Minden alkatrésznek van norma szerelési ideje,ami alapján számolnak. Mikor Mercim volt ott lehetett mutyizni, kértem egy égő cserét,a munka felvételen,bent adtam a szerelőnek,aztán mindent meg csinált. Na itt ilyen nincs.Mondom még azért is ki rúgták a szerelőt,mert otthon maszekba vállalt szerviz melót. Leier keményen fogja a melósokat.
Jó annyit meg ér,hogy én be mehetek,dumálok,nézem mit csinálnak,ha akarok ott lehetek az egész meló alatt. Hiába ment a pasi nagy puccos 15 millás bömcsivel,mondta meg szeretné nézni mit csinálnak,nem engedték be.Mox ha valamit meg kel mutatni neki,de kész.Hát ennyi hasznom van belőle. Volt cserélve első féltengelyem,(135000 volt darabja)6 hónap után egyszer szereltettem valamit,a próba kör alatt meghallották hogy már szól az egyik.
Azonnal meg rendeltek egy ujjat,és be is szerelték,ingyen,garanciába.Mondták lehet rosszul volt kenve gyárilag. Néztem teljesen szét zabálta azt a gardán kereszt részt.
Hát ezt egy zug szervizbe cseréltetem annak idején,ott tudod mikor cserélték volna ingyen ki.135 ezerért,6,8 hónap után.Ha egy gumis ezt tette a gumimmal.
Hát igen sajnos drága,de legalább garancia van a szerelésre,meg az alkatrészre,és többnyire azonnal vágják mi a hiba. Ennyi a haszon,meg ha nagyobb meló van többnyire tud valamit húzni az a szerelési időn. 15000 rezsi óradíj mellett nem mindegy.Azért szoktam adni mindig valamit.Lehet akkor meg másfél órával tovább tartana a szerelés,plusz 30 ezerért.Mert elég ha csak annyit mondanak,nem jött le két csavar és azzal kellett mutyizni plusz fél órát.

anubisz Elküldve: 2011-03-01 20:55 Márkakereskedések

hil írta:
anubisz írta: Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom

Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam


Olajszűrőnél csak a gumi "o" gyűrűt, vagy a szűrőház alatti szögletes tömítést is cserélték? Mert ez utóbbi már nagyobb munka, de ennyire azért nem (pffff 26250 pénz)



nem tudom,mert Hétfőn reggel vittem,ma reggel hoztam el a kocsit,de szerepel valami tömítés is az árlistán. Igen azt mondta ő is hogy nagy meló,mert le kel bontani ott mindent.Csak tök csúnya volt mert szivárgott és tiszta olaj lett a motor blokk,oldalt, Az olaj cső se volt lukas,csak a csatlakozó rész,ahol össze van impregnálva a fémmel,ott szivárgott az olaj,de mivel az automata váltó olaj fut rajta keresztül,azért gondoltam ne szivárogjon már. Gondoltam lesz vagy 20 ezer a szerelés, de 50 ezerre nem számítottam.

anubisz Elküldve: 2011-03-01 12:51 Márkakereskedések

Robinson írta:
anubisz írta: Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom

Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam


NAgyon szépen megkérlek, ezt a szerviz értékelések közé is felvennéd?


nem akarom mert oda járok vagy 3 éve,azt nem akarok ki rúgatni senkit,mert végül is korrektek,az elvégzett munka mindig tökéletes,csak hát na,az ideg szétbasz le írtam,hogy tudja ki mire készül ha márkaszervizbe szereltet.
Még annyit hozzá tennék,hogy soha nem megyek üres kézzel.Minőségi bor,wiszki,Metakxa,mikor mi,vagy KP, mindig adok valamit.Biztos vagyok benne hogy akik 20 milliós kocsival járnak oda,azok nem teszik meg.

Katalizátor körül ereszt a kipufogó,valószínű hegeszteni kell,de le kel szedni az egész rendszert mer égész fent van a motor mellett a picsába.Bölcsőt,mindent.Nem álltak neki mert ma nem volt a szerelő aki csinálni szokta.Már el se merem vinni,mert a mentő visz el ha fizetni kell.Ott aztán kel tömítés bőven

Ma már el értük,hogy a beszerelt alkatrész áránál, szinte legtöbbször többe kerül a beszerelés, mint maga az alkatrész.(ezt nem egy O gyűrűre értem )bár nálam ennél is majdnem 100 szoros volt a szorzó

anubisz Elküldve: 2011-03-01 12:24 Márkakereskedések

Ma szervizbe voltam.Szivárgott az olaj a motorolaj szűrő alól, O gyűrű 315 ft, a cseréje,(olajszűrőház ki,be szerelés) 27 000 Ft . Automata váltó hűtőhöz vezető cső szivárgott. Csere. Cső 21 000 Ft ( ki és beszerelés 24 000 Ft) ja és mivel után kellett tölteni a váltóba olajat,és ez nincs, 4 liter kellett rendelni mert csak olyan kiszerelésbe van,13 400Ft Ja Bocsika Most a maradék 3 litert magamra boríthatom

Végeredmény Összesítés.
Olajhűtőcső csere 23750
Olajszűrőház ki,be szer. 26250
Olajhűtőcső 20704
O-gyűrű 315
Tömítés 1388
Váltóolaj 13340
Tisztító spray 1000
Tömítő anyag 2863
Patent 396
-----------------------------------
90005 Ft
ja, és még 5000 a zsebbe. mégis ki számolták a tisztító sprayt pedig ha másból nem abból már csak lehet sumákolni,hogy melyik kocsira menyit fújok
És kétszer taxi onnan és oda. 4000
Ahhoz képest hogy csak kicsit szivárgott az olaj,nem rossz. Lehet nekem is át kellene térnem a sufni szervizre. Ebbe bele lehet rokkanni. 4 nappal ezelőtt meg egy Tokayi Aszú
a számla mellé.(valami apróságot kellett fel csavarozni ,csak emelni kellett az autót)
Aszem én vagyok a szerelők álma.
Pozitív, hogy ez után a kért motor,és külső mosást nem számolták fel.(bár lehet, csak el felejtették) azért nem szóltam

anubisz Elküldve: 2011-03-01 11:33 Ajtóbelsõ...

hil írta:
seta írta:

Próbáld meg,mit veszíthetsz vele. Ha nem jön be a sziloplasztot le is tudod szedni róla.Nem tudok róla mit mondani mert nálad más az ajtó kárpit mint nálam. Ha sziloplasztal csinálod szerintem valamivel préseld hozzá amíg meg nem köt,2,3 óra,mert ha kijjebb enged amíg még lágy a cucc,lehet csúnya lesz. Ezt csak úgy írom hogy nem tudom melyik elemről van szó.


Némi guglizás után találtam egy erről szóló fórumbejegyzést. Hátha valaki hasonló problémákkal küzd. Az illető azt írta megoldásnak, h az idomba lyukat fúrt és úgy ragasztotta meg, h a ragasztó a fúrt lyukon egy picit kifollyon, ezzel is jobb tartást bztosítva. link.


Én a Sziloplasztot és egyéb pillanat ragacsot nem javasolnék. Inkább valami jó minőségű, hőre keményedő két komponensűvel csinálnám. Sajna ezekben is van olyan ragasztó, ami melegre meglágyul. Gondolni kell arra, hogy lesz még nyár. Nekem ami ragasztásoknál általában bejött: két komponensű műgyanta, pl PalV poliészter gyanta.



[/quote]
én nem tudtam melyik elemről van szó,gondoltam ha véletlenül le kel szedni,az még bontható,ha viszont valami spéci ragasztót használ azt már csak vésni lehet. Persze ha fix az elem és nem kel soha le szedni megint más.