juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2015. december 12. szombat, 09:53


Sziasztok, tud valaki Tatabánya-Dorog környékén Bmw-re szakosodott szervízet, ahol jól dolgoznak, és olcsóbb mint egy márkaszervíz?! Kőszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 19:42


Zoli90 írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


Pontosan, fehervaron hepa motors garantalom hogy a markaszerviz toredekeert meg fogja mondani neked hogy mi a baj. Viszont mar nem tasnadi ut hanem a mori ut vegen keresd oket az udvarban.



Rendben köszönöm mindenkinek, hétfőn be is jelentkezem... Remélem sikerrel járok!

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 19:31


YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


Pontosan, fehervaron hepa motors garantalom hogy a markaszerviz toredekeert meg fogja mondani neked hogy mi a baj. Viszont mar nem tasnadi ut hanem a mori ut vegen keresd oket az udvarban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 12. péntek, 19:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 17:04


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 17:00


YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 16:12


BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 15:51


YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 10:48


BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


Siófok, BMW Tóth. Ha ők nem jönnek rá mi a baja, akkor senki
Az én exkocsimat (2004 E46) végig ők szervízelték, egyszer sem hibáztak.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 10:35


BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/



Én ha valakit javasolhatok,azok ők:
Hepamotors

A székesfehévári Wallisból kiszállt szerelők csináltak egy BMW szakszervizt.
Szerintem a legjobb szakik! Rengeteg helyről hiozzák a kocsit hozzájuk, gí fel is kell készülni,hogy amit adnak időpont az nem 1-2 napos...

DE megéri!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 12. péntek, 10:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 09:37


BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. június 11. csütörtök, 23:07


BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


Hello

Röviden:
- Nyiregyházi márkaszerviz nekem nem tetszett. Autóátvizsgáláson voltam náluk, kocsi vételnél. Utólag az az érzésem, hogy a nagyobb átvizsgálási csomagot fizettem ki (30e Huf), de csak a kisebbet adták. Összesen egy óra volt, és semmilyen kiolvasott adatot, géppel mért értéket, sőt még, rétegmérési adatokat sem kaptam.

- Wallis Duna már jobban tetszett, legalább ingyen lemosták a kocsit, plusz adtak BMWs (reklám) rendszámtartót. De eléggé rutin dolgokkal voltam egyszer náluk, azokkal nem volt baj, csak baromi drága. Maga a munkadíj még meg is érthető (kb. 11-12e Huf / óra, de nem számolnak horror sok óraszámot, kb. 5 perces időegységekbe vannak megadva a munkafeladatok), de az anyagokat sokkal drágábban adják, mintha pl. webáruházban megvennéd a szintén eredeti alkatrészt. Viszont így vállalnak rá 2 év garit.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 11. csütörtök, 23:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. június 11. csütörtök, 22:30


Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. április 18. szombat, 21:28


BarG írta:
si3rrabravo írta: Nickname, ez olyan mint a Magisz vagy a Wallis?

Barg, garanciálisan mi van meghatározva egy új bmw nél? Oda kell hordani x évig egy adott hivatalos helyre? Hogy megy ez? Soha nem volt új autóm..


Karistolj egy X-et az olajszűrődbe! Aztán csekkold olajcsere után! Olajra nincs tippem, én sem merném felügyelet nélkül ott hagyni.



nickname írta:
BarG írta: Sziasztok,

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


www.1st-auto.hu/

De miért akarsz minden áron ott lenni ?




Nem kötött a szervíz egy adott márkakereskedéshez, Mo-on bármelyik márkaszervízbe lehet vinni. Normálisan ez úgy működne, hogy ahol az ember az autóját vette, ott elkezdi kiépíteni a bizalmi viszonyt a szervízzel is. Ehhez kellene olyasmi, hogy ott legyen a tulaj a gépénél, amikor azzal történik valami. Beszél a szerelővel, látja azok hozzáállását, munkavégzését. Ebből jönne a bizalom. Ehelyett van az elzárkózás. Sőt még hozzávehetjük azt is, hogy a márkaszervíz nem hajlandó/nem képes bizonyos beavatkozásokat elvégezni, amikre a tulajoknak szükségük van. Lásd start/stop , övfigyelmeztetés kiprogramozás. És hogy még fokozzam, a márkaszervízben gyakran kezdő szerelő gyerekek dolgoznak, akik addig maradnak ott, amíg egy kis tudást, tapasztalatot össze nem szednek, mert addig fogcsikorgatva elvannak a minimálbérhez közeli jövedelmükkel, de a tudással megjön az önbizalom is és szépen otthaggyák a márkaszervízt, ahol aztán megint kezdőkkel folytatják a műsort. Az előző bmw-mnél működött a bizalomépítés, ott beengedtek a szereléseket nézni és nem csak engem, másokat is. De őket elsodorta a válság és most másik márkakereskedésbe kényszerültem. Most el kellene azt az állapotot érnem, amit sikerült más egyszer a miskolci csapattal.



Szerintem a Budapest Motors-ban nem fogsz csalódni.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. április 18. szombat, 21:21


si3rrabravo írta: Nickname, ez olyan mint a Magisz vagy a Wallis?

Barg, garanciálisan mi van meghatározva egy új bmw nél? Oda kell hordani x évig egy adott hivatalos helyre? Hogy megy ez? Soha nem volt új autóm..


Karistolj egy X-et az olajszűrődbe! Aztán csekkold olajcsere után! Olajra nincs tippem, én sem merném felügyelet nélkül ott hagyni.



nickname írta:
BarG írta: Sziasztok,

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


www.1st-auto.hu/

De miért akarsz minden áron ott lenni ?




Nem kötött a szervíz egy adott márkakereskedéshez, Mo-on bármelyik márkaszervízbe lehet vinni. Normálisan ez úgy működne, hogy ahol az ember az autóját vette, ott elkezdi kiépíteni a bizalmi viszonyt a szervízzel is. Ehhez kellene olyasmi, hogy ott legyen a tulaj a gépénél, amikor azzal történik valami. Beszél a szerelővel, látja azok hozzáállását, munkavégzését. Ebből jönne a bizalom. Ehelyett van az elzárkózás. Sőt még hozzávehetjük azt is, hogy a márkaszervíz nem hajlandó/nem képes bizonyos beavatkozásokat elvégezni, amikre a tulajoknak szükségük van. Lásd start/stop , övfigyelmeztetés kiprogramozás. És hogy még fokozzam, a márkaszervízben gyakran kezdő szerelő gyerekek dolgoznak, akik addig maradnak ott, amíg egy kis tudást, tapasztalatot össze nem szednek, mert addig fogcsikorgatva elvannak a minimálbérhez közeli jövedelmükkel, de a tudással megjön az önbizalom is és szépen otthaggyák a márkaszervízt, ahol aztán megint kezdőkkel folytatják a műsort. Az előző bmw-mnél működött a bizalomépítés, ott beengedtek a szereléseket nézni és nem csak engem, másokat is. De őket elsodorta a válság és most másik márkakereskedésbe kényszerültem. Most el kellene azt az állapotot érnem, amit sikerült más egyszer a miskolci csapattal.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. április 18. szombat, 21:03


BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


BSI van a kocsihoz?


Igen.



Akkor te (vagyis a kocsid) már az új olajat fogja kapni. Szerintem meg lehet oldani, hogy a kocsid mellett lehess.