anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-02-17 17:17 Olajzabálás

Azt se értem, hogy ha a gyári ajánlás 5-30 max 0-30 miért használ valaki 10-40 es olajat.
Ki mondta neki hogy azt használjon? mert a szerviz,vagy a Manual biztos nem.

anubisz Elküldve: 2011-02-17 17:03 alapjárat leesik, ingadozik

Hát kérek időpontot a BMW be,megnézetem már tényleg, biztos van ilyen vákuum mérő műszerük,meg méretem,mert tényleg nekem ugyan ezek a tünetek,kíváncsi vagyok már.Annyi hogy nem ad ki ilyen sípoló hangot,attól még lehet repedt valahol egy cső.4-vagy 5 cső csatlakozik a CCV hez.és mindet szét zabálja a meleg.Cserélni se szabad csak ujj csövekkel mert omlanak,mállnak szét mikor szedi le az ember.

anubisz Elküldve: 2011-02-17 16:54 alapjárat leesik, ingadozik

Forgattyúház szellőztető rendszerének
Ellenőrizze a 1994-2007 BMW
Motorok
Minden jelenlegi BMW motor (M42
(1 / 94), M44, M52, S52, M60,
M62 és M73 motorok) bele
A nyomás-vezérelt forgattyúház szellőztető rendszerének. Ha az olajfogyasztás
kérdések kerülnek diagnosztizáltak, ez a
információ hasznos lehet.
A forgattyúház szellőztető rendszerek használata a különböző forgattyúház szellőztető szelepek függően a motor
típusnak az 1. ábrán látható alább.
Bár a szelepek minden másképp néz ki, hogy hasonlóan működnek segítségével
a tavaszi és a rekeszizom a gyülekezés
ellenőrzik a forgattyúház nyomását. Egy
megfelelően működő nyomásszabályzó szelep célja, hogy fenntartsa a
enyhe vákuum (kb. 10 -
15 mbar) a forgattyúház, amely
biztosítja a megbízható forgattyúház szellőztető
során az összes motor üzemi körülmények között.
Hibás forgattyúház szellőztető szelep okozhat a következő panaszok:
• A motor fut durva;
• vijjogó a forgattyúház
szellőzőszelep, és
• Ellenőrizze a motor fény - esetleges hibák DME tárolni: gyújtás minden
palackok, oxigén-érzékelő / keverék
hibák, stb
Hogy segítse a hibaelhárítás
a fenti panaszok egy speciális eszköz (p / n
99 00 0 001 410) került kidolgozásra, hogy gyorsan ellenőrizni a nyomást
kontrollált forgattyúház szellőztető rendszerének. Lásd még a szolgálati információt közlemény száma 04 08 98
További információ a
laza csöves manométer eszköz.

Egy nyers fordítás a pdf -ből. Még hogy nem okoz sok hibát a forgattyúház szellőztető szelep. Csak itt felsorol vagy négyet. Durván jár a motor,hibakódok,gyújtás kimaradás,levegő keverék képzési hibák,a fő ok hogy zabálja a kocsi az olajat, de volt akinek szét nyomta az olaj a tömítéseket mert eldugult, akkora nyomás lett a forgattyúházba. Tiszta olaj volt az egész motortér:

anubisz Elküldve: 2011-02-17 15:37 alapjárat leesik, ingadozik

kito írta:
anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.


Szia,

En is erzek kipuffogoszagot, mostanaban mar allandoan. uh. csak belsokeringetessel megy a legkondi. A motor is egyeletlenul jar. Ha megadod a Kanadai oldal cimet, megnezem mirol beszelnek pontosan.

udv.

Kito


Mindjárt utána nézek és be linkelem,ha tudsz angolul egyszerű lesz,ha nem használj Google Cromot az be forditja Magyarra,bár nem tökéletes de lehet érteni.Én csak első hideg indittáskor érzem,máskor nem.Napközben soha.

Itt van egy hitelesnek mondható valami http://www.enginebuildermag.co...005695.pdf
nem találom pont azt az írást, de írd be a keresőbe hogy E46 bad ccv kiad egy csomó oldalt,általában külföldi fórumokat
Itt is érdemes szemezgetni http://www.e46fanatics.com/for...amp;page=3
Szerintem nem a kipufogógáz lehet az hanem ami a forgattyúházba képződik olaj füst vagy mi,azt be enged az utastérbe,a rossz CCV itt is ír valami ilyet. lehet valahol ereszt nekünk,vagy lukas,és onnan egyből bejön az utastérbe a szag,

anubisz Elküldve: 2011-02-17 15:22 Valaki segítsen

kempelen írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?



facelift touringban a padlón az ülés alatt.

hátul az üzemagyagtartályt hiába hallgatod...


Na szegény hallgathatta volna

anubisz Elküldve: 2011-02-17 15:06 Belsõ

troooger írta: Sziasztok!
Szeretném a hátsó pótféklámpát kiszedi ( egy halott bogár van benne )ami a hátsó szélvédő tetejénél van. Belülről látok egy burkolatot, csak nem tudom hogy az "bolhával" van e felfogatva, és hogy melyik pontokon. Feszegetni meg nem szeretném.
Ha valaki tudja hogy lehet leszedni írja meg kérem.
Köszi!


Le kel pattintani,nyugodtan, hogy megy oda be bogár nem tudom,de nekem is van benne mindig.
Már szedtem le,most nem emlékszem honnan nyúltam alá,de logikus hogy belső felétől,mert a másik vége a szélvédőnek ér,aszem onnan nyúltam alá.Úgy emlékszem nem bolhával van felfogatva.

anubisz Elküldve: 2011-02-16 04:11 Benzin adalékok

Robinson írta:
anubisz írta: Amúgy mitől lesz jobb az autó, ha mondjuk egyszer keverem az üzemanyagot 100 as V-Power Racing üzemanyaggal,és utána már csak 95 öst használok? Tegnap raktam bele 30 litert, vagyis rá tankoltam. Ki tisztit valamit? vagy mi? Mert ha benne van akkor értem,de ha már simát fogok tankolni,akkor miért érzem hogy jobb lesz? Nem tudom,azért kérdezem.


én nem hiszek az ilyen csodaszerekben, és Mo-n amúgyis mindegy mit tankolsz, ugyan úgy vizezett szar...


Hát én se fogok rászokni a 410 Ft benzinre.

anubisz Elküldve: 2011-02-15 19:16 Benzin adalékok

Amúgy mitől lesz jobb az autó, ha mondjuk egyszer keverem az üzemanyagot 100 as V-Power Racing üzemanyaggal,és utána már csak 95 öst használok? Tegnap raktam bele 30 litert, vagyis rá tankoltam. Ki tisztit valamit? vagy mi? Mert ha benne van akkor értem,de ha már simát fogok tankolni,akkor miért érzem hogy jobb lesz? Nem tudom,azért kérdezem.

anubisz Elküldve: 2011-02-15 15:00 meg akar halni a bmw :|

Odin írta:
anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.



azt nem tudom,sosem csináltam még, biztos van itt aki tudja,viszont akkor lesz legalább alkatrészed a régi motorból, vagy azt el is adhatod,amit ki lehet belőle árulni.Valami kis pénz talán abból is visszajön. Azért a bontott motor is lehet lutri,de azért írtam Németországot, mert ott azért nagyobb a szerviz fegyelem ,és az átlag már 10 évvel ezelőtt is szakszervizbe szervizelt. A gond az hogy így még szabadulni se tudsz a kocsitól,mert kiszúrják a hibát,ha meg ennyit költesz rá, akkor jobb megtartani hosszútávon,mert ugye nem másnak akarsz felújított kocsit a feneke alá rakni.Azt senki nem fogja megfizetni amit költöttél rá.Én azért nem adom el,vagy másfél milliót tuti bele pumpáltam már.És ez csak az alkatrész amik ki lettek cserélve. Inkább használom addig amíg össze nem roskad alattam. Másnak nem újíttok fel kocsit.
Ezeket mérlegeld mielőtt belevágsz,mert nem lesz olcsó. Lehet jobban jársz ha el adod így hibásan,és veszel egy épet. azt az 5,6 kilót így is,úgy is bukod,max megkíméled magad a sok stressztől. Magyar motort nem tanácsolok,akkor inkább újítsd fel,ezt most komolyan mondom. Ha találsz itthon ilyen motort bontottat abba tuti már minimum 300 lesz,és 150 ezerrel drágábban fogják adni mint mikor bejött az iPhon 4 akciósan 410 000 3 hónap múlva már csak 200 volt, aki nem tudott várni 3 hónapot az vett félmillióért egy telefont

anubisz Elküldve: 2011-02-15 14:29 meg akar halni a bmw :|

Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.

anubisz Elküldve: 2011-02-15 13:54 meg akar halni a bmw :|

Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák

anubisz Elküldve: 2011-02-12 18:26 Olajzabálás

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz


Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van


Nem a Prolongal van bajom,végig az árát taglaltam.azért ha te 10 000 ért veszed,még mindig más mintha mondjuk 1 Litert 45000 ért.azért van különbség a kettő között.Csak abból indultam ki amit az árlistán látok. Aki olcsón hozzájut annak biztos megéri.Én is beletenném,de 45000 ért az tuti hogy nem.Ennyi pénzért szerintem nem sokan használják itthon az biztos. 370 es benzin ár mellett. 5 Liter 166 000 Forint, be vannak ezek piálva? Kíváncsi lennék Amerikába menyibe kerül. Amerikába a 354ml es 17 dollár. itthon 16 000. azért a 4000 és a 16 000 között van különbség. Röhej.

anubisz Elküldve: 2011-02-12 08:27 Olajcsere_

Tano írta:
anubisz írta: Természetesen nem vagyok szakértőMeg kel kérdezni markászérvízbe. De azt tudom hogy sok kocsinál pont írják is hogy olajcsere periódus Rugalmas,vagy mi.


És ezt sikerült pont egy hozzáértőnek írnod


Csak hozzá szóltam. Miért,nagy hülyeséget mondtam?

anubisz Elküldve: 2011-02-12 04:36 Olajcsere_

bmw320d4 írta:
cene írta:
davech írta:
hil írta:
Szerintem marketing fogás, vagy, hogy túl jóra sikerült a motor és hamarabb menjen tönkre, hogy vehess újat


LOL és ha belegondolok, tuti van olyan aki "ha már ezt írta ki, mennyünk vele 40e kmt!"


Én is ettől tartok


Nincs 40.000-es olajcsere periódus BMW-ben, illetve létezik mint lehetséges opció, de még soha nem került le gyártósorról ilyen. Szerintem át lett állítva.
Ha meg lesz programozva a kocsid (és vele együtt a motorvezérlő) akkor vissza fog állni 30.000-re.

Nálam 25000 nél indít,most lehet nagy hülyeséget mondok,előre is elnézést,de én úgy hallottam,hogy végül is nem csak a megtett kilométerből számol vissza,hanem talán az is számít menyire hajtod a kocsit,ha 200 akkal száguldozik az ember aszem nem tölti ki az adott periódust,hanem rugalmasan számol,és előbb fog olajcserét írni. Van erre valami szakszó, nem tudom valami rugalmas Olajcsere intervall, vagy periódus? Szerintem mikor n nullázzák, onnantól a megtett KM,és hogy milyen fordulaton gyilkolta az ember,abból számolhat vissza az olaj elhasználtságra. Semmi komoly technika nem kell ehhez. Ma már teszt papírt is árulnak,hogy milyen állapotba van az olaj a kocsidba,teszt csíkkal.
Természetesen nem vagyok szakértőMeg kel kérdezni markászérvízbe. De azt tudom hogy sok kocsinál pont írják is hogy olajcsere periódus Rugalmas,vagy mi.

anubisz Elküldve: 2011-02-12 04:15 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

Robinson írta:
YELLOW írta:
davech írta:
hil írta:

Azzal kiegészíteném, hogy tényleg jó lenne a nagyon gyakran keresett dolgokat kitenni valahová, a SI reset talán már fent van, az olaj kiválasztás, meg hogy mi is az a 0w,5w,10, szám az olajokon szintén jó lenne.


Esetleg akkor már lehetne egy GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont a fórumon belül.


felesleges...
GYÍK az oldal működésében való gyors segítségnyújtás.
ahhoz, hogy a gyakori hibák és azok megoldásai ki legyenek gyűjtve, ahhoz 100%-os megoldások kellenek, ahhoz pedig 100%-ig hozzáértő ember véleménye az alap.
itt sokan csak a tapasztalatait írja le, amiből lehet következtetni, de ezek sosem 100%-osok. hasonló hibákra, nem biztos, hogy a megoldások is hasonlók. ott a kereső tessék használni, és nem gyíkolni kell



Na mi van Yellow, odaengedet asszonyt a gép elé, hogy írja meg a nevedben az első igazán értelmes hozzászólást? Kapott is egy "köszönömöt"


Ez mind igaz.Én is arra gondoltam,hogy ha mondjuk egy szerelő,vagy szerviz,vagy esetleg az itteni tanácsokból végül is ki derül a hiba oka,és hogyan lett megjavítva.
Sok hibával kapcsolatos kérdést olvastam,és sok tipp lett vissza írva rá,de végül is,az egész itt meg is szakadt.Ha meg írta volna hogy igen kiderült,ez volt a gond,ezt kellett cserélni,az nagy segítség, főleg ha valakinek ugyanaz a problémája, és látja mi volt másnál a hiba,és hogyan lett javítva,mi lett kicserélve,nem fog újra kérdezgetni,hanem ellenőrzi nála nem e az a probléma,aztán persze ez nem garancia,de legalább egy 70,80 % os a találati arány,mármint ha korrektül le lett írva a megoldás.
Nekem is voltak régebbi hibáim,de ha olvastam némely topikba hasonló problémát,le írtam nekem mi volt a megoldás,hátha legalább ki indulási pontot adok,és én szinte mindig BMW márkaszervizbe szervizelek,.Itt mindig ugyan ahoz a szerelőhöz van kiadva a szerelés,aki még a legelején elkezdte évekkel ezelőtt,így már ismeri a kocsit.Mindig viszek 1-2 üveg bort,vagy néha adok 5000 ret neki.Nem sok mindenkit engednek be hátra,én bejárok,szeretek is kérdezgetni,nézem mit,hogy csinálnak a kocsin,persze ha nem egész napos meló.Úgyhogy hülyeségeket nem szoktam meg osztani,csak amit én tapasztaltam,mert látom,kérdezem,mit hogy csinálnak,és ha meg oldódott a probléma az már szinte 100% os tipp. Persze nem törvényszerű hogy másnál pont ez a megoldás.
Minden esetre ha más is meg írná hogy igen voltam szerelőnél,na ki cserélték ezt,azt,azóta minden oké,az már szinte száz százalék. Persze sokan meg írják,de jó pár dologra nem írták meg mi volt a hiba megoldása.
Csak ezért írtam ezt a pár gondolatot,és lehet sokan ezek után, ha megjavították a kocsiját le írja hogy a hibára mi lett végül is a megoldás.