anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-11-24 13:32 Ajtónyítási Gondok!

Nem szeretnék okoskodni, de valamitől csak kimegy a biztossitték, nem véletlen. Azt nem kérdezted tőlük akkor miért megy ki? Nem hiszem, hogy azért mert túl kicsi a teljesítménye, akkor rendszeresen kimenne, és már akkor mikor ujjak voltak ezek a típusok valamikor. Valami oka van, hogy több év után egyszer csak elszállnak a biztik, nem pedig akkor mikor csak pár hónapos volt ez a típus.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 20:40 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek


YouTube videó


ezen látod is a bűnöst

anubisz Elküldve: 2013-11-23 20:22 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

dbtibi írta:
anubisz írta: Vedd le a kárpitot, ragaszd vissza rendesen a hangszigetelőt, az engedi be, az esetek 99% ban. Nekem mind a két oldalon tócsába állt bent a víz. Festés után szarúl ragasztották vissza. Hajszál vékonyan engedi rá a küszöb belső borittására, és az vezeti rá a szőnyegre. Csak akkor találod meg, ha egyből eső után kapod le a kárpitot, én napokig keresgettem.

a 12 es az
http://bmwfans.info/parts-cata...ing_front/
http://www.pelicanparts.com/ca...713-M9.jpg


akkor ha valaki segítene - nem kicsit - hogyan kell ajtókárpitot levenni és mit és hol kell visszaragasztani ?! Mivel kell ragasztani ... ?! Holnap meg kellene csinálnom ...


Ha nincs kézügyességed minimális, ne állj neki, mert hamar szakadnak a patentok. Amúgy én szilikonnal ragasztottam körbe,elég ha alul fel középig mind a 2 oldalon, fellűl nem folyik be.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 20:10 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Vedd le a kárpitot, ragaszd vissza rendesen a hangszigetelőt, az engedi be, az esetek 99% ban. Nekem mind a két oldalon tócsába állt bent a víz. Festés után szarúl ragasztották vissza. Hajszál vékonyan engedi rá a küszöb belső borittására, és az vezeti rá a szőnyegre. Csak akkor találod meg, ha egyből eső után kapod le a kárpitot, én napokig keresgettem.

a 12 es az
http://bmwfans.info/parts-cata...ing_front/
http://www.pelicanparts.com/ca...713-M9.jpg

ahol a piros csíkok vannak,nekem pont ott vezette be a vizet.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 20:01 Trükkök és okosságok

feco7939 írta:
stunter26 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült


a színeket nem tévesztette el

Tudom nem a legjobb, de majd a következő remélem szebben fog kinézni.


És hova szánod ezt a logo-t?


Gondolom a csomagtartóra,nekem is ilyen van, csak szürke,fekete,fehér kombináció, nem szeretem a rikító variációt.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 14:42 Mi lehet a baj?

p5226 írta: Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy 2006os 530xd-t automatát. Minden oké volt a mai napig, amikor is egyik pillanatról a másikra jobb előről egyenletes kattogó hang jön (inkább motorféknél), amely megegyezik a kerékforgás sebességével (mintha nagy kavics lenne a gumiban- de nincs). Lehet a problem kerékcsapágy? Vagy volt valakinek hasonló tünete?
Köszi előre is válaszotok!
Szép napot!!!


Mivel x es és van elől is két féltengely érdemes ott keresgetni először a hibát.Lehet szét vannak kopva a féltengelyek,fel kel emelni és megnézni, nem e kotyognak, persze lehet hogy csak valami beleér a kerékbe.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 09:16 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.


Ezt a légmennyiségmérő ( mert ugye nem a levegő súlyát méri ezért nem légtömegmérő bár mindenki így hívja ) lehúzom a csati témát én is kipróbáltam anno, de sokkal rosszabb lett mintha rá volt dugva! Természetes leállított állapotában húztam le a stekkert, és mint kiderült mégis ez a kütyü okozta a túl szerény keveréket.


Azért írtam,hogy ez nem az én ötletem, ne engem anyázzanak, ha valakinél nem válik be.

anubisz Elküldve: 2013-11-23 08:54 Egyenetlen alapjárat

Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

anubisz Elküldve: 2013-11-23 02:31 Trükkök és okosságok

stunter26 írta: Sziasztok! Lehet hogy nem ide tartozik. de unalmamban csináltam magamnak egy M-logot CNC plazma vágóval . kifestetem és ilyen lett .nem a legjobb de majd a következő jobb lesz. a kép galériámban vannak a képek róla.


A festés tényleg jól sikerült

anubisz Elküldve: 2013-11-23 02:25 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Dan írta: Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi


szívó oldali lambda? az milyen?
előfordulhat, hogy lusta a lambda, de inkább akkor nem is menne úgy. lambda pedig a kipufogó oldalon van csak, egy a katalizátor előtt, egy pedig utána, vagy újabbaknál van plussz kettő a hengerpáronkénti leömlőben.
ha pisil az injektor, akkor a tisztítóval semmire nem mész, hisz pisil, a tisztító, meg dugulást hárít. szerintem egy normális emberhez vidd el, aki inkább csak BMW-kkel foglalkozik. sajnos némely szervíz sem sokkal jobb. miskolcon már nincs BMW szervíz, bár állítólag van aki ott dolgozott és viszi tovább.


Viccparódia az egész, már egy sima 13 éves 1,8 as benzinessel nem tudsz szervizbe menni. Mi lenne ha egy M6 al állítanál oda. Nem véletlen ég az a kiba...ot lámpa, ki kel olvasni a hibát egy normális géppel, nem egy noname,senkiházi laptop szerelővel.
Hugyozik az injektor, csak úgy gondolt egyet, és kettő is elkezdett hugyozni egyszerre. Természetesen a szondák is mind pont ezzel együtt mentek tönkre,mind a kettő.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 19:28 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam


igen, így keresnek pézt.
Nem véletlen a robbantott rajz, hogy lehet cserélni ezeket az elemeket, mert ugye csak elromolhat, nem?
http://bmwfans.info/parts-cata...unt_parts/

elég ha kicsit be van rágódva, vagy kopott, egy szelep, már nem úgy műkszik a váltó.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 19:00 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 18:41 Karosszéria (javítás?)

e46f4n írta: Szevasztok!

Pár hete komplett alváz és üregvédelmet kapott az autóm (e46kupé)! Az alváz szerencsére nagyon jó állapotban van, viszont egy 5cm x 5cm-es helyen az auto hátsó oldalsó küszöb részén enyhén felpúposodott a festék, a szakik szerint előbb utóbb lepereghet onnan és látható lesz a korrodáció! AZ egész autót tűzetesen átnézve cask ezen az egy helyen tapasztaltuk a hibát!

Mi ilyenkor a teendő? Ismertek jó karosszériást? Hogy müködik az ilyen a gyakorlatban, szaki szerint ez még csak felületi.

Ez kérdés? Csináltasd meg. Az a fényező aki egy ilyet nem tud megcsinálni,arra rá kell gyújtani a műhelyt. Mi lenne ha egész kocsit kellene fújni. Garanciát már nehezen vállalnak a csontig berohadt fémre,mert az előbb,utóbb újra felszínre jön. De gondolom küszöb hiba miatt nem fogsz egész elemet kicserélni.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 18:32 Autóvásárlás

Enyémbe van vagy 400 gondolod ha eladnám, menyiért tenné ki a kereskedő? 180 000 max
de van vagy 3 milláról is számlám ami ráment,azt nem mutogathatná,mert mindegyiken rajta van a KM óra állás amikor a javítás történt. Na ez a csapda. Nem lehet mutogatni menyi minden van kicserélve.

anubisz Elküldve: 2013-11-21 18:23 Autómata váltó hibakód

norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.