anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-09-15 19:19 Társalgó

Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta: nem tudom,ez kell e nekem.........:S bal hátsó abs jeladóm rossz...emiatt nem megy sebességmérőm :S ezt ha megrendelem,jó-e....... :http://viewitem.eim.ebay.hu/FR...18895/item


Már barátok közt is a Front az elsőt jelenti.



Neked ilyen kell
http://viewitem.eim.ebay.hu/Re...20917/item

uhh,igazad van majdnem megrendeltem már......



itthon vedd meg,azért a 2,3 ezerért nem érdemes kockáztatni, ha szar nem viheted vissza 2 hónap múlva.
http://www.schmiedmann.hu/hu/5...spx?ppp=10
Majdnem ugyan ott vagy. Garancia nélkül.
http://viewitem.eim.ebay.hu/RE...25006/item

anubisz Elküldve: 2013-09-15 19:11 Társalgó

Bulll85 írta: nem tudom,ez kell e nekem.........:S bal hátsó abs jeladóm rossz...emiatt nem megy sebességmérőm :S ezt ha megrendelem,jó-e....... :http://viewitem.eim.ebay.hu/FR...18895/item


Már barátok közt is a Front az elsőt jelenti.



Neked ilyen kell
http://viewitem.eim.ebay.hu/Re...20917/item

http://www.schmiedmann.hu/hu/5...spx?ppp=10

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:30 Társalgó

Volt 1992 ben E30 sima dizelem, na azzal nem sok gond volt,amikor turbósat vettem, na ott már kezdődtek a gondok. Mikor levettük a hengerfejet kalapácsnyomok voltak rajta. Már akkor garázsba szereltek sokan. Na ilyet nem látsz sose, még ha röntgen szemed van akkor se. Lehet úgy kalapálták vissza a dugattyút. 800 ezerért vettem a turbóst. Ott hagytam egy parkolóba, vigye aki akarja,2 év után arra jártam már nem volt ott!!
Úgy füstölt mint egy mozdony. Mikor megláttam hogy itt, ott már évjárat van, Műszerfal belső, stb mint a forgalmiba, már eredetre se mertem elvinni. 1999, 2000 körül.

E21 em is volt, már 89 ben. Azzal se volt sok gond.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:18 Társalgó

Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.


1.5 -2óra volt....ezzel se lesz gond,egy jó ideig profin megcsinálta,alaposan át is mosta


Még jobb így tél előtt, mert télen tuti behasalt volna.


mit nézessek át rajta? NEM akarok többet Bmw-re vonószemet tenni !

Semmit. Ha átnézeted, találnak rajta még vagy 300 ezerért valamit Látom, ha nincs hibád majd keresel, igazi fanatikus

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:15 Társalgó

De jó is lenne egy 330d 535d de sokáig vágytam rá, de mikor láttam a Márkakereskedésbe, hogy már 5 évesen állt eladásra és 270 ezer volt benne (bizonyára még visszapörgetés előtt ) hát mit mondjak. Ott ha belenyúlsz, mindjárt egy millával kezded az első pár hónapot.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:12 Társalgó

Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.


1.5 -2óra volt....ezzel se lesz gond,egy jó ideig profin megcsinálta,alaposan át is mosta


Még jobb így tél előtt, mert télen tuti behasalt volna.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:06 Társalgó

Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 20:04 Társalgó

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:

A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.



valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.


Persze ha sok utánagyártott "legolcsóbb" szeméttel telepakolták, akkor tényleg nagy karrier megvenni.

én eddig csak egy tulajdonosos ellenőrizhető szervizkönyvest e46 okat vettek, motorikusan soha nem volt probléma vele. "na meg persze nem is gyilkoltam öket"



Hát ez az, a Magyar nem arról híres, hogy az E46 ot Márkaszervizbe tömi gyári alkatrésszel, mikor sokan úgy veszik meg hogy alig van átírásra még lóvé a zsebbe. Utána jön a sírás, mikor egy alkatrész 150 ezer élből, és mi a megoldás, a Kínai 30 ezres. Na én ezért rakok el minden számlát. Amíg a sima szívó dizelek voltak, nem sok gond volt. Már a modern technika behasal hamar. Új BMW csak akkor vennék, ha új, és garancia után megszabadulni tőle, mert úgy tele van szarva mindennel, ha valami megáll, egyből fél millió, mert minden összefüggésbe van mindennel. Ezeket bevállalni 6 év után majd, mikor lesz bennük 300 000 na az szívás lesz majd akik akkor veszik a mostani új kiadásokat. Letelik a 3 év már szinte senki nem márkaszervizbe szereltet.
15 milliót meg nem adnák sosem újra,csak ha lenne még 30 a bankba. Hogy 3 évesen már csak 6 ot érjen. Bár én nem sírok, csak mondom másnak, bevállalnak 1 millióért 13 éves E46 ot dizelt, ami már ki van gyilkolva, és rosszul vannak mikor zsebbe kell nyúlni. Persze lehet a garázsba is tartani,akkor nem kopik el semmi.
Hát abba igazad van, hogy a többség csak találgat, ( szerelők ) főleg ha olyan megy is, meg nem is gond van a kocsival.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 17:34 Hűtővíz..:S

tomy1228 írta:
norbeee írta:
norbeee írta: Tudna valaki segíteni mennyi az e46 320D 150le normál üzemi vízhőfoka? Illetve mennyi aminél már kritikus?

Nálam 90-105 fok között változó... a BC-t nézegetem, a mutató pedig középre van "szögezve"
- Város döcögősen 98-103 között, ha tapasom ha nem
- Városon kívül nyugdíjasban 90-95
- Városon kívül taposva 98-102

Szerintetek ez mennyire normális ilyen 15-20 fokban? A szerelőm szerint kicsit lentebb kellene lennie, véleménye szerint ki kellene dzsuvázni a hűtő lamelláit. Amire sort is kerítünk valamikor.

Köszi


Valaki???



Ezt már elég rég néztem de ha jól emlékszem nekem max 93-94 fok volt városba igaz télen,legalábbis olyan5-10 fokban!Amikor meghalt az ékszíjtácsám akkor viszont 108-109 fok is volt és ment is a hűtőventilátor folyamatosan amíg vissza nem vitte 105 alá!Remélem tudtam valamicskét segíteni

üdv:Tomy


Nekem Benzines, nálam 94 fokon áll,mindig látom a pillanatnyit, mert kijelzi számszerűen. 74 foknál áll középre a mutató. Ha gyorsan megyek,visszahűl 80,90 közé. Nemtom a dizelnél menyinek kel lenni.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 14:55 Társalgó

bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.



Természetesen Itt is érdemes megnézni, melyik típust veszi az ember. Persze ami kopik, az itt is kopik. Örök vita. Szerelők többsége biztos egyet ért abban, hogy 10 éves dizelt venni bizony óriási lutri. Aki ezt tagadja az önmagának hazudik. Nem mindenki szerelő, hogy magának javít, hordja a szervizbe, ahol a gatyáját is lehúzzák.
Sokan csak vásárolnak, utána néznek utána,mik lesznek majd a problémák.
Én ma már úgy gondolom, kifizetődőbb ha vesz az ember egy E46 ot, mellé meg egyet kintről roncsot, bontóból, tartaléknak.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 14:22 Hűtővíz..:S

szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
Szabi46 írta: Felöntöttem vízzel, akkor kialudt a lámpa. Majd arra lettem figyelmes, hogy ingadozik a vízszint, hol feljön a kis szintjelző pálca a vízzel együtt, hol lesüllyed és eltűnik a víz.
Na mondom akkor légtelenítés a kis b@szom prémium minőségi műanyag légtelenítő (11537793373 screw) csavarral. Hát nem letört a csavar feje kb félig nyitott állapotban?
Most már használni se tudom az autót mert kinyomja az összes vizet menet közben. De hogy a francba cseréljem ki ezt a csavart, amikor még a csavarhúzóval se tudom kiszedni, mert olyan lágy maga a csavar anyaga, hogy csak elroncsolódik ha hozzá érek akármivel :S


fúrd ki óvatosan kis fúróval kezdve a menetre vigyázz.

szerk.:törtcsavar kihajtóval is próbálkozhatsz hátha


Fémet tegyél bele. Nekem ki van cserélve fémre, pont ezért.


Anubisz! Neked tört bele egyszer ügye??


Nekem még nem, de a szervizben kicserélték kérés nélkül, azt mondták aki náluk jár ( szereltet )kicserélik nekik, mert rendszeresen beletörnek. Én még nem jártam meg vele, de a BMW be is feszt cserélték, mikor valamiért hozzá kellett nyúlni, szerintem nem véletlen.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 13:40 alapjárat leesik, ingadozik

haka írta:
YELLOW írta:
lehet a titkos menünek, van egy még titkosabb része, akkor Te tudsz valamit... de ilyenról én nem tudok, régebbi modellek kivillogták a hibát, amit dekódolni kellett


Ja hát nyilván csak a neten olvastam amúgy, és meg is néztem magamnál, de ugye nálam nincs hiba, szóval nem derült ki, hogy valid-e az info

"Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)"



Én is olvastam ezt, egyszer megnézem mikor biztos hiba lesz, hogy ide is beírja e.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 13:13 Társalgó

Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.

anubisz Elküldve: 2013-09-14 13:05 Hűtővíz..:S

szotakdavid írta:
Szabi46 írta: Felöntöttem vízzel, akkor kialudt a lámpa. Majd arra lettem figyelmes, hogy ingadozik a vízszint, hol feljön a kis szintjelző pálca a vízzel együtt, hol lesüllyed és eltűnik a víz.
Na mondom akkor légtelenítés a kis b@szom prémium minőségi műanyag légtelenítő (11537793373 screw) csavarral. Hát nem letört a csavar feje kb félig nyitott állapotban?
Most már használni se tudom az autót mert kinyomja az összes vizet menet közben. De hogy a francba cseréljem ki ezt a csavart, amikor még a csavarhúzóval se tudom kiszedni, mert olyan lágy maga a csavar anyaga, hogy csak elroncsolódik ha hozzá érek akármivel :S


fúrd ki óvatosan kis fúróval kezdve a menetre vigyázz.

szerk.:törtcsavar kihajtóval is próbálkozhatsz hátha


Fémet tegyél bele. Nekem ki van cserélve fémre, pont ezért.

anubisz Elküldve: 2013-09-11 17:59 Társalgó

Bulll85 írta: adagoló garanciás,vezérlő is! de,előtöltés az nem,és ezt nem értem! így fizethetek 120ezret:S kocsit így vettem....előtőltés valami külön alkatrész az adagólon ?éltemben 1x vettem dízelt,kezdem bánni :s


Sajnos fogod még eleget. Ez tény, a kivétel meg erősitti a szabályt.
Állandóan lesz vele valami, ha már 6 hónap tünetmentes, azt hiszed majd örök karácsony van.