nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.
valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.
Persze ha sok utánagyártott "legolcsóbb" szeméttel telepakolták, akkor tényleg nagy karrier megvenni.
én eddig csak egy tulajdonosos ellenőrizhető szervizkönyvest e46 okat vettek, motorikusan soha nem volt probléma vele. "na meg persze nem is gyilkoltam öket"
Hát ez az, a Magyar nem arról híres, hogy az E46 ot Márkaszervizbe tömi gyári alkatrésszel, mikor sokan úgy veszik meg hogy alig van átírásra még lóvé a zsebbe. Utána jön a sírás, mikor egy alkatrész 150 ezer élből, és mi a megoldás, a Kínai 30 ezres. Na én ezért rakok el minden számlát. Amíg a sima szívó dizelek voltak, nem sok gond volt. Már a modern technika behasal hamar. Új BMW csak akkor vennék, ha új, és garancia után megszabadulni tőle, mert úgy tele van szarva mindennel, ha valami megáll, egyből fél millió, mert minden összefüggésbe van mindennel. Ezeket bevállalni 6 év után majd, mikor lesz bennük 300 000 na az szívás lesz majd akik akkor veszik a mostani új kiadásokat. Letelik a 3 év már szinte senki nem márkaszervizbe szereltet.
15 milliót meg nem adnák sosem újra,csak ha lenne még 30 a bankba. Hogy 3 évesen már csak 6 ot érjen. Bár én nem sírok, csak mondom másnak, bevállalnak 1 millióért 13 éves E46 ot dizelt, ami már ki van gyilkolva, és rosszul vannak mikor zsebbe kell nyúlni. Persze lehet a garázsba is tartani,akkor nem kopik el semmi.
Hát abba igazad van, hogy a többség csak találgat, ( szerelők ) főleg ha olyan megy is, meg nem is gond van a kocsival.