anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:46 Ültetés

Robinson írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?


lehet most baromságot mondok, de lehet nincs egy szintbe a rugótányér,a gyáriénál magasabban van, vagy a rögzítési pont, és ugye akkor ha beteszed a régi rugót az értelem szerűen jobban emeli a kasznit.
Most nagy hülyeséget mondtam?


Az én tudásom alapján, a lengéscsillapító a lengést csillapítja. Semmi köze nincs az autó magasságához. Akár ki is veheted a csillapítót, elmegy az csak rugóval is.



azt már írtam régen én is. De az elsőkön a csillapítón van a rugótányér, nem?

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:42 Ültetés

Robinson írta:
nickname írta:

Vedd meg a BILSTEIN lengéscsillapítómat, tuti magasabb lesz, hogy szakadt volna az anyukba a fejük amikor be katalogizálták.



mert a lengéscsillapítónak mi köze van hozzá, milyen magasan van az autó?


lehet most baromságot mondok, de lehet nincs egy szintbe a rugótányér,a gyáriénál magasabban van, vagy a rögzítési pont, és ugye akkor ha beteszed a régi rugót az értelem szerűen jobban emeli a kasznit.
Most nagy hülyeséget mondtam?

anubisz Elküldve: 2013-09-01 22:29 316i leáll menet közben!


YouTube videó

amúgy lehet én tudom rosszul, de ha nem írná be hibának a vez. teng. jeladó, honnan tudnák melyiket kell cserélni?
Ha ilyen gondom volt azonnal tudták melyik oldali a szar.
Salyát tapasztalat. Vez. teng.jeladó hibával mindig csak menet közben állt meg a kocsi, jellemzően, elinduláskor, mondjuk egy piros lámpa zöldre váltásakor. Újra indítva azonnal indult mindig.
Ha várni kell vele, csak egy idő után indul el az főteng.jeladó,hiba, már a videó szerint. ( jellemzően, persze vannak szélsőséges kivételek, talán ha már annyira szar hogy semmi jelet nem vesz. )
Említi, hogy miként lehet a hibát kiszűrni, a videó. Ford.szám mérőt kel figyelni vagy mit, aszem. Gondolom ez minden típusra érvényes.

anubisz Elküldve: 2013-08-31 21:51 Karosszéria (javítás?)

b_imi írta:
anubisz írta: Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.


Mivel a lökhárító leszerelése kb. 10 perces meló, inkább levenném, mint kimaszkolnám az egész autót. A fújáshoz egyébként is célszerű szétszedni a lökhárítót.
A Spray-s festés soha nem lesz tökéletes. Csak a bosszúság marad és végül a fényező...

Köszi. Persze levettem már párszor, most se maszkolni akartam.Akkor lehet inkább szakemberre bízom,

anubisz Elküldve: 2013-08-31 02:09 Karosszéria (javítás?)

Valaki tudna segíteni fényezés ügyben? Lehetőleg aki ért hozzá.
Rendelek gyári színkódos sprés festéket, gondolom lefújom az első lököst. Nincs kedvem leszerelni, elvinni 3 nap, hazahozni, újra felrakni. Persze a kocsit se otthagyni.
Elkaptam egy nyulat a múltkor, kicsit megrepedezett a festék,ahogy torzult a ütközéskor a műanyag, de nem sérült.
Ilyenkor nem kell alapozni,meg ilyesmi, csak felcsiszolom, és mehet rá a festék, meg a lakk?
Mennyit kell lecsiszolni? a régi lakkot a régi festék rétegig? és milyen csiszolót használjak, milyen sorrendbe.
Utána zsírtalanítás, mondjuk lakkbenzinnel, és mehet rá a festék? Milyen finomságú csiszolókat használjak? A lökös nem sérült csak át kell fújni a kavicsok miatt.
Előre is köszönöm, aki leírja mit, hogy csináljak precízen.

anubisz Elküldve: 2013-08-31 01:59 Mi lehet a baj?

Inkább nehéz legyen, mint túlszervózott, mintha levegőt tekernél, nem is tudnák olyan kocsit vezetni. Némely Merci modellnek volt ez nagy hibája.
Enyémet is fogni kell az biztos, néha el is fárad a kezem, főleg sok útbordákon. Pedig csak 225 gumik vannak rajta.

anubisz Elküldve: 2013-08-29 10:29 Autóvásárlás

dioabel írta: Sziasztok!

Erről mi a véleményetek:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ep-7120108

Esetleg megnézte már valaki? Tőlem kicsit messze van..


Ha ő az első tulaj, akkor megéri megnézned, de mindenképpen nézesd meg szervizbe, hogy meg húzták e az órát, Megmondják, csak azt nem menyivel. Már aszem a törvény is bünteti.

anubisz Elküldve: 2013-08-28 01:38 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Annyit még hozzátennék, honnan tudod hogy az a hiba? ha nem lett kiolvasva, ha meg ki lett, akkor gondolom írta, hogy bal első ABS jeladó hiba, vagy egyéb más oldali.
Ha nem olvastátok ki a hibát, honnan tudod, hogy bal első, vagy jobb hátsó, vagy egyéb más, már ha nem valami BMW szkennerrel születtél, mert max a fék hiba piktogram ,vagy ABS piktogram világit a műszerfalon azt jóvan.
Hátha tanulok valami ujjat.
És akkor még fel tudok pár hibát sorolni ami miatt nem megy az ABS, és világit minden fék hibajelző. Már kapásból 1, ha a fékpedál alatti fék kapcsoló bekulázik.
Már elnézést így utólag az iróniáért. Vagy pedig bővebben kellett volna leírni,a hiba kiderítése hogy történt.
Bár a kérdés felesleges, mert a műszer megmondja melyik oldali a szar. Nélküle meg marad a próbálgatás, vagy ha szerencsétlen vagy, nem is az a hiba, és vettél egy, vagy kettő jeladót.
Ilyen drága alkatrész árak mellett pontosabb hibafeltárás illik, mert hamar kipadlózod a kasszát.
Volt már itt aki 400 ezret költött a kocsira, mire kiderült, hogy 10 ezer ft alkatrész volt rossz.
http://www.etk.cc/EN/search/se...4526756382
itt se ír bal, vagy jobb oldalt, szerintem egyforma, különben jelzi.


anubisz Elküldve: 2013-08-28 01:15 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

roleee írta: Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni...van egy 2003 325ix összkerekes bömbim...és az egyik elsö tengelyen lévö abs jelado megadta magát. probáltam kivenni de elég makacsak és nem igen akarnak megindulni. pár hete cseréltettem a két db elsö kerékcsapágyat és szerintem ott a préselésnél sérülhetett meg. A gondom hogy nem tudják pontosan melyik velo bele...van egyforma ami jo mindkét oldalra van csak jobbos meg balos meg van dsc-hez is ami van az automban. ha tudtok kérlek segitsetek köszönöm!

A 10 es alkatrész kell neked. Nem ír, balt,vagy jobb oldalt úgy hogy egyforma.
http://bmwfans.info/parts/cata...r_4_wheel/
KB ennyire számíthatsz, persze megrendelheted máshonnan is, nekik úgy sincs most ahogy nézem.
http://www.schmiedmann.hu/hu/3...spx?ppp=10
vigyázz mert ha nagyon olcsó, az tuti valami Kínai szar amit cserélhetsz nem sokára.

Unixba a Hella 29 ezer, viszont ott úgy írja, bal, meg jobb oldal. Amúgy tök mindegy, ha veszed úgy is mondod hova kell, nem?


Ja értem, eleve azt se tudjátok melyik a rossz. Hát azt ki kéne olvasni, és csak azt feszegetni, ami rossz. Nehogy a nagy próbálgatásba a másik is elhalálozzon, és az már mindjárt 60 péz körül lesz. Többe került ez a mutatvány, mint az egész csapágy csere.
Nem szokták kivenni előtte mikor ott feszegetnek, kalapálnak? Na legalább megint mehetsz szereltetni oda. Természetesen nem ők verték szét, már biztos előtte is rossz volt.

anubisz Elküldve: 2013-08-26 18:27 hangos a motor

jlaci74 írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Lenne egy érdeklődésem, ki mit gondolna erre a zaj forrásra a motorban indítás után! E 36-os 318i (benzines)a paripa.Indítás után olyan csörgés hangot ad, mintha dízel lenne. Ez nagyon gyorsan abba is marad, csak mégis zavar hogy mi lehet a baja. Hidrotőke nem lehet az nem múlna ilyen hamar el (mármint a csörgés). Ha pedig leállítás után nem sokkal indítok akkor nincs olyan csúnya hangja. Ezt csak akkor csinálja ha már kb egy fél óra telt el a leállítás után. Valami olajnyomásra gondolok hogy elengedné az egyik alkatrész és pl a lánc feszítője nem látja el a feladatát. De ez csak egy tip. Ki mit gondol erről? Ez a jelenség olyan három másodpercig tart. Utána szépen jár a motor.


Az olajszűrő ház és a blokk között van egy visszafolyásgátló szelep. Ez lehet kopott/szennyeződött , hosszabb állás után elengedi az olajat a hengerfejből és amíg újra felépül a nyomás addig csattognak a tőkék...

A képen a 4-es pozició:





ez ésszerű, igen. Én is mikor a 0 olajat mondtam, szólt a szerelő, nem kell aggódni, mert valamennyi olaj marad fent,ebbe a motorba is van valami visszafolyásgátló ,bár ő valami golyókat mondott a hengerbe vagy mit, amik elzárnak ha nincs nyomás, és fent tartják az olajat. De lehet én írtam le hülyén, de valami ilyet mondott. Azt mondta felesleges 0 olajat raknom bele, maradjak a 5-30 nál. Mert én azon aggódtam, és raktam 0 olajat bele, hogy reggel minél előbb kenést kapjon indításkor fent minden.

anubisz Elküldve: 2013-08-26 18:20 Mi lehet a baj?

MEDVE46 írta: Sziasztok!

2001 évj E46 318CI
Induláskor alapjárat sehol, befullad, erő semmi, kicsi járatás után elindul megtorpan befullad nagy durranások a motortérből. egy idő után elkapja és aztán semmi megy mint villám.
Mi lehet a gond? Én gyujtásra gondolok teszem fel trafó vagy valamelyik kábel. Gyertyák most letek cserélve.
Előre köszönöm a válaszokat!
Üdv


valamit csak beír, ilyen drasztikus hibánál. Mindig kiolvasással kel kezdeni,addig minden más csak fikció.

anubisz Elküldve: 2013-08-26 18:18 BMW kulcsok

Nem könnyű szétszedni, főleg ami nem volt még, és aki nem csinálta még, egy pillanat, és már be is csúszott a feszegető eszköz az áramkörre, pillanatok alatt megsérülhet.
Szedtem szét már párat, biztos, hogy egy olyan ráolvasztott ellenállás nem válik csak úgy le, szinte rá van olvasztva.
Ha meg akkora erő éri, akkor az egész kulcs szét törik a picsába. A kapcsolók forrasztása enged el soknál, más nem szokott. A többi általában barmolási hiba, vagy az áramkörbe szállt el valami,az meg kuka.
Gyári hiba nem 10 év után jön ki, vagy is nem jellemző.
arról nem is beszélve, hogy mindegyik, 2,3 vagy több forrasztási ponton van rögzítve.
Tehát 2,3 ponton nem lehet hibás gyári, hogy csak lepottyanjon. a kapcsolók 2 forrasztása közül is csak az egyik szokott elengedni, akkor jönnek a hol megy a kulcs, hol nem gondok. Aki trehány az aztán addig nyomkodja amíg a másik is elenged.
Egyetértek Yellowal, úgy vita nélkül.
Főleg, hogy nem is egy, hanem több alkatrész volt leválva a kulcsába. Az tuti szétberhelték. Szívesen megnézném az áramkört egy nagyítóval, erős fénybe, tuti vannak rajta karc nyomok.

anubisz Elküldve: 2013-08-26 18:13 BMW kulcsok

tyuuu írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.


Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi


Végig kell járni a létrát. Előbb az akku ellenőrzése, ugyanis van aki sima 3v elemet basz bele, ami előbb utóbb lemerül, nem töltődik mint az alaplap ellem. Aztán a gombok ellenőrzése, jó e a kontakt, nincs e elkoszolódva, aztán az újra tanítás.
a sorrendet felcserélheted. Nem árt nyomt. áromk. tisztítóval átfújni, bár ez esetben én az elemet előtte kiforrasztanám, jobb az óvatosság. Ezek után már nagyjából el is fogynak a halandó ember lehetőségei.már ha nem a GM, vagy az antenna vevő,és azok járulékos moduljai szartak be, de az ritka.

anubisz Elküldve: 2013-08-26 11:28 BMW kulcsok

Nyomtatott áramkörről biztos nem pottyan csak úgy le valami ott. Az tuti, a mikrokapcsolók meg elengednek a nyomkodástól, de az áramkörbe tuti belefutott a csavarhúzó a szétfeszítésnél, mert nem egyszerű szétvágni, és hamar megszaladhat a valami a kezünkbe. Erről csak úgy nem válnak le a bele olvasztott akármik, kivéve a gombok, vagy max ha ráugrok.

http://i122.photobucket.com/al...ompare.jpg

anubisz Elküldve: 2013-08-25 23:53 BMW kulcsok