anubisz Elküldve: 2013-08-25 21:33 Társalgó
Ha meg alá feküdnék, úgy is kibakolom,lehet az még mese emelő is, akkor se bízok benne.
anubisz Elküldve: 2013-08-25 21:33 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-08-25 21:24 Társalgó
andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jönENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
anubisz Elküldve: 2013-08-24 16:27 Ékszíj tárcsa
kempelen írta:anubisz írta: Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?
Csak a dízelnél ilyen dromedár fajta. A benzinesen is van, de sokkal vékonyabb és ott nincs kitéve ilyen hatásoknak.
Azért leellenőrizheted, de nem hiszem hogy a 30i-nél gondja lehetne....
anubisz Elküldve: 2013-08-24 02:52 Kardántengely és társai
AteszE46 írta:anubisz írta:andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
kipufogó, más nem.
Sziasztok!
Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.
anubisz Elküldve: 2013-08-24 01:21 Kardántengely és társai
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
anubisz Elküldve: 2013-08-24 01:20 Kardántengely és társai
valter320d írta:anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.
Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?
anubisz Elküldve: 2013-08-23 23:57 Társalgó
Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/
80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...
anubisz Elküldve: 2013-08-23 00:48 Hűtővíz..:S
anubisz Elküldve: 2013-08-23 00:40 Megvegyem? Vegyek ilyet?
compact írta:nickname írta:
Szia!
A km állás erősen gyanús, ha olasz akkor nagy az esélye, hogy törve is volt, ha pedig olyan autót akarsz amire nem nagyon kell költeni akkor ne BMW-t és főleg ne dízel autót keressetek!
anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?
nickname írta:Janek írta: Üdv mindenkinek!! Esetleg tudna valaki valami infót erről az autóról? Köszönöm nektek!!
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._7-6905645
Pénztemető![]()
![]()
anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:03 Ékszíj tárcsa
anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:01 Rejtett kapcoló
YELLOW írta:spongya írta: Üdv.rejtett kapcsolót szeretnék be szerelni,az lenne a kérdésem melyik áramkörbe iktassam be a kapcsolót (2002 e46 318d)
több megoldás is van, de enenk az a lényege, hogy egyedi, így jobb ha csak Te tudodmax a szerelő aki beteszi.
anubisz Elküldve: 2013-08-18 20:13 Kardántengely és társai
anubisz Elküldve: 2013-08-18 13:33 Kipufogó
jokerface írta: Üdv.
Tudnátok abban segiteni,hogy milyen fajta,márkájú höálló,matt fekete sprayjel lenne célszerü lefújni a kipufogóvégeket? Nem szeretném,ha pár nap múlva leperegne a festék róla.
Már le lett szépen polirozva,de feketére szeretném,úgy jobban tetszik
Ilyenre gondoltam:
anubisz Elküldve: 2013-08-18 12:09 Kardántengely és társai
nickname írta:AteszE46 írta:MattM325 írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.
még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.
Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.
Tanácstalan vagyok
Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.
Sziasztok!
Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?
Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.
Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"
Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.