anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-08-25 21:33 Társalgó

Ez tuti valami fos hamisítvány, már a kidolgozásán is látni. Amúgy nekem is valami tescós, praktikeres fos van, pár ezerért, eddig nem volt vele gond. Most akarok még egyet venni, hogy egy oldalt tudjak emelni vele 2 vel, mert nem szeretem ha tekeredik a kaszni, az olajemelő meg már nem megy alá az új rugók miatt. 2 már el fogja bírni biztos.
Ha meg alá feküdnék, úgy is kibakolom,lehet az még mese emelő is, akkor se bízok benne.

anubisz Elküldve: 2013-08-25 21:24 Társalgó

andree írta:
szotakdavid írta:
andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?


VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI


Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?


itt nem úgy nézett ki mint valami fos, 27 ezerért. 1 éve és csak 1,5 tonnás
http://racing-bazar.hu/egyeb/s...elo_moller

http://budapest.olx.hu/moller-...-482374933
3 tonnás sima is 20 ezer.
http://budapest.olx.hu/moller-...-460244890

tuti nem valami kínai fos, a 4000ft az lehet.

anubisz Elküldve: 2013-08-24 16:27 Ékszíj tárcsa

kempelen írta:
anubisz írta: Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?


Csak a dízelnél ilyen dromedár fajta. A benzinesen is van, de sokkal vékonyabb és ott nincs kitéve ilyen hatásoknak.

Azért leellenőrizheted, de nem hiszem hogy a 30i-nél gondja lehetne....



Köszi. Gondoltam azért megkérdezem, mert ha ezeknél is ilyen könnyen szétesik, inkább kicserélem időben. Nálam még nem volt cserélve 5 év alatt.

anubisz Elküldve: 2013-08-24 02:52 Kardántengely és társai

AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.

anubisz Elküldve: 2013-08-24 01:21 Kardántengely és társai

andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.

anubisz Elküldve: 2013-08-24 01:20 Kardántengely és társai

valter320d írta:
anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.


Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?


27 megyek,akkor nézik meg, mi a szar kattog hátul, nem pesten lakom, így nem úgy van, hogy csak beugrom azt kész, meg 38 fokba nem akartam dugózni, már nincs meleg, mostanra lett időpont

anubisz Elküldve: 2013-08-23 23:57 Társalgó

Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/

80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...

A mi benzineseink is közvetlen befecskendezésűek? E46 benzinesbe? esküszöm atom ilyen hibajelenséggel szívtam sokáig. Csak a hidegindítás utáni dúsítás fázisába, max 1 percig.
Most, hogy meg lett bontva a henger, azóta nem ír be kimaradást, de hidegen pár mp ig még mindig idegesen jár.
Gondolom nálunk másfajta a befecskendezés, nem értem ilyen pontosan hozzá

anubisz Elküldve: 2013-08-23 00:48 Hűtővíz..:S

Nekem 1x a pályán hosszába ketté repedt. Ez volt az egyetlen eset, mikor állva hagyott a kocsi. Mentő, volt is a szervizbe, másnapra be is rakták. 5 perc alatt 50 fok lett a kocsiba, az év legmelegebb napja volt, 2 éve, délben. Már a rendőrséget hívtam, mentsenek meg, mert ott halok meg, 2 deci víz volt a kocsiba. 1 óra mire lejutottam, élet, halál határán. Ha nem áll meg a pályafelügyelő, 10 percre és nem ülhetek be hozzá a klímás kocsiba, és nem hagy vizet, ott döglöm meg. levegő 38 fok volt, képzelheted az aszfalton.

Azóta sosem indulok sehova folyadék nélkül!!!

anubisz Elküldve: 2013-08-23 00:40 Megvegyem? Vegyek ilyet?

compact írta:
nickname írta:


Szia!
A km állás erősen gyanús, ha olasz akkor nagy az esélye, hogy törve is volt, ha pedig olyan autót akarsz amire nem nagyon kell költeni akkor ne BMW-t és főleg ne dízel autót keressetek!



Az hogy te rosszul választottál nem azt jelenti hogy mind szar.

[/quote]

Azt hiszem, hogy erősen benéztél vmit, mert nekem elég régóta egy közel hibátlan autóm van, amivel nagyon meg vagyok elégedve és az itt írt típushibákból is nagyon kevéssel találkoztam eddig szerencsére!
Okoska...
Én BMW tulaj vagyok, nem pedig elvakult fan aki nem látja a fától az erdőt!




[/quote]

Egyetértek. Sokan meg le se merik írni a hibákat, és menyit költöttek a kocsira, mert akkor verébnek nézik, hogy milyen szart vett.
Tény. az itthon vásárolt 10 év körüli E46 ok, már10 ből 8 pénztemető. Futóművek szarrá fosva, ahol a motor bírja dizelbe biztos nem mernék 10 évest venni.
Nagyon kímélni kell már őket, ha gyilkolod vége. Én olyan számlaköteget tudnák mutatni, lefosnád magad, vagy 4 millióért. Motorral szinte semmi M54 de minden más, főleg futómű az déva vára. Ma megcsinálod ,holnap a másik rész kotyog, kopog esik szét.
Persze aki 10 ezret megy évente az nem fog sírni, annál bírja évekig. Egyszer fel volt marva az út, nem volt kitáblázva, 120 al rárongyoltam, 750 ezret hagytam a szervizbe. Németbe jó, ott álom utak vannak. Magyarba már jobb ha utcai terepjárót vesz az ember.
Kocsit már csak magánszemélytől veszek, kereskedőtől soha. Mind faszopó.
Láttam már mikor életet akartak a kocsiba lehelni, mert délután jön a vevő.
A tulajjal elmegyek olyan szerelőhöz akihez akarok,és átnézetem, amit akarok.
Bár én nem sírhatok, engem sosem hagyott állva a kocsi, pedig már van benne vagy 400 amiből 150 et én raktam bele. A futómű az zabálta a pénzt. Ennyi kilométerrel csodát ne várjunk. Persze itt mindenkinek csak 150 van a kocsijába, 10, 12 évesen.

anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

nickname írta:
Janek írta: Üdv mindenkinek!! Esetleg tudna valaki valami infót erről az autóról? Köszönöm nektek!!
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._7-6905645


Pénztemető


Van olyan ember aki kocsiba cigizik? Én még nem láttam eladó dohányos kocsit, és menyi garázs van az országban. 6 millió garázs Országa vagyunk. Ja, minden második kocsit nő vezet,
Mutogatnak itt felkiáltó jellel szervizkönyvet,2005, 2006 Német bejegyzéssel, mikor fél év alatt is meglehet ölni egy kocsit. Gondosan kitakarva a KM bejegyzés

anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:03 Ékszíj tárcsa

Ez csak a dizelnél ilyen szétesős fajta? nem emlékszem, hogy évek alatt cseréltem volna. Jobb ha kicserélem amíg szét nem szakad valahol? Vagy csak a diselnél esik szét pár év alatt?

anubisz Elküldve: 2013-08-22 01:01 Rejtett kapcoló

YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.rejtett kapcsolót szeretnék be szerelni,az lenne a kérdésem melyik áramkörbe iktassam be a kapcsolót (2002 e46 318d)


több megoldás is van, de enenk az a lényege, hogy egyedi, így jobb ha csak Te tudod max a szerelő aki beteszi.


Nálam meg a széf kódja, 16952

anubisz Elküldve: 2013-08-18 20:13 Kardántengely és társai

Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.

anubisz Elküldve: 2013-08-18 13:33 Kipufogó

jokerface írta: Üdv.
Tudnátok abban segiteni,hogy milyen fajta,márkájú höálló,matt fekete sprayjel lenne célszerü lefújni a kipufogóvégeket? Nem szeretném,ha pár nap múlva leperegne a festék róla.
Már le lett szépen polirozva,de feketére szeretném,úgy jobban tetszik
Ilyenre gondoltam:




Google biztos a barátod lenne stb...

http://aruhaz.kauffer.hu/index...m%C3%A9kek

anubisz Elküldve: 2013-08-18 12:09 Kardántengely és társai

nickname írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.

Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?

Előre is köszönöm!


lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.


Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.


még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.


Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.

Tanácstalan vagyok



Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.






Sziasztok!

Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?


Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.

Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"

Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.



vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.