ateszka86 Elküldve: 2013-09-04 00:03 Segítsetek!
ateszka86 Elküldve: 2013-09-04 00:03 Segítsetek!
ateszka86 Elküldve: 2013-09-02 18:20 xenon próbléma.
ateszka86 Elküldve: 2013-08-30 01:36 gyenge rádió vétel
ateszka86 Elküldve: 2013-08-27 23:01 Kuplung__
szotakdavid írta:ateszka86 írta: sziasztok, lassan cserés lesz a kuplungom, a lendkerék az akkor derül ki amikor szétszedődik a kupluncseréhez a kocsi, h milyen állapotban van....2001 136Le 320d kuplunszett milyen árban van kb? és a lendkerék? ha vki cserélt már megköszönném a flevilágosítást. köszi
és luk vagy sachs?
Robinson cserélt mostanság,150 körül volt Neki lendkerékkel együtt a szett.
Erre a lendkerék dologra annyit tudok írni h Náalm azt hittük kinyomócsapágy.Így vettem kuplungszerkezetet tárcsát és kinyomócsapágyat.Leszedtük a váltómat és a lendkerék a ludas.
ateszka86 Elküldve: 2013-08-27 15:28 Kuplung__
ateszka86 Elküldve: 2013-08-24 00:41 Turbo
zbz írta: sziasztok .
nemreg vettem az autot es az a problemam vele ,hogy neha 2000-3000 kozot elveszti az erejet de csak egy keves ideig,mondjuk 3-masban kihuatom 2000-3000 nincs ereje elvaltom 4-esben mar 2000-3000kozott mar van ,de ez csak idokozonkent jon elo,tudtok segiteni
koszi
ateszka86 Elküldve: 2013-08-23 21:33 Klíma gondok
szotakdavid írta:tyuuu írta:szotakdavid írta:tyuuu írta: Sziasztok, lenne egy oylan kérdésem, hogy a Klimám nem működik rendesen. Gázzal nincs probléma, csak hideg levegőt nem fúj éppen....esetleg valakinek valami ötlete?? előre is köszönöm
Mondjuk kompresszor?!
Az is működik..
Szerinted működik vagy valaki arra is azt mondta h működik??
ateszka86 Elküldve: 2013-08-09 21:42 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék
YELLOW írta:ateszka86 írta:YELLOW írta: asszonypajtás küldte
http://mobil-telefon.vatera.hu...38251.html
ezt nem kellett volna megmutasd
e-bay-en van többféle is, olyan 34 font-tól. mondjuk ebben az a gáz, ami itt van a vaterán, hogy csak GSM-es, bár itthonra jó. akinek jó!
ateszka86 Elküldve: 2013-08-09 21:25 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék
YELLOW írta: asszonypajtás küldte
http://mobil-telefon.vatera.hu...38251.html
ateszka86 Elküldve: 2013-08-09 00:30 Autóvásárlás
Tano írta:Xerox írta: Üdv urak,
Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.
Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?
Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!
Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!
ateszka86 Elküldve: 2013-08-08 23:15 Klíma
valter320d írta:Meggyi írta:YELLOW írta:Meggyi írta:YELLOW írta:Meggyi írta:YELLOW írta:Meggyi írta:YELLOW írta:Meggyi írta: Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy menet közben a klímám 2000 feletti fordulaton kikapcsol,ha rövid ideig pörgetem 2000 fölé akkor néha-néha visszakapcsolja magát,de ha huzamosabb ideig huzatom akkor kikapcsolja és nagyon büdös jön a szellőzőn át és a klíma kapcsolót hiába nyomkodon nemkapcsol vissza csak,hogyha leállítom az autót és újraindítom.318 TDSről van szó és ugye elméletileg ezekben van egy padlógáz kapcsoló,hogy kinyomja a klímát,hogy lehessen előzni vele.Ez alapjáraton hibátlanul ki is kapcsolja majd vissza is,de alapjáraton hiába pörgetem bármeddig nem kapcsolja ki csak ha padlógázt adok neki.Klímagáz 1hete feltöltve szakszervízben,klíma ventilátor vadonatúj 22 e Ft-ért kapcsol ahogy kell,klímahűtő kitakarítva.Kondenz vízzel még nemtalálkoztam a kocsi alatt. 1 hete küzdök ezzel a problémával,hogy 80km/h nem tudok többel menni mert akkor kikapcsolja a klímám ! Remélem ti tudtok valamit segíteni ! Előre is nagyon köszönöm !
hasonló gond lehetett korábban, igaz E46-nál. nem lehetséges, hogy túl lett töltve? aztán a nagyobb fordulat miatt mégjobban megnő a nyomás, ugye valahol torlódik, aztán lekapcsol, nehogy eldurranjon? nekem ez ugrott be.
840gramm lett beletéve ennek elméletileg jónak kell lennie
én egy kicsit soknak találom, bár lehet tévedek. kérdés full üresre szívták, vagy ennyit töltöttek rá? E46-okba is olyan 680-750g körül kell, ha jól rémlik.
valakinek nemrég túl töltötték, aztán sípolt neki a klíma, meg talán le is állt.
valami adattáblának lennie kellene.
Kiszívták belőle,és újra töltötték,nyomáspróbázták,olajat is leszedték és újat töltöttek bele. Előbb néztem egy táblázatot és abban ennyi volt: http://www.vpt.hu/klima/index....sorozat%20(E36)&year=1993-00
erre akkor sem vennék mérget.
azt mondod egy hete volt töltve és egy jelentkezett a hiba. józan paraszti... ?
ha előtte sem volt gond, akkor egyértelmű, hogy a gázzal nem oké valami. a srácnak kinézték valahonnan, bár neki lehet annyit töltöttek rá, meg ugye ami benne volt.
Előtte nem működött a klímám,gáz is csak 450 gramm volt benne és megvolt szorulva a klíma ventim ezáltal felmelegedett és kikapcsolta magát párperc után.
akkor legközelebb az ilyen fontos tényezőket ne hagyd ki, mert feleslegesen pörgünk a dolgon. én ezek után bele is fáradtam. legközelebb alaposan részletesebben fogalmazd meg, mert sajnos az írásodból nem derült ki, csak a gázos téma.
hátha valaki még éber és pihent, aztán segít. én kóma vagyok már.
Gondolod,hogy az előzményből fakadhat a mostani a probléma ?
Nekem is hasonló gond volt,csak nekem töltés után pár nappal azelőtt semmi ilyesmi,leengedtünk a gázból utána jó lett,pont mondta Yellow hogy lehet csapágy mert rögtön nem csinálja,csak egy pár km után ,de pl leengedtünk a gázból jó volt mentem vele sokat,és most megint elkezdte csinálni! Nemtom mi lehet vele,ja és csinált olyat hogy mintha leállna a klíma és csak a párás meleg levegőt fújja befele. aztán kis idő múlva bekapcsol! Na az mitől van?
ateszka86 Elküldve: 2013-07-11 19:46 Chip tuning
squierbandi írta:ateszka86 írta: nem akarok ezen vitázni, örülök h szépen beállították, és sokkal jobban megy...nekem nem az utcára kellett gumit füstölni, amikro kell legyen ott az erő,
a turbó forgórésze egy tökéletesen kiegyensúlyozott alkatrész.
Innentől elvileg a végtelenségig lehet emelni a fordulatszámát,gyakorlatilag meg addig amíg a centrifugális erő szét nem tépi molekuláira de ekkora fordulatszámra a kipufogógáz nem tudja emelni.
Siklócsapágyakkal rendelkezik.
elvileg fém a fémhez nem ér hanem olaj film van köztük.
szerintem 10-20 százalékos emelés belefér ha a megfelelő olajat teszed bele és mindig időben.
ha komolyabban meghajtod akkor leállítás előtt 1 perc járatás hogy lehűljön a turbó,illetve hidegen nem aprítod neki.
Bár a legideálisabb az lenne a turbónak ha saját olajzása lenne teljesn külön olajhűtővel és maga a turbó is hűthető lenne.
A hiba általában a felhasználókban van és nem a turbókban,ha tönkremennek.
Ezt egy neves turbófelújítással foglalkozó cég honlapján olvastam,nem én találtam ki.
Kétségtelen hogy más alkatrészek is jobban igénybe lesznek véve ha nyomást emelsz de itt most nem erről folyik beszélgetés.
Ez csak az én szerény véleményem és én sem cukrász vagy szobafestő vagyok.