barbrady fórum hozzászólásai
« előző12következő »

barbrady Elküldve: 2013-01-19 06:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
ember84 írta: Valaki telepített már INPA-t mindows7-re??Én igen,minden ok is lenne,de valami a COM portok beállítása körül sántít,hogy nem működik!A youtube-n lévő videók is az XP-s telepítést mutatjákEgy picike kis apróság,ami kell már!


A 32 bitesen minden további nélkül működik. Ugyan úgy kell felrakni mint XP-re.


Az inpa megy a 64 bitesen is, az ncs már nem.

barbrady Elküldve: 2013-01-12 20:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: E-mailben kaptam a telepítési dokumentumot,mert cdről nem vitte a gépem.Amúgy ki tudja,hogy a legegyszerúbb telepíteni?Mik a fontos lépések?

Nehéz az iskolatáska!


Mi a baj azzal amit linkeltem? Ennél egyszerűbben nem lehet.

barbrady Elküldve: 2013-01-12 06:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Tele a farkam ezzel az inpával,nem bírom rendesen telepíteni!hmmmm


Ez alapján próbáld:

Inpa telepítés

barbrady Elküldve: 2012-11-14 18:49 Tempomat - utólag?

laleeboy írta:
Jó ez a kis leírás

Van esetleg 6 hengeres benzines E36-hoz is ?
'97-es M52-es és ASC is van.

Köszi





Akad...

LINK

barbrady Elküldve: 2012-10-31 20:54 Tempomat - utólag?

perlator81 írta: Sziasztok!

96-os e36 318 tds tempomat bekötéshez szeretnék segítséget kérni. Valakinek valami ötlete, rajza hogy hova kell kötni a karon lévő 2 kanócot? A gázpedál elektromos, fék, kuplung kapcsoló gyárilag benne van, de nem láttam a kormányoszlopnál üres csatit


Tessék:

LINK

barbrady Elküldve: 2012-10-27 20:46 állófûtés

csbalu írta:
barbrady írta:
csbalu írta: A Webastorol az a véleményem hogy rettenetesen bonyolult utólag bekötni, és olcsóbb az ha árammal fűtöd a kocsit, nem pedig az egyre drágulóbb üzemanyagot használod erre órákon keresztül. Persze ha nem megoldható az embernek az áramfelvétel akkor csak az marad.


A webasto fogyasztása óránként fél liter gázolaj, és fél óra alatt felfűti a vizet 40 fokosra, ezzel együtt az utastérben is meleg lesz. Tehát kb 100 forintból megvan. Gyárilag kályhával szerelt e39-ről van szó.


Végülis nem vészes. Nekem egyszerűbbnek tűnik utólagosan ezeket a rendszereket beszerelni mint a webastot. Gyárilag beszerelt esetében nem gondolkodnék én sem.


Ez is felettébb szimpatikus mivel ez keringeti is a vizet ezért nem feltétlen szükséges a hűtőkör legalsó pontjára tenni (ami sokszor nem lehetséges).
http://www.ebay.de/itm/Standhe...460856097e

Kicsit drágább de aki hosszabb távra gondolkodik, mindenképpen megéri!


Egyébként ilyet nem szereltek minden dízel e46-ba? Ez is valami víz fűtő.

barbrady Elküldve: 2012-10-27 16:12 állófûtés

csbalu írta: A Webastorol az a véleményem hogy rettenetesen bonyolult utólag bekötni, és olcsóbb az ha árammal fűtöd a kocsit, nem pedig az egyre drágulóbb üzemanyagot használod erre órákon keresztül. Persze ha nem megoldható az embernek az áramfelvétel akkor csak az marad.


A webasto fogyasztása óránként fél liter gázolaj, és fél óra alatt felfűti a vizet 40 fokosra, ezzel együtt az utastérben is meleg lesz. Tehát kb 100 forintból megvan. Gyárilag kályhával szerelt e39-ről van szó.

barbrady Elküldve: 2012-07-31 15:56 Segítsetek!

BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?


Ha a difi a rossz, akkor ha belemész 120-szal egy nagyívű kanyarba, akkor a búgó hang intenzitása változik, lassul vagy gyorsul.

barbrady Elküldve: 2011-12-01 16:27 izzítógyertya

Gond van az izzításommal, m47-es motorról van szó. A hiba az, hogy olyan mintha nem izzítana kellő gyorsasággal. Olyankor van gond, ha a külső hőmérséklet +10 fok felett van, ilyenkor csak röviden izzít, és tekertetni kell a motort pár másodpercig hogy beinduljon. Ha nem indítok egyből a visszajelző kialvása után, hanem várok pár mp-et, akkor indul pöccre. Új gyertyák (NGK) vannak benne, relét is cseréltem, és a biztik is jók. És állandóan beírja hibára az izzítást. Most a mínuszokban alapból hosszabban izzít, ilyenkor indul is szépen. Tehát olyan mintha lassan izzanának fel a gyertyák. Van valakinek ötlete mi lehet a gond?

barbrady Elküldve: 2011-07-12 19:35 Valaki segítsen

Nekem-8 írta:
Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...

DIS-sel meg lehet nézni.

barbrady Elküldve: 2011-07-12 19:34 Valaki segítsen

ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...



Nekem is volt ilyen megtorpanás 2000 fordulat körül, és a légtömegmérő volt a hibás. Nem írta be hibának, de a DIS teszt kimutatta hogy nem tökéletes. Csere után elmúlt a torpanás.

barbrady Elküldve: 2011-07-08 11:16 Klíma

davech írta: Helló!

Ma bekapcsoltam klímát, semmi csak sziszegést lehet hallani, az autóban ülve.
Van itt helyben klímás, hát elmentem oda, azt mondta kifogyhatott a gáz.
Mivel tavaly nyáron lett töltve és akkor is azért mert nem hűtött rendesen, így gondolok arra hogy valahol szivároghat... 1 év alatt szivárog ki a gáz valahol..

Kérdésem az, hogy hol kezdjem a szivárgás keresését? Melyek azok a pontok ahol "általában" szivároghat? Köszi


Úgy kezd, hogy feltölteted festett gázzal (valamivel többe kerül), és utána ha megint elengedi, már meg lehet nézni UV lámpával hogy hol.

barbrady Elküldve: 2011-07-08 08:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

anubisz írta: Lehet hogy fogok venni egy ilyen Diagot. Tudom nem olcsó,de az se megoldás,ha minden szarért fizetek máshol,ha ki akarok mérni valamit. Egy év alatt tuti megtérül.
Tud Magyarul, a program is.
Ha valami kisebb dolog hibás,legalább kitudom cserélni. Bődületes menyiségül dologra képes,és jelenit meg élő adatot. Referencia értékekkel.BMW re optimalizálva.
Mit ér a sima OBD olvasó, ha BMW specifikus kódokat nem lehet vele értelmezni.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Kíváncsi leszek mi a hozzáértők véleménye.


Én ilyet használok, megy vele az INPA, a DIS és az SSS is.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...veQ5fTools

barbrady Elküldve: 2011-07-07 19:12 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta: Segítsetek légy szíves Tano elküldte a beköti rajzot,de nagyon segg vagyok hozzá,nem értem! Valaki elmagyarázná,hogy kell bekötni ezt a multikormányt? Csak a rádió funkciót akarom,hogy működjön! Mit szedjek szét,hova kössem stb,érthető nyelven Köszönöm


Ha a Tano féle leírást nem érted, akkor inkább ne fogj hozzá egyedül.

barbrady Elküldve: 2011-06-14 21:49 Hidegindítás - diesel

anubisz írta:
barbrady írta:
YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.


Na ez az,mikor az olcsó,túl drága lesz. Jobb ha elviszed egy szakszervizbe,mert mire minden tippet kicserélsz,addigra kétszer annyiba fog kerülni. Most majd az jön,hogy ezt is cseréld ki,mert lehet ez sem volt jó, amit beleraktál.


Nem kaptam annyi tippet, hogy ne bírjam anyagilag
« előző12következő »