bd93 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

bd93 Elküldve: 2012-10-15 18:57 Autóvásárlás

Alesi írta:
Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Ennyi erovel a BMW dizel motorral is ugyanez...


hát szerintem az hogy dizel meg az h gáz nagyon nem ugyanaz nem szeretnék dizel BMW-t de az lpg-t nagyon elítélem magnus vegyél suzuki-t erre ennyit tudok mondani Coyote egyetértek undorító dolog egy pöpec 45i motort "kiherélni" lpg-vel gusztustalan ha nincs pénzed rá ne vegyél 545i-t

bd93 Elküldve: 2012-10-12 17:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
czinege írta:

M50B20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V sima VANOS.
1989-1998. 136kg 299lbs
Építették: E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, egyes variációit USA E36 M3
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.

M52b20:
Soros 6 hengeres DOHC 24V / Soros 6 hengeres DOHC 24V dupla VANOS.
1996-1999. (US ver. Vas blokk, EU ver. aluminium.) 118kg 260lbs ( aluminium) 140kg 308lbs
Építették: E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, egyes variációit későbbi USA E36 M3.
Típusai: 2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US. Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.


Szia!
Lehet,hogy rosszul tudom, de valami olyasmi dereng előttem, hogy 1993-ig a vezérlés nem láncos volt. Mégegyszer: biztos nem vagyok benne!

helló az enyém láncos 92 és ez biztos h láncos az viszont nem h nem volt motorcsere de szerintem nem volt. szedtem szét 96-ost ugyanúgy e36 320i annak kicsit máshogy néz ki a szelepfedél ezért is gondolom h az enyémbe 92 es moci van

bd93 Elküldve: 2012-10-12 08:46 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta: Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



helló én csak ajánlani tudom szerintem az egyik ha nem a legszebb BMW az e36 (persze mindenkinek a sajátja a legszebb ) csak jól körül kell nézni főleg ha itthon veszed magyar tulajtól sajna elég sok ramaty állapotban van én jó párat megnéztem mire vettem és ahoz képest hogy 92- es egész megbízható de szerintem elég nagy szerencsém van
sok szerencsét

bd93 Elküldve: 2012-10-09 14:54 Mi lehet a baj?

alfi11 írta: Sziasztok!Nemrég vettem egy e34 520 benzines bmw-t aminek az 1,2,3 henger nem megy!A gyertyák és a trafók elvileg jó.Alapjáratom 500-as fordulaton dadog.Ha gázt adok neki akkor nehezen felpörög, de közben durrogó hangokat ad a motor.Mi lehet a baj?Segítségeteket előre is köszönöm!


helló . Nekem is voltak ilyen gondjaim amikor szelepfedél tömítést cseréltem amikor összeraktam 500-600 körüli volt az alapjárat és ha gázt adtam nekem is durrogott (ami egészségtelen volt de kicsit tetszett) nem pörgött fel kivettem minden gyertyát megpucoltam őket visszaraktam és szépen járt tovább nem tudom h mi volt a gond de szerintem szedd szét és pucold meg ha még nem tetted ha már megvolt akkor nem tudom


bd93 Elküldve: 2012-10-08 19:50 Autóvásárlás

Coyote írta:
BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


amikor az én drágámat vettem 250e volt benne nem tudom h vissza volt tekerve vagy sem egyből beleszerettem +kereskedőnél volt úgyhogy valószínű de ez nem jelenti azt h nincs jó állapotban a magyar vevőknél szerintem az a baj h nagyon szeretnék ha tuti vétel lenne és becsapják magukat is azzal h elhiszik amit a km óra állás mutat. én az egész belső teret kicseréltem a műszerfalat is és most 120e km van benne és úgy is néz ki

bd93 Elküldve: 2012-10-06 19:14 Autóvásárlás

valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért

bd93 Elküldve: 2012-10-05 19:53 Autóvásárlás

anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék

bd93 Elküldve: 2012-10-02 22:08 Trükkök és okosságok

BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
scenic írta: Sziasztok!
Autót cserélek és a 2003-as E46-osomba igen sok gázolaj van - amikor tankoltam még nem tudtam, hogy csere lesz - miként tudok megmenteni belőle? Reggel próbálkoztam leszívni a tankbeömlőn keresztül, de olyan volt mint ha beleért volna egy ponton a gázolajba a cső vége aztán végül mégse jött ki belőle semmi! :/
Tudtok segíteni valami trükkel, ötlettel?


hát ez azért.... már ne is haragudj.... 20ezer forinton....?
apám 80-ért adta el a kadettot, két szett gumival/felnivel, amiből 4 gumi szinte új volt, félig volt a tank.... számold ki
ez amit írtál a szarrágásnak a közelében van


XD XD XD XD XD
Bázz, ezt most ugye viccnek szántad? :O


most tőlem kérded? vagy mi?


Nem Yellow kolléga, csak a helyzeten mosolygok. Amúgy a nepper tényleg más, de azért inkább autóznék egy jót minthogy leengedjem. . .


Hát szerintem mérj ki 10-10 cm a tank szélétől és szúrj bele egy kést bocsi de muszáj volt én ilyet még nem halottam h valaki eladás előtt kiszívja az üzemanyagot de ha ennyire sajnálod akkor padlózd le 1-2 kanyarba márha az 1.8d ki tudja dobni a seggét és ha autót veszel 2000 alatt SZERINTEM ne

bd93 Elküldve: 2011-12-22 12:15 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: teljesen jól jártak el a rendőrök. bocs a kifejezésért, de csak hülye gyerekek raknak be szines izzókat. engem marhára idegesít ha ilyet látok. a fények szineinek jelentősége van, ebből lehet megállapítani, mit látunk, merre halad. szerencsétlen papó az út szélén álló kék fényű helyzetjelzőre azt hiheti, hogy ufo és elrántja a kormányt ijedtiben.


ha láttad volna h milyen jól néz ki nyilván te sem ezt mondanád merre halad ?? a kék fény ami halvány volt nem az indexekre volt kicserélve szóval ezt nem igazán értem de biztos igazad van nem is vitázok én még új vagyok itt "hülye gyerek" DDDD

bd93 Elküldve: 2011-12-19 22:34 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

hil írta:
bd93 írta:

összesen 20e de már kicseréltem nem tudok ellene mit tenni aki gyökér az az is marad hát 1 AE tuti meglett volna de csak most nézem őket nem tom az árakat 2 honapja van meg az auto és még marad kb 1 életre


Szia és bocsáss meg nekem, nem akarom védeni a közeget, de ez nem gondolom, hogy csupán "gyökér" kérdés, ha ki van nekik adva, akkor azt kell tenniük. Ez egy ilyen ország, ilyen törvényekkel, mentalitással sajnos.....
Inkább a vezetőiket, törvény (majdnem alkotót írtam) tákolókat illetné jelződ.



hello persze igazad van de attol még szemet lehetne hunyni ilyen apró dolgokon amikor (felénk) a fél környék jogosítvány nélkül ittasan vezet de mind1 az a lényeg h nem lehet és kész és megbocsátok

bd93 Elküldve: 2011-12-19 19:33 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

troooger írta:
bd93 írta:
troooger írta:
Majti írta:
troooger írta:
Coyote írta: találtam jó kis kétrészes cikket erről

ez alapján sajnos nem szabályos az angel eye (ebben a kurva országban miért is lenne az?!), merthogy:

1. nincs RL jelzés a lámpán
2. nem kapcsol ki vagy halványul el ha felkapcsolom a tompított fényt (bár ez szerintem megoldható)

Az, amikor a francia autókon egyik fényszóró világít csak, az nem gond, azzal még mehet (a szervízig), de egy, az átlagnál jobban működő helyzetjelző miért fáj a yardnak?

Márpedig én nappali menetfényként fogom használni


Furcsálltam volna, ha szabályos lenne ebben az országban :S


Nappali menetfényként használom én is. Eddig soha sem szóltak miatta.



Szólni, nekem sem szóltak! Műszakin is csak annyit mondtak, hogy: Szép!


én a helyzetjelzőket cseréltem ki kékre meg is büntettek 2X is és most gondolkozok az angel eye-on nem tudom kit zavar ha kék és nem fehér vagy sárga nem vakít vagy ilyesmi csak jól néz ki mind a kétszer ugyan az a rendőr büntetett meg de nincs mit tenni




Mennyire büntetett meg? Annyiból már lehet vettél volna egy AE-t


összesen 20e de már kicseréltem nem tudok ellene mit tenni aki gyökér az az is marad hát 1 AE tuti meglett volna de csak most nézem őket nem tom az árakat 2 honapja van meg az auto és még marad kb 1 életre

bd93 Elküldve: 2011-12-19 16:11 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

troooger írta:
Majti írta:
troooger írta:
Coyote írta: találtam jó kis kétrészes cikket erről

ez alapján sajnos nem szabályos az angel eye (ebben a kurva országban miért is lenne az?!), merthogy:

1. nincs RL jelzés a lámpán
2. nem kapcsol ki vagy halványul el ha felkapcsolom a tompított fényt (bár ez szerintem megoldható)

Az, amikor a francia autókon egyik fényszóró világít csak, az nem gond, azzal még mehet (a szervízig), de egy, az átlagnál jobban működő helyzetjelző miért fáj a yardnak?

Márpedig én nappali menetfényként fogom használni


Furcsálltam volna, ha szabályos lenne ebben az országban :S


Nappali menetfényként használom én is. Eddig soha sem szóltak miatta.



Szólni, nekem sem szóltak! Műszakin is csak annyit mondtak, hogy: Szép!


én a helyzetjelzőket cseréltem ki kékre meg is büntettek 2X is és most gondolkozok az angel eye-on nem tudom kit zavar ha kék és nem fehér vagy sárga nem vakít vagy ilyesmi csak jól néz ki mind a kétszer ugyan az a rendőr büntetett meg de nincs mit tenni


« előző12következő »